Miami had ik met alle liefde overgeslagenquote:Op woensdag 24 april 2024 17:03 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ieder uur is goddelijk, anders waren ze niet door god geschapen
Je doet het jezelf overigens aan door ver weg op vakantie te gaan.
Waarom kijk je uberhaupt F1 wanneer je het verspilde tijd vindt?quote:Op woensdag 24 april 2024 17:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Miami had ik met alle liefde overgeslagen
Al was dat dan wel op een fatsoenlijk uur geweest, maar ik ga niet 2 uur verspillen op vakantie.
Ik vond dat wel lekker op vakantie, mooi in de zon, biertje er bij.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Miami had ik met alle liefde overgeslagen
Al was dat dan wel op een fatsoenlijk uur geweest, maar ik ga niet 2 uur verspillen op vakantie.
quote:Op woensdag 24 april 2024 17:31 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Waarom kijk je uberhaupt F1 wanneer je het verspilde tijd vindt?
Als Sainz en Hulkenberg allebei toehappen wel, ja.quote:Op woensdag 24 april 2024 16:35 schreef Dauthi het volgende:
Kan zomaar dat zowel Bottas als Zhou uit Sauber worden gezet.
Your wordsquote:
De enige reden voor Audi om Zhou aan te houden, is om een paar honderdduizend auto's extra te verkopen.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als Sainz en Hulkenberg allebei toehappen wel, ja.
Wil je soms beweren dat je F1 kijkt in de baas zijn tijd?quote:Op woensdag 24 april 2024 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zat nog een beetje context achter die je weg laat
quote:Op woensdag 24 april 2024 19:29 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Wil je soms beweren dat je F1 kijkt in de baas zijn tijd?
Anders is vrije tijd op vakantie vs vrije tijd in het weekend...![]()
Of je hebt thuis niets te zeggen en kijk je stiekem F1 in het weekend wanneer partner niet thuis is?quote:
quote:Op woensdag 24 april 2024 19:31 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Of je hebt thuis niets te zeggen en kijk je stiekem F1 in het weekend wanneer partner niet thuis is?
Je zei zelf dat het een "ongoddelijk tijd" is, dus dan ga ik er vanuit dat je ligt te slapen, die tijd is gratisquote:Op woensdag 24 april 2024 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op vakantie is tijd duur, dus dan is het zonde. In vrije weekenden ben ik gewoon vrij, dat is niet duur.
staat dit keer in nabechouwingquote:Op donderdag 25 april 2024 14:20 schreef Sorella het volgende:
Was toch in dit topic dat Lollipop geplaatst werd ?.
Soms is de Nabeschouwing al geslotenquote:Op donderdag 25 april 2024 14:20 schreef Sorella het volgende:
Was toch in dit topic dat Lollipop geplaatst werd ?.
sprintje kun je best eens missen. hup naar dat vrijgezellenfeest jijquote:Op donderdag 25 april 2024 16:34 schreef DjVero het volgende:
Moet de sprintrace missen vanwege een vrijgezellenfeest. Nog ff bedenken hoe ik onder die laatste uit kom
Mocht hij vertrekken ben ik wel benieuwd wanneer hij elders mag beginnen.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:29 schreef tja77 het volgende:
Geruchten dat Newey vertrekt bij RedBull worden steeds heviger.
Neem je @Nattekat ook mee?quote:Op donderdag 25 april 2024 16:34 schreef DjVero het volgende:
Moet de sprintrace missen vanwege een vrijgezellenfeest. Nog ff bedenken hoe ik onder die laatste uit kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |