Ik vind dat ze vanaf 8 bewoners verplicht in 1 kamer moeten slapen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:28 schreef PinkLow het volgende:
Alice slaapt alleen op een kamer?
Dat is ook ongezellig.
Rijen rijen jn een wagentje..quote:
Jij ook veel plezier op ESF in concert!quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:29 schreef PinkLow het volgende:
Bedankt voor de gezelligheid en heel veel plezier morgen in de COS ♡
Dat weet je niet....mogelijk gaat het zoals in Australië of bij de bondgenoten zonder stream volgend seizoenquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:22 schreef freaky40 het volgende:
De laatste daily. Mooi seizoen, maar saaie finalisten. Randy zou ik wel een leuke outsider vinden om de pot te pakken morgen, maar ik denk dat de Febo al anders besloten heeft voor morgen...
Op naar volgend jaar!
Het gaat zoals het gaat, en dat is gewoon MET streams.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat weet je niet....mogelijk gaat het zoals in Australië of bij de bondgenoten zonder stream volgend seizoen![]()
![]()
Ja, want er is de febo veel aan gelegen om niet de favotiet van de kijker te laten winnen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:22 schreef freaky40 het volgende:
De laatste daily. Mooi seizoen, maar saaie finalisten. Randy zou ik wel een leuke outsider vinden om de pot te pakken morgen, maar ik denk dat de Febo al anders besloten heeft voor morgen...
Op naar volgend jaar!
Dat is al lang duidelijk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 01:50 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Ja, want er is de febo veel aan gelegen om niet de favotiet van de kijker te laten winnen.
Jij hebt iets gemist in mijn bericht LOL. Alsof het serieus de makers ook maar enigszins iets uitmaakt wie er wint.quote:
Wat een BS.quote:Op zaterdag 13 april 2024 04:36 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Jij hebt iets gemist in mijn bericht LOL. Alsof het serieus de makers ook maar enigszins iets uitmaakt wie er wint.![]()
Meer dan 20 jaar big brother. Er is geen enkele reden waarom de makers iemand anders zouden laten winnen dan de favoriet van de kijker. Maar ach, er zijn ook mensen die denken dat de aarde plat is, dat er nooit iemand op de maan is geweest en dat het WEF bestaat uit mensen die ons allemaal willen onderdrukken
Danny heeft andere dingen aan z'n hoofd dan een kloon van Scanman, neem dat maar van me aan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 04:52 schreef Alicia76 het volgende:
Scanman groet jullie! Kale Danny heeft mij niet gezien en dus niet geblokt. LOL
Groeten aan Gert en aan alle anderen die me nog kennen van het vorige decennium. \
Scanman says HI en... tot volgend jaar. Ook dan ben ik Danny te snel af
Nog niet. Ik weet niet of ik dan vanavond nog verder mee zal posten, maar ik wil jullie wel bedanken voor het meekijken en meekletsen in dit topic. Tot volgend jaar allemaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |