Misschien nu wel weer open, het is ooit open geweest maar was voor de lokalen te duur en wat te weinig animo onder toeristen.quote:Op maandag 15 april 2024 16:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vind Shanghai ook een leuk circuit. Wat ik wel merkwaardig vind altijd is de "tribune" waar je niet kan zitten![]()
[ afbeelding ]
Of juist wel!quote:Op maandag 15 april 2024 16:58 schreef Jane het volgende:
Zie ik goed dat er een flinke plensbui wordt verwacht in Shanghai zaterdag? Dan is dat nog een extra reden om de wekker maar niet te zetten voor de sprintrace.
Lekker een rode vlag uitzitten om 5 uur 's ochtends.quote:
quote:Op maandag 15 april 2024 16:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Lekker een rode vlag uitzitten om 5 uur 's ochtends.No thanks.
Welke GP heb je nou bezocht met je kinderen?quote:Op maandag 15 april 2024 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
De eerste F1 race daar geweest, qua faciliteiten toen nog niet helemaal af, Shanghai is op zich wel prima voor een weekend.
Dat was het plan maar ging toen niet door, een paar jaar geleden was dat.quote:Op maandag 15 april 2024 17:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Welke GP heb je nou bezocht met je kinderen?
quote:Op maandag 15 april 2024 17:36 schreef -XOR- het volgende:
Schaamteloos jatwerk, maar deze vond ik te lollig om niet te posten:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 15 april 2024 16:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Say what!!quote:Op maandag 15 april 2024 16:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat begrijp ik nou ook nooit. daar kan je zo 10k mensen op kwijt.quote:Op maandag 15 april 2024 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien nu wel weer open, het is ooit open geweest maar was voor de lokalen te duur en wat te weinig animo onder toeristen.
Nou, deze dame blijft liggen om 5 uur hahaquote:Op maandag 15 april 2024 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Say what!!
Had nog niet naar de tijden gekeken
Ik ga om 8 uur de sprint terugkijken om aansluitend de quali te kijken.quote:Op maandag 15 april 2024 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Say what!!
Had nog niet naar de tijden gekeken
En dan van zaterdag tot zondag het gros van de nacht Le Mans kijken, dat wordt een pittig weekeindequote:Op maandag 15 april 2024 16:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat maakt mij echt niets uit! Ik haal alles uit mijn F1TV abonnementquote:Op maandag 15 april 2024 16:59 schreef Jane het volgende:
[..]
een echte Nederlanderquote:Op maandag 15 april 2024 19:59 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Dat maakt mij echt niets uit! Ik haal alles uit mijn F1TV abonnement
Is het al juniquote:Op maandag 15 april 2024 19:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan van zaterdag tot zondag het gros van de nacht Le Mans kijken, dat wordt een pittig weekeinde
Maar toch gaat de wekker gewoon op tijd voor de sprint in de F1, vrees ik
Je moet de naam hoog houden he!quote:
De tweewielers hebben komend weekend hun 24 uur van Le Mansquote:Op maandag 15 april 2024 20:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is het al juni![]()
Wat vliegt de tijd. Ik had dan toch inmddels wel wat warmer weer verwacht
Tweewielers zijn niet echt mijn dingquote:Op maandag 15 april 2024 20:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De tweewielers hebben komend weekend hun 24 uur van Le Mans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |