Ja dan is ie meteen kansloos natuurlijkquote:Op zondag 14 april 2024 14:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iemand heeft ze meteen je Fok pohi opgestuurd.
quote:Op zondag 14 april 2024 14:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iemand heeft ze meteen je Fok pohi opgestuurd.
Precies. Zeuren past niet bij 'the American Dream'.quote:Op zondag 14 april 2024 14:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dan is ie meteen kansloos natuurlijk
Hangt er vanaf waar je over zeurt denk ikquote:Op zondag 14 april 2024 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. Zeuren past niet bij 'the American Dream'.
Zijn nauwe connecties hier met Trump aanhanger dimmy helpen vast ook niet mee.quote:Op zondag 14 april 2024 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je over zeurt denk ik
Denk dat ze dan rode loper voor je uitrollen daar.quote:Op zondag 14 april 2024 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn nauwe connecties hier met Trump aanhanger dimmy helpen vast ook niet mee.
Ik ben niet gekquote:Op zondag 14 april 2024 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel op de officiele site of zit je bij een of ander bedrijf dat nu al je gegevens heeft?
Whehehehequote:
Geen idee. Misschien is Nattekat wel van Mexicaanse afkomst.quote:Op zondag 14 april 2024 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze dan rode loper voor je uitrollen daar.
El Gato Mojadoquote:Op zondag 14 april 2024 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien is Nattekat wel van Mexicaanse afkomst.
Bwehehequote:
Nattekat staat hier echt wel al bekend.quote:
Dat was wel een aparte.quote:
Nomnomnomquote:Op zondag 14 april 2024 14:19 schreef AirwiN het volgende:
BV Nederland gediend op de zondag. Nu heb ik wel een verwenkoffie verdiend. Met chocola erbij.
Driekwarts mouwenquote:Op zondag 14 april 2024 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Chocolahet is te warm voor lange mouwen en te koud voor kortere mouwen, hmmm
Lange mouwen, en die opstropen als je in de zon/uit de wind bent was hier de oplossing.quote:Op zondag 14 april 2024 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Chocolahet is te warm voor lange mouwen en te koud voor kortere mouwen, hmmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |