Het 'hoe verzorgd moeten vrouwen zijn' was gisteren ook een item bij Sophie en Jeroen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:34 schreef Verida het volgende:
Nog even over het plamuren van Alice:
het maakt haar ouder, en het zorgt ervoor dat er veel minder expressie in haar gezicht is. (mijn mening)
ze wordt nu 13 in een dozijn, niets bijzonders meer, erg doorsnee
En het is ontzettend slecht voor je huid
ja doe ik dat wel haha, nee het is een dramaquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Iemand moet de hottub bewaken he!
Maar dat is niet fijn nee.
Ze zegt het nu weer in de slquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja doe ik dat wel haha, nee het is een drama
dan had glenn er wel wat van moeten zeggen en dat heeft die dus niet gedaanquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:39 schreef humpty het volgende:
Wat een gedoe met die schoenen van Glen BB hoort gewoon voor de goede maat te zorgen.
Oke kijk al een tijdje geen streams meer dus wist dit niet maar iddquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dan had glenn er wel wat van moeten zeggen en dat heeft die dus niet gedaan
Ik kan me voorstellen dat ze nu alle mensen in de studio nodig hebben.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik gooi de stream aan en SL.
T komt toch nog wel op de stream he?
Dus ik moet naar de uitzending? Of?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:48 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze nu alle mensen in de studio nodig hebben.
Waar slaat dit nu weer op?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:49 schreef mario390 het volgende:
hebben ze nog de
laatste keer in huis gepoept?
dat is wel belangrijk op
laatste daag te doen
Doe nou niet .... ik ben er bijna weer note-loos doorheen...quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:49 schreef mario390 het volgende:
hebben ze nog de
laatste keer in huis gepoept?
dat is wel belangrijk op
laatste daag te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |