abonnement Unibet Coolblue
  zondag 14 april 2024 @ 08:37:31 #1
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_213202267


Welkom in het Commentaar op Streams topic.
Hier kan je gezellig praten over wat op de streams gebeurd.
Voor de gezellige babbel kan je in de SC terecht zodat de COS ook de COS blijft ➡️ Slowchat


De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1] [Stream 2]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je ¤4,99 (met reclame) of ¤8,99 (zonder reclame) per maand

BE (Goplay.be):
[Stream 1]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in Brussel


Waar op tv te bekijken?
Dagsamenvatting (elke werkdag)
[NL] Vanaf15 januari om 20,30 uur op RTL5.
[NL] Op zaterdagvond om 20.00 uur de live-show waarin ook de afvallers bekend gemaakt gaan worden.

[BE] Vanaf 15 januari dagelijks om 20.30 uur op Goplay en 22 uur op play 4
[BE] Liveshow om 20.00 uur (elke zaterdag)via Telenet 247 &goplay stream 1
Finale Big Brother is op zaterdag 13 april
Big Brother Insta uitzendkanaal

Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]

_O_ De winnaar van BB 2024 Glenn. _O_

De winnaar heeft ¤56.266 gewonnen


De 3 finalisten van Big Brother 2024


Alle (ook ex-)bewoners van deze BB
Foto's zijn aanklikbaar, je komt dan rechtstreeks in het topic waar meer info over de bewoner staat.





Bron bewonersfoto's: Tom Cornelissen & Rob Jacobs


Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
• Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
• Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
• Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 14 april 2024 @ 08:38:33 #2
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_213202273
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 08:40:18 #3
388664 crew  Dotteke
pi_213202289
Had bijna dezelfde TT had
Glenn winnaar BB 2024
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 08:42:14 #4
388664 crew  Dotteke
pi_213202315
Ik ga zo het laatste stuk even terug kijken. Door gedoe in de COS heb ik niet veel van de finale kunnen zien zo jammer.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_213202358
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga zo het laatste stuk even terug kijken. Door gedoe in de COS heb ik niet veel van de finale kunnen zien zo jammer.
Ja dat is een beetje jammer, dat gezeik altijd... was juist zo gezellie.. ;)
Gewoon omdat het kan!
  zondag 14 april 2024 @ 08:45:55 #6
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_213202362
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga zo het laatste stuk even terug kijken. Door gedoe in de COS heb ik niet veel van de finale kunnen zien zo jammer.
Dat haalde voor mij helemaal de lol er vanaf. Door dat soort dingen ben ik blij dat het klaar is.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 08:48:12 #7
388664 crew  Dotteke
pi_213202380
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 08:45 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ja dat is een beetje jammer, dat gezeik altijd... was juist zo gezellie.. ;)
Ja echt jammer, had zo gehoopt op een avond niet. Is er op de valreep toch nog een ban gevallen. :@
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2024 08:45 schreef mazaru het volgende:

[..]
Dat haalde voor mij helemaal de lol er vanaf. Door dat soort dingen ben ik blij dat het klaar is.
Ja echt jammer, dat het toch ieder jaar weer raak is.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zondag 14 april 2024 @ 08:50:56 #8
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_213202402
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja echt jammer, had zo gehoopt op een avond niet. Is er op de valreep toch nog een ban gevallen. :@
[..]
Ja echt jammer, dat het toch ieder jaar weer raak is.
Het is ook heel vreemd dat de 1 wegkomt met het posten van een NSB-uniform voor een bewoner en de ander mag het woordje 'mormel' nog niet eens gebruiken.
Hier zijn verschillende TR'en over geweest en er zijn DM's over gestuurd maar het mag gewoon blijven staan.
Gert in BB / [TV / Live #15] TV dus niet spoileren!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_213202409
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja echt jammer, had zo gehoopt op een avond niet. Is er op de valreep toch nog een ban gevallen. :@
[..]
Ja echt jammer, dat het toch ieder jaar weer raak is.
Ja Dot, dan hoop je van de laatste momenten te kunnen genieten dan heb je dat gezeik.. nou mooi dat is verdient dan..goh op de laatste avond een ban... :D
Gewoon omdat het kan!
  zondag 14 april 2024 @ 08:52:39 #10
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_213202422
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 23:18 schreef Willewa het volgende: [ link | afbeelding ]
Konden we vorig jaar om af te kikken heel veel feest escapades van de bewoners volgen was het dit jaar angstvallig stil. Alleen Salar was even live op Insta en Doriana daarna. Verder wat losse posts bij Basiri.

Het seizoen is geeindigd met niet de meest sprankelende bewoners nog in het huis of mensen die bepalend waren voor het seizoen zoals vorig jaar Jason wel in de finale zat. Alice had aan het einde wel haar rol maar dat was toch redelijk kort. Glenn het loophondje heeft gewonnen. Hij heeft absoluut het spel niet gespeeld. Toen Danny even een scherp balletje opgooide was hij de geen die dat absoluut niet wilde bang om als uitschot te worden behandeld.

Mocht er nog een 5e seizoen komen dan toch graag wat minder heftig op het spel georienteerd en toch iets meer op de relaties onderling. Het continu gekonkel werd echt vervelend. Je kan best stevig nomineren maar je hoeft het daar niet 24/7 over te hebben

Het was weer gezellig in de cos. Best veel gelachen.

[ Bericht 0% gewijzigd door marky op 14-04-2024 08:58:13 ]
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 08:54:31 #11
388664 crew  Dotteke
pi_213202436
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2024 08:50 schreef mazaru het volgende:

[..]
Het is ook heel vreemd dat de 1 wegkomt met het posten van een NSB-uniform voor een bewoner en de ander mag het woordje 'mormel' nog niet eens gebruiken.
Hier zijn verschillende TR'en over geweest en er zijn DM's over gestuurd maar het mag gewoon blijven staan.
Gert in BB / [TV / Live #15] TV dus niet spoileren!
Ik bemoei me niet met het TV topic dat is echt aan Gert.

En tv is ook heel anders dan de COS
Zet je dat in de COS dan is het hek van de dam
In TV is een handje vol mensen die zich niet echt druk maken volgens mij.
Is ook nooit echt iets te doen. qua gedoe onderling

De COS daarin tegen is een heel ander verhaal.
IK heb het in het begin veel toegestaan maar op een gegeven moment loopt het uit de hand en dan moet je wel gaan ingrijpen.

Liever heb ik dat mensen posten van users over een bewoner niet als persoonlijk zien en denken laat maar
Maar de scheldnamen werden te erg en dan moet je wat.

Maar hoe een mod het ook doet je kan het nooit voor iedereen goed doen

[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 14-04-2024 10:35:38 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 08:59:13 #12
388664 crew  Dotteke
pi_213202478
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 08:52 schreef marky het volgende:

[..]
Konden we vorig jaar om af te kikken heel veel feest escapades van de bewoners volgen was het dit jaar angstvallig stil. Alleen Salar was even live op Insta en Doriana verder wat losse posts bij Basiri verder weinig.

Het seizoen is geeindigd met niet de meest sprankelende bewoners nog in het huis of mensen die bepalend waren voor het seizoen zoals vorig jaar Jason wel is de finale zat. Alice had aan het einde wel haar rol maar dat was toch redelijk kort. Glenn het loophondje heeft gewonnen. Hij heeft absoluut het spel niet gespeeld. Toen Danny even een scherp balletje opgooide was hij de geen die dat absoluut niet wilde bang om als uitschot te worden behandeld.

Mocht er nog een 5e seizoen komen dan toch graag wat minder heftig op het spel georienteerd en toch iets meer op de relaties onderling. Het continu gekonkel werd echt vervelend. Je kan best stevig nomineren maar je hoeft het daar niet 24/7 over te hebben

Het was weer gezellig in de cos. Best veel gelachen.
Hey Marky :W

Het zou al eens schelen als ze niet over nominaties mochten praten en ook niet fluisteren.
Maar hoe het ook gaat ook dat is nooit voor iedereen goed, de een wil dit de ander dat
Mijn mening is staat het iemand niet aan zoals het gaat dan hoeft men niet te kijken :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_213202603
Nou het is wel eben afkicken geen streams aan zetten als je opstaat en ook geen cos teruglezen was altijd wel even lekker met bakkie koffie erbij
  zondag 14 april 2024 @ 09:10:50 #14
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_213202620
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Marky :W

Het zou al eens schelen als ze niet over nominaties mochten praten en ook niet fluisteren.
Maar hoe het ook gaat ook dat is nooit voor iedereen goed, de een wil dit de ander dat
Mijn mening is staat het iemand niet aan zoals het gaat dan hoeft men niet te kijken :D
Hoi Dotteke.

BB bepaald door de persoonlijkheden die men erin zet redelijk hoe een seizoen lopen gaat. Dit jaar was duidelijk dat wat dominante types in zijn gezet om zo het spelelement wat meer naar voor te halen maar zijn daar mi wat in uitgeschoten. Dat heeft geresulteerd dat ik de streams regelmatig heb uitgezet. De laatste twee weken amper nog gekeken heb. Vorig jaar was al een verdeeld seizoen maar daar was gewoon tot op het laatst toe menselijke interactie ruzie om een coin enzo. In de laatste week een Lindsey die ineens haar waardering voor Jason uitsprak. Dit jaar ging alles om het spel. Pas in de laatste week viel dat compleet weg maar toen bleek ook dat mensen geen trek meer hadden om zich nog echt in te spannen om elkaar te begrijpen. Effe luchtig ja is goed etc buiten zijn we allemaal vrienden... Ik geloof er geen moer van.
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 09:13:25 #15
388664 crew  Dotteke
pi_213202651
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou het is wel eben afkicken geen streams aan zetten als je opstaat en ook geen cos teruglezen was altijd wel even lekker met bakkie koffie erbij
Ik moet zeggen dat ik vanmorgen weinig te doen had, terug lezen was voor mij niet altijd leuk met al dat gedoe .
Was iedere morgen benieuwd of het goed was gegaan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zondag 14 april 2024 @ 09:16:42 #16
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_213202703
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat ik vanmorgen weinig te doen had, terug lezen was voor mij niet altijd leuk met al dat gedoe .
Was iedere morgen benieuwd of het goed was gegaan
Mensen moeten ook snappen dat een mening over een bewoner geen persoonlijke aanval is. Beetje jammer dat dat steeds door elkaar werd gehaald. En dan krijg je van het een het ander.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_213202912
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat ik vanmorgen weinig te doen had, terug lezen was voor mij niet altijd leuk met al dat gedoe .
Was iedere morgen benieuwd of het goed was gegaan
Ja dat was voor jou natuurlijk wel vervelend :'(
pi_213203069
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2024 09:16 schreef mazaru het volgende:

[..]
Mensen moeten ook snappen dat een mening over een bewoner geen persoonlijke aanval is. Beetje jammer dat dat steeds door elkaar werd gehaald. En dan krijg je van het een het ander.
Nou ik weet wel dat er hier een serieuze overkill was aan het bashen van Ashley,op zo een manier dat cossers wegbleven zelfs.
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 09:47:31 #19
388664 crew  Dotteke
pi_213203078
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2024 09:16 schreef mazaru het volgende:

[..]
Mensen moeten ook snappen dat een mening over een bewoner geen persoonlijke aanval is. Beetje jammer dat dat steeds door elkaar werd gehaald. En dan krijg je van het een het ander.
DUs dat, dat zei ik net ook ergens hier of in de SC
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zondag 14 april 2024 @ 09:48:06 #20
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_213203089
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:46 schreef Polleke1234 het volgende:

[..]
Nou ik weet wel dat er hier een serieuze overkill was aan het bashen van Ashley,op zo een manier dat cossers wegbleven zelfs.
Ja dat was echt jammer. Ik weet ook dat er mensen zijn weggegaan daarvoor.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 09:49:26 #21
388664 crew  Dotteke
pi_213203104
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:33 schreef Gerrie_55 het volgende:

[..]
Ja dat was voor jou natuurlijk wel vervelend :'(
Vervelend is een ander woord, het is meer vervelend voor users die zich aangevallen voelen.
En dat het soms niet eens tegen hun was maar over een bewoner
SOmmige hebben het idee dat ze een bewoner moeten verdedigen of juist daarom een andere bewoner moetten afvallen.
Het word persoonlijk gemaakt.
Maar goed BB is voorbij, gedaan met de pret op naar een volgende RLS
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 09:50:27 #22
388664 crew  Dotteke
pi_213203117
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2024 09:48 schreef mazaru het volgende:

[..]
Ja dat was echt jammer. Ik weet ook dat er mensen zijn weggegaan daarvoor.
Zijn ook mensen weggegaan omdat Alice gebasht werd of dat Ash de hemel in geprezen werd

Mensen gaan weg en komen weer terug
Zo gaat het in iedere RLS
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zondag 14 april 2024 @ 09:53:16 #23
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_213203179
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zijn ook mensen weggegaan omdat Alice gebasht werd of dat Ash de hemel in geprezen werd

Mensen gaan weg en komen weer terug
Zo gaat het in iedere RLS
Tja, dan heb je ook weinig te zoeken op een discussieforum vind ik. Ik liet me in ieder geval niet wegtreiteren door de persoonlijke aanvallen en met mij gelukkig nog heel wat meer. *O*
Zou wat zijn als er totaal geen andere mening meer gepost mag worden omdat dat 'zuigen' zou zijn.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_213203196
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga zo het laatste stuk even terug kijken. Door gedoe in de COS heb ik niet veel van de finale kunnen zien zo jammer.
ja erg jammer weer dat er weer paar liepen te irriteren zonde dat je niet echt lekker heb kunnen kijken
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 09:54:53 #25
388664 crew  Dotteke
pi_213203218
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2024 09:53 schreef mazaru het volgende:

[..]
Tja, dan heb je ook weinig te zoeken op een discussieforum vind ik. Ik liet me in ieder geval niet wegtreiteren door de persoonlijke aanvallen en met mij gelukkig nog heel wat meer. *O*
Zou wat zijn als er totaal geen andere mening meer gepost mag worden omdat dat 'zuigen' zou zijn.
Ik geef alleen aan dat er om diverse redenen mensen weggegaan zijn.
De een om dit de ander om dat.
Dat heb je in iedere RLS
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_213203226
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2024 09:53 schreef mazaru het volgende:

[..]
Tja, dan heb je ook weinig te zoeken op een discussieforum vind ik. Ik liet me in ieder geval niet wegtreiteren door de persoonlijke aanvallen en met mij gelukkig nog heel wat meer. *O*
Zou wat zijn als er totaal geen andere mening meer gepost mag worden omdat dat 'zuigen' zou zijn.
Het is gewoon de hoeveelheid die dat dus doet,wat ik zeg een overkill,niet te vergelijken met Alice of welke andere bewoner.
  zondag 14 april 2024 @ 09:56:46 #27
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_213203246
Jehova aan mijn deur! Om 10 uur op zondagochtend. Zijn ze gek geworden! Ik ben nog ziek ook. Ik zou bijna opendoen en eens flink in hun gezicht hoesten :(
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 14 april 2024 @ 09:57:17 #28
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_213203256
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:55 schreef Polleke1234 het volgende:

[..]
Het is gewoon de hoeveelheid die dat dus doet,wat ik zeg een overkill,niet te vergelijken met Alice of welke andere bewoner.
Helemaal mee eens _O_
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_213203258
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zijn ook mensen weggegaan omdat Alice gebasht werd of dat Ash de hemel in geprezen werd

Mensen gaan weg en komen weer terug
Zo gaat het in iedere RLS
Ik heb toch echt wel het gevoel dat er deze BB mensen zijn vertrokken die echt niet meer terug zullen komen

Het bashen van Ashley nam absurde vormen aan, als je het lef had om iets positefs te posten werden allerlei ouwe koeien erbij gehaald en werd het af en toe zo erg dat je als bijlezer het idee kreeg dat er iets vreselijks gebeurd was.

ik ben er ook van overtuigd dat er users zijn geweest, deze BB, die bewust elke reactie van mensen die Ahs wel een goede deelnemer vonden, met een klein groepje volledig de grond in boorden. Gewoon omdat dat kon

Heel erg jammer, en voor mij in ieder geval reden om voorlopig niet terug te komen op Fok.

Voor mij is het cossen vakkundig om zeep geholpen.
pi_213203275
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2024 09:56 schreef mazaru het volgende:
Jehova aan mijn deur! Om 10 uur op zondagochtend. Zijn ze gek geworden! Ik ben nog ziek ook. Ik zou bijna opendoen en eens flink in hun gezicht hoesten :(
Ja kom op open doen en die wachttoren in ontvangst nemen,
  zondag 14 april 2024 @ 09:58:57 #31
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_213203285
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:57 schreef Verida het volgende:

[..]
Ik heb toch echt wel het gevoel dat er deze BB mensen zijn vertrokken die echt niet meer terug zullen komen

Het bashen van Ashley nam absurde vormen aan, als je het lef had om iets positefs te posten werden allerlei ouwe koeien erbij gehaald en werd het af en toe zo erg dat je als bijlezer het idee kreeg dat er iets vreselijks gebeurd was.

ik ben er ook van overtuigd dat er users zijn geweest, deze BB, die bewust elke reactie van mensen die Ahs wel een goede deelnemer vonden, met een klein groepje volledig de grond in boorden. Gewoon omdat dat kon

Heel erg jammer, en voor mij in ieder geval reden om voorlopig niet terug te komen op Fok.

Voor mij is het cossen vakkundig om zeep geholpen.
Niet opgeven hoor. Nooit toegeven aan dit soort dingen. Gewoon lekker terugkomen en weer mee posten. Ik vind je in ieder geval een leuke user :*
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 09:59:12 #32
388664 crew  Dotteke
pi_213203289
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2024 09:56 schreef mazaru het volgende:
Jehova aan mijn deur! Om 10 uur op zondagochtend. Zijn ze gek geworden! Ik ben nog ziek ook. Ik zou bijna opendoen en eens flink in hun gezicht hoesten :(
Die zijn er mooi op tijd bij :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zondag 14 april 2024 @ 09:59:32 #33
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_213203293
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:58 schreef Polleke1234 het volgende:

[..]
Ja kom op open doen en die wachttoren in ontvangst nemen,
UCHE UCHE UCHE HATSJIEEEEEEEEE Dank u wel :9
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_213203296
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:57 schreef Verida het volgende:

[..]
Ik heb toch echt wel het gevoel dat er deze BB mensen zijn vertrokken die echt niet meer terug zullen komen

Het bashen van Ashley nam absurde vormen aan, als je het lef had om iets positefs te posten werden allerlei ouwe koeien erbij gehaald en werd het af en toe zo erg dat je als bijlezer het idee kreeg dat er iets vreselijks gebeurd was.

ik ben er ook van overtuigd dat er users zijn geweest, deze BB, die bewust elke reactie van mensen die Ahs wel een goede deelnemer vonden, met een klein groepje volledig de grond in boorden. Gewoon omdat dat kon

Heel erg jammer, en voor mij in ieder geval reden om voorlopig niet terug te komen op Fok.

Voor mij is het cossen vakkundig om zeep geholpen.
En sorry Dotteke ik vond jou hier ook niet echt neutraal in staan om eerlijk te zijn.
  zondag 14 april 2024 @ 10:00:45 #35
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_213203314
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Die zijn er mooi op tijd bij :D
Ze zijn gek. Daar zijn niet veel mensen blij mee. Mijn ziel hoeft niet gered te worden. Die is prima in orde *O*
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 10:01:50 #36
388664 crew  Dotteke
pi_213203333
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:59 schreef Polleke1234 het volgende:

[..]
En sorry Dotteke ik vond jou hier ook niet echt neutraal in staan om eerlijk te zijn.
Mag jij vinden. ik weet wel beter.
ALs je eens wist hoeveel hatelijke posten ik over Ash heb weggehaald
Hoeveel posten ik aangepast heb die echt hatelijk over haar waren.
Door de scheldnamen die ze kreeg heb ik gezegd dat bewoners gewoon met naam aangesproken diende te worden
Maar goed je bent vrij om te denken wat je wilt

[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 14-04-2024 10:07:42 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 10:02:16 #37
388664 crew  Dotteke
pi_213203336
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2024 10:00 schreef mazaru het volgende:

[..]
Ze zijn gek. Daar zijn niet veel mensen blij mee. Mijn ziel hoeft niet gered te worden. Die is prima in orde *O*
Ik doe er ook niet meer voor open hoor, ik zwaai altijd en schud nee met mijn hoofd :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_213203520
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2024 09:56 schreef mazaru het volgende:
Jehova aan mijn deur! Om 10 uur op zondagochtend. Zijn ze gek geworden! Ik ben nog ziek ook. Ik zou bijna opendoen en eens flink in hun gezicht hoesten :(
Eierprikker bij de voordeur hangen met 'n kaartje er onder "Jehova hier bellen" })
  zondag 14 april 2024 @ 10:22:04 #39
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_213203541
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 10:20 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Eierprikker bij de voordeur hangen met 'n kaartje er onder "Jehova hier bellen" })
_O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 10:22:37 #40
388664 crew  Dotteke
pi_213203548
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 10:20 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Eierprikker bij de voordeur hangen met 'n kaartje er onder "Jehova hier bellen" })
Hoe is het met je Fritsie :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_213203579
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 10:22 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hoe is het met je Fritsie :*
Gaat wel, zit te wachten op de thuiszorg. flinke wondvocht lekkage,
En het is stil in huis zo zonder die witte dweil :'(
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 10:27:52 #42
388664 crew  Dotteke
pi_213203592
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 10:25 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Gaat wel, zit te wachten op de thuiszorg. flinke wondvocht lekkage,
En het is stil in huis zo zonder die witte dweil :'(
Ellende schat, kan nooit eens iets goed gaan bij jou *;
Snap dat je diva mist. Het was een prachtbeest om te zien.
Sterkte :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_213203604
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2024 09:56 schreef mazaru het volgende:
Jehova aan mijn deur! Om 10 uur op zondagochtend. Zijn ze gek geworden! Ik ben nog ziek ook. Ik zou bijna opendoen en eens flink in hun gezicht hoesten :(
_O- _O- _O-
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 10:30:20 #44
388664 crew  Dotteke
pi_213203611
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2024 10:00 schreef mazaru het volgende:

[..]
Ze zijn gek. Daar zijn niet veel mensen blij mee. Mijn ziel hoeft niet gered te worden. Die is prima in orde *O*
Je bent ziek lees ik , heb je de griep?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zondag 14 april 2024 @ 10:31:13 #45
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_213203624
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 10:25 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Gaat wel, zit te wachten op de thuiszorg. flinke wondvocht lekkage,
En het is stil in huis zo zonder die witte dweil :'(
;( Wat een gat geeft dat he? Ik heb ook dagen lopen janken toen mijn moppie er niet meer was. Maar troost je met de gedachte dat ze in ieder geval een mooi leventje heeft mogen hebben met iemand die van haar hield. Er zijn zoveel beestjes die dat niet hebben :*
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 14 april 2024 @ 10:33:04 #46
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_213203647
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 10:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je bent ziek lees ik , heb je de griep?
Ik denk het niet. Ik denk een flinke verkoudheid. Maar de ellende is dat ik vorige week gevallen ben en wat in mijn rug heb geblesseerd, dus hoesten en niezen doet verrot zeer.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 10:33:56 #47
388664 crew  Dotteke
pi_213203659
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2024 10:33 schreef mazaru het volgende:

[..]
Ik denk het niet. Ik denk een flinke verkoudheid. Maar de ellende is dat ik vorige week gevallen ben en wat in mijn rug heb geblesseerd, dus hoesten en niezen doet verrot zeer.
O je moet niet gaan vallen dommie
Ja dat kan flink zeer doen dan als je hoest
Vervelend hopelijk knap je snel weer op
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_213203667
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2024 10:33 schreef mazaru het volgende:

[..]
Ik denk het niet. Ik denk een flinke verkoudheid. Maar de ellende is dat ik vorige week gevallen ben en wat in mijn rug heb geblesseerd, dus hoesten en niezen doet verrot zeer.
Beterschapjes *;
  zondag 14 april 2024 @ 10:34:43 #49
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_213203669
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 10:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O je moet niet gaan vallen dommie
Ja dat kan flink zeer doen dan als je hoest
Vervelend hopelijk knap je snel weer op
Komt wel weer goed hoor. Ik kan wel wat hebben B-)
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 10:36:08 #50
388664 crew  Dotteke
pi_213203686
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2024 10:34 schreef mazaru het volgende:

[..]
Komt wel weer goed hoor. Ik kan wel wat hebben B-)
Evengoed zeer vervelend en pijnlijk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')