Ik zit ook te kijken. Je moet toch wat nu er geen stream meer is haha..quote:Op zondag 14 april 2024 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb net de aflevering van gisteren terug gekeken, wat zagen ze er allemaal goed uit he
Spijtig dat je niet meer gepost hebt. Andere meningen zijn altijd interessant.quote:Op zondag 14 april 2024 16:04 schreef Danny het volgende:
Minst leuke seizoen tot nu toe helaas.
De irritatiefactor bij Ronahi, Dramaqueen Sabeau, Meneer 'kan niet tegen mijn verlies' Tom en natuurlijk de absoluut asociale, hypocriete, alle zelfreflectie ontberende Ashley. *ril*
Mijn top 3 van de finalisten zou zijn geweest Alice, Randy, Glenn.
Glenn als winnaar is overigens niet zo gek. De kijkcijfers in NL en BE zijn niet zo heel verschillend, maar qua stemmen moeten de Nederlanders hun stem verdelen over twee Nederlanders, waar de Belgen kunnen stemmen op één belg. Met een 2-1 verhouding zal doorgaans de eenling (qua land) winnen.
Maar goed, afschuwelijk jaar voor BB wat mij betreft en het is nu natuurlijk niet meer dan een spelletjesprogramma geworden. Erg jammer. Blij dat het voorbij is. Volgend jaar zal ik heus weer kijken hoor, maar ik hoop echt dat ze wat minder spelletjes gaan doen en we wat meer van de mensen zelf te weten krijgen. En alsjeblieft, laat die Ashley nooit meer op tv. Mijn god wat een figuur
nee, ik heb hier vrijwel niets gepost. BB leefde verder niet echt ofzo en het was meer obligaat kijken dan echt lol erin hebben jammer genoeg...
Welkom op Fok. Sinds BB1 zijn de meningen hier al hard. Dit gaat voor iedere bewoner op. Ariana en haar pruik werd hier afgemaakt en ook door mensen die Ashley geweldig vinden en later geen bash op haar konden dulden. Zo gaat het hier nu eenmaal een beetje. Uitdelen en incasseren. Af en toe even afstand nemen en weer opnieuw beginnen.quote:Op zondag 14 april 2024 09:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb toch echt wel het gevoel dat er deze BB mensen zijn vertrokken die echt niet meer terug zullen komen
Het bashen van Ashley nam absurde vormen aan, als je het lef had om iets positefs te posten werden allerlei ouwe koeien erbij gehaald en werd het af en toe zo erg dat je als bijlezer het idee kreeg dat er iets vreselijks gebeurd was.
ik ben er ook van overtuigd dat er users zijn geweest, deze BB, die bewust elke reactie van mensen die Ahs wel een goede deelnemer vonden, met een klein groepje volledig de grond in boorden. Gewoon omdat dat kon
Heel erg jammer, en voor mij in ieder geval reden om voorlopig niet terug te komen op Fok.
Voor mij is het cossen vakkundig om zeep geholpen.
Welkom op FOK!quote:Op zondag 14 april 2024 16:15 schreef marky het volgende:
[..]
Welkom op Fok. Sinds BB1 zijn de meningen hier al hard. Dit gaat voor iedere bewoner op. Ariana en haar pruik werd hier afgemaakt en ook door mensen die Ashley geweldig vinden en later geen bash op haar konden dulden. Zo gaat het hier nu eenmaal een beetje. Uitdelen en incasseren. Af en toe even afstand nemen en weer opnieuw beginnen.
if you can't stand the heat, get out of the kitchen....quote:Op zondag 14 april 2024 16:15 schreef marky het volgende:
[..]
Welkom op Fok. Sinds BB1 zijn de meningen hier al hard. Dit gaat voor iedere bewoner op. Ariana en haar pruik werd hier afgemaakt en ook door mensen die Ashley geweldig vinden en later geen bash op haar konden dulden. Zo gaat het hier nu eenmaal een beetje. Uitdelen en incasseren. Af en toe even afstand nemen en weer opnieuw beginnen.
Ff is een beetje in de bonen 🤣quote:Op zondag 14 april 2024 16:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Marky het tegen Verida...
Ik vond op randy na dit wel finalisten. Randy is later in het spel wel leuk geworden maar in het begin was hij echt onzichtbaar. Glenn liep mij een beetje te veel de hielen van ashley te likken. Maar was ver wel een toffe gast.quote:Op zondag 14 april 2024 16:04 schreef Danny het volgende:
Minst leuke seizoen tot nu toe helaas.
De irritatiefactor bij Ronahi, Dramaqueen Sabeau, Meneer 'kan niet tegen mijn verlies' Tom en natuurlijk de absoluut asociale, hypocriete, alle zelfreflectie ontberende Ashley. *ril*
Mijn top 3 van de finalisten zou zijn geweest Alice, Randy, Glenn.
Glenn als winnaar is overigens niet zo gek. De kijkcijfers in NL en BE zijn niet zo heel verschillend, maar qua stemmen moeten de Nederlanders hun stem verdelen over twee Nederlanders, waar de Belgen kunnen stemmen op één belg. Met een 2-1 verhouding zal doorgaans de eenling (qua land) winnen.
Maar goed, afschuwelijk jaar voor BB wat mij betreft en het is nu natuurlijk niet meer dan een spelletjesprogramma geworden. Erg jammer. Blij dat het voorbij is. Volgend jaar zal ik heus weer kijken hoor, maar ik hoop echt dat ze wat minder spelletjes gaan doen en we wat meer van de mensen zelf te weten krijgen. En alsjeblieft, laat die Ashley nooit meer op tv. Mijn god wat een figuur
nee, ik heb hier vrijwel niets gepost. BB leefde verder niet echt ofzo en het was meer obligaat kijken dan echt lol erin hebben jammer genoeg...
Had het gisteren niet goed kunnen zien.quote:Op zondag 14 april 2024 15:16 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken. Je moet toch wat nu er geen stream meer is haha..
Viel mij ook op. De winnaar bekend en alice was gelijk uit beeld. Logisch want de winnaar staat voorop. Een voor een is dan beter.quote:Op zondag 14 april 2024 15:32 schreef mazaru het volgende:
Ik vond het wel rommelig dat de laatste 2 allebei naar de studio moesten komen. Nummer 2 viel helemaal in het niet daardoor. Als ze in het huis blijven dan vind ik het toch leuker. Eerst nummer 2 naar de studio en dan zie je de winnaar in de zevende hemel door dat lege huis lopen, dat heeft toch meer dan hoe het gisteren ging.
Sterker nog. Ik bid helemoal niet 🤣quote:
We nemen het hem maar niet kwalijk 😉quote:Op zondag 14 april 2024 17:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja hé, dat idee heb ik ook een beetje...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 14 april 2024 17:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bedankt allen voor de leuke commentaren, streamverslagen, filmpjes, fragmenten en opmerkingen
hier in de COS de afgelopen drie maanden. Het maakt het streamen net even leuker ....![]()
Vandaag mijn laatste bijdrage, gisteren staat bijna volledig online. Als iemand nog een bepaald
fragment zoekt of een moment terug wil zien, stuur gerust een DM en ik zal het proberen te vinden.
Heb iets meer dan 80 dagen bijna 24/7, totaal rond de 750GB aan data ....![]()
Anyway, tot de volgende BB, 13 april 2024 staat hier:@DGK_Tegengas Jij ook bedankt voor alle filmpjes, je bent 'n kanjer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot een volgende...![]()
quote:Op zondag 14 april 2024 17:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bedankt allen voor de leuke commentaren, streamverslagen, filmpjes, fragmenten en opmerkingen
hier in de COS de afgelopen drie maanden. Het maakt het streamen net even leuker ....![]()
Vandaag mijn laatste bijdrage, gisteren staat bijna volledig online. Als iemand nog een bepaald
fragment zoekt of een moment terug wil zien, stuur gerust een DM en ik zal het proberen te vinden.
Heb iets meer dan 80 dagen bijna 24/7, totaal rond de 750GB aan data ....![]()
Anyway, tot de volgende BB, 13 april 2024 staat hier:Thanks voor al je werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |