Oh jij gaat nog even door met bashen,de bewoners zijn allemaal met elkaar aan het feesten.quote:Op zondag 14 april 2024 11:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Waarom zou dat zijn denk je... er is hier een groepje van 5/6 overgebleven die Ashley zo geweldig vinden...
De rest heeft na terugkomst haar ware aard gezien... haar egoïsme, narcisme, grootheidswaanzin... iedereen voor haar karretje willen spannen, delegeren... mensen misbruiken.. en zo kan ik nog wel even doorgaan...
Het is niet de grond instappen maar het beschrijven van haar ware aard!
Ben ik toch een zondaar. Ik ga me aankleden en die Jehova's zoeken, misschien kunnen ze me redden!quote:
daar is ie weerquote:Op zondag 14 april 2024 11:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Waarom zou dat zijn denk je... er is hier een groepje van 5/6 overgebleven die Ashley zo geweldig vinden...
De rest heeft na terugkomst haar ware aard gezien... haar egoïsme, narcisme, grootheidswaanzin... iedereen voor haar karretje willen spannen, delegeren... mensen misbruiken.. en zo kan ik nog wel even doorgaan...
Het is niet de grond instappen maar het beschrijven van haar ware aard!
quote:Op zondag 14 april 2024 11:05 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Oh jij gaat nog even door met bashen,de bewoners zijn allemaal met elkaar aan het feesten.
Waarom denk jij dat jij alleen een mening mag hebben?quote:Op zondag 14 april 2024 11:05 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Oh jij gaat nog even door met bashen,de bewoners zijn allemaal met elkaar aan het feesten.
Je zou eens het verschil moeten zien tussen bashen en de waarheid... ik heb tot op heden niemand maar dan ook niemand gebasht...quote:Op zondag 14 april 2024 11:05 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Zie je wel je had gewoon die Wachttoren aan moeten nemen.quote:Op zondag 14 april 2024 11:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben ik toch een zondaar. Ik ga me aankleden en die Jehova's zoeken, misschien kunnen ze me redden!
Ik ga hem downloaden!quote:Op zondag 14 april 2024 11:08 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Zie je wel je had gewoon die Wachttoren aan moeten nemen.
Ben ik wel met je eens, het blijft netjes vind ik en ik beschrijf ook mijn eigen aandeel hierin en wat ik zelf niet helemaal goed heb gedaan, persoonlijk vind ik dat ook belangrijk als een soort leerproces voor een volgende rls discussiequote:Op zondag 14 april 2024 11:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit mag toch ook gezegd worden? Het hoeft toch niet allemaal zoete koek te zijn? Dit zijn ook meningen van users en er worden geen namen genoemd, dus ook niet over 'users' gezeurd. Het gaat over de sfeer die er was.
maar je weet wel de waarheid over deelnemers aan een RLS, die jij persoonlijk dus helemaal niet kent maar wel een van de meest zware diagnoses aan toe schrijft.quote:Op zondag 14 april 2024 11:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je zou eens het verschil moeten zien tussen bashen en de waarheid... ik heb tot op heden niemand maar dan ook iemand gebasht...
Oh en jij gaat nog gewoon door met tweequote:Op zondag 14 april 2024 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Waarom denk jij dat jij alleen een mening mag hebben?
DIt is dus een van de redenen waar de COS niet gezellig was
En nu doe je het weer,wees eens een keer neutraal.quote:Op zondag 14 april 2024 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Waarom denk jij dat jij alleen een mening mag hebben?
DIt is dus een van de redenen waar de COS niet gezellig was
Ik weet wat ik zie Verida...soit..quote:Op zondag 14 april 2024 11:10 schreef Verida het volgende:
[..]
maar je weet wel de waarheid over deelnemers aan een RLS, die jij persoonlijk dus helemaal niet kent maar wel een van de meest zware aan toe schrijft.
Is misschien wel gezelligerquote:
nou, daar kun je goed mee gaan verdienen hoor,quote:
Ik zie echt niet wat hier mis mee is. Wij hebben ook helemaal niet gebotst ondanks dat we anders over mensen dachten. En de sfeer die er hing hoeft toch ook niet genegeerd te worden? Die was er gewoon overduidelijk.quote:Op zondag 14 april 2024 11:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, het blijft netjes vind ik en ik beschrijf ook mijn eigen aandeel hierin en wat ik zelf niet helemaal goed heb gedaan, persoonlijk vind ik dat ook belangrijk als een soort leerproces voor een volgende rls discussie
Laat ik er dan voor jou... narcistische trekjes van maken misschien kan je dat beter behappen..quote:Op zondag 14 april 2024 11:14 schreef Verida het volgende:
[..]
nou, daar kun je goed mee gaan verdienen hoor,
op grond van een soap een diagnose stellen, daar zal mening psychiater jaloers op zijn. Die is daar maanden mee bezig om tot die diagnose te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |