Je bent aan de dood ontsnaptquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou hij was al sneaky op mijn schouder gesprongen en onderweg naar mijn nek
Dan had ie bijna zich een weg naar binnen gewerkt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou hij was al sneaky op mijn schouder gesprongen en onderweg naar mijn nek
De wie?quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Keer gehad dat de bastaardsatijnrupsen over het strand waaiden, dat was toch wat minder leuk.
Denk dat etto die stiekem heeft gestuurdquote:
Zoveel muggen NIETquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:16 schreef essnhills het volgende:
Als je 10 seconden in de plantjes in mijn tuin kijkt dan zie je echt overal spinnen kruipen.
Is vast een goed teken voor de gezondheid van de tuin. Zoveel beestjes
schijnbaar irritant beestje:quote:
quote:Toxins in the hairs remain potent for up to three years
Genotquote:
Wtf al die snoepzooi die helemaal niet in een koelkast hoeft.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:15 schreef mschol het volgende:
https://www.tiktok.com/@:connhcruz/video/7333543447980231941
lijkt me wel wat zo'n koelkast
tiktok he, krijg je dat. daar kijk ik even overheen, ik wil die koelkastquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wtf al die snoepzooi die helemaal niet in een koelkast hoeft.
3 jaarquote:
Ik denk familie van de eikenprocessierups, maar ik vind de naam leukerquote:
Je mist echt een hoop hoor! Het ligt echt aan het algoritme hoe goed je tiktok is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:19 schreef DeZwabber het volgende:
Ik klik per ongeluk zo'n twee keer per jaar op een tiktoklink en iedere keer ben ik weer blij dat ik daar nooit kom.
Dan is mijn huis zo fucking gezond.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:16 schreef essnhills het volgende:
Als je 10 seconden in de plantjes in mijn tuin kijkt dan zie je echt overal spinnen kruipen.
Is vast een goed teken voor de gezondheid van de tuin. Zoveel beestjes
eerste keer dat ik er naartoe ga in 2 jaarquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:19 schreef DeZwabber het volgende:
Ik klik per ongeluk zo'n twee keer per jaar op een tiktoklink en iedere keer ben ik weer blij dat ik daar nooit kom.
alles wordt wel gerepost in een youtube filmpjequote:Op zaterdag 13 april 2024 14:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je mist echt een hoop hoor! Het ligt echt aan het algoritme hoe goed je tiktok is.
Ik krijg veel filmpjes over Londen en autopsies, vreemd genoeg.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je mist echt een hoop hoor! Het ligt echt aan het algoritme hoe goed je tiktok is.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vreselijk he. Ik snap echt niet dat de jeugd zich daar vermaakt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:19 schreef DeZwabber het volgende:
Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg veel filmpjes over Londen en autopsies, vreemd genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |