wat dan zoveel keuzequote:Op zaterdag 13 april 2024 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je wat gaan eten.
Ja, het is nu te laat voor lunch.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:39 schreef Karzai het volgende:
tis nog wat te vroeg voor avondeten en ik heb niet gelunched
Ja, dat mag wel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:40 schreef Karzai het volgende:
denk dat ik een broodje paling ga halen bij de visboer
Fokken vergt veel energiequote:Op zaterdag 13 april 2024 15:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben moemaar wil zo ook nog even naar tuin. Misschien een uurtje ofzo en dan moet ik even dutten
Tuinquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben moemaar wil zo ook nog even naar tuin. Misschien een uurtje ofzo en dan moet ik even dutten
Echt perfect weer om in de tuin bezig te zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dat heb ik zelf niet, vervelend voor je
[..]
dit weer![]()
Vooral paardenbloemen, mos, naalden en hedera aan het weghalen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:47 schreef Crack_ het volgende:
Jij bent ook in je tuin bezig las ik ijsdraakje? Wat ben je aan het doen? En pics
‘78 fantastisch jaarquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Goh, Los ontdekt een winkel die net zo oud is als hijzelf?
In de tuin dutje doenquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:42 schreef Crack_ het volgende:
Als je iq niet hoger is dan je schoenmaat dan is elke dag een nieuwe ontdekkingquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Goh, Los ontdekt een winkel die net zo oud is als hijzelf?
Zware dagen heb je dan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
In de tuin dutje doen
[..]
Als je iq niet hoger is dan je schoenmaat dan is elke dag een nieuwe ontdekking
Is dit een verkapte Ik-heb-een-grote-tuin-opschep-post?quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik word dus chagerijnig als ik in de tuin werk, en hebben een grote tuin.![]()
Dus dan begin ik vroeg en ‘s middags wat anders doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |