Dat wist ik welquote:Op maandag 15 april 2024 20:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De tweewielers hebben komend weekend hun 24 uur van Le Mans
Dat is zeker niet het simste om te doenquote:Op maandag 15 april 2024 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Voor een professional zou dit geen probleem moeten zijn. Je hebt toch je sim?
[ x ]
Beetje moeilijk doen om het moeilijk doen inderdaad.quote:Op maandag 15 april 2024 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ x ]
quote:Meerdere teams hebben laten weten dat de terugkeer naar China voelt als het bezoeken van een compleet nieuw circuit, ook al doordat Pirelli niet eens alle informatie over de nieuwe asfaltlaag heeft.
quote:Anderzijds, en dat hebben we tijdens de rijdersbriefing ook tegen de Formule 1 en de FIA gezegd, is het geen goede keuze om met de huidige auto's terug te gaan naar een circuit en om dan na één uur training al meteen de kwalificatie in te gaan. Dat is gewoon link met de huidige regels over het slijten van de bodemplank", refereert Sainz subtiel aan de diskwalificaties van Lewis Hamilton en Charles Leclerc in Austin.
Ligt er een beetje aan. Ik weet niet of dat circuit intensief gebruikt wordt of jarenlang nauwelijks is bereden. Kan me zo voorstellen dat het een glibberig gebeuren is en het circuit opknapt van wat meer rondjes rubber voor een race begint.quote:Op maandag 15 april 2024 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beetje moeilijk doen om het moeilijk doen inderdaad.
Praat eens gewoon Nederlands.quote:Op maandag 15 april 2024 20:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Disruptiveness is gewoon een leuk iets voor F1, misschien is de normale rangorde wel helemaal overhoop met het nieuwe asfalt en de tyre wear met teams die op de goede setup richten. Heb er zin in!
quote:Op maandag 15 april 2024 20:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Praat eens gewoon Nederlands.
Laten we de sfeer positief houdenquote:Op maandag 15 april 2024 20:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Praat eens gewoon Nederlands.
Het mooie van F1TV is juist dat je alles kunt terugkijken wanneer het uitkomt.quote:Op maandag 15 april 2024 19:59 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Dat maakt mij echt niets uit! Ik haal alles uit mijn F1TV abonnement
Ja, laatst heb ik mijn vriendin 'gepest' door een race later terug te kijken. Gezegd dat het met een paar uur vertraagd wasquote:Op maandag 15 april 2024 21:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Het mooie van F1TV is juist dat je alles kunt terugkijken wanneer het uitkomt.
Bruiloft afgeblazen.quote:Op maandag 15 april 2024 21:32 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Ja, laatst heb ik mijn vriendin 'gepest' door een race later terug te kijken. Gezegd dat het met een paar uur vertraagd was![]()
En ik maar denken dat je een heer wasquote:Op maandag 15 april 2024 19:46 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Nou, deze dame blijft liggen om 5 uur haha
Aahhhquote:
Ze hebben wel gelijk, absurd dat op een baan waar 5 jaar niet gereden en nog eens met nieuw asfalt men in 1 uur alles moet bepalen en het schijnt ook nog te regenen vrijdag.quote:Op dinsdag 16 april 2024 08:44 schreef greysbones het volgende:
Maar goed
Het mening geven over een situatie die zich voordoet moeten coureurs maar niet meer doen
Want dan doen ze moeilijk
quote:Op dinsdag 16 april 2024 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben wel gelijk, absurd dat op een baan waar 5 jaar niet gereden en nog eens met nieuw asfalt men in 1 uur alles moet bepalen en het schijnt ook nog te regenen vrijdag.
Voordeel wel met het huidige sprintformat dat de mogelijkheid er is om de auto opnieuw af te stellen voor hoofd kwalificatie en race.
Dus de sprint is wel een leuke racesimulatie en wie weet zien we daar wel een verrassing door een betere afstelling.
Ik las dat het vrijdag heel slecht is maar zelfs in China kan je niet van de weermannen op aan.quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Zeg je nu dat ze gelijk hebben![]()
Ook onder druk zijn het vrijwel dezelfden die boven drijven.
Nu ook voor vrijdag regen?
Ik dacht zaterdag met de sprint ?
Vooral ook omdat ze gewoon een paar raketten met rotzooi de lucht in sturen daar om de regen op een ander moment of plek te laten vallen....quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las dat het vrijdag heel slecht is maar zelfs in China kan je niet van de weermannen op aan.
Jij weet niet zoveel van sim-racen, he?quote:Op maandag 15 april 2024 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ x ]
Nee, hoor. Dat is alleen leuk voor fans van uitgerangeerde wereldkampioenen die hopen op een wonder zodat hun held misschien een keer in de top 6 kan finishen.quote:Op maandag 15 april 2024 20:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Disruptiveness is gewoon een leuk iets voor F1
Haha nee geniet jij maar van 1,5 ronde verstappen in beeld elke race.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij weet niet zoveel van sim-racen, he?![]()
Anyway, de beste man heeft gewoon een punt. Perez en Sainz hebben soortgelijke dingen gezegd.
[..]
Nee, hoor. Dat is alleen leuk voor fans van uitgerangeerde wereldkampioenen die hopen op een wonder zodat hun held misschien een keer in de top 6 kan finishen.
De jaren waarin Max elk jaar sterker werd en zich naar voren moest vechten liggen achter ons. Heb er echt van genoten, de periode 2016-2021. Nu is het cashen geblazenquote:Op dinsdag 16 april 2024 23:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Haha nee geniet jij maar van 1,5 ronde verstappen in beeld elke race.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |