abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 april 2024 @ 15:16:34 #151
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_213207251
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 12:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik heb net de aflevering van gisteren terug gekeken, wat zagen ze er allemaal goed uit he
Ik zit ook te kijken. Je moet toch wat nu er geen stream meer is haha..
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  zondag 14 april 2024 @ 15:32:13 #152
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_213207401
Ik vond het wel rommelig dat de laatste 2 allebei naar de studio moesten komen. Nummer 2 viel helemaal in het niet daardoor. Als ze in het huis blijven dan vind ik het toch leuker. Eerst nummer 2 naar de studio en dan zie je de winnaar in de zevende hemel door dat lege huis lopen, dat heeft toch meer dan hoe het gisteren ging.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 14 april 2024 @ 15:35:46 #153
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_213207428
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_213207619
Dat was wel anders dan voorgaande jaren dat de 2 finalisten naar de studio moesten komen. Normaal gesproken werd de winnaar onthuld toen ze nog in het huis zaten. Ik vond het ook vreemd dat Geraldine en Tatyana een tekstje voor lazen voor de finalisten, eerst voor Alice en daarna Glenn. Door wie was dat geschreven?
Allemaal cabaretteketet!
  Admin zondag 14 april 2024 @ 16:04:30 #155
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_213207748
Minst leuke seizoen tot nu toe helaas.
De irritatiefactor bij Ronahi, Dramaqueen Sabeau, Meneer 'kan niet tegen mijn verlies' Tom en natuurlijk de absoluut asociale, hypocriete, alle zelfreflectie ontberende Ashley. *ril*

Mijn top 3 van de finalisten zou zijn geweest Alice, Randy, Glenn.
Glenn als winnaar is overigens niet zo gek. De kijkcijfers in NL en BE zijn niet zo heel verschillend, maar qua stemmen moeten de Nederlanders hun stem verdelen over twee Nederlanders, waar de Belgen kunnen stemmen op één belg. Met een 2-1 verhouding zal doorgaans de eenling (qua land) winnen.

Maar goed, afschuwelijk jaar voor BB wat mij betreft en het is nu natuurlijk niet meer dan een spelletjesprogramma geworden. Erg jammer. Blij dat het voorbij is. Volgend jaar zal ik heus weer kijken hoor, maar ik hoop echt dat ze wat minder spelletjes gaan doen en we wat meer van de mensen zelf te weten krijgen. En alsjeblieft, laat die Ashley nooit meer op tv. Mijn god wat een figuur :N

nee, ik heb hier vrijwel niets gepost. BB leefde verder niet echt ofzo en het was meer obligaat kijken dan echt lol erin hebben jammer genoeg...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_213207850
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 16:04 schreef Danny het volgende:
De irritatiefactor bij Ronahi, Dramaqueen Sabeau, Meneer 'kan niet tegen mijn verlies' Tom en natuurlijk de absoluut asociale, hypocriete, alle zelfreflectie ontberende Ashley. *ril*

Glenn als winnaar is overigens niet zo gek. De kijkcijfers in NL en BE zijn niet zo heel verschillend, maar qua stemmen moeten de Nederlanders hun stem verdelen over twee Nederlanders, waar de Belgen kunnen stemmen op één belg. Met een 2-1 verhouding zal doorgaans de eenling (qua land) winnen.

Maar goed, afschuwelijk jaar voor BB wat mij betreft en het is nu natuurlijk niet meer dan een spelletjesprogramma geworden. Erg jammer. Blij dat het voorbij is. Volgend jaar zal ik heus weer kijken hoor, maar ik hoop echt dat ze wat minder spelletjes gaan doen en we wat meer van de mensen zelf te weten krijgen. En alsjeblieft, laat die Ashley nooit meer op tv. Mijn god wat een figuur :N

nee, ik heb hier vrijwel niets gepost. BB leefde verder niet echt ofzo en het was meer obligaat kijken dan echt lol erin hebben jammer genoeg...
Spijtig dat je niet meer gepost hebt. Andere meningen zijn altijd interessant.
  zondag 14 april 2024 @ 16:15:52 #157
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_213207924
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:57 schreef Verida het volgende:

[..]
Ik heb toch echt wel het gevoel dat er deze BB mensen zijn vertrokken die echt niet meer terug zullen komen

Het bashen van Ashley nam absurde vormen aan, als je het lef had om iets positefs te posten werden allerlei ouwe koeien erbij gehaald en werd het af en toe zo erg dat je als bijlezer het idee kreeg dat er iets vreselijks gebeurd was.

ik ben er ook van overtuigd dat er users zijn geweest, deze BB, die bewust elke reactie van mensen die Ahs wel een goede deelnemer vonden, met een klein groepje volledig de grond in boorden. Gewoon omdat dat kon

Heel erg jammer, en voor mij in ieder geval reden om voorlopig niet terug te komen op Fok.

Voor mij is het cossen vakkundig om zeep geholpen.
Welkom op Fok. Sinds BB1 zijn de meningen hier al hard. Dit gaat voor iedere bewoner op. Ariana en haar pruik werd hier afgemaakt en ook door mensen die Ashley geweldig vinden en later geen bash op haar konden dulden. Zo gaat het hier nu eenmaal een beetje. Uitdelen en incasseren. Af en toe even afstand nemen en weer opnieuw beginnen.
  zondag 14 april 2024 @ 16:41:30 #158
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_213208306
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 16:15 schreef marky het volgende:

[..]
Welkom op Fok. Sinds BB1 zijn de meningen hier al hard. Dit gaat voor iedere bewoner op. Ariana en haar pruik werd hier afgemaakt en ook door mensen die Ashley geweldig vinden en later geen bash op haar konden dulden. Zo gaat het hier nu eenmaal een beetje. Uitdelen en incasseren. Af en toe even afstand nemen en weer opnieuw beginnen.
Welkom op FOK! _O-
Danny is de baas.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_213208370
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 16:15 schreef marky het volgende:

[..]
if you can't stand the heat, get out of the kitchen.... ;)
Gewoon omdat het kan!
pi_213208413
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 16:41 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Welkom op FOK! _O-
Danny is de baas.
Volgens mij heeft Marky het tegen Verida... :D
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 17:05:22 #161
388664 crew  Dotteke
pi_213208656
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 16:46 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Volgens mij heeft Marky het tegen Verida... :D
Ff is een beetje in de bonen 🤣
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_213208685
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja hé, dat idee heb ik ook een beetje... _O-
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 17:09:18 #163
388664 crew  Dotteke
pi_213208695
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 16:04 schreef Danny het volgende:

Ik vond op randy na dit wel finalisten. Randy is later in het spel wel leuk geworden maar in het begin was hij echt onzichtbaar. Glenn liep mij een beetje te veel de hielen van ashley te likken. Maar was ver wel een toffe gast.

Hoe het ooit was zal het nooit meer worden ben ik bang. Ze moeten zo uitkijken. Daarom was er dit jaar ook weinig alcohol denk ik. Streamers zelf hebben het ook kapot gemaakt door om alles te gaan mailen en klagen vermoed ik.
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 17:09:49 #164
388664 crew  Dotteke
pi_213208699
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 15:16 schreef PinkLow het volgende:

[..]
Ik zit ook te kijken. Je moet toch wat nu er geen stream meer is haha..
Had het gisteren niet goed kunnen zien.
pi_213208704
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
'Ik bid niet veur brune bonen! O-)
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 17:11:05 #166
388664 crew  Dotteke
pi_213208706
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2024 15:32 schreef mazaru het volgende:
Ik vond het wel rommelig dat de laatste 2 allebei naar de studio moesten komen. Nummer 2 viel helemaal in het niet daardoor. Als ze in het huis blijven dan vind ik het toch leuker. Eerst nummer 2 naar de studio en dan zie je de winnaar in de zevende hemel door dat lege huis lopen, dat heeft toch meer dan hoe het gisteren ging.
Viel mij ook op. De winnaar bekend en alice was gelijk uit beeld. Logisch want de winnaar staat voorop. Een voor een is dan beter.
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 17:12:02 #167
388664 crew  Dotteke
pi_213208719
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 17:10 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
'Ik bid niet veur brune bonen! O-)
Sterker nog. Ik bid helemoal niet 🤣
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 17:12:33 #168
388664 crew  Dotteke
pi_213208724
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 17:08 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ja hé, dat idee heb ik ook een beetje... _O-
We nemen het hem maar niet kwalijk 😉
  zondag 14 april 2024 @ 17:14:07 #169
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_213208747
Bedankt allen voor de leuke commentaren, streamverslagen, filmpjes, fragmenten en opmerkingen
hier in de COS de afgelopen drie maanden. Het maakt het streamen net even leuker .... :Y

Vandaag mijn laatste bijdrage, gisteren staat bijna volledig online. Als iemand nog een bepaald
fragment zoekt of een moment terug wil zien, stuur gerust een DM en ik zal het proberen te vinden.
Heb iets meer dan 80 dagen bijna 24/7, totaal rond de 750GB aan data .... :P

Anyway, tot de volgende BB, 13 april 2024 staat hier:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_213208758
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 17:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
We nemen het hem maar niet kwalijk 😉
Geen ~O>... dit keer...
Gewoon omdat het kan!
pi_213208766
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 17:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Sterker nog. Ik bid helemoal niet 🤣
Ik ook nait :N
pi_213208781
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 17:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bedankt allen voor de leuke commentaren, streamverslagen, filmpjes, fragmenten en opmerkingen
hier in de COS de afgelopen drie maanden. Het maakt het streamen net even leuker .... :Y

Vandaag mijn laatste bijdrage, gisteren staat bijna volledig online. Als iemand nog een bepaald
fragment zoekt of een moment terug wil zien, stuur gerust een DM en ik zal het proberen te vinden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@DGK_Tegengas Jij ook bedankt voor alle filmpjes, je bent 'n kanjer!
Tot een volgende... _O_
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 14 april 2024 @ 17:26:15 #173
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_213208911
Ik moet vrijdag nog terugkijken van tv😁was die leuk
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_213209023
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 17:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:

SPOILER
Thanks voor al je werk :* O+
pi_213209248
Lol, meer drama in dit topic dan in het BB huis.

Zonde dat er weinig afterparty beelden zijn.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020

Voordat je reageert  
Tot een volgende BB

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 7 / 12
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')