Onzin. Mensen genieten net zo hard van wat er achter Max gebeurt.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Prima voor z'n fans blijkbaar, maar buiten dat groepje hebben ze het nu wel gezien.
Het ligt nu eenmaal in de aard der mensheid om te zeurenquote:Op woensdag 17 april 2024 07:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Onzin. Mensen genieten net zo hard van wat er achter Max gebeurt.
In de aard van de Nederlander vooralquote:Op woensdag 17 april 2024 07:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het ligt nu eenmaal in de aard der mensheid om te zeuren
Engelsen kunnen er ook wat vanquote:Op woensdag 17 april 2024 07:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In de aard van de Nederlander vooral
Die zijn zo chauvinistisch dat het me niet meer verbaastquote:
Net zo chauvinistisch als Nederlanders natuurlijkquote:Op woensdag 17 april 2024 07:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zijn zo chauvinistisch dat het me niet meer verbaast
Vind je ?quote:Op woensdag 17 april 2024 08:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Net zo chauvinistisch als Nederlanders natuurlijk
Hmm, je zult mij nooit horen zeggen dat NLers niet chauvinistisch zijn en in een vergelijking met bijna elk ander volk zou ik je gelijk geven, maar bij de Britten (eigenlijk: Engelsen) komt er wel nog iets bij. Hetzelfde waardoor ze in de Brexit-onderhandelingen oprecht vonden dat het heel redelijk was om wel de lusten, maar niet de lasten van de EU te willen. Iets dat te maken heeft met hun voormalig keizerrijk en 2 gewonnen wereldoorlogen. Ofzo. Ze vinden dat iedereen tegen hen op moet kijken.quote:Op woensdag 17 april 2024 08:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Net zo chauvinistisch als Nederlanders natuurlijk
F1TV onboard Verstappen aan op 2e scherm. Iedere ronde in beeld.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Haha nee geniet jij maar van 1,5 ronde verstappen in beeld elke race.
In Nederland is er niemand die het fantastisch vindt om het Wilhelmus te zingen.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Hmm, je zult mij nooit horen zeggen dat NLers niet chauvinistisch zijn en in een vergelijking met bijna elk ander volk zou ik je gelijk geven, maar bij de Britten (eigenlijk: Engelsen) komt er wel nog iets bij. Hetzelfde waardoor ze in de Brexit-onderhandelingen oprecht vonden dat het heel redelijk was om wel de lusten, maar niet de lasten van de EU te willen. Iets dat te maken heeft met hun voormalig keizerrijk en 2 gewonnen wereldoorlogen. Ofzo. Ze vinden dat iedereen tegen hen op moet kijken.
Dan kun je bijna elke seizoen wel wegstrepen de laatste 10 jaar.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Prima voor z'n fans blijkbaar, maar buiten dat groepje hebben ze het nu wel gezien.
* Nattekat keurt dit goedquote:Op woensdag 17 april 2024 10:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sprintrace om 5 uur zie ik. Mooi, daar hoef ik alvast niet voor op te staan
@:Nattekat
Ik twijfel tussen vroeg opstaan of toch doorslapenquote:
Ik app je welquote:Op woensdag 17 april 2024 11:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen vroeg opstaan of toch doorslapen
quote:
Uiteindelijk valt het ook wel mee. Of nou ja, enorm chauvinistisch wel, maar dat geldt voor bijna elk volk. Genoeg sport gezien in genoeg verschillende landen om inmiddels niet meer de illusie te hebben dat wij Nederlanders daar bijzonder in zijn ofzoquote:Op woensdag 17 april 2024 10:15 schreef Jane het volgende:
in een vergelijking met bijna elk ander volk zou ik je gelijk geven
me2quote:Op woensdag 17 april 2024 11:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen vroeg opstaan of toch doorslapen
half 8 wat een luxe, ik kan de race waarschijnlijk om 06:15 al opzetten dankzij mijn zoontje.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:08 schreef DjVero het volgende:
Ik kijk hem uitgesteld. Net als de sprint zelf met deze voorspellingen
De kleine is toch rond half 8 wakker, dan kan ik d'r mooi bij ons in bed nemen en honderd keer de woorden "auto" of "mas" (Max) aanhoren.
Ik kan prima genieten van alle gevechten op de baan om plekken 2 t/m 20.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Haha nee geniet jij maar van 1,5 ronde verstappen in beeld elke race.
Was niet helemaal wakker.quote:Op donderdag 18 april 2024 07:23 schreef _UserName_ het volgende:
Deze datums kloppen niet helemaal geloof ik.
F1 / Tijden GP China 2024
@:ESF1Gamer
Overigens twijfel ik of ik om 5 uur de sprint ga kijken. Ben veel te bang dat het uitstel gaat worden na vroeg wakker te zijn.
Als het wat uitgesteld wordt kun je ondertussen mooi race één van de Supercars vanuit het altijd mooie Taupo kijken, die begint om 05.05uquote:Op donderdag 18 april 2024 07:23 schreef _UserName_ het volgende:
Deze datums kloppen niet helemaal geloof ik.
F1 / Tijden GP China 2024
@:ESF1Gamer
Overigens twijfel ik of ik om 5 uur de sprint ga kijken. Ben veel te bang dat het uitstel gaat worden na vroeg wakker te zijn.
Well done Shanghai!quote:Op woensdag 17 april 2024 15:32 schreef greysbones het volgende:
Het komende weekend strijkt het Formule 1-circus voor het eerst in jaren neer in China voor een Grand Prix. Het lijkt er echter op dat het met name door de belabberde weersomstandigheden een zwaar weekend voor de teams en coureurs gaat worden.
Huh?quote:
Marko had ook al gezegd dat Sainz elders een beter aanbod heeft gekregen waar RBR niet overheen kan. Dus Sainz bij RBR lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:27 schreef Nattekat het volgende:
Altijd leuk als mensen wat lezen ergens en dat hier op zo'n rare cryptische manier delen.
Sainz is in gesprek met RB, maar wordt ook aan Audi gelinkt. Niets is nog zeker, niks aan de hand.
Dit ja, is toch logisch dat ze praten, Hamilton en Alonso hebben zich ook aangeboden, maar dat was nein, nein.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:27 schreef Nattekat het volgende:
Altijd leuk als mensen wat lezen ergens en dat hier op zo'n rare cryptische manier delen.
Sainz is in gesprek met RB, maar wordt ook aan Audi gelinkt. Niets is nog zeker, niks aan de hand.
Weten we het nog? Hamilton die in alle toonaarden ontkende aan het shoppen te zijn en een lulverhaal ophing over een oude telefoon terwijl Papa Hamilton gewoon aan het onderhandelen was met RBR?quote:Op donderdag 18 april 2024 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, is toch logisch dat ze praten, Hamilton en Alonso hebben zich ook aangeboden, maar dat was nein, nein.
Handig om er meteen een bron bij te vermeldenquote:
Sind wanneer doen we aan goed onderbouwde beweringen hier?quote:Op donderdag 18 april 2024 12:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Handig om er meteen een bron bij te vermelden![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 12:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sind wanneer doen we aan goed onderbouwde beweringen hier?
In dat geval lijkt Mercedes me de meest waarschijnlijke optie.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Marko had ook al gezegd dat Sainz elders een beter aanbod heeft gekregen waar RBR niet overheen kan. Dus Sainz bij RBR lijkt me onwaarschijnlijk.
quote:Op donderdag 18 april 2024 12:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
In dat geval lijkt Mercedes me de meest waarschijnlijke optie.
Denk dus eerder Audi.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit lees ik op het AD:
https://www.ad.nl/formule(...)d-van-audi~ac4dd1f4/
Grote kans dat Sainz dan bij Audi gaat rijden?
Oh ja die komen er ook aan. Lijkt me niet dat die direct mee gaan strijden om de prijzen.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Denk dus eerder Audi.
Dat eerste mag nog niet en er zitten nog wel wat haken en ogen aan het reglement, dat 2e lijkt me ook moeilijk, denk dat een testbank nog de beste oplossing is.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:40 schreef King_Merc het volgende:
Hopelijk kan Audi al zelf z,n auto maten (of gebruiken een 2022 Alfa Sauber chassis waar ze hun motor mee kunnen testen een jaar lang
Sainz zal niet persé voor het hoogste bedrag kiezen als hij in 2025 in een RB kan rijden.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Marko had ook al gezegd dat Sainz elders een beter aanbod heeft gekregen waar RBR niet overheen kan. Dus Sainz bij RBR lijkt me onwaarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |