abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 april 2024 @ 10:38:12 #51
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_213203709
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 10:34 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Beterschapjes *;
:* Jij ook Fritsie
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_213203711
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zijn ook mensen weggegaan omdat Alice gebasht werd of dat Ash de hemel in geprezen werd

Mensen gaan weg en komen weer terug
Zo gaat het in iedere RLS
Inderdaad was bij alle twee
pi_213203726
Iedereen mag een andere mening hebben en een voorkeur voor een andere bewoner hebben, het lag er bij mij vooral aan hoe dingen gebracht werden @mazaru en ik bijvoorbeeld dachten totaal anders over Alice toch heeft dat geen problemen opgeleverd.
Verschillende users plaatsten dingen die gewoon niet klopte of waren stellig met die gaat winnen ik weet dat zeker, daar had ik wat meer moeite mee en daar reageerde ik soms te fel op, achteraf gezien had ik dat anders moeten doen dus dat spijt me wel
pi_213203782
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 10:39 schreef Cupfighter het volgende:
Iedereen mag een andere mening hebben en een voorkeur voor een andere bewoner hebben, het lag er bij mij vooral aan hoe dingen gebracht werden @:mazaru en ik bijvoorbeeld dachten totaal anders over Alice toch heeft dat geen problemen opgeleverd.
Verschillende users plaatsten dingen die gewoon niet klopte of waren stellig met die gaat winnen ik weet dat zeker, daar had ik wat meer moeite mee en daar reageerde ik soms te fel op, achteraf gezien had ik dat anders moeten doen dus dat spijt me wel
Het probleem zit hem er in dat het 95% over Ashley de grond intrappen ging.
pi_213203830
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 10:39 schreef Cupfighter het volgende:
Iedereen mag een andere mening hebben en een voorkeur voor een andere bewoner hebben, het lag er bij mij vooral aan hoe dingen gebracht werden @:mazaru en ik bijvoorbeeld dachten totaal anders over Alice toch heeft dat geen problemen opgeleverd.
Het eeuwige vergelijken en ouwe koeien uit de sloot halen was dit jaar heel erg

Zei je iets negatiefs over Alice ( mijn mening over haar was vanaf het begin hetzelfde, heb ik niet veranderd), dan kwam er een hele riedel achteraan over Ashley, of mocht ik niets van haar vinden omdat ze nog zo jong was, en zo wijs en zo mooi enz enz.

Als je het lef had om Ashley te begrijpen, of te zeggen dat ze het spel goed speelde, werden er ouwe koeien bijgehaald, haar familie die wel heel blij zou zijn dat ze nog een tijdje weg zou blijven, het vreselijke karakter, er werd nog net niet de kinderbescherming bij betrokken omdat ze ook wel een heel slechte ouder was die haar kinderen 3 maanden in de steek had gelaten enz. enz.

Ze stond bij mij niet op een voetstuk, hoefde ook niet te winnen, maar ik vond haar een goede RLS deelnemer.

En dat was niet af en toe, dat was dag in, dag uit precies hetzelfde.
pi_213203845
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 10:45 schreef Polleke1234 het volgende:

[..]
Dat liep inderdaad uit de hand, aan de andere kant waren ook er ook mensen die haar op handen droegen en Alice de grond intrapte, ik vond de houding van sommige Ashley fans wat hypocriet.
In het begin vond ik haar leuk en pittig, was rechtstreeks, later in het spel ging ze dingen doen die ze anderen verweten had en toen is mijn mening over haar gedraaid
  zondag 14 april 2024 @ 10:52:27 #57
38396 mazaru
pi_213203855
quote:

[..]
Daar had ik ook een probleem mee en dan zodra ze de deur uit is gaan lopen klagen dat het altijd zo negatief is als er wat over Alice werd gezegd. Ik hou niet van dat hypocriete.
pi_213203890
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2024 10:52 schreef mazaru het volgende:

[..]
Daar had ik ook een probleem mee en dan zodra ze de deur uit is gaan lopen klagen dat het altijd zo negatief is als er wat over Alice werd gezegd. Ik hou niet van dat hypocriete.
het was op een gegeven moment ook niet eens meer Ahsley bashen, het was users bashen geworden.

En voor mijn gevoel hebben daar mensen een groot plezier aan beleefd, dag in dag uit.....
  zondag 14 april 2024 @ 10:56:16 #59
38396 mazaru
pi_213203896
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 10:51 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat liep inderdaad uit de hand, aan de andere kant waren ook er ook mensen die haar op handen droegen en Alice de grond intrapte, ik vond de houding van sommige Ashley fans wat hypocriet.
In het begin vond ik haar leuk en pittig, was rechtstreeks, later in het spel ging ze dingen doen die ze anderen verweten had en toen is mijn mening over haar gedraaid
Ik was niet eens een Ashley 'fan'. Maar ik begreep wel haar spel en haar humor. Al die negativiteit en de dingen dier erbij werden gehaald en verzonnen liep totaal uit de hand. Ik zat soms te lezen met mijn mond open en dan wachtte ik tot er ingegrepen zou worden, maar dat gebeurde dan niet.
pi_213203899
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 10:49 schreef Verida het volgende:

[..]
Het eeuwige vergelijken en ouwe koeien uit de sloot halen was dit jaar heel erg

Zei je iets negatiefs over Alice ( mijn mening over haar was vanaf het begin hetzelfde, heb ik niet veranderd), dan kwam er een hele riedel achteraan over Ashley, of mocht ik niets van haar vinden omdat ze nog zo jong was, en zo wijs en zo mooi enz enz.

Als je het lef had om Ashley te begrijpen, of te zeggen dat ze het spel goed speelde, werden er ouwe koeien bijgehaald, haar familie die wel heel blij zou zijn dat ze nog een tijdje weg zou blijven, het vreselijke karakter, er werd nog net niet de kinderbescherming bij betrokken omdat ze ook wel een heel slechte ouder was die haar kinderen 3 maanden in de steek had gelaten enz. enz.

Ze stond bij mij niet op een voetstuk, hoefde ook niet te winnen, maar ik vond haar een goede RLS deelnemer.

En dat was niet af en toe, dat was dag in, dag uit precies hetzelfde.
Je hebt zeker een punt en die oude koeien kwam met name omdat Ashley dingen die deed die ze eerder andere bewoners verweet, als je boos wordt dat er iemand geld uit de pot haalt voor een koffer en later zelf er 20k uit pakt dan mag dat best gezegd worden in de cos vind ik
Voor de rest vond ik jou ondanks ons verschil in voorkeuren een fijne user in de cos
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 14 april 2024 @ 10:57:13 #61
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_213203902
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:57 schreef Verida het volgende:

[..]
Ik heb toch echt wel het gevoel dat er deze BB mensen zijn vertrokken die echt niet meer terug zullen komen

Het bashen van Ashley nam absurde vormen aan, als je het lef had om iets positefs te posten werden allerlei ouwe koeien erbij gehaald en werd het af en toe zo erg dat je als bijlezer het idee kreeg dat er iets vreselijks gebeurd was.

ik ben er ook van overtuigd dat er users zijn geweest, deze BB, die bewust elke reactie van mensen die Ahs wel een goede deelnemer vonden, met een klein groepje volledig de grond in boorden. Gewoon omdat dat kon

Heel erg jammer, en voor mij in ieder geval reden om voorlopig niet terug te komen op Fok.

Voor mij is het cossen vakkundig om zeep geholpen.
Ashley was dan ook de levende duivel op aarde :o :(
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 14 april 2024 @ 10:57:50 #62
38396 mazaru
pi_213203908
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 10:56 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Je hebt zeker een punt en die oude koeien kwam met name omdat Ashley dingen die deed die ze eerder andere bewoners verweet, als je boos wordt dat er iemand geld uit de pot haalt voor een koffer en later zelf er 20k uit pakt dan mag dat best gezegd worden in de cos vind ik
Voor de rest vond ik jou ondanks ons verschil in voorkeuren een fijne user in de cos
Dat is toch ook de fun van een discussieforum? Allemaal verschillende meningen over mensen die je in een huis ziet leven.
pi_213203915
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 10:56 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
dankjewel

Die ouwe koeien werden er wel heel vaak bijgehaald, Woorden of zinnen die misschien in het begin gezegd zouden zijn werden als een soort evangelie de rest van de tijd erbij gehaald. Omdat ze dat ooit gezegd had, mocht ze dus niet ( in de loop van het spel, en met de finale in het zicht) haar mening veranderen.
pi_213203916
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2024 10:56 schreef mazaru het volgende:

[..]
Ik was niet eens een Ashley 'fan'. Maar ik begreep wel haar spel en haar humor. Al die negativiteit en de dingen dier erbij werden gehaald en verzonnen liep totaal uit de hand. Ik zat soms te lezen met mijn mond open en dan wachtte ik tot er ingegrepen zou worden, maar dat gebeurde dan niet.
Dat bedoel ik precies met het met twee maten meten hier.
pi_213203917
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2024 10:57 schreef mazaru het volgende:

[..]
Dat is toch ook de fun van een discussieforum? Allemaal verschillende meningen over mensen die je in een huis ziet leven.
Zeker jij zag bijvoorbeeld dingen bij Alice die ik niet herkende of zag, dat is leuk vind ik
pi_213203920
ach een beetje normaal (haha) mens kan dat even aankijken en dan weer over op de streams.
al vond ik wel jammer dat soms uuuuren later een oud bericht werd gequote en er dan toch weer over doorgegaan moest worden. meestal negeerde ik dat dan. alleen zijn er dan weer anderen die dat niet konden/wilden negeren.
zelfs al waren er meerdere reacties eerder op die quote geplaatst, blijkbaar werd dat niet eens gelezen en moest met toch nog even zeiken.
pi_213203928
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 10:59 schreef Snoozey het volgende:
ach een beetje normaal (haha) mens kan dat even aankijken en dan weer over op de streams.
al vond ik wel jammer dat soms uuuuren later een oud bericht werd gequote en er dan toch weer over doorgegaan moest worden. meestal negeerde ik dat dan. alleen zijn er dan weer anderen die dat niet konden/wilden negeren.
zelfs al waren er meerdere reacties eerder op die quote geplaatst, blijkbaar werd dat niet eens gelezen en moest met toch nog even zeiken.
En "zeiken" mocht je niet zeggen :P Dat woord werd geveegd....
pi_213203932
ik vind een plasje overheen gooien ook stom, dus maakte er zeiken van :D
  zondag 14 april 2024 @ 11:02:02 #69
38396 mazaru
pi_213203948
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 10:59 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Zeker jij zag bijvoorbeeld dingen bij Alice die ik niet herkende of zag, dat is leuk vind ik
Helemaal niet erg ook. Er waren er zat die een hekel aan Ashley hadden en waar ik toch mee kon lachen. Hou het gewoon bij de mensen daar en ga niet op degene met die andere mening lopen bashen. Dan krijg je actie/reactie.
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 11:02:35 #70
388664 crew  Dotteke
pi_213203954
We gaan er hier geen klaagbaak van maken kom op zeg

We gaan hier niet over users 'zeuren'
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_213203961
nou ja het was iig duidelijk wanneer bepaalde mensen een andere favoriet hadden dat je dan kon rekenen op een reactie als jij over jouw favoriet schreef (jij-jouw in het algemeen)
de voorspelbaarheid heeft gezorgd dat ik nogal eens wat berichten niet heb geplaatst ;)
pi_213203966
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 10:59 schreef Snoozey het volgende:
Dat komt waarschijnlijk omdat er mensen zijn die niet heel de dag de cos kunnen volgen en even bijlezen,daar was ik er een van en dan krijg je dat oude reacties weer boven tafel komen.
pi_213203968
quote:

[..]
Waarom zou dat zijn denk je... er is hier een groepje van 5/6 overgebleven die Ashley zo geweldig vinden...
De rest heeft na terugkomst haar ware aard gezien... haar egoïsme, narcisme, grootheidswaanzin... iedereen voor haar karretje willen spannen, delegeren... mensen misbruiken.. en zo kan ik nog wel even doorgaan...
Het is niet de grond instappen maar het beschrijven van haar ware aard!
Gewoon omdat het kan!
pi_213203977
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 11:02 schreef Snoozey het volgende:
nou ja het was iig duidelijk wanneer bepaalde mensen een andere favoriet hadden dat je dan kon rekenen op een reactie als jij over jouw favoriet schreef (jij-jouw in het algemeen)
de voorspelbaarheid heeft gezorgd dat ik nogal eens wat berichten niet heb geplaatst ;)
Haha herkenbaar meerdere berichten in de prullenbak gedaan inderdaad.
  zondag 14 april 2024 @ 11:04:41 #75
38396 mazaru
pi_213203978
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 11:02 schreef Dotteke het volgende:
We gaan er hier geen klaagbaak van maken kom op zeg

We gaan hier niet over users 'zeuren'
Dit mag toch ook gezegd worden? Het hoeft toch niet allemaal zoete koek te zijn? Dit zijn ook meningen van users en er worden geen namen genoemd, dus ook niet over 'users' gezeurd. Het gaat over de sfeer die er was.

Voordat je reageert  
Tot een volgende BB

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 3 / 12
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')