Hij had het tegen Verida die al vanaf 2005 op Fok! zitquote:
Thnx.quote:Op zondag 14 april 2024 18:41 schreef odie22 het volgende:
ik geef nog steeds de febo de schuld van het selectief in beeld brengen op de streams en op tv van een geselecteerd aantal personen, je kon de streams niet aanzetten of er was een fake blonde vrouw in beeld, en op tv idem dito, je kreeg de eerste weken de kans niet op andere spelers te leren kennen, want die kreeg je niet te zien. later in het spel lees je ook steeds meer berichten, dat ook cossers, randy en tyron leuk vonden om naar te kijken en te luisteren, maar het moest de grote tom, verkleedclown jimmy en asshley show worden helaas, ik kan me geen BB herinneren in waar ik zo een hekel aan een speler heb gekregen als asshley , heb zelfs dagen/weken gehad dat ik de streams of het geluid heb uit gezet omdat ze er weer op was, dus ik wil ook mijn dank uitspreken aan alle cossers die het wel vol hebben gehouden om dat geluid aan hebben kunnen horen en er een streamverslag of over hebben kunnen cossen, zodat ik toch op de hoogte kon worden gehouden, verder wil ik ook de mod's bedanken @:Dotteke en @:Gert voor jullie tomeloze geduld en inzet , en als laatste wil ik @:Danny bedanken voor het mogelijk maken van deze mogelijkheid om überhaupt hier te kunnen posten.
misschien tot een volgende BB
Mis het al niet meer. Ben weer de mafs australie aan het kijken 😉quote:
Ja echt jammer. Zou wel een aflevering van gemaakt mogen wordenquote:Op zondag 14 april 2024 17:51 schreef superniger het volgende:
Lol, meer drama in dit topic dan in het BB huis.
Zonde dat er weinig afterparty beelden zijn.
Klopt, dat vind ik ook altijd nice. Elk seizoen heeft wel 1 of 2 ‘anthems’ die heel erg bijblijven en me voor altijd aan BB zullen herinneren.quote:Op zondag 14 april 2024 19:33 schreef kater1 het volgende:
Ik heb nu twee leuke liedjes ontdekt, Unwritten van Natasha Bedingfield en Loving you is in my DNA van Billy Gillies die me voor altijd aan dit seizoen van BB zullen herinneren. Tot volgend jaar!![]()
Misschien mocht dat niet van de Febo. Weet wel dat Salar na zijn winst wel live ging op de Wrap party.quote:Op zondag 14 april 2024 17:51 schreef superniger het volgende:
Lol, meer drama in dit topic dan in het BB huis.
Zonde dat er weinig afterparty beelden zijn.
2 Liedjes ?! En dan vergeet je gewoon het beste liedje?!quote:Op zondag 14 april 2024 19:33 schreef kater1 het volgende:
Ik heb nu twee leuke liedjes ontdekt, Unwritten van Natasha Bedingfield en Loving you is in my DNA van Billy Gillies die me voor altijd aan dit seizoen van BB zullen herinneren. Tot volgend jaar!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dit gelezen?quote:Op maandag 15 april 2024 03:10 schreef Alicia76 het volgende:
Glenn, het schoothondje van Ashley, de terechte winnaar? LOL. Abosluut niet natuurlijk. De man was ook amper te verstaan. Ongelooflijk dat zo iemand big brother wint. De slechtste winnaar van de afgelopen 4 jaar.
Tjee zeg. Is mij niet opgevallen. Maar ja op tv was ook bijna niets te zien kunnen alleen de mensen gezien hebben die daar warenquote:
Of mensen overdrijven weer schromelijk en wellicht komt dit van een site die zure nukkige X en Instagram-gebruikers en hun gare comments heel serieus neemt en er hele artikelen van maakt voor sensatie en er ‘zegt men’ van maaktquote:Op maandag 15 april 2024 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tjee zeg. Is mij niet opgevallen. Maar ja op tv was ook bijna niets te zien kunnen alleen de mensen gezien hebben die daar waren
Ook dat is een mogelijkheid. We waren er niet bij dus wat er ook gebeurd is weten alleen de mensen die daar warenquote:Op maandag 15 april 2024 06:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Of mensen overdrijven weer schromelijk en wellicht komt dit van een site die zure nukkige X en Instagram-gebruikers en hun gare comments heel serieus neemt en er hele artikelen van maakt voor sensatie en er ‘zegt men’ van maaktZie je erg vaak tegenwoordig.
Leuke fotoquote:
Die gozer schoot vol toen hij op dat podium stond en z'n gezin zag... er werd aan alle kanten aan hem getrokken, hij kon geen kant op..... beetje sneu als dit soort dingen geschreven worden...quote:Op maandag 15 april 2024 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tjee zeg. Is mij niet opgevallen. Maar ja op tv was ook bijna niets te zien kunnen alleen de mensen gezien hebben die daar waren
Ja toch? Al die rare berichten van zure mensen. Laat die man lekker met zijn gezinnetje. Niks aan de hand daar en BB is voorbij.quote:
Ja en een vrslaggever vroeg aan hem heb je je kinderen al gezien, toen zei hij Ja ik heb al met ze gekjnuffeld want ze huildenquote:Op maandag 15 april 2024 06:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die gozer schoot vol toen hij op dat podium stond en z'n gezin zag... er werd aan alle kanten aan hem getrokken, hij kon geen kant op..... beetje sneu als dit soort dingen geschreven worden...
Het was ook erg chaotisch hoor die hele live uitzending op het eindquote:Op maandag 15 april 2024 06:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja toch? Al die rare berichten van zure mensen. Laat die man lekker met zijn gezinnetje. Niks aan de hand daar en BB is voorbij.
Juist precies dat.... wat kunnen mensen toch een vuiligheid neerzetten, ze verzinnen het waar je bijstaat...quote:Op maandag 15 april 2024 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en een vrslaggever vroeg aan hem heb je je kinderen al gezien, toen zei hij Ja ik heb al met ze gekjnuffeld want ze huilden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |