Ja dat is een beetje jammer, dat gezeik altijd... was juist zo gezellie..quote:Op zondag 14 april 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga zo het laatste stuk even terug kijken. Door gedoe in de COS heb ik niet veel van de finale kunnen zien zo jammer.
Dat haalde voor mij helemaal de lol er vanaf. Door dat soort dingen ben ik blij dat het klaar is.quote:Op zondag 14 april 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga zo het laatste stuk even terug kijken. Door gedoe in de COS heb ik niet veel van de finale kunnen zien zo jammer.
Ja echt jammer, had zo gehoopt op een avond niet. Is er op de valreep toch nog een ban gevallen.quote:Op zondag 14 april 2024 08:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje jammer, dat gezeik altijd... was juist zo gezellie..
Ja echt jammer, dat het toch ieder jaar weer raak is.quote:Op zondag 14 april 2024 08:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat haalde voor mij helemaal de lol er vanaf. Door dat soort dingen ben ik blij dat het klaar is.
Het is ook heel vreemd dat de 1 wegkomt met het posten van een NSB-uniform voor een bewoner en de ander mag het woordje 'mormel' nog niet eens gebruiken.quote:Op zondag 14 april 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt jammer, had zo gehoopt op een avond niet. Is er op de valreep toch nog een ban gevallen.
[..]
Ja echt jammer, dat het toch ieder jaar weer raak is.
Ja Dot, dan hoop je van de laatste momenten te kunnen genieten dan heb je dat gezeik.. nou mooi dat is verdient dan..goh op de laatste avond een ban...quote:Op zondag 14 april 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt jammer, had zo gehoopt op een avond niet. Is er op de valreep toch nog een ban gevallen.
[..]
Ja echt jammer, dat het toch ieder jaar weer raak is.
Konden we vorig jaar om af te kikken heel veel feest escapades van de bewoners volgen was het dit jaar angstvallig stil. Alleen Salar was even live op Insta en Doriana daarna. Verder wat losse posts bij Basiri.quote:
Ik bemoei me niet met het TV topic dat is echt aan Gert.quote:Op zondag 14 april 2024 08:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook heel vreemd dat de 1 wegkomt met het posten van een NSB-uniform voor een bewoner en de ander mag het woordje 'mormel' nog niet eens gebruiken.
Hier zijn verschillende TR'en over geweest en er zijn DM's over gestuurd maar het mag gewoon blijven staan.
Gert in BB / [TV / Live #15] TV dus niet spoileren!
Hey Markyquote:Op zondag 14 april 2024 08:52 schreef marky het volgende:
[..]
Konden we vorig jaar om af te kikken heel veel feest escapades van de bewoners volgen was het dit jaar angstvallig stil. Alleen Salar was even live op Insta en Doriana verder wat losse posts bij Basiri verder weinig.
Het seizoen is geeindigd met niet de meest sprankelende bewoners nog in het huis of mensen die bepalend waren voor het seizoen zoals vorig jaar Jason wel is de finale zat. Alice had aan het einde wel haar rol maar dat was toch redelijk kort. Glenn het loophondje heeft gewonnen. Hij heeft absoluut het spel niet gespeeld. Toen Danny even een scherp balletje opgooide was hij de geen die dat absoluut niet wilde bang om als uitschot te worden behandeld.
Mocht er nog een 5e seizoen komen dan toch graag wat minder heftig op het spel georienteerd en toch iets meer op de relaties onderling. Het continu gekonkel werd echt vervelend. Je kan best stevig nomineren maar je hoeft het daar niet 24/7 over te hebben
Het was weer gezellig in de cos. Best veel gelachen.
Hoi Dotteke.quote:Op zondag 14 april 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Marky![]()
Het zou al eens schelen als ze niet over nominaties mochten praten en ook niet fluisteren.
Maar hoe het ook gaat ook dat is nooit voor iedereen goed, de een wil dit de ander dat
Mijn mening is staat het iemand niet aan zoals het gaat dan hoeft men niet te kijken
Ik moet zeggen dat ik vanmorgen weinig te doen had, terug lezen was voor mij niet altijd leuk met al dat gedoe .quote:Op zondag 14 april 2024 09:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou het is wel eben afkicken geen streams aan zetten als je opstaat en ook geen cos teruglezen was altijd wel even lekker met bakkie koffie erbij
Mensen moeten ook snappen dat een mening over een bewoner geen persoonlijke aanval is. Beetje jammer dat dat steeds door elkaar werd gehaald. En dan krijg je van het een het ander.quote:Op zondag 14 april 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik vanmorgen weinig te doen had, terug lezen was voor mij niet altijd leuk met al dat gedoe .
Was iedere morgen benieuwd of het goed was gegaan
Ja dat was voor jou natuurlijk wel vervelendquote:Op zondag 14 april 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik vanmorgen weinig te doen had, terug lezen was voor mij niet altijd leuk met al dat gedoe .
Was iedere morgen benieuwd of het goed was gegaan
Nou ik weet wel dat er hier een serieuze overkill was aan het bashen van Ashley,op zo een manier dat cossers wegbleven zelfs.quote:Op zondag 14 april 2024 09:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mensen moeten ook snappen dat een mening over een bewoner geen persoonlijke aanval is. Beetje jammer dat dat steeds door elkaar werd gehaald. En dan krijg je van het een het ander.
DUs dat, dat zei ik net ook ergens hier of in de SCquote:Op zondag 14 april 2024 09:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mensen moeten ook snappen dat een mening over een bewoner geen persoonlijke aanval is. Beetje jammer dat dat steeds door elkaar werd gehaald. En dan krijg je van het een het ander.
Ja dat was echt jammer. Ik weet ook dat er mensen zijn weggegaan daarvoor.quote:Op zondag 14 april 2024 09:46 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nou ik weet wel dat er hier een serieuze overkill was aan het bashen van Ashley,op zo een manier dat cossers wegbleven zelfs.
Vervelend is een ander woord, het is meer vervelend voor users die zich aangevallen voelen.quote:Op zondag 14 april 2024 09:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja dat was voor jou natuurlijk wel vervelend
Zijn ook mensen weggegaan omdat Alice gebasht werd of dat Ash de hemel in geprezen werdquote:Op zondag 14 april 2024 09:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat was echt jammer. Ik weet ook dat er mensen zijn weggegaan daarvoor.
Tja, dan heb je ook weinig te zoeken op een discussieforum vind ik. Ik liet me in ieder geval niet wegtreiteren door de persoonlijke aanvallen en met mij gelukkig nog heel wat meer.quote:Op zondag 14 april 2024 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn ook mensen weggegaan omdat Alice gebasht werd of dat Ash de hemel in geprezen werd
Mensen gaan weg en komen weer terug
Zo gaat het in iedere RLS
ja erg jammer weer dat er weer paar liepen te irriteren zonde dat je niet echt lekker heb kunnen kijkenquote:Op zondag 14 april 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
Ik geef alleen aan dat er om diverse redenen mensen weggegaan zijn.quote:Op zondag 14 april 2024 09:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, dan heb je ook weinig te zoeken op een discussieforum vind ik. Ik liet me in ieder geval niet wegtreiteren door de persoonlijke aanvallen en met mij gelukkig nog heel wat meer.![]()
Zou wat zijn als er totaal geen andere mening meer gepost mag worden omdat dat 'zuigen' zou zijn.
Het is gewoon de hoeveelheid die dat dus doet,wat ik zeg een overkill,niet te vergelijken met Alice of welke andere bewoner.quote:Op zondag 14 april 2024 09:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, dan heb je ook weinig te zoeken op een discussieforum vind ik. Ik liet me in ieder geval niet wegtreiteren door de persoonlijke aanvallen en met mij gelukkig nog heel wat meer.![]()
Zou wat zijn als er totaal geen andere mening meer gepost mag worden omdat dat 'zuigen' zou zijn.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 14 april 2024 09:55 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Het is gewoon de hoeveelheid die dat dus doet,wat ik zeg een overkill,niet te vergelijken met Alice of welke andere bewoner.
Ik heb toch echt wel het gevoel dat er deze BB mensen zijn vertrokken die echt niet meer terug zullen komenquote:Op zondag 14 april 2024 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn ook mensen weggegaan omdat Alice gebasht werd of dat Ash de hemel in geprezen werd
Ja kom op open doen en die wachttoren in ontvangst nemen,quote:Op zondag 14 april 2024 09:56 schreef mazaru het volgende:
Jehova aan mijn deur! Om 10 uur op zondagochtend. Zijn ze gek geworden! Ik ben nog ziek ook. Ik zou bijna opendoen en eens flink in hun gezicht hoesten
Niet opgeven hoor. Nooit toegeven aan dit soort dingen. Gewoon lekker terugkomen en weer mee posten. Ik vind je in ieder geval een leuke userquote:Op zondag 14 april 2024 09:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb toch echt wel het gevoel dat er deze BB mensen zijn vertrokken die echt niet meer terug zullen komen
Het bashen van Ashley nam absurde vormen aan, als je het lef had om iets positefs te posten werden allerlei ouwe koeien erbij gehaald en werd het af en toe zo erg dat je als bijlezer het idee kreeg dat er iets vreselijks gebeurd was.
ik ben er ook van overtuigd dat er users zijn geweest, deze BB, die bewust elke reactie van mensen die Ahs wel een goede deelnemer vonden, met een klein groepje volledig de grond in boorden. Gewoon omdat dat kon
Heel erg jammer, en voor mij in ieder geval reden om voorlopig niet terug te komen op Fok.
Voor mij is het cossen vakkundig om zeep geholpen.
Die zijn er mooi op tijd bijquote:Op zondag 14 april 2024 09:56 schreef mazaru het volgende:
Jehova aan mijn deur! Om 10 uur op zondagochtend. Zijn ze gek geworden! Ik ben nog ziek ook. Ik zou bijna opendoen en eens flink in hun gezicht hoesten
UCHE UCHE UCHE HATSJIEEEEEEEEE Dank u welquote:Op zondag 14 april 2024 09:58 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ja kom op open doen en die wachttoren in ontvangst nemen,
En sorry Dotteke ik vond jou hier ook niet echt neutraal in staan om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 14 april 2024 09:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb toch echt wel het gevoel dat er deze BB mensen zijn vertrokken die echt niet meer terug zullen komen
Het bashen van Ashley nam absurde vormen aan, als je het lef had om iets positefs te posten werden allerlei ouwe koeien erbij gehaald en werd het af en toe zo erg dat je als bijlezer het idee kreeg dat er iets vreselijks gebeurd was.
ik ben er ook van overtuigd dat er users zijn geweest, deze BB, die bewust elke reactie van mensen die Ahs wel een goede deelnemer vonden, met een klein groepje volledig de grond in boorden. Gewoon omdat dat kon
Heel erg jammer, en voor mij in ieder geval reden om voorlopig niet terug te komen op Fok.
Ze zijn gek. Daar zijn niet veel mensen blij mee. Mijn ziel hoeft niet gered te worden. Die is prima in ordequote:
Mag jij vinden. ik weet wel beter.quote:Op zondag 14 april 2024 09:59 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
En sorry Dotteke ik vond jou hier ook niet echt neutraal in staan om eerlijk te zijn.
Ik doe er ook niet meer voor open hoor, ik zwaai altijd en schud nee met mijn hoofdquote:Op zondag 14 april 2024 10:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn gek. Daar zijn niet veel mensen blij mee. Mijn ziel hoeft niet gered te worden. Die is prima in orde
Eierprikker bij de voordeur hangen met 'n kaartje er onder "Jehova hier bellen"quote:Op zondag 14 april 2024 09:56 schreef mazaru het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2024 10:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eierprikker bij de voordeur hangen met 'n kaartje er onder "Jehova hier bellen"
Hoe is het met je Fritsiequote:Op zondag 14 april 2024 10:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eierprikker bij de voordeur hangen met 'n kaartje er onder "Jehova hier bellen"
Gaat wel, zit te wachten op de thuiszorg. flinke wondvocht lekkage,quote:
Ellende schat, kan nooit eens iets goed gaan bij jouquote:Op zondag 14 april 2024 10:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gaat wel, zit te wachten op de thuiszorg. flinke wondvocht lekkage,
En het is stil in huis zo zonder die witte dweil
quote:Op zondag 14 april 2024 09:56 schreef mazaru het volgende:
Je bent ziek lees ik , heb je de griep?quote:Op zondag 14 april 2024 10:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn gek. Daar zijn niet veel mensen blij mee. Mijn ziel hoeft niet gered te worden. Die is prima in orde
quote:Op zondag 14 april 2024 10:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gaat wel, zit te wachten op de thuiszorg. flinke wondvocht lekkage,
En het is stil in huis zo zonder die witte dweil
Ik denk het niet. Ik denk een flinke verkoudheid. Maar de ellende is dat ik vorige week gevallen ben en wat in mijn rug heb geblesseerd, dus hoesten en niezen doet verrot zeer.quote:Op zondag 14 april 2024 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent ziek lees ik , heb je de griep?
O je moet niet gaan vallen dommiequote:Op zondag 14 april 2024 10:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk een flinke verkoudheid. Maar de ellende is dat ik vorige week gevallen ben en wat in mijn rug heb geblesseerd, dus hoesten en niezen doet verrot zeer.
Beterschapjesquote:Op zondag 14 april 2024 10:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk een flinke verkoudheid. Maar de ellende is dat ik vorige week gevallen ben en wat in mijn rug heb geblesseerd, dus hoesten en niezen doet verrot zeer.
Komt wel weer goed hoor. Ik kan wel wat hebbenquote:Op zondag 14 april 2024 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je moet niet gaan vallen dommie
Ja dat kan flink zeer doen dan als je hoest
Vervelend hopelijk knap je snel weer op
Evengoed zeer vervelend en pijnlijkquote:Op zondag 14 april 2024 10:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Komt wel weer goed hoor. Ik kan wel wat hebben
Inderdaad was bij alle tweequote:Op zondag 14 april 2024 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het probleem zit hem er in dat het 95% over Ashley de grond intrappen ging.quote:Op zondag 14 april 2024 10:39 schreef Cupfighter het volgende:
Iedereen mag een andere mening hebben en een voorkeur voor een andere bewoner hebben, het lag er bij mij vooral aan hoe dingen gebracht werden @:mazaru en ik bijvoorbeeld dachten totaal anders over Alice toch heeft dat geen problemen opgeleverd.
Verschillende users plaatsten dingen die gewoon niet klopte of waren stellig met die gaat winnen ik weet dat zeker, daar had ik wat meer moeite mee en daar reageerde ik soms te fel op, achteraf gezien had ik dat anders moeten doen dus dat spijt me wel
Het eeuwige vergelijken en ouwe koeien uit de sloot halen was dit jaar heel ergquote:Op zondag 14 april 2024 10:39 schreef Cupfighter het volgende:
Iedereen mag een andere mening hebben en een voorkeur voor een andere bewoner hebben, het lag er bij mij vooral aan hoe dingen gebracht werden @:mazaru en ik bijvoorbeeld dachten totaal anders over Alice toch heeft dat geen problemen opgeleverd.
Verschillende users plaatsten dingen die gewoon niet klopte of waren stellig met die gaat winnen ik weet dat zeker, daar had ik wat meer moeite mee en daar reageerde ik soms te fel op, achteraf gezien had ik dat anders moeten doen dus dat spijt me wel
Dat liep inderdaad uit de hand, aan de andere kant waren ook er ook mensen die haar op handen droegen en Alice de grond intrapte, ik vond de houding van sommige Ashley fans wat hypocriet.quote:Op zondag 14 april 2024 10:45 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Het probleem zit hem er in dat het 95% over Ashley de grond intrappen ging.
Daar had ik ook een probleem mee en dan zodra ze de deur uit is gaan lopen klagen dat het altijd zo negatief is als er wat over Alice werd gezegd. Ik hou niet van dat hypocriete.quote:Op zondag 14 april 2024 10:45 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
het was op een gegeven moment ook niet eens meer Ahsley bashen, het was users bashen geworden.quote:Op zondag 14 april 2024 10:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar had ik ook een probleem mee en dan zodra ze de deur uit is gaan lopen klagen dat het altijd zo negatief is als er wat over Alice werd gezegd. Ik hou niet van dat hypocriete.
Ik was niet eens een Ashley 'fan'. Maar ik begreep wel haar spel en haar humor. Al die negativiteit en de dingen dier erbij werden gehaald en verzonnen liep totaal uit de hand. Ik zat soms te lezen met mijn mond open en dan wachtte ik tot er ingegrepen zou worden, maar dat gebeurde dan niet.quote:Op zondag 14 april 2024 10:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat liep inderdaad uit de hand, aan de andere kant waren ook er ook mensen die haar op handen droegen en Alice de grond intrapte, ik vond de houding van sommige Ashley fans wat hypocriet.
In het begin vond ik haar leuk en pittig, was rechtstreeks, later in het spel ging ze dingen doen die ze anderen verweten had en toen is mijn mening over haar gedraaid
Je hebt zeker een punt en die oude koeien kwam met name omdat Ashley dingen die deed die ze eerder andere bewoners verweet, als je boos wordt dat er iemand geld uit de pot haalt voor een koffer en later zelf er 20k uit pakt dan mag dat best gezegd worden in de cos vind ikquote:Op zondag 14 april 2024 10:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Het eeuwige vergelijken en ouwe koeien uit de sloot halen was dit jaar heel erg
Zei je iets negatiefs over Alice ( mijn mening over haar was vanaf het begin hetzelfde, heb ik niet veranderd), dan kwam er een hele riedel achteraan over Ashley, of mocht ik niets van haar vinden omdat ze nog zo jong was, en zo wijs en zo mooi enz enz.
Als je het lef had om Ashley te begrijpen, of te zeggen dat ze het spel goed speelde, werden er ouwe koeien bijgehaald, haar familie die wel heel blij zou zijn dat ze nog een tijdje weg zou blijven, het vreselijke karakter, er werd nog net niet de kinderbescherming bij betrokken omdat ze ook wel een heel slechte ouder was die haar kinderen 3 maanden in de steek had gelaten enz. enz.
Ze stond bij mij niet op een voetstuk, hoefde ook niet te winnen, maar ik vond haar een goede RLS deelnemer.
En dat was niet af en toe, dat was dag in, dag uit precies hetzelfde.
Ashley was dan ook de levende duivel op aardequote:Op zondag 14 april 2024 09:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is toch ook de fun van een discussieforum? Allemaal verschillende meningen over mensen die je in een huis ziet leven.quote:Op zondag 14 april 2024 10:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je hebt zeker een punt en die oude koeien kwam met name omdat Ashley dingen die deed die ze eerder andere bewoners verweet, als je boos wordt dat er iemand geld uit de pot haalt voor een koffer en later zelf er 20k uit pakt dan mag dat best gezegd worden in de cos vind ik
Voor de rest vond ik jou ondanks ons verschil in voorkeuren een fijne user in de cos
dankjewelquote:Op zondag 14 april 2024 10:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je hebt zeker een punt en die oude koeien kwam met name omdat Ashley dingen die deed die ze eerder andere bewoners verweet, als je boos wordt dat er iemand geld uit de pot haalt voor een koffer en later zelf er 20k uit pakt dan mag dat best gezegd worden in de cos vind ik
Voor de rest vond ik jou ondanks ons verschil in voorkeuren een fijne user in de cos
Dat bedoel ik precies met het met twee maten meten hier.quote:Op zondag 14 april 2024 10:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was niet eens een Ashley 'fan'. Maar ik begreep wel haar spel en haar humor. Al die negativiteit en de dingen dier erbij werden gehaald en verzonnen liep totaal uit de hand. Ik zat soms te lezen met mijn mond open en dan wachtte ik tot er ingegrepen zou worden, maar dat gebeurde dan niet.
Zeker jij zag bijvoorbeeld dingen bij Alice die ik niet herkende of zag, dat is leuk vind ikquote:Op zondag 14 april 2024 10:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch ook de fun van een discussieforum? Allemaal verschillende meningen over mensen die je in een huis ziet leven.
En "zeiken" mocht je niet zeggenquote:Op zondag 14 april 2024 10:59 schreef Snoozey het volgende:
ach een beetje normaal (haha) mens kan dat even aankijken en dan weer over op de streams.
al vond ik wel jammer dat soms uuuuren later een oud bericht werd gequote en er dan toch weer over doorgegaan moest worden. meestal negeerde ik dat dan. alleen zijn er dan weer anderen die dat niet konden/wilden negeren.
zelfs al waren er meerdere reacties eerder op die quote geplaatst, blijkbaar werd dat niet eens gelezen en moest met toch nog even zeiken.
Helemaal niet erg ook. Er waren er zat die een hekel aan Ashley hadden en waar ik toch mee kon lachen. Hou het gewoon bij de mensen daar en ga niet op degene met die andere mening lopen bashen. Dan krijg je actie/reactie.quote:Op zondag 14 april 2024 10:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zeker jij zag bijvoorbeeld dingen bij Alice die ik niet herkende of zag, dat is leuk vind ik
Dat komt waarschijnlijk omdat er mensen zijn die niet heel de dag de cos kunnen volgen en even bijlezen,daar was ik er een van en dan krijg je dat oude reacties weer boven tafel komen.quote:Op zondag 14 april 2024 10:59 schreef Snoozey het volgende:
ach een beetje normaal (haha) mens kan dat even aankijken en dan weer over op de streams.
al vond ik wel jammer dat soms uuuuren later een oud bericht werd gequote en er dan toch weer over doorgegaan moest worden. meestal negeerde ik dat dan. alleen zijn er dan weer anderen die dat niet konden/wilden negeren.
zelfs al waren er meerdere reacties eerder op die quote geplaatst, blijkbaar werd dat niet eens gelezen en moest met toch nog even zeiken.
Waarom zou dat zijn denk je... er is hier een groepje van 5/6 overgebleven die Ashley zo geweldig vinden...quote:Op zondag 14 april 2024 10:45 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Haha herkenbaar meerdere berichten in de prullenbak gedaan inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2024 11:02 schreef Snoozey het volgende:
nou ja het was iig duidelijk wanneer bepaalde mensen een andere favoriet hadden dat je dan kon rekenen op een reactie als jij over jouw favoriet schreef (jij-jouw in het algemeen)
de voorspelbaarheid heeft gezorgd dat ik nogal eens wat berichten niet heb geplaatst
Dit mag toch ook gezegd worden? Het hoeft toch niet allemaal zoete koek te zijn? Dit zijn ook meningen van users en er worden geen namen genoemd, dus ook niet over 'users' gezeurd. Het gaat over de sfeer die er was.quote:Op zondag 14 april 2024 11:02 schreef Dotteke het volgende:
We gaan er hier geen klaagbaak van maken kom op zeg
We gaan hier niet over users 'zeuren'
Oh jij gaat nog even door met bashen,de bewoners zijn allemaal met elkaar aan het feesten.quote:Op zondag 14 april 2024 11:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Waarom zou dat zijn denk je... er is hier een groepje van 5/6 overgebleven die Ashley zo geweldig vinden...
De rest heeft na terugkomst haar ware aard gezien... haar egoïsme, narcisme, grootheidswaanzin... iedereen voor haar karretje willen spannen, delegeren... mensen misbruiken.. en zo kan ik nog wel even doorgaan...
Het is niet de grond instappen maar het beschrijven van haar ware aard!
Ben ik toch een zondaar. Ik ga me aankleden en die Jehova's zoeken, misschien kunnen ze me redden!quote:
daar is ie weerquote:Op zondag 14 april 2024 11:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Waarom zou dat zijn denk je... er is hier een groepje van 5/6 overgebleven die Ashley zo geweldig vinden...
De rest heeft na terugkomst haar ware aard gezien... haar egoïsme, narcisme, grootheidswaanzin... iedereen voor haar karretje willen spannen, delegeren... mensen misbruiken.. en zo kan ik nog wel even doorgaan...
Het is niet de grond instappen maar het beschrijven van haar ware aard!
quote:Op zondag 14 april 2024 11:05 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Oh jij gaat nog even door met bashen,de bewoners zijn allemaal met elkaar aan het feesten.
Waarom denk jij dat jij alleen een mening mag hebben?quote:Op zondag 14 april 2024 11:05 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Oh jij gaat nog even door met bashen,de bewoners zijn allemaal met elkaar aan het feesten.
Je zou eens het verschil moeten zien tussen bashen en de waarheid... ik heb tot op heden niemand maar dan ook niemand gebasht...quote:Op zondag 14 april 2024 11:05 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Zie je wel je had gewoon die Wachttoren aan moeten nemen.quote:Op zondag 14 april 2024 11:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben ik toch een zondaar. Ik ga me aankleden en die Jehova's zoeken, misschien kunnen ze me redden!
Ik ga hem downloaden!quote:Op zondag 14 april 2024 11:08 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Zie je wel je had gewoon die Wachttoren aan moeten nemen.
Ben ik wel met je eens, het blijft netjes vind ik en ik beschrijf ook mijn eigen aandeel hierin en wat ik zelf niet helemaal goed heb gedaan, persoonlijk vind ik dat ook belangrijk als een soort leerproces voor een volgende rls discussiequote:Op zondag 14 april 2024 11:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit mag toch ook gezegd worden? Het hoeft toch niet allemaal zoete koek te zijn? Dit zijn ook meningen van users en er worden geen namen genoemd, dus ook niet over 'users' gezeurd. Het gaat over de sfeer die er was.
maar je weet wel de waarheid over deelnemers aan een RLS, die jij persoonlijk dus helemaal niet kent maar wel een van de meest zware diagnoses aan toe schrijft.quote:Op zondag 14 april 2024 11:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je zou eens het verschil moeten zien tussen bashen en de waarheid... ik heb tot op heden niemand maar dan ook iemand gebasht...
Oh en jij gaat nog gewoon door met tweequote:Op zondag 14 april 2024 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Waarom denk jij dat jij alleen een mening mag hebben?
DIt is dus een van de redenen waar de COS niet gezellig was
En nu doe je het weer,wees eens een keer neutraal.quote:Op zondag 14 april 2024 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Waarom denk jij dat jij alleen een mening mag hebben?
DIt is dus een van de redenen waar de COS niet gezellig was
Ik weet wat ik zie Verida...soit..quote:Op zondag 14 april 2024 11:10 schreef Verida het volgende:
[..]
maar je weet wel de waarheid over deelnemers aan een RLS, die jij persoonlijk dus helemaal niet kent maar wel een van de meest zware aan toe schrijft.
Is misschien wel gezelligerquote:
nou, daar kun je goed mee gaan verdienen hoor,quote:
Ik zie echt niet wat hier mis mee is. Wij hebben ook helemaal niet gebotst ondanks dat we anders over mensen dachten. En de sfeer die er hing hoeft toch ook niet genegeerd te worden? Die was er gewoon overduidelijk.quote:Op zondag 14 april 2024 11:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, het blijft netjes vind ik en ik beschrijf ook mijn eigen aandeel hierin en wat ik zelf niet helemaal goed heb gedaan, persoonlijk vind ik dat ook belangrijk als een soort leerproces voor een volgende rls discussie
Laat ik er dan voor jou... narcistische trekjes van maken misschien kan je dat beter behappen..quote:Op zondag 14 april 2024 11:14 schreef Verida het volgende:
[..]
nou, daar kun je goed mee gaan verdienen hoor,
op grond van een soap een diagnose stellen, daar zal mening psychiater jaloers op zijn. Die is daar maanden mee bezig om tot die diagnose te komen.
Ja na een half uur gaan janken dat het toch wel hard was na eerst erom gelachen hebben, wat een type was dat zegquote:
Nou dat was wel duidelijk,daar is helemaal niets dus.quote:Op zondag 14 april 2024 11:18 schreef Snoozey het volgende:
jaaa sabo. het was weer lekker onduidelijk wat en hoe met dilano
Ja dat was echt vies. Maar dat was volgens mij Ty die daarmee begon, terwijl hij er zelf het hardst om moest lachenquote:Op zondag 14 april 2024 11:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja na een half uur gaan janken dat het toch wel hard was na eerst erom gelachen hebben, wat een type was dat zeg
Nee, die Sabeau is gewoon een type die mannen bespeeldquote:Op zondag 14 april 2024 11:22 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nou dat was wel duidelijk,daar is helemaal niets dus.
Ja Ty had daar een negatief aandeel in vond ikquote:Op zondag 14 april 2024 11:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat was echt vies. Maar dat was volgens mij Ty die daarmee begon, terwijl hij er zelf het hardst om moest lachen
Maar eerlijk is eerlijk dat heeft ze wel gezegd toen ze het huis in ging.quote:Op zondag 14 april 2024 11:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee, die Sabeau is gewoon een type die mannen bespeeld
Klopt, maar Dilano wist dat niet, al zeg ik eerlijk dat ik het wel grappig vond want ik vond Dilano een blaaskaakquote:Op zondag 14 april 2024 11:24 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk dat heeft ze wel gezegd toen ze het huis in ging.
Nee maar ik bedoel ook wij als kijkers kunnen haar dat niet aanrekenen.quote:Op zondag 14 april 2024 11:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt, maar Dilano wist dat niet, al zeg ik eerlijk dat ik het wel grappig vond want ik vond Dilano een blaaskaak
ja maar we waren gezellig aan afronden en dit is nu gezegd maar hoeft niet inhoudelijk uitgemeten te worden, ik ben ook ashley fan en ja ging er hard aan toe soms. maar laten we nu leuk afsluiten.quote:Op zondag 14 april 2024 11:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit mag toch ook gezegd worden? Het hoeft toch niet allemaal zoete koek te zijn? Dit zijn ook meningen van users en er worden geen namen genoemd, dus ook niet over 'users' gezeurd. Het gaat over de sfeer die er was.
Wat dat betreft is Ashley ook vanaf het begin eerlijk geweestquote:Op zondag 14 april 2024 11:28 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel ook wij als kijkers kunnen haar dat niet aanrekenen.
quote:Op zondag 14 april 2024 11:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar we waren gezellig aan afronden en dit is nu gezegd maar hoeft niet inhoudelijk uitgemeten te worden, ik ben ook ashley fan en ja ging er hard aan toe soms. maar laten we nu leuk afsluiten.
Volgend jaar stemmen we op jouquote:Op zondag 14 april 2024 11:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar we waren gezellig aan afronden en dit is nu gezegd maar hoeft niet inhoudelijk uitgemeten te worden, ik ben ook ashley fan en ja ging er hard aan toe soms. maar laten we nu leuk afsluiten.
Ik vond het juist leuk om positief af te sluitenquote:Op zondag 14 april 2024 11:43 schreef Snoozey het volgende:
zin om negatief rijtje te maken
maar doe het niet hoor!
Tof van je!!quote:Op zondag 14 april 2024 11:44 schreef Snoozey het volgende:
daarom hou ik wijselijk mijn rijtje negatief voor me
Kijk met Joyce kan ik er heerlijk om lachen, ik weet dat zij een Asley fan is maar zij gaat er zo anders mee om dan menigeen van de Asleyfans...quote:Op zondag 14 april 2024 11:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2024 12:08 schreef Iceage het volgende:
@:fritsie1960
Hier had ik steun aan bij verlies (ja mn hele leven katten om me heen gehad)
---->
Het werd avond
“Zijn we uitgevochten?” vroeg de poes.
“We zijn uitgevochten”, zei de engel.
En hij tilde de kat op,
Hield haar tegen het licht
en zei: “je bent doorzichtig nu”
“Laat me maar los”, zei de poes.
En de engel knikte, en liet haar gaan.
Ja zo is het ook leuk om te Cossen, ik heb zelfs Ariana leuk gevonden in het begin... wat kon mij het schelen wat men over haar zei... lekker scrollen...quote:Op zondag 14 april 2024 12:14 schreef jooba het volgende:
Ik was ook een Ashley fan. Het kon mij niets schelen wat anderen over haar schreven/dachten.
Het is ten slotte maar een peepshow. Wij zitten achter on ons scherm te loeren wat die doet of aan heeft.
Net apen in een kooi
nee was niet gezegd ofzo hoorquote:Op zondag 14 april 2024 12:29 schreef Paul het volgende:
Heeft ze nou verkering met Tom begreep ik trouwens? Sonja dus
oh ben wel wat gewend, heb wel veel op mijn lip moeten bijten en @Gerrie_55 hield me in gareelquote:Op zondag 14 april 2024 11:51 schreef Snoozey het volgende:
joyce heeft het anders ook veel voor haar kiezen moeten krijgen. repect!
Dank je welquote:Op zondag 14 april 2024 11:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Kijk met Joyce kan ik er heerlijk om lachen, ik weet dat zij een Asley fan is maar zij gaat er zo anders mee om dan menigeen van de Asleyfans...![]()
Ik was jou vergetenquote:Op zondag 14 april 2024 12:28 schreef Paul het volgende:
Sonja was ik trouwens bijna vergeten, toen k dr zag in de liveshow, ze ziet er sowieso anders uit, make over
quote:Op zondag 14 april 2024 12:14 schreef jooba het volgende:
Ik was ook een Ashley fan. Het kon mij niets schelen wat anderen over haar schreven/dachten.
Het is ten slotte maar een peepshow. Wij zitten achter on ons scherm te loeren wat die doet of aan heeft.
Net apen in een kooi
quote:Op zondag 14 april 2024 12:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja zo is het ook leuk om te Cossen, ik heb zelfs Ariana leuk gevonden in het begin... wat kon mij het schelen wat men over haar zei... lekker scrollen...
Omdat je vorig seizoen had aangekondigd dit jaar BB te gaan modereren en Yvonne nav reacties daarop de FB sloot.quote:
heef ik dat echt gezegd?quote:Op zondag 14 april 2024 12:38 schreef Iceage het volgende:
[..]
Omdat je vorig seizoen had aangekondigd dit jaar BB te gaan modereren en Yvonne nav reacties daarop de FB sloot.
Ik heb net de aflevering van gisteren terug gekeken, wat zagen ze er allemaal goed uit hequote:
Paul zegt wel meerquote:Op zondag 14 april 2024 12:38 schreef Iceage het volgende:
[..]
Omdat je vorig seizoen had aangekondigd dit jaar BB te gaan modereren en Yvonne nav reacties daarop de FB sloot.
LOL Verzonnen....kuck kuch...quote:Op zondag 14 april 2024 10:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was niet eens een Ashley 'fan'. Maar ik begreep wel haar spel en haar humor. Al die negativiteit en de dingen dier erbij werden gehaald en verzonnen liep totaal uit de hand. Ik zat soms te lezen met mijn mond open en dan wachtte ik tot er ingegrepen zou worden, maar dat gebeurde dan niet.
Jij bevestigt dus hierbij wat ik heb geschreven.quote:Op zondag 14 april 2024 12:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
LOL Verzonnen....kuck kuch...![]()
Grote baggercos was het dit jaar.
Ja soms moest ik wel even zegge post dat maar niet hahahaquote:Op zondag 14 april 2024 12:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh ben wel wat gewend, heb wel veel op mijn lip moeten bijten en @:gerrie_55 hield me in gareel![]()
Ja die heb ik ook terug gekeken,was wel sneller afgekapt als gisterenavond. Maar zagen er zeker allemaal mooi uitquote:Op zondag 14 april 2024 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb net de aflevering van gisteren terug gekeken, wat zagen ze er allemaal goed uit he
ben er van de week al mee begonnen om terug te kijken, omdat het begin me altijd te rommelig gaat enzo en ik zelf nog niet zo strak erin zit meteen dus ik ga nog maar even kijken afl 12 haha wel lachen hier gaan Alice en Ashley ook nog goed met elkaar om knuffelen enzoquote:Op zondag 14 april 2024 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb net de aflevering van gisteren terug gekeken, wat zagen ze er allemaal goed uit he
Ik zit ook te kijken. Je moet toch wat nu er geen stream meer is haha..quote:Op zondag 14 april 2024 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spijtig dat je niet meer gepost hebt. Andere meningen zijn altijd interessant.quote:Op zondag 14 april 2024 16:04 schreef Danny het volgende:
Minst leuke seizoen tot nu toe helaas.
De irritatiefactor bij Ronahi, Dramaqueen Sabeau, Meneer 'kan niet tegen mijn verlies' Tom en natuurlijk de absoluut asociale, hypocriete, alle zelfreflectie ontberende Ashley. *ril*
Mijn top 3 van de finalisten zou zijn geweest Alice, Randy, Glenn.
Glenn als winnaar is overigens niet zo gek. De kijkcijfers in NL en BE zijn niet zo heel verschillend, maar qua stemmen moeten de Nederlanders hun stem verdelen over twee Nederlanders, waar de Belgen kunnen stemmen op één belg. Met een 2-1 verhouding zal doorgaans de eenling (qua land) winnen.
Maar goed, afschuwelijk jaar voor BB wat mij betreft en het is nu natuurlijk niet meer dan een spelletjesprogramma geworden. Erg jammer. Blij dat het voorbij is. Volgend jaar zal ik heus weer kijken hoor, maar ik hoop echt dat ze wat minder spelletjes gaan doen en we wat meer van de mensen zelf te weten krijgen. En alsjeblieft, laat die Ashley nooit meer op tv. Mijn god wat een figuur
nee, ik heb hier vrijwel niets gepost. BB leefde verder niet echt ofzo en het was meer obligaat kijken dan echt lol erin hebben jammer genoeg...
Welkom op Fok. Sinds BB1 zijn de meningen hier al hard. Dit gaat voor iedere bewoner op. Ariana en haar pruik werd hier afgemaakt en ook door mensen die Ashley geweldig vinden en later geen bash op haar konden dulden. Zo gaat het hier nu eenmaal een beetje. Uitdelen en incasseren. Af en toe even afstand nemen en weer opnieuw beginnen.quote:Op zondag 14 april 2024 09:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Welkom op FOK!quote:Op zondag 14 april 2024 16:15 schreef marky het volgende:
[..]
Welkom op Fok. Sinds BB1 zijn de meningen hier al hard. Dit gaat voor iedere bewoner op. Ariana en haar pruik werd hier afgemaakt en ook door mensen die Ashley geweldig vinden en later geen bash op haar konden dulden. Zo gaat het hier nu eenmaal een beetje. Uitdelen en incasseren. Af en toe even afstand nemen en weer opnieuw beginnen.
if you can't stand the heat, get out of the kitchen....quote:Op zondag 14 april 2024 16:15 schreef marky het volgende:
[..]
Welkom op Fok. Sinds BB1 zijn de meningen hier al hard. Dit gaat voor iedere bewoner op. Ariana en haar pruik werd hier afgemaakt en ook door mensen die Ashley geweldig vinden en later geen bash op haar konden dulden. Zo gaat het hier nu eenmaal een beetje. Uitdelen en incasseren. Af en toe even afstand nemen en weer opnieuw beginnen.
Ff is een beetje in de bonen 🤣quote:Op zondag 14 april 2024 16:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Marky het tegen Verida...
Ik vond op randy na dit wel finalisten. Randy is later in het spel wel leuk geworden maar in het begin was hij echt onzichtbaar. Glenn liep mij een beetje te veel de hielen van ashley te likken. Maar was ver wel een toffe gast.quote:Op zondag 14 april 2024 16:04 schreef Danny het volgende:
Minst leuke seizoen tot nu toe helaas.
De irritatiefactor bij Ronahi, Dramaqueen Sabeau, Meneer 'kan niet tegen mijn verlies' Tom en natuurlijk de absoluut asociale, hypocriete, alle zelfreflectie ontberende Ashley. *ril*
Mijn top 3 van de finalisten zou zijn geweest Alice, Randy, Glenn.
Glenn als winnaar is overigens niet zo gek. De kijkcijfers in NL en BE zijn niet zo heel verschillend, maar qua stemmen moeten de Nederlanders hun stem verdelen over twee Nederlanders, waar de Belgen kunnen stemmen op één belg. Met een 2-1 verhouding zal doorgaans de eenling (qua land) winnen.
Maar goed, afschuwelijk jaar voor BB wat mij betreft en het is nu natuurlijk niet meer dan een spelletjesprogramma geworden. Erg jammer. Blij dat het voorbij is. Volgend jaar zal ik heus weer kijken hoor, maar ik hoop echt dat ze wat minder spelletjes gaan doen en we wat meer van de mensen zelf te weten krijgen. En alsjeblieft, laat die Ashley nooit meer op tv. Mijn god wat een figuur
nee, ik heb hier vrijwel niets gepost. BB leefde verder niet echt ofzo en het was meer obligaat kijken dan echt lol erin hebben jammer genoeg...
Had het gisteren niet goed kunnen zien.quote:Op zondag 14 april 2024 15:16 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken. Je moet toch wat nu er geen stream meer is haha..
Viel mij ook op. De winnaar bekend en alice was gelijk uit beeld. Logisch want de winnaar staat voorop. Een voor een is dan beter.quote:Op zondag 14 april 2024 15:32 schreef mazaru het volgende:
Ik vond het wel rommelig dat de laatste 2 allebei naar de studio moesten komen. Nummer 2 viel helemaal in het niet daardoor. Als ze in het huis blijven dan vind ik het toch leuker. Eerst nummer 2 naar de studio en dan zie je de winnaar in de zevende hemel door dat lege huis lopen, dat heeft toch meer dan hoe het gisteren ging.
Sterker nog. Ik bid helemoal niet 🤣quote:
We nemen het hem maar niet kwalijk 😉quote:Op zondag 14 april 2024 17:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja hé, dat idee heb ik ook een beetje...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 14 april 2024 17:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bedankt allen voor de leuke commentaren, streamverslagen, filmpjes, fragmenten en opmerkingen
hier in de COS de afgelopen drie maanden. Het maakt het streamen net even leuker ....![]()
Vandaag mijn laatste bijdrage, gisteren staat bijna volledig online. Als iemand nog een bepaald
fragment zoekt of een moment terug wil zien, stuur gerust een DM en ik zal het proberen te vinden.
Heb iets meer dan 80 dagen bijna 24/7, totaal rond de 750GB aan data ....![]()
Anyway, tot de volgende BB, 13 april 2024 staat hier:@DGK_Tegengas Jij ook bedankt voor alle filmpjes, je bent 'n kanjer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot een volgende...![]()
quote:Op zondag 14 april 2024 17:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bedankt allen voor de leuke commentaren, streamverslagen, filmpjes, fragmenten en opmerkingen
hier in de COS de afgelopen drie maanden. Het maakt het streamen net even leuker ....![]()
Vandaag mijn laatste bijdrage, gisteren staat bijna volledig online. Als iemand nog een bepaald
fragment zoekt of een moment terug wil zien, stuur gerust een DM en ik zal het proberen te vinden.
Heb iets meer dan 80 dagen bijna 24/7, totaal rond de 750GB aan data ....![]()
Anyway, tot de volgende BB, 13 april 2024 staat hier:Thanks voor al je werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij had het tegen Verida die al vanaf 2005 op Fok! zitquote:
Thnx.quote:Op zondag 14 april 2024 18:41 schreef odie22 het volgende:
ik geef nog steeds de febo de schuld van het selectief in beeld brengen op de streams en op tv van een geselecteerd aantal personen, je kon de streams niet aanzetten of er was een fake blonde vrouw in beeld, en op tv idem dito, je kreeg de eerste weken de kans niet op andere spelers te leren kennen, want die kreeg je niet te zien. later in het spel lees je ook steeds meer berichten, dat ook cossers, randy en tyron leuk vonden om naar te kijken en te luisteren, maar het moest de grote tom, verkleedclown jimmy en asshley show worden helaas, ik kan me geen BB herinneren in waar ik zo een hekel aan een speler heb gekregen als asshley , heb zelfs dagen/weken gehad dat ik de streams of het geluid heb uit gezet omdat ze er weer op was, dus ik wil ook mijn dank uitspreken aan alle cossers die het wel vol hebben gehouden om dat geluid aan hebben kunnen horen en er een streamverslag of over hebben kunnen cossen, zodat ik toch op de hoogte kon worden gehouden, verder wil ik ook de mod's bedanken @:Dotteke en @:Gert voor jullie tomeloze geduld en inzet , en als laatste wil ik @:Danny bedanken voor het mogelijk maken van deze mogelijkheid om überhaupt hier te kunnen posten.
misschien tot een volgende BB
Mis het al niet meer. Ben weer de mafs australie aan het kijken 😉quote:
Ja echt jammer. Zou wel een aflevering van gemaakt mogen wordenquote:Op zondag 14 april 2024 17:51 schreef superniger het volgende:
Lol, meer drama in dit topic dan in het BB huis.
Zonde dat er weinig afterparty beelden zijn.
Klopt, dat vind ik ook altijd nice. Elk seizoen heeft wel 1 of 2 ‘anthems’ die heel erg bijblijven en me voor altijd aan BB zullen herinneren.quote:Op zondag 14 april 2024 19:33 schreef kater1 het volgende:
Ik heb nu twee leuke liedjes ontdekt, Unwritten van Natasha Bedingfield en Loving you is in my DNA van Billy Gillies die me voor altijd aan dit seizoen van BB zullen herinneren. Tot volgend jaar!![]()
Misschien mocht dat niet van de Febo. Weet wel dat Salar na zijn winst wel live ging op de Wrap party.quote:Op zondag 14 april 2024 17:51 schreef superniger het volgende:
Lol, meer drama in dit topic dan in het BB huis.
Zonde dat er weinig afterparty beelden zijn.
2 Liedjes ?! En dan vergeet je gewoon het beste liedje?!quote:Op zondag 14 april 2024 19:33 schreef kater1 het volgende:
Ik heb nu twee leuke liedjes ontdekt, Unwritten van Natasha Bedingfield en Loving you is in my DNA van Billy Gillies die me voor altijd aan dit seizoen van BB zullen herinneren. Tot volgend jaar!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dit gelezen?quote:Op maandag 15 april 2024 03:10 schreef Alicia76 het volgende:
Glenn, het schoothondje van Ashley, de terechte winnaar? LOL. Abosluut niet natuurlijk. De man was ook amper te verstaan. Ongelooflijk dat zo iemand big brother wint. De slechtste winnaar van de afgelopen 4 jaar.
Tjee zeg. Is mij niet opgevallen. Maar ja op tv was ook bijna niets te zien kunnen alleen de mensen gezien hebben die daar warenquote:
Of mensen overdrijven weer schromelijk en wellicht komt dit van een site die zure nukkige X en Instagram-gebruikers en hun gare comments heel serieus neemt en er hele artikelen van maakt voor sensatie en er ‘zegt men’ van maaktquote:Op maandag 15 april 2024 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tjee zeg. Is mij niet opgevallen. Maar ja op tv was ook bijna niets te zien kunnen alleen de mensen gezien hebben die daar waren
Ook dat is een mogelijkheid. We waren er niet bij dus wat er ook gebeurd is weten alleen de mensen die daar warenquote:Op maandag 15 april 2024 06:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Of mensen overdrijven weer schromelijk en wellicht komt dit van een site die zure nukkige X en Instagram-gebruikers en hun gare comments heel serieus neemt en er hele artikelen van maakt voor sensatie en er ‘zegt men’ van maaktZie je erg vaak tegenwoordig.
Leuke fotoquote:
Die gozer schoot vol toen hij op dat podium stond en z'n gezin zag... er werd aan alle kanten aan hem getrokken, hij kon geen kant op..... beetje sneu als dit soort dingen geschreven worden...quote:Op maandag 15 april 2024 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tjee zeg. Is mij niet opgevallen. Maar ja op tv was ook bijna niets te zien kunnen alleen de mensen gezien hebben die daar waren
Ja toch? Al die rare berichten van zure mensen. Laat die man lekker met zijn gezinnetje. Niks aan de hand daar en BB is voorbij.quote:
Ja en een vrslaggever vroeg aan hem heb je je kinderen al gezien, toen zei hij Ja ik heb al met ze gekjnuffeld want ze huildenquote:Op maandag 15 april 2024 06:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die gozer schoot vol toen hij op dat podium stond en z'n gezin zag... er werd aan alle kanten aan hem getrokken, hij kon geen kant op..... beetje sneu als dit soort dingen geschreven worden...
Het was ook erg chaotisch hoor die hele live uitzending op het eindquote:Op maandag 15 april 2024 06:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja toch? Al die rare berichten van zure mensen. Laat die man lekker met zijn gezinnetje. Niks aan de hand daar en BB is voorbij.
Juist precies dat.... wat kunnen mensen toch een vuiligheid neerzetten, ze verzinnen het waar je bijstaat...quote:Op maandag 15 april 2024 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en een vrslaggever vroeg aan hem heb je je kinderen al gezien, toen zei hij Ja ik heb al met ze gekjnuffeld want ze huilden
Hier een interview met hemquote:Op maandag 15 april 2024 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was ook erg chaotisch hoor die hele live uitzending op het eind
Thnx, kijk hem zo ff GTST afkijkenquote:
O ze hebben in een hotel geslapen daar voor ze naar huis gingen.quote:
Ik zal zo eens gaan luisteren...quote:Op maandag 15 april 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
Mooi ook hoe hij over ALice praat, een leuke jonge meid die heel volwassen is
Ja snap ik wel ineens sta je in die gekke buitenwereld, zonder zendercheck...quote:Op maandag 15 april 2024 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ze hebben in een hotel geslapen daar voor ze naar huis gingen.
Hij heeft de hele nacht wakker gelegen kwam veel op hem af
En dan die drukte, dat lijkt mij vreselijk als je maanden zo rustig heb gezetenquote:Op maandag 15 april 2024 07:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja snap ik wel ineens sta je in die gekke wereld buiten, zonder zendercheck...
Ja echt hé, dat is best wel effe wennen... ik hoop dat ze nog een paar dagen kunnen relaxen voordat ze aant werk moeten even de boel laten bezinken...quote:Op maandag 15 april 2024 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan die drukte, dat lijkt mij vreselijk als je maanden zo rustig heb gezeten
Ja dat kon je ook duidelijk zien...quote:Op maandag 15 april 2024 07:09 schreef Dotteke het volgende:
Hier verteld hij het wel, hij wilde naar zijn gezin maar iedereen ging hem aan trekken.
OoK geraldiene en tatjana en dan voor een foto.
Hij wilde naar zijn gezin maar iedereen was begon aan hem te trekken
Ik heb j e elders gementiond, FF is daar ookquote:Op maandag 15 april 2024 07:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat kon je ook duidelijk zien...
Neej zij hebben BB toch nooit gezien... ook alleen maar gehoord... net als wij..quote:
Ooh oké effe kijken...quote:Op maandag 15 april 2024 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb j e elders gementiond, FF is daar ook
Dacht dat ze die wel zouden kennen, maar niet dusquote:Op maandag 15 april 2024 07:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej zij hebben BB toch nooit gezien... ook alleen maar gehoord... net als wij..
De thee staat klaarquote:
Neej die krijgt niemand te zien als het goed is...quote:Op maandag 15 april 2024 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat ze die wel zouden kennen, maar niet dus
Vond dat hij goed gehumeurd was deze keer......alleen een beetje te slap in regels naleven.....quote:Op maandag 15 april 2024 08:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej die krijgt niemand te zien als het goed is...
Ja hij was ook wel van praatje priet... reageerde leuk op BBers... iets meer de zweep erover mag wel...quote:Op maandag 15 april 2024 08:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vond dat hij goed gehumeurd was deze keer......alleen een beetje te slap in regels naleven.....
wat mijn was opgevallen dat hij niet de kans kreeg om naar zijn vrouw te gaan de bewoners kwamen en namen hem meteen omhoog en erna moest hij bij Geraldine komen voor een praatje en daarna had hij even kort de tijd voor zijn vrouw en kids, hij kreeg gewoon de kans nietquote:
En bij dat feliciteren en op de schouders nemen stond Ashley zelfs helemaal achteraanquote:Op maandag 15 april 2024 09:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat mijn was opgevallen dat hij niet de kans kreeg om naar zijn vrouw te gaan de bewoners kwamen en namen hem meteen omhoog en erna moest hij bij Geraldine komen voor een praatje en daarna had hij even kort de tijd voor zijn vrouw en kids, hij kreeg gewoon de kans niet
Heb je nog bericht gekregen of je kon komen of niet Joyce?quote:Op maandag 15 april 2024 09:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat mijn was opgevallen dat hij niet de kans kreeg om naar zijn vrouw te gaan de bewoners kwamen en namen hem meteen omhoog en erna moest hij bij Geraldine komen voor een praatje en daarna had hij even kort de tijd voor zijn vrouw en kids, hij kreeg gewoon de kans niet
nee ik heb niets meer gehoord van ze slecht hequote:Op maandag 15 april 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nog bericht gekregen of je kon komen of niet Joyce?
ja inderdaad kulnieuws 'krantje' ofzo ietsquote:Op maandag 15 april 2024 10:06 schreef Verida het volgende:
[..]
En bij dat feliciteren en op de schouders nemen stond Ashley zelfs helemaal achteraan
het is wel erg gekleurde informatie dit.
ohhhhhhhhh dat kan ik inhalen haha heb dat steeds niet gekekenquote:
ja zijn vrouw heeft nog verlof geregeld dus hij hoeft niet maandag te werken, ik had al vermoeden dat ze dat wel zou doenquote:Op maandag 15 april 2024 07:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja echt hé, dat is best wel effe wennen... ik hoop dat ze nog een paar dagen kunnen relaxen voordat ze aant werk moeten even de boel laten bezinken...
Ja, dat is zeker slechtquote:Op maandag 15 april 2024 10:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee ik heb niets meer gehoord van ze slecht he
O dan heb je heel wat afleveringen te kijken nogquote:Op maandag 15 april 2024 10:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh dat kan ik inhalen haha heb dat steeds niet gekeken
Ooh top dat is wel relaxed even prime- time met z'n vriendin en kinderen...quote:Op maandag 15 april 2024 10:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja zijn vrouw heeft nog verlof geregeld dus hij hoeft niet maandag te werken, ik had al vermoeden dat ze dat wel zou doen
ben nu aan het inhalen hahaquote:Op maandag 15 april 2024 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je heel wat afleveringen te kijken nog
Hoeveel moest je er terug kijke. Van 13 weken?quote:
Wel bijzonder dat uitgerekend jij dit schrijft na je talloze hatelijke posts over een jong/onschuldig wichtje dat je volledig af aan het fakkelen was in de cos!@quote:
Ja gezellig! De sfeer zit er nog steeds goed inquote:Op maandag 15 april 2024 19:37 schreef jooba het volgende:
Leuk dat deze Cos nog open is !
Ik kon het toch niet laten om toch nog is hier te koekeloeren. Ik mis BB toch wel deze keer.
Totaal geen idee wat ik nu kan volgen. Ik ben dus aan het afkicken
Mensen lullen echt zo dom op het internet. Altijd heel vroeg hun mening klaar. Je leert toch wel zou je denken als je negatieve speculaties niet kloppen, om eerst nou meer eens af te wachten en niet gelijk van het slechtste uit te gaan, maar sommigen leren het nooitquote:Op maandag 15 april 2024 07:09 schreef Dotteke het volgende:
Hier verteld hij het wel, hij wilde naar zijn gezin maar iedereen ging hem aan trekken.
OoK geraldiene en tatjana en dan voor een foto.
Hij wilde naar zijn gezin maar iedereen was begon aan hem te trekken
quote:Op zondag 14 april 2024 21:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
2 Liedjes ?! En dan vergeet je gewoon het beste liedje?!
Vergeet deze niet ;p Word hier echt vrolijk van haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leh-kùr
Ik hou echt niet van dit soort programma’s. Het is in Nederland populair om negatief te doen en te zeuren onder het mom ‘humor’. Lekker dingen de grond in trappen waar je niks van weet en dan met de rest van de onwetenden lopen grinnikenquote:Op maandag 15 april 2024 21:12 schreef spapaars het volgende:
https://streamable.com/251a4c
[ afbeelding ]
Top interview! Mooie afsluiting. Hoop je volgend jaar weer te zien Mazaruquote:
Ik ben er zeker weer bij katertje. Tot volgend jaarquote:Op maandag 15 april 2024 22:33 schreef kater1 het volgende:
[..]
Top interview! Mooie afsluiting. Hoop je volgend jaar weer te zien Mazaru
Mja misschien had je wat vaker moeten kijkenquote:Op dinsdag 16 april 2024 12:35 schreef Skeletor het volgende:
Glenn als winnaar... wie was hij ook alweer?
Bizar!!
ik keek terug.. die gast is nooit blijven hangen...quote:Op dinsdag 16 april 2024 12:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja misschien had je wat vaker moeten kijken
Heeft weinig zin als je niet hebt gekeken , het programma is nu afgelopen en dit forumgedeelte gaat binnenkort ook dichtquote:Op dinsdag 16 april 2024 12:40 schreef Skeletor het volgende:
[..]
ik keek terug.. die gast is nooit blijven hangen...
heeft ie gewonnen omdat ie niks deed dan??
Wat snap je niet aan terugkijken? Ik kijk soms paar dagen niet, en haal dat dus in... ik heb het dus gevolgd...quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heeft weinig zin als je niet hebt gekeken , het programma is nu afgelopen en dit forumgedeelte gaat binnenkort ook dicht
Iedereen is hier welkom.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:20 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan terugkijken? Ik kijk soms paar dagen niet, en haal dat dus in... ik heb het dus gevolgd...
Maar bedankt voor het '"niet" welkom zijn om hier te reageren
Ja, dacht ik ook. Of een zusje of zo...quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:39 schreef Paul het volgende:
Kijk nu afl vrijdag terug, die moeder is jong van Alice zeg, dacht dat het een vriendin was
Ja, echt slechtste winnaar ooit!!! Het schoothondje van Ashley, Dat zo'n kneus kan winnen, ongelooflijk!quote:Op dinsdag 16 april 2024 12:35 schreef Skeletor het volgende:
Glenn als winnaar... wie was hij ook alweer?
Bizar!!
Verdiend gewonnen vond ikquote:Op woensdag 17 april 2024 05:23 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Ja, echt slechtste winnaar ooit!!! Het schoothondje van Ashley, Dat zo'n kneus kan winnen, ongelooflijk!
Was ook een leuke meid vond haar een van de leukste vrouwen die er in zatquote:Op woensdag 17 april 2024 05:22 schreef Alicia76 het volgende:
Alice is een ondernemende meid. Heeft een eigen website waar ze sieraden verkoopt en doet veel met fitness en gesponsorde pakjes. Die meid komt er wel!
Ach ja elitair publieke omroep gelul.quote:Op maandag 15 april 2024 21:12 schreef spapaars het volgende:
https://streamable.com/251a4c
[ afbeelding ]
Samen met Ronahi. Kijk alleen maar naar welke dames echt chique gekleed waren.quote:Op woensdag 17 april 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook een leuke meid vond haar een van de leukste vrouwen die er in zat
IK werd knetter van Ronahi, die zeurstem van haar.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:07 schreef marky het volgende:
[..]
Samen met Ronahi. Kijk alleen maar naar welke dames echt chique gekleed waren.
Pak me brohd vast... Ach ik moest vaak om haar lachen.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK werd knetter van Ronahi, die zeurstem van haar.
Maar ze was altijd wel netjes en geen slecht karakter, maar die stem van haar vreselijk
Ik zette 9 van de 10 x het geluid stil als ze aan het praten was. Kon er echt niet tegen.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:09 schreef marky het volgende:
[..]
Pak me brohd vast... Ach ik moest vaak om haar lachen.
Gisteren waren er 4 live maar ergens boeide mij dat niet eens meer, nog geen 2 minuten geluisterd en weggegaanquote:Op woensdag 17 april 2024 10:23 schreef marky het volgende:
Voor hen die de streams missen
[ afbeelding ]
Ja viel mij ook wat tegen. En als Glennen Tom samen praten snap ik er geen hout meer van. Het ging voornamelijk over de spelletjes. Glenn wil ook nog met de andere bewoners live gaan begreep ik.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren waren er 4 live maar ergens boeide mij dat niet eens meer, nog geen 2 minuten geluisterd en weggegaan
Glenn, Karen, Tom en ik dacht ook Jimmy
Ik las op het open riool van musk dat het juist allemaal weer meeviel.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:10 schreef Joyce-43 het volgende:
Volgens ma blijkt er iets te zijn geweest met Ariana op het feest want ze bleek alleen te staan te dansen ook en ze heeft geloof de meeste ontvolgt ook op instagram, en Basiri blijkt gezegd te hebben dat het wel heftig was ofzo iets.
de mensen die alles kunnen vinden hier altijd, zouden jullie het kunnen vinden haha ik zoek maar kan er niets over vinden ma paar berichtjes maar was op X geloof ik.
Je zou toch denken dat ze nu alle tijd en aandacht aan hun eigen gezin gingen besteden.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:09 schreef marky het volgende:
Het wordt nog druk de komende dagen dan.[ afbeelding ]
Ze missen de camera denk ik lolquote:Op woensdag 17 april 2024 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze nu alle tijd en aandacht aan hun eigen gezin gingen besteden.
Ze volgt iedereen behalve Tom, Ashley, Karen en Danny.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:06 schreef marky het volgende:
Even snel gekeken Ariana volgt Karen en Jimmy en Tom niet. Andere ook niet. Ik zie haar alleen nog als volger bij Tyron en Randy staan.
quote:Op donderdag 18 april 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
Morgen zal dit subforum dicht gaan.
Nogmaals allemaal dank en tot een volgende BB of andere RLS
Zorg dat het 'kijkcijfers' topic even veilig gesteld wordt want er komen tot zaterdag nog kijkcijfers uit van vorige week! Dank.quote:Op donderdag 18 april 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
Morgen zal dit subforum dicht gaan.
Nogmaals allemaal dank en tot een volgende BB of andere RLS
Geen idee hoe dat mogelijk is, het hele forum gaat dichtquote:Op donderdag 18 april 2024 11:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zorg dat het 'kijkcijfers' topic even veilig gesteld wordt want er komen tot zaterdag nog kijkcijfers uit van vorige week! Dank.
Ik dacht dat je onderdelen uit dit forumdeel kon overzetten. Misschien kan jij dat niet maar iemand anders van de mods/admins?quote:Op donderdag 18 april 2024 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat mogelijk is, het hele forum gaat dicht
Dat kan ik wel, maar dan is het uit BB weg en dat is zonde.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je onderdelen uit dit forumdeel kon overzetten. Misschien kan jij dat niet maar iemand anders van de mods/admins?
Maar dit gaat toch op slot en kan ik de komende dagen niet meer invullen.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ik wel, maar dan is het uit BB weg en dat is zonde.
Kan het bv in RLS zetten maar dan heb het hier niet meer bij staan.
Mooi zo. Ik heb het verhuisde adres al op de bookmarkbalk staanquote:Op donderdag 18 april 2024 19:36 schreef Dotteke het volgende:
Op verzoek is de BB sc verplaatst naar RLS
RLS / [BB 24 SC #53] Gezellige kletshoek deel 28
En ik ben daar ook mod dus kan de bolide mooi meenemen 🤣quote:Op donderdag 18 april 2024 20:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik heb het verhuisde adres al op de bookmarkbalk staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |