Hier een interview met hemquote:Op maandag 15 april 2024 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was ook erg chaotisch hoor die hele live uitzending op het eind
Thnx, kijk hem zo ff GTST afkijkenquote:
O ze hebben in een hotel geslapen daar voor ze naar huis gingen.quote:
Ik zal zo eens gaan luisteren...quote:Op maandag 15 april 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
Mooi ook hoe hij over ALice praat, een leuke jonge meid die heel volwassen is
Ja snap ik wel ineens sta je in die gekke buitenwereld, zonder zendercheck...quote:Op maandag 15 april 2024 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ze hebben in een hotel geslapen daar voor ze naar huis gingen.
Hij heeft de hele nacht wakker gelegen kwam veel op hem af
En dan die drukte, dat lijkt mij vreselijk als je maanden zo rustig heb gezetenquote:Op maandag 15 april 2024 07:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja snap ik wel ineens sta je in die gekke wereld buiten, zonder zendercheck...
Ja echt hé, dat is best wel effe wennen... ik hoop dat ze nog een paar dagen kunnen relaxen voordat ze aant werk moeten even de boel laten bezinken...quote:Op maandag 15 april 2024 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan die drukte, dat lijkt mij vreselijk als je maanden zo rustig heb gezeten
Ja dat kon je ook duidelijk zien...quote:Op maandag 15 april 2024 07:09 schreef Dotteke het volgende:
Hier verteld hij het wel, hij wilde naar zijn gezin maar iedereen ging hem aan trekken.
OoK geraldiene en tatjana en dan voor een foto.
Hij wilde naar zijn gezin maar iedereen was begon aan hem te trekken
Ik heb j e elders gementiond, FF is daar ookquote:Op maandag 15 april 2024 07:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat kon je ook duidelijk zien...
Neej zij hebben BB toch nooit gezien... ook alleen maar gehoord... net als wij..quote:
Ooh oké effe kijken...quote:Op maandag 15 april 2024 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb j e elders gementiond, FF is daar ook
Dacht dat ze die wel zouden kennen, maar niet dusquote:Op maandag 15 april 2024 07:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej zij hebben BB toch nooit gezien... ook alleen maar gehoord... net als wij..
De thee staat klaarquote:
Neej die krijgt niemand te zien als het goed is...quote:Op maandag 15 april 2024 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat ze die wel zouden kennen, maar niet dus
Vond dat hij goed gehumeurd was deze keer......alleen een beetje te slap in regels naleven.....quote:Op maandag 15 april 2024 08:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej die krijgt niemand te zien als het goed is...
Ja hij was ook wel van praatje priet... reageerde leuk op BBers... iets meer de zweep erover mag wel...quote:Op maandag 15 april 2024 08:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vond dat hij goed gehumeurd was deze keer......alleen een beetje te slap in regels naleven.....
wat mijn was opgevallen dat hij niet de kans kreeg om naar zijn vrouw te gaan de bewoners kwamen en namen hem meteen omhoog en erna moest hij bij Geraldine komen voor een praatje en daarna had hij even kort de tijd voor zijn vrouw en kids, hij kreeg gewoon de kans nietquote:
En bij dat feliciteren en op de schouders nemen stond Ashley zelfs helemaal achteraanquote:Op maandag 15 april 2024 09:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat mijn was opgevallen dat hij niet de kans kreeg om naar zijn vrouw te gaan de bewoners kwamen en namen hem meteen omhoog en erna moest hij bij Geraldine komen voor een praatje en daarna had hij even kort de tijd voor zijn vrouw en kids, hij kreeg gewoon de kans niet
Heb je nog bericht gekregen of je kon komen of niet Joyce?quote:Op maandag 15 april 2024 09:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat mijn was opgevallen dat hij niet de kans kreeg om naar zijn vrouw te gaan de bewoners kwamen en namen hem meteen omhoog en erna moest hij bij Geraldine komen voor een praatje en daarna had hij even kort de tijd voor zijn vrouw en kids, hij kreeg gewoon de kans niet
nee ik heb niets meer gehoord van ze slecht hequote:Op maandag 15 april 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nog bericht gekregen of je kon komen of niet Joyce?
ja inderdaad kulnieuws 'krantje' ofzo ietsquote:Op maandag 15 april 2024 10:06 schreef Verida het volgende:
[..]
En bij dat feliciteren en op de schouders nemen stond Ashley zelfs helemaal achteraan
het is wel erg gekleurde informatie dit.
ohhhhhhhhh dat kan ik inhalen haha heb dat steeds niet gekekenquote:
ja zijn vrouw heeft nog verlof geregeld dus hij hoeft niet maandag te werken, ik had al vermoeden dat ze dat wel zou doenquote:Op maandag 15 april 2024 07:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja echt hé, dat is best wel effe wennen... ik hoop dat ze nog een paar dagen kunnen relaxen voordat ze aant werk moeten even de boel laten bezinken...
Ja, dat is zeker slechtquote:Op maandag 15 april 2024 10:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee ik heb niets meer gehoord van ze slecht he
O dan heb je heel wat afleveringen te kijken nogquote:Op maandag 15 april 2024 10:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh dat kan ik inhalen haha heb dat steeds niet gekeken
Ooh top dat is wel relaxed even prime- time met z'n vriendin en kinderen...quote:Op maandag 15 april 2024 10:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja zijn vrouw heeft nog verlof geregeld dus hij hoeft niet maandag te werken, ik had al vermoeden dat ze dat wel zou doen
ben nu aan het inhalen hahaquote:Op maandag 15 april 2024 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je heel wat afleveringen te kijken nog
Hoeveel moest je er terug kijke. Van 13 weken?quote:
Wel bijzonder dat uitgerekend jij dit schrijft na je talloze hatelijke posts over een jong/onschuldig wichtje dat je volledig af aan het fakkelen was in de cos!@quote:
Ja gezellig! De sfeer zit er nog steeds goed inquote:Op maandag 15 april 2024 19:37 schreef jooba het volgende:
Leuk dat deze Cos nog open is !
Ik kon het toch niet laten om toch nog is hier te koekeloeren. Ik mis BB toch wel deze keer.
Totaal geen idee wat ik nu kan volgen. Ik ben dus aan het afkicken
Mensen lullen echt zo dom op het internet. Altijd heel vroeg hun mening klaar. Je leert toch wel zou je denken als je negatieve speculaties niet kloppen, om eerst nou meer eens af te wachten en niet gelijk van het slechtste uit te gaan, maar sommigen leren het nooitquote:Op maandag 15 april 2024 07:09 schreef Dotteke het volgende:
Hier verteld hij het wel, hij wilde naar zijn gezin maar iedereen ging hem aan trekken.
OoK geraldiene en tatjana en dan voor een foto.
Hij wilde naar zijn gezin maar iedereen was begon aan hem te trekken
quote:Op zondag 14 april 2024 21:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
2 Liedjes ?! En dan vergeet je gewoon het beste liedje?!
Vergeet deze niet ;p Word hier echt vrolijk van haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leh-kùr
Ik hou echt niet van dit soort programma’s. Het is in Nederland populair om negatief te doen en te zeuren onder het mom ‘humor’. Lekker dingen de grond in trappen waar je niks van weet en dan met de rest van de onwetenden lopen grinnikenquote:Op maandag 15 april 2024 21:12 schreef spapaars het volgende:
https://streamable.com/251a4c
[ afbeelding ]
Top interview! Mooie afsluiting. Hoop je volgend jaar weer te zien Mazaruquote:
Ik ben er zeker weer bij katertje. Tot volgend jaarquote:Op maandag 15 april 2024 22:33 schreef kater1 het volgende:
[..]
Top interview! Mooie afsluiting. Hoop je volgend jaar weer te zien Mazaru
Mja misschien had je wat vaker moeten kijkenquote:Op dinsdag 16 april 2024 12:35 schreef Skeletor het volgende:
Glenn als winnaar... wie was hij ook alweer?
Bizar!!
ik keek terug.. die gast is nooit blijven hangen...quote:Op dinsdag 16 april 2024 12:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja misschien had je wat vaker moeten kijken
Heeft weinig zin als je niet hebt gekeken , het programma is nu afgelopen en dit forumgedeelte gaat binnenkort ook dichtquote:Op dinsdag 16 april 2024 12:40 schreef Skeletor het volgende:
[..]
ik keek terug.. die gast is nooit blijven hangen...
heeft ie gewonnen omdat ie niks deed dan??
Wat snap je niet aan terugkijken? Ik kijk soms paar dagen niet, en haal dat dus in... ik heb het dus gevolgd...quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heeft weinig zin als je niet hebt gekeken , het programma is nu afgelopen en dit forumgedeelte gaat binnenkort ook dicht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |