Ik vind dit de beste BB TV in maanden! Serieus!quote:Op donderdag 11 april 2024 21:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze weten echt niets meer uit te zenden
Noujaquote:Op donderdag 11 april 2024 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dit de beste BB TV in maanden! Serieus!![]()
Ben van de ouwe garde.quote:
Ik wel hoor. Heb vanavond de uitzending niet gezien dus zeg maar niets verder. Maar het een leuke meidquote:Op donderdag 11 april 2024 21:29 schreef Gert het volgende:
Bye Jimmy.Good job.
Ik vind Alice nu heel empathisch, en 'echt '. Maar, zeker weten dat niet iedereen het daar mee eens is.
Nee, sorry. Voor mij voelt het als een act.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:29 schreef Gert het volgende:
Bye Jimmy.Good job.
Ik vind Alice nu heel empathisch, en 'echt '. Maar, zeker weten dat niet iedereen het daar mee eens is.
Excuses geaccepteerdquote:Op donderdag 11 april 2024 23:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, sorry. Voor mij voelt het als een act.
Heb ik ook! Wat een oase van rust zonder die hebzuchtige duivelin!quote:Op donderdag 11 april 2024 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dit de beste BB TV in maanden! Serieus!![]()
Wat een lieve meid! Toen haar foto als derde finalist in beeld kwam... Ze had geen tijd om blij te zijn, maar ging meteen Jimmy troosten. Super spontaan en goudeerlijk. Voor mij de winnaar van deze editie.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:29 schreef Gert het volgende:
Bye Jimmy.Good job.
Ja je kunt een hoop zeggen. Maar toneelspelen kan ze goed.quote:Op vrijdag 12 april 2024 01:20 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Wat een lieve meid! Toen haar foto als derde finalist in beeld kwam... Ze had geen tijd om blij te zijn, maar ging meteen Jimmy troosten. Super spontaan en goudeerlijk. Voor mij de winnaar van deze editie.
Voor mij ook.quote:Op vrijdag 12 april 2024 01:20 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Wat een lieve meid! Toen haar foto als derde finalist in beeld kwam... Ze had geen tijd om blij te zijn, maar ging meteen Jimmy troosten. Super spontaan en goudeerlijk. Voor mij de winnaar van deze editie.
Ben het met je eens,quote:Op vrijdag 12 april 2024 01:20 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Maar echt.. en ik kijk nog uitgesteld ook...quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:31 schreef Dotteke het volgende:
Zo de laatste reguliere tv uitzending van dit seizoen.
Deze kan ik niet zien. Ben dan bij Eurovisie in Concert. Echt zo balen dat het tegelijkertijd isquote:
Hopelijk morgenavond wel zodat je de finale kan zien.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:45 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Maar echt.. en ik kijk nog uitgesteld ook...![]()
Kind wilde niet slapen.
Slaapt nu wel!
Ik sta dan in de Afas dansjes te doenquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk morgenavond wel zodat je de finale kan zien.
Morgenavond ook nog, of ga je de finale missen?quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:53 schreef PinkLow het volgende:
Ik besef mij nu ook dat dit dan de laatste avond is, dat ik hier met jullie klets
Ja de driemaanden zijn voorbij gevlogen he.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:53 schreef PinkLow het volgende:
Ik besef mij nu ook dat dit dan de laatste avond is, dat ik hier met jullie klets
Ik ben morgenavond bij Eurovisie in Concert.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Morgenavond ook nog, of ga je de finale missen?
We gaan de finale trouwens wel in de COS volgen. Dus in dit specifieke topic is het inderdaad de laatste avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |