Doe je vingers in je oor.quote:Op zondag 14 april 2024 00:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben echt benieuwd hoe de nieuwe motor zou klinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, bij deze: (vanaf minuut 15.45 hoor je de nieuwe 2026 RBPT motor)quote:Op zondag 14 april 2024 00:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben echt benieuwd hoe de nieuwe motor zou klinken
Huhquote:Op zondag 14 april 2024 12:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nou, bij deze: (vanaf minuut 15.45 hoor je de nieuwe 2026 RBPT motor)
Wie is die vrouw? Die komt de laatste tijd wel heeeeeel vaak tegen...quote:Op zondag 14 april 2024 12:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nou, bij deze: (vanaf minuut 15.45 hoor je de nieuwe 2026 RBPT motor)
Weer zo'n slechte site. Maar dit is wel echt verreweg het meest aannemelijk.quote:Op zondag 14 april 2024 21:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Schijnt dus dat Sainz bij Mercedes gaat rijden:
https://www.gpfans.com/nl(...)t-een-plus-een-deal/
Wachten op de officile bevestiging dan maar?
Ik zie het ook op andere sites.quote:Op zondag 14 april 2024 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weer zo'n slechte site. Maar dit is wel echt verreweg het meest aannemelijk.
Sprintraces boycotten is nog nooit zo makkelijk geweest.quote:Op zondag 14 april 2024 22:18 schreef Tijn het volgende:
Sprintrace op zaterdag om 5 uurIk denk niet dat ik m'n wekker ervoor ga zetten.
De ene week zit Verstappen gegarandeerd in de stoel, de volgende keer is het Sainz, dan weer Mick of Antonelli.quote:Op zondag 14 april 2024 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weer zo'n slechte site. Maar dit is wel echt verreweg het meest aannemelijk.
quote:Op zondag 14 april 2024 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sprintraces boycotten is nog nooit zo makkelijk geweest.
Verstappen sloeg echt totaal nergens op. Mick is klaar, anders was die allang de overduidelijke vervanger. Antonelli gaan ze niet meteen voor de leeuwen gooien. Sainz is vrij.quote:Op zondag 14 april 2024 22:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De ene week zit Verstappen gegarandeerd in de stoel, de volgende keer is het Sainz, dan weer Mick of Antonelli.
Ze moeten produceren om het produceren, dus dan maar weer wat de wereld in slingeren.
Geruchten, tussen aanhalingstekens.quote:Op zondag 14 april 2024 21:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goed bekijken... Gaan allemaal terug op Gazzetta.quote:Op zondag 14 april 2024 22:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie het ook op andere sites.
ik lach me lul uit me broek als hij sneller is dan lewis volgend jaar en meer punten scoort.quote:Op zondag 14 april 2024 21:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
ik ga alleen de Q en de race kijken.....de andere tijden slaan netgens op, gelukkig weer normale tijden na chinaquote:Op maandag 15 april 2024 10:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
De sprintrace is inderdaad wel erg vroegEn dan een paar uur later al de Q. En de race zondag om 9:00 uur.
Dat wordt vrijdag vroeg slapen en een uitslaaploos weekend
Wat is die obsessie met Lewisquote:Op maandag 15 april 2024 11:30 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
ik lach me lul uit me broek als hij sneller is dan lewis volgend jaar en meer punten scoort.
Sainz moet plaatsmaken voor Hamilton die vertrekt bij Mercedes, omdat hij denkt bij Ferrari een snellere auto te krijgen. Dan zou het best grappig zijn als Sainz dan meer punten zou halen bij Mercedes. Zelfs zonder Hamilton-obsessie zou je daar de humor van moeten kunnen inzien.quote:
Ja man is echt goede humorquote:Op maandag 15 april 2024 11:44 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Sainz moet plaatsmaken voor Hamilton die vertrekt bij Mercedes, omdat hij denkt bij Ferrari een snellere auto te krijgen. Dan zou het best grappig zijn als Sainz dan meer punten zou halen bij Mercedes. Zelfs zonder Hamilton-obsessie zou je daar de humor van moeten kunnen inzien.
Ja zeker wel. Zonder naar de namen te kijken zou je best kunnen lachen om die situatie.quote:
Hoezo obsessie? Is gewoon de coureur waarvoor Sainz naar buiten wordt geknikkerd. Dus het vergelijk is gewoon logisch.quote:
Nou eigenlijk niet want ik misgun mensen geen dingenquote:Op maandag 15 april 2024 11:53 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Zonder naar de namen te kijken zou je best kunnen lachen om die situatie.
Meer punten zou ook nog best kunnen, al is Mercedes dit jaar wel heel matig begonnen, qua racewins schat is de kansen voor Ferrari ook volgend jaar hoger in.quote:Op maandag 15 april 2024 11:44 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Sainz moet plaatsmaken voor Hamilton die vertrekt bij Mercedes, omdat hij denkt bij Ferrari een snellere auto te krijgen. Dan zou het best grappig zijn als Sainz dan meer punten zou halen bij Mercedes. Zelfs zonder Hamilton-obsessie zou je daar de humor van moeten kunnen inzien.
Vergelijk is niet echt logisch want ze rijden in totaal andere auto’squote:Op maandag 15 april 2024 11:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo obsessie? Is gewoon de coureur waarvoor Sainz naar buiten wordt geknikkerd. Dus het vergelijk is gewoon logisch.
Ik gun Sainz volgend jaar dan ook een betere auto dan de Ferrari.quote:Op maandag 15 april 2024 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet want ik misgun mensen geen dingen
Het kan er wel eentje met een Ferrari motor worden.quote:Op maandag 15 april 2024 11:59 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Ik gun Sainz volgend jaar dan ook een betere auto dan de Ferrari.
jij snapt het.......maar het gaat natuurlijk weer over lewis en dan is chevy altijd op zijn pikkie getrapt.quote:Op maandag 15 april 2024 11:44 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om eens te kappen met keer op keer op keer op keer negatief reageren op alles en iedereen? Probeer het eens uit zou ik zeggen, komt de sfeer hier vast ten goede.quote:Op maandag 15 april 2024 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet want ik misgun mensen geen dingen
Ja man wat jij bent zo positief. Ik geef gewoon mijn mening. Want waarom zou het zo hilarisch zijn als Lewis minder punten zou pakken? Niet iedereen is verplicht om dat grappig te vinden volgens mijquote:Op maandag 15 april 2024 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om eens te kappen met keer op keer op keer op keer negatief reageren op alles en iedereen? Probeer het eens uit zou ik zeggen, komt de sfeer hier vast ten goede.
quote:
Omdat SAI er ten faveure van HAM uitgeknikkerd is. Dat is je nu al een paar keer uitgelegdquote:Op maandag 15 april 2024 12:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja man wat jij bent zo positief. Ik geef gewoon mijn mening. Want waarom zou het zo hilarisch zijn als Lewis minder punten zou pakken? Niet iedereen is verplicht om dat grappig te vinden volgens mij
[..]
Dan klik je dit topic weg, zo makkelijk kan het zijn. Niemand dwingt je negatief te reageren op iedereen, en je vermoeiende 'balans' act heeft al helemaal niemand om gevraagd.quote:Op maandag 15 april 2024 12:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja man wat jij bent zo positief. Ik geef gewoon mijn mening. Want waarom zou het zo hilarisch zijn als Lewis minder punten zou pakken? Niet iedereen is verplicht om dat grappig te vinden volgens mij
[..]
Ach ja mensen lokken het uit h, met dat negatieve Mercedes en Lewis gebash. Dan heb ik het recht om daar iets op te zeggen.quote:Op maandag 15 april 2024 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan klik je dit topic weg, zo makkelijk kan het zijn. Niemand dwingt je negatief te reageren op iedereen, en je vermoeiende 'balans' act heeft al helemaal niemand om gevraagd.
Mensen lokken helemaal niets uit, dat maak je er zelf van. En nu is het klaar in dit topic, je weet waar je wezen moet.quote:Op maandag 15 april 2024 12:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ja mensen lokken het uit h, met dat negatieve Mercedes en Lewis gebash. Dan heb ik het recht om daar iets op te zeggen.
Was niks mis met zijn reactie. Er is een ongezonde obsessie met Hamilton.quote:Op maandag 15 april 2024 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om eens te kappen met keer op keer op keer op keer negatief reageren op alles en iedereen? Probeer het eens uit zou ik zeggen, komt de sfeer hier vast ten goede.
Nee, die is er niet.quote:Op maandag 15 april 2024 12:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Was niks mis met zijn reactie. Er is een ongezonde obsessie met Hamilton.
Dit is zeer zeker waar. Hoe elk raceweekend genoten wordt als er iets misgaat bij Lewis (of iets minder zou lopen) is echt bizar.quote:Op maandag 15 april 2024 12:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik zie er ook geen kwaad in maar die ongezonde obsessie komt in dit geval van 2 kanten.quote:Op maandag 15 april 2024 12:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Abu Dhabi 2021 all over again.quote:
Juichstemmingquote:Op maandag 15 april 2024 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Abu Dhabi 2021 all over again.
Bedankt voor je antwoord. De enige met nuance.quote:Op maandag 15 april 2024 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie er ook geen kwaad in maar die ongezonde obsessie komt in dit geval van 2 kanten.
In dit geval heeft het niets met de persoon Hamilton of Mercedes te maken, maar gaat het puur om het feit dat een coureur eruit wordt gegooid ten faveure van een andere coureur en men het dan leuk zouden vinden als die ene coureur boven de andere coureur zou eindigen. Lijkt me niet meer dan normaal, ongeacht om wie het gaat.quote:Op maandag 15 april 2024 12:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ja mensen lokken het uit h, met dat negatieve Mercedes en Lewis gebash. Dan heb ik het recht om daar iets op te zeggen.
vooral als er 50+ mil voor word betaald.....boeit niet wie het isquote:Op maandag 15 april 2024 12:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In dit geval heeft het niets met de persoon Hamilton of Mercedes te maken, maar gaat het puur om het feit dat een coureur eruit wordt gegooid ten faveure van een andere coureur en men het dan leuk zouden vinden als die ene coureur boven de andere coureur zou eindigen. Lijkt me niet meer dan normaal, ongeacht om wie het gaat.
Vanuit Sainz zijn perspectief is dat leuk misschien. Vanuit Lewis perspectief is dat natuurlijk niet leuk. Is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op maandag 15 april 2024 12:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In dit geval heeft het niets met de persoon Hamilton of Mercedes te maken, maar gaat het puur om het feit dat een coureur eruit wordt gegooid ten faveure van een andere coureur en men het dan leuk zouden vinden als die ene coureur boven de andere coureur zou eindigen. Lijkt me niet meer dan normaal, ongeacht om wie het gaat.
Arme Sainz, zit ie straks bij dat vergane glorie teamquote:Op maandag 15 april 2024 13:51 schreef Jane het volgende:
Persoonlijk vind ik het vooral bizar dat juist Sainz gewieberd wordt, terwijl hij in principe na Verstappen de coureur is die zo ongeveer het meest zeker zou moeten kunnen zijn van zijn seat.
Maar je moet het Vasseur en Hamilton nageven, ze hebben met hun move er wel voor gezorgd dat iedereen nu al vol spanning uitkijkt naar volgend seizoen, terwijl de huidige pas net begonnen is.
Houdt Leclerc stand tegen Hamilton? Kan Lewis een beetje vlot met de Ferrari overweg, na zoveel jaar Mercedes? Mocht dat niet zo zijn, durft hij dan net zo hard over de auto te klagen als nu bij Merc? Waar gaat Sainz naartoe? En als dat idd Mercedes is, hoe goed doet hij het dan t.o.v. Russell? Allemaal dingen waar zowat iedereen halsreikend naar uitkijkt.
Ik in ieder geval eigenlijkquote:Op maandag 15 april 2024 13:51 schreef Jane het volgende:
Persoonlijk vind ik het vooral bizar dat juist Sainz gewieberd wordt, terwijl hij in principe na Verstappen de coureur is die zo ongeveer het meest zeker zou moeten kunnen zijn van zijn seat.
Maar je moet het Vasseur en Hamilton nageven, ze hebben met hun move er wel voor gezorgd dat iedereen nu al vol spanning uitkijkt naar volgend seizoen, terwijl de huidige pas net begonnen is.
Houdt Leclerc stand tegen Hamilton? Kan Lewis een beetje vlot met de Ferrari overweg, na zoveel jaar Mercedes? Mocht dat niet zo zijn, durft hij dan net zo hard over de auto te klagen als nu bij Merc? Waar gaat Sainz naartoe? En als dat idd Mercedes is, hoe goed doet hij het dan t.o.v. Russell? Allemaal dingen waar zowat iedereen halsreikend naar uitkijkt.
Als hij daar heen gaat, eigenlijk is het de enige topteam optie voor hem maar betekent ook meteen dat Toto geen haast hoeft te hebben.quote:Op maandag 15 april 2024 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Arme Sainz, zit ie straks bij dat vergane glorie team
Alleen voor de Hamilton fans is dat niet leuk. Voor de rest welquote:Op maandag 15 april 2024 13:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vanuit Sainz zijn perspectief is dat leuk misschien. Vanuit Lewis perspectief is dat natuurlijk niet leuk. Is maar net hoe je het bekijkt.
Dat zal “de rest” voor zichzelf bepalenquote:Op maandag 15 april 2024 14:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen voor de Hamilton fans is dat niet leuk. Voor de rest wel
Ik zie het alleen niet gebeuren, hij heeft denk ik wel de juiste stap gemaakt, tenminste voor de korte termijn, hoe het vanaf 26 gaat zijn is weer de vraag.quote:Op maandag 15 april 2024 14:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen voor de Hamilton fans is dat niet leuk. Voor de rest wel
Chevy is weer ongesteldquote:
Nou nou.quote:
Bizarre opmerking.quote:
Het is man man manquote:
Ja mamaquote:Op maandag 15 april 2024 16:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is man man man
Ken je FOK! klassiekers
Dan mag ze weleens users leren respecterenquote:Op maandag 15 april 2024 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Esf1gamer is dan ook een bizar goede mod
Hetzelfde geldt voor jouquote:Op maandag 15 april 2024 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan mag ze weleens users leren respecteren
Wel note gezet voor discussie weer aanwakkeren.quote:Op maandag 15 april 2024 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Esf1gamer is dan ook een bizar goede mod
Sorryquote:Op maandag 15 april 2024 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel note gezet voor discussie weer aanwakkeren.
Vettel en Max een 180 graden samen dedenquote:Op maandag 15 april 2024 16:29 schreef Zorro het volgende:
Nou laten we het over de volgende race en wat daarbij hoort hebben.
China. Daar heb ik leuke herinneringen aan. Erg leuk was bv die keer dat een rijder zijn auto bij het inrijden van de pits zichzelf de grindbak inreed. Lachen.
Ik zal hem koesterenquote:Op maandag 15 april 2024 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel note gezet voor discussie weer aanwakkeren.
quote:Op maandag 15 april 2024 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De eerste F1 race daar geweest, qua faciliteiten toen nog niet helemaal af, Shanghai is op zich wel prima voor een weekend.quote:Op maandag 15 april 2024 16:29 schreef Zorro het volgende:
Nou laten we het over de volgende race en wat daarbij hoort hebben.
China. Daar heb ik leuke herinneringen aan. Erg leuk was bv die keer dat een rijder zijn auto bij het inrijden van de pits zichzelf de grindbak inreed. Lachen.
Lekkel lacen!quote:Op maandag 15 april 2024 16:37 schreef greysbones het volgende:
China wordt behoorlijk gehyped omdat er zolang niet gereden is
Hopelijk is het een leuke race
quote:Op maandag 15 april 2024 16:33 schreef greysbones het volgende:
En zit jij nu een note zetten te liken Stig![]()
Booswoest
Respect moet je verdienenquote:Op maandag 15 april 2024 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ik jou geen notes ga gevenquote:Op maandag 15 april 2024 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Respect moet je verdienen
Niet eisen
Had je net al gedaan tochquote:Op maandag 15 april 2024 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ik jou geen notes ga geven
Elk mens verdient respect.quote:Op maandag 15 april 2024 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Respect moet je verdienen
Niet eisen
Beter dan de zandbak circuits?quote:
Hear, hear!quote:Op maandag 15 april 2024 11:59 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Ik gun Sainz volgend jaar dan ook een betere auto dan de Ferrari.
Misschien nu wel weer open, het is ooit open geweest maar was voor de lokalen te duur en wat te weinig animo onder toeristen.quote:Op maandag 15 april 2024 16:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vind Shanghai ook een leuk circuit. Wat ik wel merkwaardig vind altijd is de "tribune" waar je niet kan zitten![]()
[ afbeelding ]
Of juist wel!quote:Op maandag 15 april 2024 16:58 schreef Jane het volgende:
Zie ik goed dat er een flinke plensbui wordt verwacht in Shanghai zaterdag? Dan is dat nog een extra reden om de wekker maar niet te zetten voor de sprintrace.
Lekker een rode vlag uitzitten om 5 uur 's ochtends.quote:
quote:Op maandag 15 april 2024 16:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Lekker een rode vlag uitzitten om 5 uur 's ochtends.No thanks.
Welke GP heb je nou bezocht met je kinderen?quote:Op maandag 15 april 2024 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
De eerste F1 race daar geweest, qua faciliteiten toen nog niet helemaal af, Shanghai is op zich wel prima voor een weekend.
Dat was het plan maar ging toen niet door, een paar jaar geleden was dat.quote:Op maandag 15 april 2024 17:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Welke GP heb je nou bezocht met je kinderen?
quote:Op maandag 15 april 2024 17:36 schreef -XOR- het volgende:
Schaamteloos jatwerk, maar deze vond ik te lollig om niet te posten:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 15 april 2024 16:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Say what!!quote:Op maandag 15 april 2024 16:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat begrijp ik nou ook nooit. daar kan je zo 10k mensen op kwijt.quote:Op maandag 15 april 2024 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien nu wel weer open, het is ooit open geweest maar was voor de lokalen te duur en wat te weinig animo onder toeristen.
Nou, deze dame blijft liggen om 5 uur hahaquote:Op maandag 15 april 2024 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Say what!!
Had nog niet naar de tijden gekeken
Ik ga om 8 uur de sprint terugkijken om aansluitend de quali te kijken.quote:Op maandag 15 april 2024 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Say what!!
Had nog niet naar de tijden gekeken
En dan van zaterdag tot zondag het gros van de nacht Le Mans kijken, dat wordt een pittig weekeindequote:Op maandag 15 april 2024 16:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat maakt mij echt niets uit! Ik haal alles uit mijn F1TV abonnementquote:Op maandag 15 april 2024 16:59 schreef Jane het volgende:
[..]
een echte Nederlanderquote:Op maandag 15 april 2024 19:59 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Dat maakt mij echt niets uit! Ik haal alles uit mijn F1TV abonnement
Is het al juniquote:Op maandag 15 april 2024 19:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan van zaterdag tot zondag het gros van de nacht Le Mans kijken, dat wordt een pittig weekeinde
Maar toch gaat de wekker gewoon op tijd voor de sprint in de F1, vrees ik
Je moet de naam hoog houden he!quote:
De tweewielers hebben komend weekend hun 24 uur van Le Mansquote:Op maandag 15 april 2024 20:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is het al juni![]()
Wat vliegt de tijd. Ik had dan toch inmddels wel wat warmer weer verwacht
Tweewielers zijn niet echt mijn dingquote:Op maandag 15 april 2024 20:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De tweewielers hebben komend weekend hun 24 uur van Le Mans
Dat wist ik welquote:Op maandag 15 april 2024 20:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De tweewielers hebben komend weekend hun 24 uur van Le Mans
Dat is zeker niet het simste om te doenquote:Op maandag 15 april 2024 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Voor een professional zou dit geen probleem moeten zijn. Je hebt toch je sim?
[ x ]
Beetje moeilijk doen om het moeilijk doen inderdaad.quote:Op maandag 15 april 2024 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ x ]
quote:Meerdere teams hebben laten weten dat de terugkeer naar China voelt als het bezoeken van een compleet nieuw circuit, ook al doordat Pirelli niet eens alle informatie over de nieuwe asfaltlaag heeft.
quote:Anderzijds, en dat hebben we tijdens de rijdersbriefing ook tegen de Formule 1 en de FIA gezegd, is het geen goede keuze om met de huidige auto's terug te gaan naar een circuit en om dan na n uur training al meteen de kwalificatie in te gaan. Dat is gewoon link met de huidige regels over het slijten van de bodemplank", refereert Sainz subtiel aan de diskwalificaties van Lewis Hamilton en Charles Leclerc in Austin.
Ligt er een beetje aan. Ik weet niet of dat circuit intensief gebruikt wordt of jarenlang nauwelijks is bereden. Kan me zo voorstellen dat het een glibberig gebeuren is en het circuit opknapt van wat meer rondjes rubber voor een race begint.quote:Op maandag 15 april 2024 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beetje moeilijk doen om het moeilijk doen inderdaad.
Praat eens gewoon Nederlands.quote:Op maandag 15 april 2024 20:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Disruptiveness is gewoon een leuk iets voor F1, misschien is de normale rangorde wel helemaal overhoop met het nieuwe asfalt en de tyre wear met teams die op de goede setup richten. Heb er zin in!
quote:Op maandag 15 april 2024 20:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Praat eens gewoon Nederlands.
Laten we de sfeer positief houdenquote:Op maandag 15 april 2024 20:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Praat eens gewoon Nederlands.
Het mooie van F1TV is juist dat je alles kunt terugkijken wanneer het uitkomt.quote:Op maandag 15 april 2024 19:59 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Dat maakt mij echt niets uit! Ik haal alles uit mijn F1TV abonnement
Ja, laatst heb ik mijn vriendin 'gepest' door een race later terug te kijken. Gezegd dat het met een paar uur vertraagd wasquote:Op maandag 15 april 2024 21:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Het mooie van F1TV is juist dat je alles kunt terugkijken wanneer het uitkomt.
Bruiloft afgeblazen.quote:Op maandag 15 april 2024 21:32 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Ja, laatst heb ik mijn vriendin 'gepest' door een race later terug te kijken. Gezegd dat het met een paar uur vertraagd was![]()
En ik maar denken dat je een heer wasquote:Op maandag 15 april 2024 19:46 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Nou, deze dame blijft liggen om 5 uur haha
Ze hebben wel gelijk, absurd dat op een baan waar 5 jaar niet gereden en nog eens met nieuw asfalt men in 1 uur alles moet bepalen en het schijnt ook nog te regenen vrijdag.quote:Op dinsdag 16 april 2024 08:44 schreef greysbones het volgende:
Maar goed
Het mening geven over een situatie die zich voordoet moeten coureurs maar niet meer doen
Want dan doen ze moeilijk
quote:Op dinsdag 16 april 2024 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben wel gelijk, absurd dat op een baan waar 5 jaar niet gereden en nog eens met nieuw asfalt men in 1 uur alles moet bepalen en het schijnt ook nog te regenen vrijdag.
Voordeel wel met het huidige sprintformat dat de mogelijkheid er is om de auto opnieuw af te stellen voor hoofd kwalificatie en race.
Dus de sprint is wel een leuke racesimulatie en wie weet zien we daar wel een verrassing door een betere afstelling.
Ik las dat het vrijdag heel slecht is maar zelfs in China kan je niet van de weermannen op aan.quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Zeg je nu dat ze gelijk hebben![]()
Ook onder druk zijn het vrijwel dezelfden die boven drijven.
Nu ook voor vrijdag regen?
Ik dacht zaterdag met de sprint ?
Vooral ook omdat ze gewoon een paar raketten met rotzooi de lucht in sturen daar om de regen op een ander moment of plek te laten vallen....quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las dat het vrijdag heel slecht is maar zelfs in China kan je niet van de weermannen op aan.
Jij weet niet zoveel van sim-racen, he?quote:Op maandag 15 april 2024 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ x ]
Nee, hoor. Dat is alleen leuk voor fans van uitgerangeerde wereldkampioenen die hopen op een wonder zodat hun held misschien een keer in de top 6 kan finishen.quote:Op maandag 15 april 2024 20:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Disruptiveness is gewoon een leuk iets voor F1
Haha nee geniet jij maar van 1,5 ronde verstappen in beeld elke race.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij weet niet zoveel van sim-racen, he?![]()
Anyway, de beste man heeft gewoon een punt. Perez en Sainz hebben soortgelijke dingen gezegd.
[..]
Nee, hoor. Dat is alleen leuk voor fans van uitgerangeerde wereldkampioenen die hopen op een wonder zodat hun held misschien een keer in de top 6 kan finishen.
De jaren waarin Max elk jaar sterker werd en zich naar voren moest vechten liggen achter ons. Heb er echt van genoten, de periode 2016-2021. Nu is het cashen geblazenquote:Op dinsdag 16 april 2024 23:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Haha nee geniet jij maar van 1,5 ronde verstappen in beeld elke race.
Prima voor z'n fans blijkbaar, maar buiten dat groepje hebben ze het nu wel gezien.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
De jaren waarin Max elk jaar sterker werd en zich naar voren moest vechten liggen achter ons. Heb er echt van genoten, de periode 2016-2021. Nu is het cashen geblazen
Moet de rest maar beter z'n best doen, hequote:Op dinsdag 16 april 2024 23:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Prima voor z'n fans blijkbaar, maar buiten dat groepje hebben ze het nu wel gezien.
Of zoals Max zelf altijd zei tijdens de Mercedes-dominantie als hij zeurvragen kreeg van NLse reporters: "Het ligt niet aan Mercedes. WIJ (RBR) moeten gewoon sneller worden".quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Moet de rest maar beter z'n best doen, he
Onzin. Mensen genieten net zo hard van wat er achter Max gebeurt.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Prima voor z'n fans blijkbaar, maar buiten dat groepje hebben ze het nu wel gezien.
Het ligt nu eenmaal in de aard der mensheid om te zeurenquote:Op woensdag 17 april 2024 07:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Onzin. Mensen genieten net zo hard van wat er achter Max gebeurt.
In de aard van de Nederlander vooralquote:Op woensdag 17 april 2024 07:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het ligt nu eenmaal in de aard der mensheid om te zeuren
Engelsen kunnen er ook wat vanquote:Op woensdag 17 april 2024 07:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In de aard van de Nederlander vooral
Die zijn zo chauvinistisch dat het me niet meer verbaastquote:
Net zo chauvinistisch als Nederlanders natuurlijkquote:Op woensdag 17 april 2024 07:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zijn zo chauvinistisch dat het me niet meer verbaast
Vind je ?quote:Op woensdag 17 april 2024 08:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Net zo chauvinistisch als Nederlanders natuurlijk
Hmm, je zult mij nooit horen zeggen dat NLers niet chauvinistisch zijn en in een vergelijking met bijna elk ander volk zou ik je gelijk geven, maar bij de Britten (eigenlijk: Engelsen) komt er wel nog iets bij. Hetzelfde waardoor ze in de Brexit-onderhandelingen oprecht vonden dat het heel redelijk was om wel de lusten, maar niet de lasten van de EU te willen. Iets dat te maken heeft met hun voormalig keizerrijk en 2 gewonnen wereldoorlogen. Ofzo. Ze vinden dat iedereen tegen hen op moet kijken.quote:Op woensdag 17 april 2024 08:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Net zo chauvinistisch als Nederlanders natuurlijk
F1TV onboard Verstappen aan op 2e scherm. Iedere ronde in beeld.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
In Nederland is er niemand die het fantastisch vindt om het Wilhelmus te zingen.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Hmm, je zult mij nooit horen zeggen dat NLers niet chauvinistisch zijn en in een vergelijking met bijna elk ander volk zou ik je gelijk geven, maar bij de Britten (eigenlijk: Engelsen) komt er wel nog iets bij. Hetzelfde waardoor ze in de Brexit-onderhandelingen oprecht vonden dat het heel redelijk was om wel de lusten, maar niet de lasten van de EU te willen. Iets dat te maken heeft met hun voormalig keizerrijk en 2 gewonnen wereldoorlogen. Ofzo. Ze vinden dat iedereen tegen hen op moet kijken.
Dan kun je bijna elke seizoen wel wegstrepen de laatste 10 jaar.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
* Nattekat keurt dit goedquote:Op woensdag 17 april 2024 10:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sprintrace om 5 uur zie ik. Mooi, daar hoef ik alvast niet voor op te staan
@:Nattekat
Ik twijfel tussen vroeg opstaan of toch doorslapenquote:
Ik app je welquote:Op woensdag 17 april 2024 11:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen vroeg opstaan of toch doorslapen
quote:
Uiteindelijk valt het ook wel mee. Of nou ja, enorm chauvinistisch wel, maar dat geldt voor bijna elk volk. Genoeg sport gezien in genoeg verschillende landen om inmiddels niet meer de illusie te hebben dat wij Nederlanders daar bijzonder in zijn ofzoquote:Op woensdag 17 april 2024 10:15 schreef Jane het volgende:
in een vergelijking met bijna elk ander volk zou ik je gelijk geven
me2quote:Op woensdag 17 april 2024 11:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen vroeg opstaan of toch doorslapen
half 8 wat een luxe, ik kan de race waarschijnlijk om 06:15 al opzetten dankzij mijn zoontje.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:08 schreef DjVero het volgende:
Ik kijk hem uitgesteld. Net als de sprint zelf met deze voorspellingen
De kleine is toch rond half 8 wakker, dan kan ik d'r mooi bij ons in bed nemen en honderd keer de woorden "auto" of "mas" (Max) aanhoren.
Ik kan prima genieten van alle gevechten op de baan om plekken 2 t/m 20.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Was niet helemaal wakker.quote:Op donderdag 18 april 2024 07:23 schreef _UserName_ het volgende:
Deze datums kloppen niet helemaal geloof ik.
F1 / Tijden GP China 2024
@:ESF1Gamer
Overigens twijfel ik of ik om 5 uur de sprint ga kijken. Ben veel te bang dat het uitstel gaat worden na vroeg wakker te zijn.
Als het wat uitgesteld wordt kun je ondertussen mooi race n van de Supercars vanuit het altijd mooie Taupo kijken, die begint om 05.05uquote:Op donderdag 18 april 2024 07:23 schreef _UserName_ het volgende:
Deze datums kloppen niet helemaal geloof ik.
F1 / Tijden GP China 2024
@:ESF1Gamer
Overigens twijfel ik of ik om 5 uur de sprint ga kijken. Ben veel te bang dat het uitstel gaat worden na vroeg wakker te zijn.
Well done Shanghai!quote:Op woensdag 17 april 2024 15:32 schreef greysbones het volgende:
Het komende weekend strijkt het Formule 1-circus voor het eerst in jaren neer in China voor een Grand Prix. Het lijkt er echter op dat het met name door de belabberde weersomstandigheden een zwaar weekend voor de teams en coureurs gaat worden.
Huh?quote:
Marko had ook al gezegd dat Sainz elders een beter aanbod heeft gekregen waar RBR niet overheen kan. Dus Sainz bij RBR lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:27 schreef Nattekat het volgende:
Altijd leuk als mensen wat lezen ergens en dat hier op zo'n rare cryptische manier delen.
Sainz is in gesprek met RB, maar wordt ook aan Audi gelinkt. Niets is nog zeker, niks aan de hand.
Dit ja, is toch logisch dat ze praten, Hamilton en Alonso hebben zich ook aangeboden, maar dat was nein, nein.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:27 schreef Nattekat het volgende:
Altijd leuk als mensen wat lezen ergens en dat hier op zo'n rare cryptische manier delen.
Sainz is in gesprek met RB, maar wordt ook aan Audi gelinkt. Niets is nog zeker, niks aan de hand.
Weten we het nog? Hamilton die in alle toonaarden ontkende aan het shoppen te zijn en een lulverhaal ophing over een oude telefoon terwijl Papa Hamilton gewoon aan het onderhandelen was met RBR?quote:Op donderdag 18 april 2024 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, is toch logisch dat ze praten, Hamilton en Alonso hebben zich ook aangeboden, maar dat was nein, nein.
Handig om er meteen een bron bij te vermeldenquote:
Sind wanneer doen we aan goed onderbouwde beweringen hier?quote:Op donderdag 18 april 2024 12:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Handig om er meteen een bron bij te vermelden![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 12:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sind wanneer doen we aan goed onderbouwde beweringen hier?
In dat geval lijkt Mercedes me de meest waarschijnlijke optie.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Marko had ook al gezegd dat Sainz elders een beter aanbod heeft gekregen waar RBR niet overheen kan. Dus Sainz bij RBR lijkt me onwaarschijnlijk.
quote:Op donderdag 18 april 2024 12:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
In dat geval lijkt Mercedes me de meest waarschijnlijke optie.
Denk dus eerder Audi.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit lees ik op het AD:
https://www.ad.nl/formule(...)d-van-audi~ac4dd1f4/
Grote kans dat Sainz dan bij Audi gaat rijden?
Oh ja die komen er ook aan. Lijkt me niet dat die direct mee gaan strijden om de prijzen.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Denk dus eerder Audi.
Dat eerste mag nog niet en er zitten nog wel wat haken en ogen aan het reglement, dat 2e lijkt me ook moeilijk, denk dat een testbank nog de beste oplossing is.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:40 schreef King_Merc het volgende:
Hopelijk kan Audi al zelf z,n auto maten (of gebruiken een 2022 Alfa Sauber chassis waar ze hun motor mee kunnen testen een jaar lang
Sainz zal niet pers voor het hoogste bedrag kiezen als hij in 2025 in een RB kan rijden.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Marko had ook al gezegd dat Sainz elders een beter aanbod heeft gekregen waar RBR niet overheen kan. Dus Sainz bij RBR lijkt me onwaarschijnlijk.
Nee.quote:Op zondag 21 april 2024 10:03 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Is dit om bepaalde coureurs meer kans op punten te geven?
Het slaat ook nergens op.quote:
Top 10 punten vind ik al belachelijk, gewoon weer top 6 .quote:Op zondag 21 april 2024 12:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Punten voor de nummer 12 in een veld van 20 auto's![]()
quote:Op zondag 21 april 2024 12:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Top 10 punten vind ik al belachelijk, gewoon weer top 6 .
Dan zou het beter zijn om iedereen punten te geven. Dat zijn we niet gewend, dus ga je eerst nog mensen krijgen die 'jij krijgt punten, jij krijgt punten!' roepen om te doen alsof er aan de sport dan ineens van alles zou veranderen (wat niet zo is), maar daar gaat het natuurlijk niet om, het zou het ook voor de kijker een stuk makkelijker maken om gedurende het seizoen de posities in het hele kampioenschap te volgen met meerdere coureurs die geen top-10's scoren.quote:Op zondag 21 april 2024 12:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Punten voor de nummer 12 in een veld van 20 auto's![]()
Nou ja, dat dus. Feitelijk krijgt iedereen al punten, want bij nul punten is de positie bepalend. Daarom staat Logan onder Albon, ondanks dat ze allebei op 0 staan.quote:Op zondag 21 april 2024 13:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan zou het beter zijn om iedereen punten te geven. Dat zijn we niet gewend, dus ga je eerst nog mensen krijgen die 'jij krijgt punten, jij krijgt punten!' roepen om te doen alsof er aan de sport dan ineens van alles zou veranderen (wat niet zo is), maar daar gaat het natuurlijk niet om, het zou het ook voor de kijker een stuk makkelijker maken om gedurende het seizoen de posities in het hele kampioenschap te volgen met meerdere coureurs die geen top-10's scoren.
Die onderste regionen boeien het grote publiek toch al niet, who cares wie er 17de wordt in het WK en wie 18de.quote:Op zondag 21 april 2024 13:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. Feitelijk krijgt iedereen al punten, want bij nul punten is de positie bepalend. Daarom staat Logan onder Albon, ondanks dat ze allebei op 0 staan.
Als je iedereen punten geeft, hoef je je niet meer af te vragen waarom de onderste regionen gesorteerd zijn zoals ze zijn.
Het is wel topsport he, ze moeten maar gewoon wat beter hun best doen voor die punten.quote:Op zondag 21 april 2024 13:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan zou het beter zijn om iedereen punten te geven. Dat zijn we niet gewend, dus ga je eerst nog mensen krijgen die 'jij krijgt punten, jij krijgt punten!' roepen om te doen alsof er aan de sport dan ineens van alles zou veranderen (wat niet zo is), maar daar gaat het natuurlijk niet om, het zou het ook voor de kijker een stuk makkelijker maken om gedurende het seizoen de posities in het hele kampioenschap te volgen met meerdere coureurs die geen top-10's scoren.
Dat bedoel ik dus, het gaat niet om 'dan is het wel makkelijk om punten te scoren'. Als je de verhoudingen vergelijkbaar houdt heb je nog weinig aan een 17e plek, maar maakt het de stand simpelweg een stuk duidelijker dan dit soort gedoe:quote:Op zondag 21 april 2024 13:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is wel topsport he, ze moeten maar gewoon wat beter hun best doen voor die punten.
Wat is het voordeel dan? Dat er helemaal onderaan de tabel in 1 oogopslag duidelijk is wie waar staat? Dat boeit toch geen hont. De teams weten zelf echt wel hoe het zit.quote:Op zondag 21 april 2024 13:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, het gaat niet om 'dan is het wel makkelijk om punten te scoren'. Als je de verhoudingen vergelijkbaar houdt heb je nog weinig aan een 17e plek, maar maakt het de stand simpelweg een stuk duidelijker dan dit soort gedoe:
[ afbeelding ]
Er kleeft geen nadeel aan, maar wel een voordeel. Prima dus.
Het voordeel is dat de volledige stand gewoon duidelijk is, van boven tot onder inderdaad. Al is het maar een relatief klein voordeel, dat weegt nog steeds af tegen het volledig ontbreken van enig nadeel.quote:Op zondag 21 april 2024 13:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat is het voordeel dan? Dat er helemaal onderaan de tabel in 1 oogopslag duidelijk is wie waar staat? Dat boeit toch geen hont. De teams weten zelf echt wel hoe het zit.
Ik kan wel genieten van teams die nog voor het laatste puntje strijden. Dat ben je dan wel kwijt.quote:Op zondag 21 april 2024 13:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is gewoon weer iets aanpassen wat niet kapot is.quote:Op zondag 21 april 2024 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan wel genieten van teams die nog voor het laatste puntje strijden. Dat ben je dan wel kwijt.
Dan is het nog steeds strijden om een extra puntje. Sterker nog, dan is zelfs een gevecht om plek 16 daadwerkelijk interessant, ook als een van de toppers om wat voor reden dan ook buiten de top-10 rijdt en daar daadwerkelijk moet knokken omdat plek 14 of 15 echt verschil maakt.quote:Op zondag 21 april 2024 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan wel genieten van teams die nog voor het laatste puntje strijden. Dat ben je dan wel kwijt.
Het verschil tussen 11 en 10 nu is veel groter dan 14 of 15 ooit gaat zijn. Zelfs als 14 het laatste punt wordt zoals het plan. 10 is echt een prestatie, 14 is de race uitrijden.quote:Op zondag 21 april 2024 13:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds strijden om een extra puntje. Sterker nog, dan is zelfs een gevecht om plek 16 daadwerkelijk interessant, ook als een van de toppers om wat voor reden dan ook buiten de top-10 rijdt en daar daadwerkelijk moet knokken omdat plek 14 of 15 echt verschil maakt.
Nog wel een voordeel dus eigenlijk, met nog altijd geen enkel nadeel. Snel doorvoeren
Alles moet wijken voor 'De Show'.quote:Op zondag 21 april 2024 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het verschil tussen 11 en 10 nu is veel groter dan 14 of 15 ooit gaat zijn. Zelfs als 14 het laatste punt wordt zoals het plan. 10 is echt een prestatie, 14 is de race uitrijden.
Het showelement wordt juist minder als je iedereen punten geeft. Juist dat puntje voor P10 is nu voor de show.quote:Op zondag 21 april 2024 13:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alles moet wijken voor 'De Show'.
Maar dat is er dan nog steeds. Alleen is dat extra puntje er dan ook als je 14e ipv 15e wordt, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 21 april 2024 13:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het showelement wordt juist minder als je iedereen punten geeft. Juist dat puntje voor P10 is nu voor de show.
Punt toegekend.quote:Op zondag 21 april 2024 13:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze sport heeft best veel problemen die opgelost moeten worden, maar punten voor hele lage posities uitdelen lijkt me daar niet een van.
Daar mogen andere users prima anders over denken trouwens, maar ik ben het dan gewoon niet met ze eens als het gaat om dit 'punt'.
Check deze woordgrap @:TheStigsDutchCousin
Eerste keer op een positie geeft volle punten, nog een keer en nog een keer op die positie eindigen levert steeds iets minder opquote:Op maandag 22 april 2024 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ze het spannender willen maken moeten ze Verstappen minder punten geven voor een overwinning dan een andere coureur.
"24 races, 24 posities, verzamel ze allemaal!"quote:Op maandag 22 april 2024 11:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerste keer op een positie geeft volle punten, nog een keer en nog een keer op die positie eindigen levert steeds iets minder op
Ik meen me te herinneren dat het huidige puntenstelsel is gekomen om datzelfde met Schumacher.quote:Op maandag 22 april 2024 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ze het spannender willen maken moeten ze Verstappen minder punten geven voor een overwinning dan een andere coureur.
Wint Verstappen de eerste race. Ligt ie in de tweede race ook weer ver voor, gaat ie net voor de finish vol in de remmen om achter de nr 2 te finishen.quote:Op maandag 22 april 2024 11:17 schreef Jane het volgende:
[..]
"24 races, 24 posities, verzamel ze allemaal!"
Je krijgt alleen de punten als je de eerste keer op een positie eindigt dat seizoen.
Moeten ze wel ff 2 extra teams toevoegen. Of natuurlijk 4 races cancellen.
Dat bedoel ik, spektakel!quote:Op maandag 22 april 2024 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wint Verstappen de eerste race. Ligt ie in de tweede race ook weer ver voor, gaat ie net voor de finish vol in de remmen om achter de nr 2 te finishen.
Het huidige stelsel is er pas sinds 2010. De aanpassing nav Schumacher was in 2003 van 10-6-4-3-2-1 naar 10-8-6-5-4-3-2-1, dus van 6 naar 8 coureurs.quote:Op maandag 22 april 2024 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat het huidige puntenstelsel is gekomen om datzelfde met Schumacher.
Is niet juist gezegd dat de komende jaren 10 teams het maximale is?quote:Op maandag 22 april 2024 12:14 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Zal het dan ook niet makkelijker worden om nieuwe teams toe te voegen? Volgens mij aast Andretti nog steeds op een plek op de startgrid.
Die beperking willen ze in het nieuwe Concorde Agreement inbouwen. Maar daar zitten nog wat haken en ogen aan, want dan willen ze ook meer onafhankelijke teams (dus meer zelf bouwen) en maar een team per eigenaar, waar Red Bull op tegen is.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is niet juist gezegd dat de komende jaren 10 teams het maximale is?
De punten maken opzich niet zo heel veel uit, zoals hierboven ook al gezegd werd, ook zonder punten is er een methode om te bepalen wie er op P16 en wie er op P17 komt.quote:Op zondag 21 april 2024 13:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze sport heeft best veel problemen die opgelost moeten worden, maar punten voor hele lage posities uitdelen lijkt me daar niet een van.
Daar mogen andere users prima anders over denken trouwens, maar ik ben het dan gewoon niet met ze eens als het gaat om dit 'punt'.
Check deze woordgrap @:TheStigsDutchCousin
Prijzengeld is gebaseerd op de stand in het kampioenschap, niet op het aantal punten. Het aantal punten kost ze juist geld, want ze moeten per punt een bedrag aan de FIA betalen als inschrijvingsgeld voor het jaar erop. Hetzelfde geldt voor de coureurs voor hun superlicentie.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De punten maken opzich niet zo heel veel uit, zoals hierboven ook al gezegd werd, ook zonder punten is er een methode om te bepalen wie er op P16 en wie er op P17 komt.
Wat wl uitmaakt is dat er bij punten ook prijzengeld hoort en met geld kan de auto weer sneller gemaakt worden.
Als P11 en P12 ook punten (en prijzengeld) krijgen dan kan het sommige teams mogelijk lukken om in elk geval met 1 rijder dat geld binnen te slepen ipv dat al het geld naar de 5 grootste teams gaat.
Nee, wat F1/FOM niet zag zitten was Andretti in 2025 onder de huidige Concorde overeenkomst toe te laten, wel mogelijk na 2025 als er een nieuwe overeenkomst is.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Andretti geeft nog niet op volgens mij, en meer teams is meer exposure, en dus meer geld, en dat is uiteindelijk het belangrijkste voor Liberty.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
het uit eten, maar even verplaatsen.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:22 schreef Zipportal het volgende:
Tijdschema Grand Prix van Miami (Nederlandse tijd)
Vrijdag 3 mei
• Eerste vrije training (18.30 uur)
• Sprintkwalificatie (22.30 uur)
Zaterdag 4 mei
• Sprintrace (18.00 uur)
• Kwalificatie (22.00 uur)
Zondag 5 mei
• Race (22.00 uur)
De Amerikaanse racekleuren van Ferrari NART, waarmee ze in 1964 in de VS en Mexico reden.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:18 schreef Dauthi het volgende:
Gerucht en Ferrari insinueert dat ze met een blauwe livery rijden in de VS, mogelijk al Miami. Anders zijn het blauwe outfits voor de monteurs.
Azzuro la Plata heet de kleur, en is een old skool Ferrari USA kleur.
https://www.instagram.com/reel/C6IvnK8K2s_/?igsh=bWo0b3Y3ZGg0bXJl
Lunch is ook leuker.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het uit eten, maar even verplaatsen.
Weeral sprintaids.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:22 schreef Zipportal het volgende:
Tijdschema Grand Prix van Miami (Nederlandse tijd)
Vrijdag 3 mei
• Eerste vrije training (18.30 uur)
• Sprintkwalificatie (22.30 uur)
Zaterdag 4 mei
• Sprintrace (18.00 uur)
• Kwalificatie (22.00 uur)
Zondag 5 mei
• Race (22.00 uur)
Yup.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De Amerikaanse racekleuren van Ferrari NART, waarmee ze in 1964 in de VS en Mexico reden.
Mooie verwijzing naar het verleden.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:07 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Yup.
Ze gaan blauw!
https://www.instagram.com/p/C6I3D0DKQls/?igsh=ZWFoenJla3gzcnNi
Nee.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:42 schreef Origami94 het volgende:
Gaat de GP van Miami op Sbs9 uitgezonden worden en waar kan ik deze vinden?
Smoesjes zijn op?quote:Op woensdag 24 april 2024 14:37 schreef Nattekat het volgende:
Had liever Miami gemist wegens vakantie dan de twee daarna. Opbokken met je sprintaids.
Even een goed excuus bedenken om die te kunnen missen zonder door @:ESF1GAMER naar de strafkampen te worden gestuurd
Ik dacht dat ze wilde kleuren bij het water in de haven.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:14 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Mooie verwijzing naar het verleden.
En de nieuwe titelsponsor HPquote:Op woensdag 24 april 2024 13:14 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Mooie verwijzing naar het verleden.
Het is overdag, waterpoloseizoen is afgelopen, ik ben niet op vakantie, dus mijn vaste smoesjes werken nietquote:
We mailen je wel wie er 2e en 3e zijn geworden.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:04 schreef Questular het volgende:
22:00 uur? Dan slaap ik al....wat is deze.
4 uur in de VSquote:Op woensdag 24 april 2024 15:04 schreef Questular het volgende:
22:00 uur? Dan slaap ik al....wat is deze.
Vakantie zonder wifi klinkt als een strafkampquote:Op woensdag 24 april 2024 14:37 schreef Nattekat het volgende:
Had liever Miami gemist wegens vakantie dan de twee daarna. Opbokken met je sprintaids.
Even een goed excuus bedenken om die te kunnen missen zonder door @:ESF1GAMER naar de strafkampen te worden gestuurd
Vakantie is vakantie, dan ga ik niet op ongoddelijke uren opstaan om F1 te kijkenquote:Op woensdag 24 april 2024 16:37 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Vakantie zonder wifi klinkt als een strafkamp
Ieder uur is goddelijk, anders waren ze niet door god geschapenquote:Op woensdag 24 april 2024 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vakantie is vakantie, dan ga ik niet op ongoddelijke uren opstaan om F1 te kijken
Miami had ik met alle liefde overgeslagenquote:Op woensdag 24 april 2024 17:03 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ieder uur is goddelijk, anders waren ze niet door god geschapen
Je doet het jezelf overigens aan door ver weg op vakantie te gaan.
Waarom kijk je uberhaupt F1 wanneer je het verspilde tijd vindt?quote:Op woensdag 24 april 2024 17:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Miami had ik met alle liefde overgeslagen
Al was dat dan wel op een fatsoenlijk uur geweest, maar ik ga niet 2 uur verspillen op vakantie.
Ik vond dat wel lekker op vakantie, mooi in de zon, biertje er bij.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Miami had ik met alle liefde overgeslagen
Al was dat dan wel op een fatsoenlijk uur geweest, maar ik ga niet 2 uur verspillen op vakantie.
quote:Op woensdag 24 april 2024 17:31 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Waarom kijk je uberhaupt F1 wanneer je het verspilde tijd vindt?
Als Sainz en Hulkenberg allebei toehappen wel, ja.quote:Op woensdag 24 april 2024 16:35 schreef Dauthi het volgende:
Kan zomaar dat zowel Bottas als Zhou uit Sauber worden gezet.
Your wordsquote:
De enige reden voor Audi om Zhou aan te houden, is om een paar honderdduizend auto's extra te verkopen.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als Sainz en Hulkenberg allebei toehappen wel, ja.
Wil je soms beweren dat je F1 kijkt in de baas zijn tijd?quote:Op woensdag 24 april 2024 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zat nog een beetje context achter die je weg laat
quote:Op woensdag 24 april 2024 19:29 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Wil je soms beweren dat je F1 kijkt in de baas zijn tijd?
Anders is vrije tijd op vakantie vs vrije tijd in het weekend...![]()
Of je hebt thuis niets te zeggen en kijk je stiekem F1 in het weekend wanneer partner niet thuis is?quote:
quote:Op woensdag 24 april 2024 19:31 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Of je hebt thuis niets te zeggen en kijk je stiekem F1 in het weekend wanneer partner niet thuis is?
Je zei zelf dat het een "ongoddelijk tijd" is, dus dan ga ik er vanuit dat je ligt te slapen, die tijd is gratisquote:Op woensdag 24 april 2024 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op vakantie is tijd duur, dus dan is het zonde. In vrije weekenden ben ik gewoon vrij, dat is niet duur.
staat dit keer in nabechouwingquote:Op donderdag 25 april 2024 14:20 schreef Sorella het volgende:
Was toch in dit topic dat Lollipop geplaatst werd ?.
Soms is de Nabeschouwing al geslotenquote:Op donderdag 25 april 2024 14:20 schreef Sorella het volgende:
Was toch in dit topic dat Lollipop geplaatst werd ?.
sprintje kun je best eens missen. hup naar dat vrijgezellenfeest jijquote:Op donderdag 25 april 2024 16:34 schreef DjVero het volgende:
Moet de sprintrace missen vanwege een vrijgezellenfeest. Nog ff bedenken hoe ik onder die laatste uit kom
Mocht hij vertrekken ben ik wel benieuwd wanneer hij elders mag beginnen.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:29 schreef tja77 het volgende:
Geruchten dat Newey vertrekt bij RedBull worden steeds heviger.
Neem je @Nattekat ook mee?quote:Op donderdag 25 april 2024 16:34 schreef DjVero het volgende:
Moet de sprintrace missen vanwege een vrijgezellenfeest. Nog ff bedenken hoe ik onder die laatste uit kom
Erik van Haren en de BBC en AMuS melden het inderdaad.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:29 schreef tja77 het volgende:
Geruchten dat Newey vertrekt bij RedBull worden steeds heviger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |