Dudje neemt mij meequote:
Nee qua bierprijzen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Karzai in Amsterdam
Ik op Westend dan
Ik heb al jaren geen vier euro meer betaald voor een biertje in een café.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:31 schreef Karzai het volgende:
en je betaald ook al 4 euro voor een biertje tegenwoordig
Bij de Drentse Aa heb ik een lunch gehad met twee drankjes soep en een tosti en dat was tien euroquote:
Oef.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
https://vm.tiktok.com/ZIJn43sRe/
Dans, aapjes. Dans voor Karzai.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:43 schreef Karzai het volgende:
nou wie heeft er nog iets leuks te vertellen, vermaak mij
SOW! Dat is goedkoop!quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bij de Drentse Aa heb ik een lunch gehad met twee drankjes soep en een tosti en dat was tien euro
Ik wilde spontaan verhuizen
We hebben gisteren zo'n 100 euro aan drank weg getiktquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:48 schreef dud0r het volgende:
Ik heb gisteren 19,5 voor een cocktail neergelegd en de halve liter weizener was 9 dacht ik.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bij de Drentse Aa heb ik een lunch gehad met twee drankjes soep en een tosti en dat was tien euro
Ik wilde spontaan verhuizen
Biertjes die ik uitzoek zijn vaak ook 5,5 of 6,- en meer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen vier euro meer betaald voor een biertje in een café.
Dit soort dingen zou ik stiekem ook zelf willen proberen te maken. Maar dan zit ik vervolgens wel met een taart van 15 kilo.quote:
Precies.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Biertjes die ik uitzoek zijn vaak ook 5,5 of 6,- en meer.
Nou dan maken we er een meet van @CherryLips kan dat wel aanquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit soort dingen zou ik stiekem ook zelf willen proberen te maken. Maar dan zit ik vervolgens wel met een taart van 15 kilo.
Ik heb de wildwaterbaan wedstrijd verlorenquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:43 schreef Karzai het volgende:
nou wie heeft er nog iets leuks te vertellen, vermaak mij
Dat had ik in Zwolle ook, leuke stout uitkiezen voor 12 euroquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:50 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Biertjes die ik uitzoek zijn vaak ook 5,5 of 6,- en meer.
Feestje bij zwab!quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit soort dingen zou ik stiekem ook zelf willen proberen te maken. Maar dan zit ik vervolgens wel met een taart van 15 kilo.
Maar heb je nog knieën?quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb de wildwaterbaan wedstrijd verloren
Oedipus klinkt als een enge ziektequote:Op zaterdag 13 april 2024 14:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat had ik in Zwolle ook, leuke stout uitkiezen voor 12 euro
Vroeg gisteren om een sour en de bediende begon vol enthousiasme te vertellen over Oedipus polyamorie
Ze geloofde het niet dat een sour liefhebber dat geen sour vindt
Volgens mij heb ik die wel eens op.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vroeg gisteren om een sour en de bediende begon vol enthousiasme te vertellen over Oedipus polyamorie
Dat is een beetje baby's first sour beer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Leuke brouwerij wel. Ze hebben ook mannenliefde.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Oedipus klinkt als een enge ziekte
quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb zin in een Aecht Schlenkerla Märzen.
Compleet ongerelateerd maar het is even geleden.
Geen idee waarom de bediende er Griekse mythologie bij gaat slepen als je een biertje wilt bestellen, maar okquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb al een idee waar dat naar smaken zal huehuequote:Op zaterdag 13 april 2024 14:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Leuke brouwerij wel. Ze hebben ook mannenliefde.
Vond Freud ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Oedipus klinkt als een enge ziekte
Carnavals vakantie met de famquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige jij!
Daar heb ik best wel last van eigenlijk
Nou ja van leven is ook weinig sprake.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heb al een idee waar dat naar smaken zal huehue
Mijn vader zat laatst bijna vast in de glijbaan bij een speeltuin.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Carnavals vakantie met de fam
Ik ben de coole tante dus ik moest lijden
Geen idee. Mail de brouwerij.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan je je ergens aanmelden om dat speciale ingredient te deponeren?
Herkenbaar. Ik ben hier Oompie ik heb geen rustquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Carnavals vakantie met de fam
Ik ben de coole tante dus ik moest lijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |