Het zou nog vreemder zijn als ik dat zei.quote:Op zondag 14 april 2024 15:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat raar om te zeggen, het staat niet
Retro-wonen.quote:Op zondag 14 april 2024 15:53 schreef bitterbal het volgende:
deze dame is overleden, deed op haar hoogbejaarde leeftijd, dacht 92 nog de tuin onderhouden
https://www.funda.nl/deta(...)etstraat-43/89806190
wel vrouwenbierquote:
Mijn hele beeld over je klopt nu niet mer inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2024 15:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat raar om te zeggen, het staat niet
ik ben drie meter geworden?quote:Op zondag 14 april 2024 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn hele beeld over je klopt nu niet mer inderdaad.
Hier zijn ook een aantal van die woningen. Moet je dan alles uittrekken en vernieuwen.quote:Op zondag 14 april 2024 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die heeft daar denk ik wel 70 jaar ofzo gewoond
ergens wel leuk, want kun je het echt helmaal inrichten naar je eigen smaak. Maarja, die tijdsinvesteringquote:Op zondag 14 april 2024 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn ook een aantal van die woningen. Moet je dan alles uittrekken en vernieuwen.
ja maar heb je wel een woning met tuin in het centrum van den haagquote:Op zondag 14 april 2024 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn ook een aantal van die woningen. Moet je dan alles uittrekken en vernieuwen.
dat wil niet iedereenquote:Op zondag 14 april 2024 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar heb je wel een woning met tuin in het centrum van den haag
Paar huizen verderop zijn ze al ruim 2 jaar bezig. Volgens mij zijn ze nu pas op het punt waarbij de keuken, badkamer en de vloeren erin kunnen.quote:Op zondag 14 april 2024 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ergens wel leuk, want kun je het echt helmaal inrichten naar je eigen smaak. Maarja, die tijdsinvestering
Prima toch?quote:Op zondag 14 april 2024 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wel vrouwenbier![]()
pils hoef ik niet. Het is meer ranjabier maar geen kriek
Dat moet helemaal niet.quote:Op zondag 14 april 2024 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Despo?quote:Op zondag 14 april 2024 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wel vrouwenbier![]()
pils hoef ik niet. Het is meer ranjabier maar geen kriek
Je mag thuis geen bier drinken?quote:Op zondag 14 april 2024 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Prima toch?
Pils drink ik eigenlijk alleen nog als het het enige is wat ze hebben. Haal het zelf ook nooit. Maar verder probeer ik echt vanalles.
Alhoewel ik de laatste tijd nauwelijks nog bier drink. Want thuis krijg ik er vervelende vragen over. En alleen in een café zitten is ook weer zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |