ja hier in de buurt is er ook altijd wel een verbouwing aan de gangquote:Op zondag 14 april 2024 16:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik hoop het grote onderhoud hier wel gehad te hebben, maar zal altijd wel iets zijn bij een huis van 100 jaar oud.
Je moet toch gvd zelf weten wat je drinkt in je eigen huis.quote:Op zondag 14 april 2024 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Prima toch?
Pils drink ik eigenlijk alleen nog als het het enige is wat ze hebben. Haal het zelf ook nooit. Maar verder probeer ik echt vanalles.
Alhoewel ik de laatste tijd nauwelijks nog bier drink. Want thuis krijg ik er vervelende vragen over. En alleen in een café zitten is ook weer zoiets.
Dat lijkt me echt tof. Maar ik ook leef gerust een jaar in de bouwrommel zonder daar last van te hebben. Rustig kamer voor kamer aanpakken. Ik zou er voor tekenen.quote:Op zondag 14 april 2024 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn ook een aantal van die woningen. Moet je dan alles uittrekken en vernieuwen.
ohhhmanquote:Op zondag 14 april 2024 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar huizen verderop zijn ze al ruim 2 jaar bezig. Volgens mij zijn ze nu pas op het punt waarbij de keuken, badkamer en de vloeren erin kunnen.
Jaquote:Op zondag 14 april 2024 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Prima toch?
Pils drink ik eigenlijk alleen nog als het het enige is wat ze hebben. Haal het zelf ook nooit. Maar verder probeer ik echt vanalles.
Alhoewel ik de laatste tijd nauwelijks nog bier drink. Want thuis krijg ik er vervelende vragen over. En alleen in een café zitten is ook weer zoiets.
Houdt nooit op neequote:Op zondag 14 april 2024 16:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik hoop het grote onderhoud hier wel gehad te hebben, maar zal altijd wel iets zijn bij een huis van 100 jaar oud.
is niet verkeerdquote:
Wordt gewaardeerdquote:Op zondag 14 april 2024 16:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Air praat graag achter je rug om.
Je kunt van mij zeggen wat je wil maar ik beledig je iig gewoon waar je bij bent
neequote:Op zondag 14 april 2024 16:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je daar van op de bar staan?
nicequote:Op zondag 14 april 2024 16:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt tof. Maar ik ook leef gerust een jaar in de bouwrommel zonder daar last van te hebben. Rustig kamer voor kamer aanpakken. Ik zou er voor tekenen.
Jawel. Maar na de zoveelste "PaSt DaT wEl In Je DiEeT!?" terwijl de nadruk van het "dieet" ligt op normale eetgewoontes hebben begin ik het wel een beetje beu te worden.quote:Op zondag 14 april 2024 16:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je mag thuis geen bier drinken?
Ik ben geen bierkenner verder. Ik drink meestal gewoon de basic bitch biertjesquote:Op zondag 14 april 2024 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhhmantwee jaar is echt heel lang. Hoop dat het ook een soort hobby is voor deze mensen
[..]
Ja![]()
stiekem bieries klappen op je kamerheb je wel een voorkeur ofzo?
[..]
Houdt nooit op nee
[..]
is niet verkeerdmaar ook niet boeiend
ik vind de neipas heel lekker
Heeft ze wel een puntquote:Op zondag 14 april 2024 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jawel. Maar na de zoveelste "PaSt DaT wEl In Je DiEeT!?" terwijl de nadruk van het "dieet" ligt op normale eetgewoontes hebben begin ik het wel een beetje beu te worden.
Hoe vaak ik al niet gehoord heb dat het "gezondig" is als ik taart sta te bakken vandaag.
Samen met de Duitsers Hitlergrapjes maken.quote:Op zondag 14 april 2024 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij zijn toch samengevoegd met de Duitsers. Niet vreemd dus.
Ik had op de middelbare een geschiedenis leraar, die deed Hitler ook perfect na. We vonden het helemaal geweldigquote:Op zondag 14 april 2024 16:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Samen met de Duitsers Hitlergrapjes maken.
Had eens een groep van 8 Duitsers aan het werk, die reageerden heel laks op mijn hitlergrapjes de hele dag.
Elke ochtend als John Cleese binnenmarcheren en pas na 2 weken kregen ze de lippen omhoog en gingen gezellig mee marcheren.
liefmans enzo?quote:Op zondag 14 april 2024 16:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben geen bierkenner verder. Ik drink meestal gewoon de basic bitch biertjes
Ik zit aan de 0,0quote:Op zondag 14 april 2024 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
liefmans enzo?ik heb zin in een cocktail nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |