Oh wat lastigquote:Op zondag 14 april 2024 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat zij echt onwijs veel voor mij heeft gedaan im mijn leven
lekker, en zo'n blikjequote:
is dat lekker?quote:Op zondag 14 april 2024 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik rij zometeen weer naar mn andere huis.
Maar het is wel Guinness 0,0
'mooi weer he buitenquote:Op zondag 14 april 2024 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zit er nu eenmaal in![]()
Had een schoonvader die ook alleen maar geklaag bracht. Ik ging dan maar even in stand-by stand.
Laat ze mooi lullen BB tis jouw tante en ze heeft veel voor je gedaan. Als het maar niet tevaak is is het toch ook gewoon leuk een fan lid te zien soms?quote:Op zondag 14 april 2024 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar voel ik mij wel weer schuldig
ze doet heel veel voor andere maar ze heeft wel een wat naar karakter somsquote:Op zondag 14 april 2024 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh wat lastig
[..]
lekker, en zo'n blikje
Nee heb ik niet maar een vochtig doekje overal even langs doet al veel.quote:Op zondag 14 april 2024 16:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Neem aan dat je gewoon de hogedrukspuit erop zet?
Iewl neequote:Op zondag 14 april 2024 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
liefmans enzo?ik heb zin in een cocktail nu
dat is extra lastig, je vindt het rot om haar te zien maar ook rot om te voelen wat je voelt?quote:Op zondag 14 april 2024 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar voel ik mij wel weer schuldig
jawel als ze niet weer met eeuwige niemand is goed gezeik komt. ze praat ook wel slecht over mij tegen anderequote:Op zondag 14 april 2024 16:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laat ze mooi lullen BB tis jouw tante en ze heeft veel voor je gedaan. Als het maar niet tevaak is is het toch ook gewoon leuk een fan lid te zien soms?
Ja, ik vind het wel lekker. Maar ik hou sowieso wel van Guinnessquote:Op zondag 14 april 2024 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dat lekker?
[..]
'mooi weer he buiten![]()
'
lekker liefmans, met ijsquote:Op zondag 14 april 2024 16:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iewl nee![]()
Nee gewoon pils, despo, IJwit, gdv, Texels etc.
Ik kan echt geen chocola maken van dit verhaal hoorquote:Op zondag 14 april 2024 16:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We keken gisteren zo’n basic woke film, maar leek me wel wat voor jou.
Een lesbisch stel gaat trouwen, waarvan een donkere, waarvan de broer daarvan de beste vriend is van de blanke, de ouders van die donkere waren blank. Behoudens de 2 lesbisch was de rest van de cast hetero en ging het alleen om het verhaal van de hoofdrolspelers. Want ze had zin aan zijn bigdick Energy. Ofzo.
Gdv?quote:Op zondag 14 april 2024 16:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iewl nee![]()
hmpf, jammerquote:Op zondag 14 april 2024 16:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze doet heel veel voor andere maar ze heeft wel een wat naar karakter soms
oooohquote:Op zondag 14 april 2024 16:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iewl nee![]()
Wel mannelijk bier hoor.quote:Op zondag 14 april 2024 16:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iewl nee![]()
oke dan is het goed, het ziet er zo heftig uit altijdquote:Op zondag 14 april 2024 16:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel lekker. Maar ik hou sowieso wel van Guinness
quote:Op zondag 14 april 2024 16:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik spreek mijn tantes en ooms gelukkig ook nauwelijks. Ja ik zie ze op trouwerijen dan tikken ze me aan, en nu jij he haags.
Datzelfde ben ik bij hun gaan doen op crematies. Toen hield het snel op.
“Anyone but you”quote:Op zondag 14 april 2024 16:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan echt geen chocola maken van dit verhaal hoor![]()
Hoe heette de film?
Ik kon dat altijd wel goed van me af laten glijden, maar als je er in opgevoed bent dan begrijp ik wel dat je er helemaal klaar mee bent.quote:Op zondag 14 april 2024 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dat lekker?
[..]
'mooi weer he buiten![]()
'
Nee, want het staat haaks op wat mij verteld wordt door de diëtiste. Het is niet een geval van 5kg afvallen dus eventjes doorbijten hé? Dit is een langetermijnplan.quote:
dat mag ze uiteraard vinden, aardig is het nietquote:Op zondag 14 april 2024 16:26 schreef bitterbal het volgende:
ze vind hoe ik mijn leven leid ook maar raar en dat zegt ze ook vaak tegen de andere familie leden. afkeurend ook
Ach wat is normaal eigenlijk.quote:Op zondag 14 april 2024 16:26 schreef bitterbal het volgende:
ze vind hoe ik mijn leven leid ook maar raar en dat zegt ze ook vaak tegen de andere familie leden. afkeurend ook
Wel een geprobeerd?quote:Op zondag 14 april 2024 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke dan is het goed, het ziet er zo heftig uit altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |