Hoi hoi, een live show bestaande uit terug kijkenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedenavond
Tijd voor de laatste live show
Geheel in de traditiequote:Op zaterdag 13 april 2024 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi hoi, een live show bestaande uit terug kijken
Jammer, snap niet dat ze het inkorten na een half uurtjequote:
Ja zou veel leuker zijnquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, snap niet dat ze het inkorten na een half uurtje
Bekend maken wie gewonnen heeft lekker even napraten
Nu komen de finalisten een voor een naar buiten snel een babbeltje en door gaan
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:51 schreef Frummelie het volgende:
@:Fritsie1960 een hele dikke beterschapsknuffel van mij...
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je snel opknapt..
Ja raar eigenlijk, vond ik bij EJVJL ook zo maf. Isaac is de winnaar, aftiteling en klaar met het jaar.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, snap niet dat ze het inkorten na een half uurtje
Bekend maken wie gewonnen heeft lekker even napraten
Nu komen de finalisten een voor een naar buiten snel een babbeltje en door gaan
Ja laat ze even bij elkaar zitten en nababbelen over hoe of watquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja raar eigenlijk, vond ik bij EJVJL ook zo maf. Isaac is de winnaar, aftiteling en klaar met het jaar.![]()
Ze kunnen er wat dat betreft zo veel meer mee doen.
Jij ook bedanktquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Dank jullie wel allemaal voor de gezellige tijd!
Over EJVJL gesproken; Martin en Mexx zijn ouders geworden vandaag, eerste loodsbabyquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja laat ze even bij elkaar zitten en nababbelen over hoe of wat
Ooo wat gaaf...quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Over EJVJL gesproken; Martin en Mexx zijn ouders geworden vandaag, eerste loodsbaby
Deisyy in RLS / Het RLS Social Media-topic #147 Mr Stiff voor Jessiequote:Op zaterdag 13 april 2024 21:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Over EJVJL gesproken; Martin en Mexx zijn ouders geworden vandaag, eerste loodsbaby
Helemaal eens, ik zou ook graag willen pleiten voor een gezellige babbelhoek die altijd open is...quote:Op zondag 14 april 2024 02:45 schreef Iceage het volgende:
Dotteke bedankt voor het modereren.
Well done.![]()
Ik zou het jammer vinden als deze sc ook sluit over een paar dagen.
Toch een leuk clubje users wat hier frequent poste.![]()
![]()
![]()
Dank je Ice, ja helaas gaat BB altijd dicht na een paar dagen.quote:Op zondag 14 april 2024 02:45 schreef Iceage het volgende:
Dotteke bedankt voor het modereren.
Well done.![]()
Ik zou het jammer vinden als deze sc ook sluit over een paar dagen.
Toch een leuk clubje users wat hier frequent poste.![]()
![]()
![]()
quote:
Morguhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |