SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
welke tunnelquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:19 schreef Nattekat het volgende:
lol, door de vertraging aan de nieuwe weg tussen de A4 en A44 zijn er navigatiesystemen die je al via die tunnel sturen terwijl ie niet eens open is
Maar dan van Leifheit. Hij stopt er steeds mee na een seconde. Heb hem nu weer aan het infuus gehangen en hij doet weer alsof hij leeg is.quote:
je ouwe ramen likker tevoorschijn toveren en het op de ouwe manier doenquote:
echt prachtigquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh die is ook mooi. Sowieso, kleurtjes
Ik heb geen zeemquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:24 schreef mschol het volgende:
[..]
je ouwe ramen likker tevoorschijn toveren en het op de ouwe manier doen
Jaquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:22 schreef Nattekat het volgende:
Whehehe, na die enorme chaos in en rond Den Haag hebben ze besloten dat het dit weekend nog een stuk mooier kan. A13 nu ook dicht
@:Haags
theedoek en vaatdoekje werkt ookquote:
Nee is geen onkruid, zag ze toevallig net in het tuincentrumquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit onkruid maar wel heel mooibehalve die heermoes rechtsonder
Accu stuk. Rip.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan van Leifheit. Hij stopt er steeds mee na een seconde. Heb hem nu weer aan het infuus gehangen en hij doet weer alsof hij leeg is.
Nicequote:Op zaterdag 13 april 2024 13:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die klinkt heel bekend maar zou hem niet hebben herkend
Ik heb deze vorige week geplant als klein plantje, er komen al bloemetjes aan!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het ligt gewoon aan die snelwegquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:13 schreef Nattekat het volgende:
Vorige week stond er ook al een auto af te fikken op de A4, zou het door de hoge temperatuur komen?
Hoi krekkiegekkielekkerbekkiequote:
Oh, nee Gergi heeft altijd al een cabrio als 2e auto gehad.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee door de cabrio @:Kwiwi
Maar zou mij ook wel passen hoor.
Of beide een motor
Binnen ook niet?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben op drie hoog opgegroeid, heb nooit de ramen hoeven lappen
ooooh, dan staat ie gewoon op een hele ongemakkelijke plekquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee is geen onkruid, zag ze toevallig net in het tuincentrum
Ik heb in m'n hele leven nog nooit een raam gewassenquote:
Kom hier even voor doen. Ik snap het niet zo goedquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar wat crack zegt, gewoon doekje werkt prima.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb in m'n hele leven nog nooit een raam gewassenOf misschien ooit 1x als kind met m'n moeder.
kan je nog wel naar buiten kijken dan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb in m'n hele leven nog nooit een raam gewassenOf misschien ooit 1x als kind met m'n moeder.
Dat ik weet hoe, betekent niet dat ik het graag doe.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kom hier even voor doen. Ik snap het niet zo goed
quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ik weet hoe, betekent niet dat ik het graag doe.
Iemand anders heeft ze altijd gewassen, of moeder, of schoonmaakster, of nu Gergiquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:32 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je nog wel naar buiten kijken dan?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
U wil hier parkeren, mag dat?
Koekoeksbloemquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Een plant is alleen onkruid als je hem niet wil.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Tenzij het munt is of bamboequote:Op zaterdag 13 april 2024 13:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een plant is alleen onkruid als je hem niet wil.
hee dudjeprutjekutjequote:Op zaterdag 13 april 2024 13:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Accu stuk. Rip.
[..]
Nice
[..]
Het ligt gewoon aan die snelweg
[..]
Hoi krekkiegekkielekkerbekkie
topquote:
yesssquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een plant is alleen onkruid als je hem niet wil.
Ramenlikker? Is dat iemand die je in huurt?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het met die ramenlikker geen probleem om te doen en het ging nog streeploos ook. Zo gepiept. Maar heb net even de wisser uit de badkamer geprobeerd maar die is niet helemaal recht dus ik ga even op zoek naar een nieuw doekje. Al is het raam nu alweer droog.
hendige sjieke movequote:Op zaterdag 13 april 2024 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
inderdaad, in mijn tuin zit ook bamboe. Ben dat kort aan het snoeien (in etappes want PFF) en wil het kort houden in de hoop dat het dan gaat afstervenquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Tenzij het munt is of bamboe
Want dat heeft levenslange gevolgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben geen lekker bier daar?quote:
Dat is laatquote:
wat futuristischquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bijzondere lantaarn palen hier
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:38 schreef AirwiN het volgende:
@:LTVDK @:4EverBlackEyed @:essnhills Ze hadden deze bij de Appie.Ik kende m nog niet dus straks proberen.
[ afbeelding ]
BRB even m'n tuin vol kudzu zetten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik had munt in mijn tuin dat flink ging woekeren, toen even een deel ervan er uitgetrokken en nu is het geloof ik allemaal wegquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is dit een weepinbell met een uil er op?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ziet eruit als iets uit een horrorgame. Dat je niet door het licht geraakt mag worden anders springt de lamp eraf en kruipt het je achternaquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die moest ik googlenquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
BRB even m'n tuin vol kudzu zetten.
een vis zonder kop als lampquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vind het wel wat hebben eigenlijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nice.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die moest ik googlen
Nu zit ik in een wwII camouflage trucjes wormhole
Ik heb er bijna eentje platgestampt netquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben even op een bankje gaan zitten en er zit gelijk een lieveheersbeestje op mijn been
Op zaterdag ga ik juist altijd net teveel lopen waardoor ik juist vreselijke honger heb met de lunch en ik altijd ongezonde troep ga vretenquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:57 schreef Nattekat het volgende:
De vragen des levens: waarom heb ik nooit trek in lunch op zaterdag?
Het is eigenlijk allemaal Heineken hier. Soms zit er een ander label op maar dan blijkt het Heineken Kroatië of Heineken Tsjechië te zijn.quote:
Doet me een beetje denken aan de mini-serie van The Shining waar de struiken ineens tot leven kwamenquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Die plaatjes vol groen zien er best sfeervol uit maar tegelijkertijd een beetje horrorachtig omdat die plant alles bedekt en complete bomen overgroeit en vermoordt.
Vuige pokkehoerentor. Ja, kloptquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
VInd het wel apart: in NL zeggen we lieveheersbeestje in het Engels ladybug. Dat laatste klinkt toch een stuk onvriendelijker..
Begin februari was de eerste hier al in de buurtquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind het vrij vroeg in het jaar eerlijk gezegd
Raarquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is eigenlijk allemaal Heineken hier. Soms zit er een ander label op maar dan blijkt het Heineken Kroatië of Heineken Tsjechië te zijn.
Wat doe ik hier
Mijn oom zei nog geen 5 minuten geleden "wat voel ik nou toch kriebelen achter mijn oor? Oh een lieveheersbeestje"quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
VInd het wel apart: in NL zeggen we lieveheersbeestje in het Engels ladybug. Dat laatste klinkt toch een stuk onvriendelijker..
Iets lady noemen is toch best vriendelijk en beleefd?quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:38 schreef AirwiN het volgende:
@:LTVDK @:4EverBlackEyed @:essnhills Ze hadden deze bij de Appie.Ik kende m nog niet dus straks proberen.
[ afbeelding ]
Nou iddquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We verwachten een compleet review
@:LTVDK
@:essnhills
quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan de mini-serie van The Shining waar de struiken ineens tot leven kwamen
In het proper Engels zeg je ladybird. Ladybug is Amerikaansquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Komt wel dichtbij zoquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn oom zei nog geen 5 minuten geleden "wat voel ik nou toch kriebelen achter mijn oor? Oh een lieveheersbeestje"
Maar op deze manier? That bugs mequote:Op zaterdag 13 april 2024 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iets lady noemen is toch best vriendelijk en beleefd?
Deze zit op mijn been, precies in de schaduw van mijn telefoon. Als ik mijn telefoon beweeg daardoor ie in de zon komt te zitten, dan komt er beweging in.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb er bijna eentje platgestampt net
Had hem net op tijd door.
Vuige pokkehoerenKIIEEEP dan. Ook niet erg vriendelijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
In het proper Engels zeg je ladybird. Ladybug is Amerikaans
Ik werd aangevallen door een rupsquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben even op een bankje gaan zitten en er zit gelijk een lieveheersbeestje op mijn been
Op zich apart om een insect een vogel te noemen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
In het proper Engels zeg je ladybird. Ladybug is Amerikaans
quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iets lady noemen is toch best vriendelijk en beleefd?
Oh bah, die rupsen komen ook weer natuurlijkquote:
Was je bijna opgevroten?quote:
Ja, zo'n zware pluizigequote:
Nou hij was al sneaky op mijn schouder gesprongen en onderweg naar mijn nekquote:
Je bent aan de dood ontsnaptquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou hij was al sneaky op mijn schouder gesprongen en onderweg naar mijn nek
Dan had ie bijna zich een weg naar binnen gewerkt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou hij was al sneaky op mijn schouder gesprongen en onderweg naar mijn nek
De wie?quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Keer gehad dat de bastaardsatijnrupsen over het strand waaiden, dat was toch wat minder leuk.
Denk dat etto die stiekem heeft gestuurdquote:
Zoveel muggen NIETquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:16 schreef essnhills het volgende:
Als je 10 seconden in de plantjes in mijn tuin kijkt dan zie je echt overal spinnen kruipen.
Is vast een goed teken voor de gezondheid van de tuin. Zoveel beestjes
schijnbaar irritant beestje:quote:
quote:Toxins in the hairs remain potent for up to three years
Genotquote:
Wtf al die snoepzooi die helemaal niet in een koelkast hoeft.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:15 schreef mschol het volgende:
https://www.tiktok.com/@:connhcruz/video/7333543447980231941
lijkt me wel wat zo'n koelkast
tiktok he, krijg je dat. daar kijk ik even overheen, ik wil die koelkastquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wtf al die snoepzooi die helemaal niet in een koelkast hoeft.
3 jaarquote:
Ik denk familie van de eikenprocessierups, maar ik vind de naam leukerquote:
Je mist echt een hoop hoor! Het ligt echt aan het algoritme hoe goed je tiktok is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:19 schreef DeZwabber het volgende:
Ik klik per ongeluk zo'n twee keer per jaar op een tiktoklink en iedere keer ben ik weer blij dat ik daar nooit kom.
Dan is mijn huis zo fucking gezond.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:16 schreef essnhills het volgende:
Als je 10 seconden in de plantjes in mijn tuin kijkt dan zie je echt overal spinnen kruipen.
Is vast een goed teken voor de gezondheid van de tuin. Zoveel beestjes
eerste keer dat ik er naartoe ga in 2 jaarquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:19 schreef DeZwabber het volgende:
Ik klik per ongeluk zo'n twee keer per jaar op een tiktoklink en iedere keer ben ik weer blij dat ik daar nooit kom.
alles wordt wel gerepost in een youtube filmpjequote:Op zaterdag 13 april 2024 14:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je mist echt een hoop hoor! Het ligt echt aan het algoritme hoe goed je tiktok is.
Ik krijg veel filmpjes over Londen en autopsies, vreemd genoeg.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je mist echt een hoop hoor! Het ligt echt aan het algoritme hoe goed je tiktok is.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vreselijk he. Ik snap echt niet dat de jeugd zich daar vermaakt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:19 schreef DeZwabber het volgende:
Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg veel filmpjes over Londen en autopsies, vreemd genoeg.
Die van mij is best goed, ik heb er geenquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
En niks over chocolade?quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg veel filmpjes over Londen en autopsies, vreemd genoeg.
Zal ik je eens vertellen hoe dat komt?quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik maakte van de week wel weer de fout om op een leuk filmpje te reageren waarop vervolgens iemand begon te mansplainen.
Beetje raar jaquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wtf al die snoepzooi die helemaal niet in een koelkast hoeft.
Mansplainen is een term die wordt gebruikt als een man iets uitlegt aan een vrouw, vaak op een versimpelde toon zodat zij het ook begrijpt, dit wordt ook wel omschreven als neerbuigend.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik maakte van de week wel weer de fout om op een leuk filmpje te reageren waarop vervolgens iemand begon te mansplainen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
Door tiktok weet ik van het bestaan van Bruce en als ik met Hemelvaart naar London ga wil ik kijken of ik Bruce besteld kan krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.London
![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
Door tiktok weet ik van het bestaan van Bruce en als ik met Hemelvaart naar London ga wil ik kijken of ik Bruce besteld kan krijgenVertel meer over Bruce.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
4 euro? Damn. Maar goed dat ik al jaren niet meer drink.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:31 schreef Karzai het volgende:
en je betaald ook al 4 euro voor een biertje tegenwoordig
Ik heb geen eetlust meer dus dit doet me niksquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
https://vm.tiktok.com/ZIJn43sRe/
Jeuzusquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Neem je dud0r ook mee?quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan zou je nu dood zijnquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:34 schreef aeque het volgende:
[..]
4 euro? Damn. Maar goed dat ik al jaren niet meer drink.
Fris is ook 3,5quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:34 schreef aeque het volgende:
[..]
4 euro? Damn. Maar goed dat ik al jaren niet meer drink.
Dudje neemt mij meequote:
Nee qua bierprijzen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Karzai in Amsterdam
Ik op Westend dan
Ik heb al jaren geen vier euro meer betaald voor een biertje in een café.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:31 schreef Karzai het volgende:
en je betaald ook al 4 euro voor een biertje tegenwoordig
Bij de Drentse Aa heb ik een lunch gehad met twee drankjes soep en een tosti en dat was tien euroquote:
Oef.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dans, aapjes. Dans voor Karzai.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:43 schreef Karzai het volgende:
nou wie heeft er nog iets leuks te vertellen, vermaak mij
SOW! Dat is goedkoop!quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bij de Drentse Aa heb ik een lunch gehad met twee drankjes soep en een tosti en dat was tien euro
Ik wilde spontaan verhuizen
We hebben gisteren zo'n 100 euro aan drank weg getiktquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:48 schreef dud0r het volgende:
Ik heb gisteren 19,5 voor een cocktail neergelegd en de halve liter weizener was 9 dacht ik.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bij de Drentse Aa heb ik een lunch gehad met twee drankjes soep en een tosti en dat was tien euro
Ik wilde spontaan verhuizen
Biertjes die ik uitzoek zijn vaak ook 5,5 of 6,- en meer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen vier euro meer betaald voor een biertje in een café.
Dit soort dingen zou ik stiekem ook zelf willen proberen te maken. Maar dan zit ik vervolgens wel met een taart van 15 kilo.quote:
Precies.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Biertjes die ik uitzoek zijn vaak ook 5,5 of 6,- en meer.
Nou dan maken we er een meet van @CherryLips kan dat wel aanquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit soort dingen zou ik stiekem ook zelf willen proberen te maken. Maar dan zit ik vervolgens wel met een taart van 15 kilo.
Ik heb de wildwaterbaan wedstrijd verlorenquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:43 schreef Karzai het volgende:
nou wie heeft er nog iets leuks te vertellen, vermaak mij
Dat had ik in Zwolle ook, leuke stout uitkiezen voor 12 euroquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:50 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Biertjes die ik uitzoek zijn vaak ook 5,5 of 6,- en meer.
Feestje bij zwab!quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit soort dingen zou ik stiekem ook zelf willen proberen te maken. Maar dan zit ik vervolgens wel met een taart van 15 kilo.
Maar heb je nog knieën?quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb de wildwaterbaan wedstrijd verloren
Oedipus klinkt als een enge ziektequote:Op zaterdag 13 april 2024 14:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat had ik in Zwolle ook, leuke stout uitkiezen voor 12 euro
Vroeg gisteren om een sour en de bediende begon vol enthousiasme te vertellen over Oedipus polyamorie
Ze geloofde het niet dat een sour liefhebber dat geen sour vindt
Volgens mij heb ik die wel eens op.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vroeg gisteren om een sour en de bediende begon vol enthousiasme te vertellen over Oedipus polyamorie
Dat is een beetje baby's first sour beer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Leuke brouwerij wel. Ze hebben ook mannenliefde.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Oedipus klinkt als een enge ziekte
quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb zin in een Aecht Schlenkerla Märzen.
Compleet ongerelateerd maar het is even geleden.
Geen idee waarom de bediende er Griekse mythologie bij gaat slepen als je een biertje wilt bestellen, maar okquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb al een idee waar dat naar smaken zal huehuequote:Op zaterdag 13 april 2024 14:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Leuke brouwerij wel. Ze hebben ook mannenliefde.
Vond Freud ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Oedipus klinkt als een enge ziekte
Carnavals vakantie met de famquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige jij!
Daar heb ik best wel last van eigenlijk
Nou ja van leven is ook weinig sprake.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heb al een idee waar dat naar smaken zal huehue
Mijn vader zat laatst bijna vast in de glijbaan bij een speeltuin.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Carnavals vakantie met de fam
Ik ben de coole tante dus ik moest lijden
Geen idee. Mail de brouwerij.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan je je ergens aanmelden om dat speciale ingredient te deponeren?
Herkenbaar. Ik ben hier Oompie ik heb geen rustquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Carnavals vakantie met de fam
Ik ben de coole tante dus ik moest lijden
wat dan zoveel keuzequote:Op zaterdag 13 april 2024 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je wat gaan eten.
Ja, het is nu te laat voor lunch.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:39 schreef Karzai het volgende:
tis nog wat te vroeg voor avondeten en ik heb niet gelunched
Ja, dat mag wel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:40 schreef Karzai het volgende:
denk dat ik een broodje paling ga halen bij de visboer
Fokken vergt veel energiequote:Op zaterdag 13 april 2024 15:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben moemaar wil zo ook nog even naar tuin. Misschien een uurtje ofzo en dan moet ik even dutten
Tuinquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben moemaar wil zo ook nog even naar tuin. Misschien een uurtje ofzo en dan moet ik even dutten
Echt perfect weer om in de tuin bezig te zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dat heb ik zelf niet, vervelend voor je
[..]
dit weer![]()
Vooral paardenbloemen, mos, naalden en hedera aan het weghalen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:47 schreef Crack_ het volgende:
Jij bent ook in je tuin bezig las ik ijsdraakje? Wat ben je aan het doen? En pics
‘78 fantastisch jaarquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Goh, Los ontdekt een winkel die net zo oud is als hijzelf?
In de tuin dutje doenquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:42 schreef Crack_ het volgende:
Als je iq niet hoger is dan je schoenmaat dan is elke dag een nieuwe ontdekkingquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Goh, Los ontdekt een winkel die net zo oud is als hijzelf?
Zware dagen heb je dan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
In de tuin dutje doen
[..]
Als je iq niet hoger is dan je schoenmaat dan is elke dag een nieuwe ontdekking
Is dit een verkapte Ik-heb-een-grote-tuin-opschep-post?quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik word dus chagerijnig als ik in de tuin werk, en hebben een grote tuin.![]()
Dus dan begin ik vroeg en ‘s middags wat anders doen.
Nee en verkapte, ik heb geen groene vingers-post.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dit een verkapte Ik-heb-een-grote-tuin-opschep-post?
Ah ok. Dan moet je een kleine tuin nemen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee en verkapte, ik heb geen groene vingers-post.
Ik stopte hier met lezen en dacht ess is niet goedquote:
Maar toen las ik verder.quote:bloesemblaadjes
Ja nee, beter komt dat er niet bij als klacht. Hallucinatiesquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik stopte hier met lezen en dacht ess is niet goed
[..]
Maar toen las ik verder.
Nee vind het ook weer heerlijk erin te zitten/liggen/rennen/vietballen. Zelfs grasmaaien vind ik leuk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah ok. Dan moet je een kleine tuin nemen.![]()
Of een 'natuur'-tuin.
Vorig weekend een jaar geleden hadden we sneeuw.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nee, beter komt dat er niet bij als klacht. Hallucinaties
En na vijf jaar vallen ze uit elkaar.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wou een lengte van 2x 4 meter douglas houten plantenbakken kopen.
Maar das niet te doen joh.
Kun je ze toch veel beter zelf maken, geldwise?
ja kan ij toch wel?quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wou een lengte van 2x 4 meter douglas houten plantenbakken kopen.
Maar das niet te doen joh.
Kun je ze toch veel beter zelf maken, geldwise?
Was ie daarna stuk?quote:
Ja dat is oOK WEL LEKKERquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Nu kijken hoe je een Hoya kerrii moet stekken.
quote:s je Hoya wil stekken moet je met een goede dosis gezond geduld zijn uitgerust. Het kan wel een maand of maanden duren voor ze begint te groeien. De vraag is zelfs of dit gaat lukken van alleen een bladstek.
Het stekken kan op water en in de grond, het begin is in beide gevallen hetzelfde; knip een stuk stengel af van zo'n 10 cm. Knip de onderste bladeren van de afgeknipte stengel weg en zorg ervoor dat de knobbel waar het onderste blad aan vast zat onder water zit. Ga je voor een groei in de aarde, stop haar dan dieper in de grond dan wat je in water zou doen en zorg dat je de grond licht vochtig houdt tot de stek is geworteld. Daarna kun je haar water geven zoals je ook bij de moederplant al gewend was. Je komt erachter of het plantje geworteld is door heel zachtjes aan het plantje te wiebelen/ trekken en te voelen of zij stevig vast zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Vanmorgen was hier een buurt plantenmarkt. Even gaan kijken, 2 'salvia Suzanne' en 1 'delphinium elatum aurora blue' gescoordquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Nu kijken hoe je een Hoya kerrii moet stekken.
Als je ze zelf maakt gaan ze denk ik 3 keer langer mee dan dat waaibomen hout van de intratuinquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En na vijf jaar vallen ze uit elkaar.
Ik heb maar kunststof bakken gekocht. Stuk minder mooi, maar die houten bakken zijn gruwelijk duurquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je ze zelf maakt gaan ze denk ik 3 keer langer mee dan dat waaibomen hout van de intratuin
M'n kerrii is een halve meter lang en hangt scheef in de gordijnenquote:
Ik heb net een bouwtekening en hout besteld in dik douglas ¤117 voor 8 meter aan planten bakquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb maar kunststof bakken gekocht. Stuk minder mooi, maar die houten bakken zijn gruwelijk duur
Ik las Kermitquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n kerrii is een halve meter lang en hangt scheef in de gordijnenen er zit een heel stuk stengel zonder bladeren. Dus ik ga hem denk ik in stukken knippen en dan een paar stekjes maken.
Netjes, dat was ik bijna kwijt aan een bak van een meter breed en een kleinere vierkante. Maar ik kan dat niet zelf maken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb net een bouwtekening en hout besteld in dik douglas ¤117 voor 8 meter aan planten bak
Succes.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n kerrii is een halve meter lang en hangt scheef in de gordijnenen er zit een heel stuk stengel zonder bladeren. Dus ik ga hem denk ik in stukken knippen en dan een paar stekjes maken.
iedereen kan toch een bak in elkaar schroeven?quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Netjes, dat was ik bijna kwijt aan een bak van een meter breed en een kleinere vierkante. Maar ik kan dat niet zelf maken.
Een gouden combinatie.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
PSV kijken, maar ik kan vanhier uit en FOK!en en Voetjebal kijken..
Het is pas half 5.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
PSV kijken, maar ik kan vanhier uit en FOK!en en Voetjebal kijken..
Oké Los.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
iedereen kan toch een bak in elkaar schroeven?
Ja weet ik. Ik zie ook het nut niet in van dit tijdstipquote:
gebruiken voor concerten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:37 schreef Karzai het volgende:
ow tegen vitesse, die club bestaat volgend jaar niet meer, benieuwd wat ze met het stadion gaan doen
Meer concerten. Vitesse is niet de eigenaar namelijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:37 schreef Karzai het volgende:
ow tegen vitesse, die club bestaat volgend jaar niet meer, benieuwd wat ze met het stadion gaan doen
Krijgen we weer van die Monster Jam reclamesquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:37 schreef Karzai het volgende:
Dankje. Heb er erg mijn best op gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zover ben ik gekomen vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dit was ook mijn enige verschil tussen de twee foto'squote:
nou ik zie dat er wat klimplant is weggehaaldquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit was ook mijn enige verschil tussen de twee foto's
Hij is niet van mij.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:58 schreef Karzai het volgende:
die moet je ook eigenlijk met wortel en tak uitroeien, knip die takken door @:ijsdraakje
En de zon verplaatst!quote:
Ongelukjes gebeurenquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is niet van mij.
En als ik mag kiezen, gaat eerder die naaldboom eruit. Maar die is ook niet van mij.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:52 schreef IJsdraakje het volgende:
@:crack_
Dit was waar ik ongeveer mee begon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zover ben ik gekomen vandaag:Je hebt de schaduw in de kliko gegooid zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal daar nu vast donker zijn"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik kan daar niet eens bij joh.quote:
De wortels lopen ook niet bij jou onder de schutting door?quote:
Oh, vast wel, maar die slopen gaat zo'n ding niet stuk aan joh.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
De wortels lopen ook niet bij jou onder de schutting door?
jaaaquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt perfect weer om in de tuin bezig te zijn.Zo weer even een foto maken, want voor m'n gevoel schiet het voor geen reet op, maar m'n kliko zit inmiddels weer halfvol.
Mogelijk wel als je ze injecteert met motorolie enzoquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, vast wel, maar die slopen gaat zo'n ding niet stuk aan joh.
Moest ze niet werken?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal heb je een heerlijke stranddag gehad?
Ik heb niemand gezien met een handdoek met omgekeerde ananassen. 🤔quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal heb je een heerlijke stranddag gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |