Ja dat is een beetje jammer, dat gezeik altijd... was juist zo gezellie..quote:Op zondag 14 april 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga zo het laatste stuk even terug kijken. Door gedoe in de COS heb ik niet veel van de finale kunnen zien zo jammer.
Dat haalde voor mij helemaal de lol er vanaf. Door dat soort dingen ben ik blij dat het klaar is.quote:Op zondag 14 april 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga zo het laatste stuk even terug kijken. Door gedoe in de COS heb ik niet veel van de finale kunnen zien zo jammer.
Ja echt jammer, had zo gehoopt op een avond niet. Is er op de valreep toch nog een ban gevallen.quote:Op zondag 14 april 2024 08:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje jammer, dat gezeik altijd... was juist zo gezellie..
Ja echt jammer, dat het toch ieder jaar weer raak is.quote:Op zondag 14 april 2024 08:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat haalde voor mij helemaal de lol er vanaf. Door dat soort dingen ben ik blij dat het klaar is.
Het is ook heel vreemd dat de 1 wegkomt met het posten van een NSB-uniform voor een bewoner en de ander mag het woordje 'mormel' nog niet eens gebruiken.quote:Op zondag 14 april 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt jammer, had zo gehoopt op een avond niet. Is er op de valreep toch nog een ban gevallen.
[..]
Ja echt jammer, dat het toch ieder jaar weer raak is.
Ja Dot, dan hoop je van de laatste momenten te kunnen genieten dan heb je dat gezeik.. nou mooi dat is verdient dan..goh op de laatste avond een ban...quote:Op zondag 14 april 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt jammer, had zo gehoopt op een avond niet. Is er op de valreep toch nog een ban gevallen.
[..]
Ja echt jammer, dat het toch ieder jaar weer raak is.
Konden we vorig jaar om af te kikken heel veel feest escapades van de bewoners volgen was het dit jaar angstvallig stil. Alleen Salar was even live op Insta en Doriana daarna. Verder wat losse posts bij Basiri.quote:
Ik bemoei me niet met het TV topic dat is echt aan Gert.quote:Op zondag 14 april 2024 08:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook heel vreemd dat de 1 wegkomt met het posten van een NSB-uniform voor een bewoner en de ander mag het woordje 'mormel' nog niet eens gebruiken.
Hier zijn verschillende TR'en over geweest en er zijn DM's over gestuurd maar het mag gewoon blijven staan.
Gert in BB / [TV / Live #15] TV dus niet spoileren!
Hey Markyquote:Op zondag 14 april 2024 08:52 schreef marky het volgende:
[..]
Konden we vorig jaar om af te kikken heel veel feest escapades van de bewoners volgen was het dit jaar angstvallig stil. Alleen Salar was even live op Insta en Doriana verder wat losse posts bij Basiri verder weinig.
Het seizoen is geeindigd met niet de meest sprankelende bewoners nog in het huis of mensen die bepalend waren voor het seizoen zoals vorig jaar Jason wel is de finale zat. Alice had aan het einde wel haar rol maar dat was toch redelijk kort. Glenn het loophondje heeft gewonnen. Hij heeft absoluut het spel niet gespeeld. Toen Danny even een scherp balletje opgooide was hij de geen die dat absoluut niet wilde bang om als uitschot te worden behandeld.
Mocht er nog een 5e seizoen komen dan toch graag wat minder heftig op het spel georienteerd en toch iets meer op de relaties onderling. Het continu gekonkel werd echt vervelend. Je kan best stevig nomineren maar je hoeft het daar niet 24/7 over te hebben
Het was weer gezellig in de cos. Best veel gelachen.
Hoi Dotteke.quote:Op zondag 14 april 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Marky![]()
Het zou al eens schelen als ze niet over nominaties mochten praten en ook niet fluisteren.
Maar hoe het ook gaat ook dat is nooit voor iedereen goed, de een wil dit de ander dat
Mijn mening is staat het iemand niet aan zoals het gaat dan hoeft men niet te kijken
Ik moet zeggen dat ik vanmorgen weinig te doen had, terug lezen was voor mij niet altijd leuk met al dat gedoe .quote:Op zondag 14 april 2024 09:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou het is wel eben afkicken geen streams aan zetten als je opstaat en ook geen cos teruglezen was altijd wel even lekker met bakkie koffie erbij
Mensen moeten ook snappen dat een mening over een bewoner geen persoonlijke aanval is. Beetje jammer dat dat steeds door elkaar werd gehaald. En dan krijg je van het een het ander.quote:Op zondag 14 april 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik vanmorgen weinig te doen had, terug lezen was voor mij niet altijd leuk met al dat gedoe .
Was iedere morgen benieuwd of het goed was gegaan
Ja dat was voor jou natuurlijk wel vervelendquote:Op zondag 14 april 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik vanmorgen weinig te doen had, terug lezen was voor mij niet altijd leuk met al dat gedoe .
Was iedere morgen benieuwd of het goed was gegaan
Nou ik weet wel dat er hier een serieuze overkill was aan het bashen van Ashley,op zo een manier dat cossers wegbleven zelfs.quote:Op zondag 14 april 2024 09:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mensen moeten ook snappen dat een mening over een bewoner geen persoonlijke aanval is. Beetje jammer dat dat steeds door elkaar werd gehaald. En dan krijg je van het een het ander.
DUs dat, dat zei ik net ook ergens hier of in de SCquote:Op zondag 14 april 2024 09:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mensen moeten ook snappen dat een mening over een bewoner geen persoonlijke aanval is. Beetje jammer dat dat steeds door elkaar werd gehaald. En dan krijg je van het een het ander.
Ja dat was echt jammer. Ik weet ook dat er mensen zijn weggegaan daarvoor.quote:Op zondag 14 april 2024 09:46 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nou ik weet wel dat er hier een serieuze overkill was aan het bashen van Ashley,op zo een manier dat cossers wegbleven zelfs.
Vervelend is een ander woord, het is meer vervelend voor users die zich aangevallen voelen.quote:Op zondag 14 april 2024 09:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja dat was voor jou natuurlijk wel vervelend
Zijn ook mensen weggegaan omdat Alice gebasht werd of dat Ash de hemel in geprezen werdquote:Op zondag 14 april 2024 09:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat was echt jammer. Ik weet ook dat er mensen zijn weggegaan daarvoor.
Tja, dan heb je ook weinig te zoeken op een discussieforum vind ik. Ik liet me in ieder geval niet wegtreiteren door de persoonlijke aanvallen en met mij gelukkig nog heel wat meer.quote:Op zondag 14 april 2024 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn ook mensen weggegaan omdat Alice gebasht werd of dat Ash de hemel in geprezen werd
Mensen gaan weg en komen weer terug
Zo gaat het in iedere RLS
ja erg jammer weer dat er weer paar liepen te irriteren zonde dat je niet echt lekker heb kunnen kijkenquote:Op zondag 14 april 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
Ik geef alleen aan dat er om diverse redenen mensen weggegaan zijn.quote:Op zondag 14 april 2024 09:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, dan heb je ook weinig te zoeken op een discussieforum vind ik. Ik liet me in ieder geval niet wegtreiteren door de persoonlijke aanvallen en met mij gelukkig nog heel wat meer.![]()
Zou wat zijn als er totaal geen andere mening meer gepost mag worden omdat dat 'zuigen' zou zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |