Heb met je te doen Fritsie, het zit je allemaal niet meequote:Op zaterdag 13 april 2024 21:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ga zo plat, thuiszorg is net geweest.
Echt erg. Een feestje waar we niet zijn uitgenodigd. Na al die maanden meeleven. Nu ja, het ga hen goed. En ons ook allemaal. Heb nu weer CNN op de achtergrond aanstaan, wordt je niet vrolijk van...quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:04 schreef freaky40 het volgende:
Als er nog ergens insta livestreams zijn van de wrap party drop hier maar.
Dat moet je ook niet doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:08 schreef kater1 het volgende:
[..]
Echt erg. Een feestje waar we niet zijn uitgenodigd. Na al die maanden meeleven. Nu ja, het ga hen goed. En ons ook allemaal. Heb nu weer CNN op de achtergrond aanstaan, wordt je niet vrolijk van...
Nou ja, gebeurt nogal wat op het moment. Heb al die tijd in de grote roze BB bubble geleefd.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen natuurlijk.
Ik hou me daar niet mee bezig. Beter voor je gezondheid.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:09 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nou ja, gebeurt nogal wat op het moment. Heb al die tijd in de grote roze BB bubble geleefd.
Nou ok, dan nog even: wat zag Ashley er prachtig uit vanavond! Net een filmster. En leuk dat Glenn won, ik gunde het hem wel. En ook leuk even de anderen terug te zien, wat een prachtpak had Basiri aan! Jimmy was helemaal zichzelf, met zijn paars geverfde haren- en snor. Leuk dat hij en Dilano nog steeds dikke vrienden zijn. En dat vage gedoe van Sabeau en Dilano...is er nou wat tussen ze of niet? Nu ja, ik heb van de uitzending genoten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:13 schreef Snoozey het volgende:
jaa lekker in je bubbel leven. is het beste
ja vorig jaar was ook echt niet leuk voor jouquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je, dit sluit heel anders af dan vorige jaar![]()
Ben even stil van alle lieve woorden hier vanavond
Randy moet blij zijn dat hij 3 maanden van Ajax heeft gemist.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:57 schreef Willewa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Prachtige sjaal om den nek
Haha ik dacht er toevallig laatst nog aan, beter dit missen dan dat je in 2019 in dat huis had gezetenquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:07 schreef BB-King het volgende:
[..]
Randy moet blij zijn dat hij 3 maanden van Ajax heeft gemist.
Minstensquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:32 schreef freaky40 het volgende:
Daar hoort nog een 5e winnaar bij, volgend jaar, om het af te toppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mocht hij willen, nee hoor. Ze laat hem nog steeds een blauwtje lopen.quote:
Lol... Jarenlang was hij geobsedeerd door mij. Hij stelde vanwege mij zelfs in dat je je snachts niet meer mocht registreren. Hilarisch. Dat heeft echt een paar jaar geduurd. Dus nee, hij vond het niet onbelangrijk. Hij deed ALLES om mij van fok af te houden. Helaas niet gelukt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Danny heeft andere dingen aan z'n hoofd dan een kloon van Scanman, neem dat maar van me aan.
FB / E N D G A M E #4
Kom even naar de SC.BB / [BB 24 SC #52] Gezellige kletshoek deel 27quote:Op zondag 14 april 2024 03:12 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Lol... Jarenlang was hij geobsedeerd door mij. Hij stelde vanwege mij zelfs in dat je je snachts niet meer mocht registreren. Hilarisch. Dat heeft echt een paar jaar geduurd. Dus nee, hij vond het niet onbelangrijk. Hij deed ALLES om mij van fok af te houden. Helaas niet gelukt.
Met Gerrit.quote:Op zondag 14 april 2024 04:19 schreef DutchBlend het volgende:
Gelukkig hebben we de Bondgenootjes nog!
ja nu geen streams meer hebben is ook raarquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:21 schreef Frummelie het volgende:
Nou gaaf hoor.. nou dat was het en toen was het stil, dat vind ik altijd even raar..
Ja hé.... ik heb ook altijd gelijk m'n streams aan, ook al liggen ze nog te maffen... ga dat wel even missen hoor...quote:Op zondag 14 april 2024 07:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja nu geen streams meer hebben is ook raar![]()
Dank je Ledn, ik hou het in mijn achterhoofd, referenties zijn nooit wegquote:Op zondag 14 april 2024 00:55 schreef ledn81 het volgende:
lieve Dot @:Dotteke heb het al eens eerder gezegd, dank voor al je inspanningen dit jaar weer![]()
Als je ooit als kleuterleidster aan de slag wil, dan mag je me opgeven voor referenties
[ x ]
quote:Op zondag 14 april 2024 01:38 schreef GayGuy het volgende:
Net de liveshow gezien. Terechte winnaar. Mooi ook om bewoners uit eerdere reeksen terug te zien. Hier in de Cos hebben we ook gehuild, gelachen, en zijn we vaak, terecht uit elkaar gehaald door @:dotteke, die wij het vaak niet makkelijk hebben gemaakt (sorry😉)Vanaf morgen ga ik alle tv uitzendingen vanaf seizoen 1, tot nu, kijken, om een beter beeld te krijgen van alles wat ik gemist heb. ik wil iedereen hier bedanken voor de leuke tijd, en tot volgend jaar!
Mijn account gaat, net zoals BIG BROTHER even lekker op pauze.
Gayguy signing out ❤️
thnx, grgaag gedaanquote:Op zondag 14 april 2024 01:48 schreef tassie127 het volgende:
Wederom een geweldig seizoen afgesloten. Ik val niet in een stream gat. Maar wel in een COS gat. Ik keek niet vaak naar de streams ( of toch wel) maar vertrouwde heel erg op de info vanuit de COS. Of dit nu een tip was om naar de streams te komen ( denk aan de winkel momenten bijvoorbeeld) als ik even geen tijd of zin had om te kijken las ik toch elke dag elke COS en elke pagina! Na een late zaterdag avond toch even de hele zondag ochtend in bed de COS nalezen. Elke dag! Ook met het negatieve gedoe in de nacht….. elke ochtend las ik eerst de COS bij. Nam geen genoegen met de SV. Ik wilde ieder woord weten haha. Dat was gezellig maar nu komt het zoals ieder jaar tot een einde. Had geen favoriet maar vond Jimmy echt wel leuk. Gun het Glenn ook zeker met 2 kids. Helemaal goed! Dank aan @:Dotteke voor het proberen iedereen in het gareel te houden
![]()
Tot volgend seizoen!!
Ja erg is dat he, ik keek altijd op mijn ipad nast mijn laptop series, of 538 kan je ook live mee kijken en je hebt muziekquote:Op zondag 14 april 2024 07:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja hé.... ik heb ook altijd gelijk m'n streams aan, ook al liggen ze nog te maffen... ga dat wel even missen hoor...
Ja zeker erg... haha ja ik ook, ik slingerde gelijk m'n ipad aan...ooh dat is een goeie tip..quote:Op zondag 14 april 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja erg is dat he, ik keek altijd op mijn ipad nast mijn laptop series, of 538 kan je ook live mee kijken en je hebt muziek
BB / [BB 24 SC #53] Gezellige kletshoek deel 28quote:Op zondag 14 april 2024 08:18 schreef Frummelie het volgende:
Ben ik nou maf, waar is de babbelhoek gebleven?
Opgeheven, alles is nu hierquote:Op zondag 14 april 2024 08:18 schreef Frummelie het volgende:
Ben ik nou maf, waar is de babbelhoek gebleven?
Thnx....quote:Op zondag 14 april 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BB / [BB 24 SC #53] Gezellige kletshoek deel 28
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |