Bizarre opmerking.quote:
Het is man man manquote:
Ja mamaquote:Op maandag 15 april 2024 16:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is man man man
Ken je FOK! klassiekers
@ESF1Gamer is dan ook een bizar goede modquote:
Dan mag ze weleens users leren respecterenquote:Op maandag 15 april 2024 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Esf1gamer is dan ook een bizar goede mod
Hetzelfde geldt voor jouquote:Op maandag 15 april 2024 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan mag ze weleens users leren respecteren
Wel note gezet voor discussie weer aanwakkeren.quote:Op maandag 15 april 2024 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Esf1gamer is dan ook een bizar goede mod
Sorryquote:Op maandag 15 april 2024 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel note gezet voor discussie weer aanwakkeren.
Vettel en Max een 180 graden samen dedenquote:Op maandag 15 april 2024 16:29 schreef Zorro het volgende:
Nou laten we het over de volgende race en wat daarbij hoort hebben.
China. Daar heb ik leuke herinneringen aan. Erg leuk was bv die keer dat een rijder zijn auto bij het inrijden van de pits zichzelf de grindbak inreed. Lachen.
Ik zal hem koesterenquote:Op maandag 15 april 2024 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel note gezet voor discussie weer aanwakkeren.
quote:Op maandag 15 april 2024 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De eerste F1 race daar geweest, qua faciliteiten toen nog niet helemaal af, Shanghai is op zich wel prima voor een weekend.quote:Op maandag 15 april 2024 16:29 schreef Zorro het volgende:
Nou laten we het over de volgende race en wat daarbij hoort hebben.
China. Daar heb ik leuke herinneringen aan. Erg leuk was bv die keer dat een rijder zijn auto bij het inrijden van de pits zichzelf de grindbak inreed. Lachen.
Lekkel lacen!quote:Op maandag 15 april 2024 16:37 schreef greysbones het volgende:
China wordt behoorlijk gehyped omdat er zolang niet gereden is
Hopelijk is het een leuke race
quote:Op maandag 15 april 2024 16:33 schreef greysbones het volgende:
En zit jij nu een note zetten te liken Stig![]()
Booswoest
Respect moet je verdienenquote:Op maandag 15 april 2024 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ik jou geen notes ga gevenquote:Op maandag 15 april 2024 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Respect moet je verdienen
Niet eisen
Had je net al gedaan tochquote:Op maandag 15 april 2024 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ik jou geen notes ga geven
Elk mens verdient respect.quote:Op maandag 15 april 2024 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Respect moet je verdienen
Niet eisen
Beter dan de zandbak circuits?quote:
Hear, hear!quote:Op maandag 15 april 2024 11:59 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Ik gun Sainz volgend jaar dan ook een betere auto dan de Ferrari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |