Het is voornamelijk voor mn bankquote:Op zondag 14 april 2024 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Had jij niet een laminaatvloer? Dan is dat niet heel raar nee.
Doornballetjequote:Op zondag 14 april 2024 15:43 schreef bitterbal het volgende:
dacht ga even uurtje liggen maar nu kan ik niet meer wakker worden
Ik werd altijd 731x gaarder wakker na een dutje dus niet meer doen.quote:Op zondag 14 april 2024 15:43 schreef bitterbal het volgende:
i know, maar ik heb ook laminaatquote:Op zondag 14 april 2024 15:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik doelde voornamelijk op Karzai, maar voor de bank is geen hek idee eigenlijk.
ja dat heb ik nu iddquote:Op zondag 14 april 2024 15:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik werd altijd 731x gaarder wakker na een dutje dus niet meer doen.
Er ligt ook een kleed op, zaten wel wat vlekken op ook, crack heeft mij wel geïnspireerd om deze te verwijderenquote:Op zondag 14 april 2024 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Had jij niet een laminaatvloer? Dan is dat niet heel raar nee.
Ik slaap dan vooral 's nachts zo slecht als ik dat doe.quote:Op zondag 14 april 2024 15:43 schreef bitterbal het volgende:
ah das hier wel het probleem. Overdag slaap ik echt perfectquote:Op zondag 14 april 2024 15:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Of als ik al zat te knikkebollen dan ging ik liggen en pleurde ik alsnog niet in slaap.
ja je moet overdag ook niet te langquote:Op zondag 14 april 2024 15:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik slaap dan vooral 's nachts zo slecht als ik dat doe.
ik vind het niet erg hoor, maar kon oprecht niks anders bedenken dan 'oke'quote:
oke maar dit slaat dan weer echt nergens opquote:Op zondag 14 april 2024 15:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik probeer haar te behoeden voor een miskoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |