Ja na een half uur gaan janken dat het toch wel hard was na eerst erom gelachen hebben, wat een type was dat zegquote:
Nou dat was wel duidelijk,daar is helemaal niets dus.quote:Op zondag 14 april 2024 11:18 schreef Snoozey het volgende:
jaaa sabo. het was weer lekker onduidelijk wat en hoe met dilano
Ja dat was echt vies. Maar dat was volgens mij Ty die daarmee begon, terwijl hij er zelf het hardst om moest lachenquote:Op zondag 14 april 2024 11:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja na een half uur gaan janken dat het toch wel hard was na eerst erom gelachen hebben, wat een type was dat zeg
Nee, die Sabeau is gewoon een type die mannen bespeeldquote:Op zondag 14 april 2024 11:22 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nou dat was wel duidelijk,daar is helemaal niets dus.
Ja Ty had daar een negatief aandeel in vond ikquote:Op zondag 14 april 2024 11:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat was echt vies. Maar dat was volgens mij Ty die daarmee begon, terwijl hij er zelf het hardst om moest lachen
Maar eerlijk is eerlijk dat heeft ze wel gezegd toen ze het huis in ging.quote:Op zondag 14 april 2024 11:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee, die Sabeau is gewoon een type die mannen bespeeld
Klopt, maar Dilano wist dat niet, al zeg ik eerlijk dat ik het wel grappig vond want ik vond Dilano een blaaskaakquote:Op zondag 14 april 2024 11:24 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk dat heeft ze wel gezegd toen ze het huis in ging.
Nee maar ik bedoel ook wij als kijkers kunnen haar dat niet aanrekenen.quote:Op zondag 14 april 2024 11:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt, maar Dilano wist dat niet, al zeg ik eerlijk dat ik het wel grappig vond want ik vond Dilano een blaaskaak
ja maar we waren gezellig aan afronden en dit is nu gezegd maar hoeft niet inhoudelijk uitgemeten te worden, ik ben ook ashley fan en ja ging er hard aan toe soms. maar laten we nu leuk afsluiten.quote:Op zondag 14 april 2024 11:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit mag toch ook gezegd worden? Het hoeft toch niet allemaal zoete koek te zijn? Dit zijn ook meningen van users en er worden geen namen genoemd, dus ook niet over 'users' gezeurd. Het gaat over de sfeer die er was.
Wat dat betreft is Ashley ook vanaf het begin eerlijk geweestquote:Op zondag 14 april 2024 11:28 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel ook wij als kijkers kunnen haar dat niet aanrekenen.
quote:Op zondag 14 april 2024 11:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar we waren gezellig aan afronden en dit is nu gezegd maar hoeft niet inhoudelijk uitgemeten te worden, ik ben ook ashley fan en ja ging er hard aan toe soms. maar laten we nu leuk afsluiten.
Volgend jaar stemmen we op jouquote:Op zondag 14 april 2024 11:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar we waren gezellig aan afronden en dit is nu gezegd maar hoeft niet inhoudelijk uitgemeten te worden, ik ben ook ashley fan en ja ging er hard aan toe soms. maar laten we nu leuk afsluiten.
Ik vond het juist leuk om positief af te sluitenquote:Op zondag 14 april 2024 11:43 schreef Snoozey het volgende:
zin om negatief rijtje te maken
maar doe het niet hoor!
Tof van je!!quote:Op zondag 14 april 2024 11:44 schreef Snoozey het volgende:
daarom hou ik wijselijk mijn rijtje negatief voor me
Kijk met Joyce kan ik er heerlijk om lachen, ik weet dat zij een Asley fan is maar zij gaat er zo anders mee om dan menigeen van de Asleyfans...quote:Op zondag 14 april 2024 11:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2024 12:08 schreef Iceage het volgende:
@:fritsie1960
Hier had ik steun aan bij verlies (ja mn hele leven katten om me heen gehad)
---->
Het werd avond
“Zijn we uitgevochten?” vroeg de poes.
“We zijn uitgevochten”, zei de engel.
En hij tilde de kat op,
Hield haar tegen het licht
en zei: “je bent doorzichtig nu”
“Laat me maar los”, zei de poes.
En de engel knikte, en liet haar gaan.
Ja zo is het ook leuk om te Cossen, ik heb zelfs Ariana leuk gevonden in het begin... wat kon mij het schelen wat men over haar zei... lekker scrollen...quote:Op zondag 14 april 2024 12:14 schreef jooba het volgende:
Ik was ook een Ashley fan. Het kon mij niets schelen wat anderen over haar schreven/dachten.
Het is ten slotte maar een peepshow. Wij zitten achter on ons scherm te loeren wat die doet of aan heeft.
Net apen in een kooi
nee was niet gezegd ofzo hoorquote:Op zondag 14 april 2024 12:29 schreef Paul het volgende:
Heeft ze nou verkering met Tom begreep ik trouwens? Sonja dus
oh ben wel wat gewend, heb wel veel op mijn lip moeten bijten en @Gerrie_55 hield me in gareelquote:Op zondag 14 april 2024 11:51 schreef Snoozey het volgende:
joyce heeft het anders ook veel voor haar kiezen moeten krijgen. repect!
Dank je welquote:Op zondag 14 april 2024 11:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Kijk met Joyce kan ik er heerlijk om lachen, ik weet dat zij een Asley fan is maar zij gaat er zo anders mee om dan menigeen van de Asleyfans...![]()
Ik was jou vergetenquote:Op zondag 14 april 2024 12:28 schreef Paul het volgende:
Sonja was ik trouwens bijna vergeten, toen k dr zag in de liveshow, ze ziet er sowieso anders uit, make over
quote:Op zondag 14 april 2024 12:14 schreef jooba het volgende:
Ik was ook een Ashley fan. Het kon mij niets schelen wat anderen over haar schreven/dachten.
Het is ten slotte maar een peepshow. Wij zitten achter on ons scherm te loeren wat die doet of aan heeft.
Net apen in een kooi
quote:Op zondag 14 april 2024 12:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja zo is het ook leuk om te Cossen, ik heb zelfs Ariana leuk gevonden in het begin... wat kon mij het schelen wat men over haar zei... lekker scrollen...
Omdat je vorig seizoen had aangekondigd dit jaar BB te gaan modereren en Yvonne nav reacties daarop de FB sloot.quote:
heef ik dat echt gezegd?quote:Op zondag 14 april 2024 12:38 schreef Iceage het volgende:
[..]
Omdat je vorig seizoen had aangekondigd dit jaar BB te gaan modereren en Yvonne nav reacties daarop de FB sloot.
Ik heb net de aflevering van gisteren terug gekeken, wat zagen ze er allemaal goed uit hequote:
Paul zegt wel meerquote:Op zondag 14 april 2024 12:38 schreef Iceage het volgende:
[..]
Omdat je vorig seizoen had aangekondigd dit jaar BB te gaan modereren en Yvonne nav reacties daarop de FB sloot.
LOL Verzonnen....kuck kuch...quote:Op zondag 14 april 2024 10:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was niet eens een Ashley 'fan'. Maar ik begreep wel haar spel en haar humor. Al die negativiteit en de dingen dier erbij werden gehaald en verzonnen liep totaal uit de hand. Ik zat soms te lezen met mijn mond open en dan wachtte ik tot er ingegrepen zou worden, maar dat gebeurde dan niet.
Jij bevestigt dus hierbij wat ik heb geschreven.quote:Op zondag 14 april 2024 12:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
LOL Verzonnen....kuck kuch...![]()
Grote baggercos was het dit jaar.
Ja soms moest ik wel even zegge post dat maar niet hahahaquote:Op zondag 14 april 2024 12:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh ben wel wat gewend, heb wel veel op mijn lip moeten bijten en @:gerrie_55 hield me in gareel![]()
Ja die heb ik ook terug gekeken,was wel sneller afgekapt als gisterenavond. Maar zagen er zeker allemaal mooi uitquote:Op zondag 14 april 2024 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb net de aflevering van gisteren terug gekeken, wat zagen ze er allemaal goed uit he
ben er van de week al mee begonnen om terug te kijken, omdat het begin me altijd te rommelig gaat enzo en ik zelf nog niet zo strak erin zit meteen dus ik ga nog maar even kijken afl 12 haha wel lachen hier gaan Alice en Ashley ook nog goed met elkaar om knuffelen enzoquote:Op zondag 14 april 2024 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb net de aflevering van gisteren terug gekeken, wat zagen ze er allemaal goed uit he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |