Die van mij is best goed, ik heb er geenquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je mist echt een hoop hoor! Het ligt echt aan het algoritme hoe goed je tiktok is.
En niks over chocolade?quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg veel filmpjes over Londen en autopsies, vreemd genoeg.
Zal ik je eens vertellen hoe dat komt?quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik maakte van de week wel weer de fout om op een leuk filmpje te reageren waarop vervolgens iemand begon te mansplainen.
Beetje raar jaquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wtf al die snoepzooi die helemaal niet in een koelkast hoeft.
Mansplainen is een term die wordt gebruikt als een man iets uitlegt aan een vrouw, vaak op een versimpelde toon zodat zij het ook begrijpt, dit wordt ook wel omschreven als neerbuigend.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik maakte van de week wel weer de fout om op een leuk filmpje te reageren waarop vervolgens iemand begon te mansplainen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
Door tiktok weet ik van het bestaan van Bruce en als ik met Hemelvaart naar London ga wil ik kijken of ik Bruce besteld kan krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.London
![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
Door tiktok weet ik van het bestaan van Bruce en als ik met Hemelvaart naar London ga wil ik kijken of ik Bruce besteld kan krijgenVertel meer over Bruce.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
4 euro? Damn. Maar goed dat ik al jaren niet meer drink.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:31 schreef Karzai het volgende:
en je betaald ook al 4 euro voor een biertje tegenwoordig
Ik heb geen eetlust meer dus dit doet me niksquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
https://vm.tiktok.com/ZIJn43sRe/
Jeuzusquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Neem je dud0r ook mee?quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan zou je nu dood zijnquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:34 schreef aeque het volgende:
[..]
4 euro? Damn. Maar goed dat ik al jaren niet meer drink.
Fris is ook 3,5quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:34 schreef aeque het volgende:
[..]
4 euro? Damn. Maar goed dat ik al jaren niet meer drink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |