Hoe dik ben je dan? En hoe is dat gekomen?quote:Op zondag 14 april 2024 16:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, want het staat haaks op wat mij verteld wordt door de diëtiste. Het is niet een geval van 5kg afvallen dus eventjes doorbijten hé? Dit is een langetermijnplan.
En het is niet alsof ik iedere week biertjes wil gaan klappen.
Maar goed. Precies dit, alles wat ik doe iedere keer moeten verantwoorden aan de stuurlui aan wal terwijl alles gewoon goed gaat ben ik zo spuugzat.
denk dat er over beide wel iets valt te zeggen. Mijn ouders zijn onwijs kritisch maar uit liefde, daarin ben ik opgegroeid maar daardoor weet ik ook dat het niet aan mij ligt en dat ik dat niet ga veranderen. Het is alsnog vermoeiend hoorquote:Op zondag 14 april 2024 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kon dat altijd wel goed van me af laten glijden, maar als je er in opgevoed bent dan begrijp ik wel dat je er helemaal klaar mee bent.
Gewoon tegen mensen zeggen dat je bij een dietiste zit. dat zou mensen wel moeten laten denken dat hun verdere advies niet nodig is toch?quote:Op zondag 14 april 2024 16:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, want het staat haaks op wat mij verteld wordt door de diëtiste. Het is niet een geval van 5kg afvallen dus eventjes doorbijten hé? Dit is een langetermijnplan.
Maar goed. Precies dit, alles wat ik doe iedere keer moeten verantwoorden aan de stuurlui aan wal terwijl alles gewoon goed gaat ben ik zo spuugzat.
dan ga je jezelf verantwoorden, waarom zou je dat doenquote:Op zondag 14 april 2024 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon tegen mensen zeggen dat je bij een dietiste zit. dat zou mensen wel moeten laten denken dat hun verdere advies niet nodig is toch?
door luchtquote:Op zondag 14 april 2024 16:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe dik ben je dan? En hoe is dat gekomen?
Dat is wel de hamvraag dan.
ja of negeren iddquote:Op zondag 14 april 2024 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan ga je jezelf verantwoorden, waarom zou je dat doen
Tegenwoordig begrijpen mijn ouders dingen een stuk beter. Er is een periode geweest waar ze volgens mij extreem beschermend waren, niet helemaal goed voor je ontwikkeling.quote:Op zondag 14 april 2024 16:29 schreef Crack_ het volgende:
Ohja en ze zeuren ook over van alles want zijn dorpsmensen. Alles van de stad (eindhoven is echt een MEGA stad voor ze) snappen ze echt de ballen niet van![]()
doe het dan niet schatjequote:Op zondag 14 april 2024 16:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, of misschien een slokjequote:Op zondag 14 april 2024 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel een geprobeerd?
Ik ben geen fan van super zware stouts en porters, maar Guinness kan ik wel een avond lang drinken
Bier is bier. Ik drink wat ik lekker vind niet wat andere er van vinden.quote:
Terecht, ik vind gebrouwen door vrouwen heel matig, maar gewoon doen als je het lekker vindquote:Op zondag 14 april 2024 16:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bier is bier. Ik drink wat ik lekker vind niet wat andere er van vinden.
Diezelfde reactie kreeg ik namelijk vroeger ook als ik “vrouwelijke” cocktails bestelde.
Ja ja was ook niet serieus bedoelt dimmyquote:Op zondag 14 april 2024 16:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bier is bier. Ik drink wat ik lekker vind niet wat andere er van vinden.
Diezelfde reactie kreeg ik namelijk vroeger ook als ik “vrouwelijke” cocktails bestelde.
misty mangoquote:
zelfde hier ja. En ik snap het hoor, maar ik ben niet mn oudersquote:Op zondag 14 april 2024 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig begrijpen mijn ouders dingen een stuk beter. Er is een periode geweest waar ze volgens mij extreem beschermend waren, niet helemaal goed voor je ontwikkeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |