We keken gisteren zo’n basic woke film, maar leek me wel wat voor jou.quote:Op zondag 14 april 2024 16:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben geen bierkenner verder. Ik drink meestal gewoon de basic bitch biertjes
#geenfleurgeengezeurquote:Op zondag 14 april 2024 16:14 schreef bitterbal het volgende:
tante fleur al bijna een maand niet gesproken
Zou ze nog leven? Is ze 3 weken geleden gevallen en kon niet meer opstaan.quote:Op zondag 14 april 2024 16:14 schreef bitterbal het volgende:
nou dat hoop ik niet maar dat zal wel niet.quote:Op zondag 14 april 2024 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ze nog leven? Is ze 3 weken geleden gevallen en kon niet meer opstaan.
Ik spreek mijn tantes en ooms gelukkig ook nauwelijks. Ja ik zie ze op trouwerijen dan tikken ze me aan, en nu jij he haags.quote:Op zondag 14 april 2024 16:14 schreef bitterbal het volgende:
omdat zij echt onwijs veel voor mij heeft gedaan im mijn levenquote:Op zondag 14 april 2024 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom moest ze ook al weer in je leven zijn
quote:Op zondag 14 april 2024 16:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik spreek mijn tantes en ooms gelukkig ook nauwelijks. Ja ik zie ze op trouwerijen dan tikken ze me aan, en nu jij he haags.
Datzelfde ben ik bij hun gaan doen op crematies. Toen hield het snel op.
quote:Op zondag 14 april 2024 16:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik spreek mijn tantes en ooms gelukkig ook nauwelijks. Ja ik zie ze op trouwerijen dan tikken ze me aan, en nu jij he haags.
Datzelfde ben ik bij hun gaan doen op crematies. Toen hield het snel op.
Echt bizar hoeveel huizen mensen hier hebben.quote:Op zondag 14 april 2024 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik rij zometeen weer naar mn andere huis.
Maar het is wel Guinness 0,0
ja he🤔quote:Op zondag 14 april 2024 16:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt bizar hoeveel huizen mensen hier hebben.
Dat zit er nu eenmaal inquote:Op zondag 14 april 2024 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat hoop ik niet maar dat zal wel niet.
Ik was een beetje onaardig geweest omdat ze weer begon te klagen en te roddelen over iedereen
ja maar voel ik mij wel weer schuldigquote:Op zondag 14 april 2024 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zit er nu eenmaal in![]()
Had een schoonvader die ook alleen maar geklaag bracht. Ik ging dan maar even in stand-by stand.
Deze huur ik maar voor 2 maandenquote:Op zondag 14 april 2024 16:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt bizar hoeveel huizen mensen hier hebben.
Je fiets schoonmaken. Tering hey, super leuk!quote:Op zondag 14 april 2024 16:20 schreef Ama het volgende:
Zo maar even kijken wat ik vanavond ga eten en mijn fiets schoonmaken.
Nee maar hij is ranzig door zand.quote:Op zondag 14 april 2024 16:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Je fiets schoonmaken. Tering hey, super leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |