wat dan zoveel keuzequote:Op zaterdag 13 april 2024 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je wat gaan eten.
Ja, het is nu te laat voor lunch.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:39 schreef Karzai het volgende:
tis nog wat te vroeg voor avondeten en ik heb niet gelunched
Ja, dat mag wel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:40 schreef Karzai het volgende:
denk dat ik een broodje paling ga halen bij de visboer
Fokken vergt veel energiequote:Op zaterdag 13 april 2024 15:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben moemaar wil zo ook nog even naar tuin. Misschien een uurtje ofzo en dan moet ik even dutten
Tuinquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben moemaar wil zo ook nog even naar tuin. Misschien een uurtje ofzo en dan moet ik even dutten
Echt perfect weer om in de tuin bezig te zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dat heb ik zelf niet, vervelend voor je
[..]
dit weer![]()
Vooral paardenbloemen, mos, naalden en hedera aan het weghalen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:47 schreef Crack_ het volgende:
Jij bent ook in je tuin bezig las ik ijsdraakje? Wat ben je aan het doen? En pics
‘78 fantastisch jaarquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Goh, Los ontdekt een winkel die net zo oud is als hijzelf?
In de tuin dutje doenquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:42 schreef Crack_ het volgende:
Als je iq niet hoger is dan je schoenmaat dan is elke dag een nieuwe ontdekkingquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Goh, Los ontdekt een winkel die net zo oud is als hijzelf?
Zware dagen heb je dan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
In de tuin dutje doen
[..]
Als je iq niet hoger is dan je schoenmaat dan is elke dag een nieuwe ontdekking
Is dit een verkapte Ik-heb-een-grote-tuin-opschep-post?quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik word dus chagerijnig als ik in de tuin werk, en hebben een grote tuin.![]()
Dus dan begin ik vroeg en ‘s middags wat anders doen.
Nee en verkapte, ik heb geen groene vingers-post.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dit een verkapte Ik-heb-een-grote-tuin-opschep-post?
Ah ok. Dan moet je een kleine tuin nemen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee en verkapte, ik heb geen groene vingers-post.
Ik stopte hier met lezen en dacht ess is niet goedquote:
Maar toen las ik verder.quote:bloesemblaadjes
Ja nee, beter komt dat er niet bij als klacht. Hallucinatiesquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik stopte hier met lezen en dacht ess is niet goed
[..]
Maar toen las ik verder.
Nee vind het ook weer heerlijk erin te zitten/liggen/rennen/vietballen. Zelfs grasmaaien vind ik leuk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah ok. Dan moet je een kleine tuin nemen.![]()
Of een 'natuur'-tuin.
Vorig weekend een jaar geleden hadden we sneeuw.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nee, beter komt dat er niet bij als klacht. Hallucinaties
En na vijf jaar vallen ze uit elkaar.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wou een lengte van 2x 4 meter douglas houten plantenbakken kopen.
Maar das niet te doen joh.
Kun je ze toch veel beter zelf maken, geldwise?
ja kan ij toch wel?quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wou een lengte van 2x 4 meter douglas houten plantenbakken kopen.
Maar das niet te doen joh.
Kun je ze toch veel beter zelf maken, geldwise?
Was ie daarna stuk?quote:
Ja dat is oOK WEL LEKKERquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Nu kijken hoe je een Hoya kerrii moet stekken.
quote:s je Hoya wil stekken moet je met een goede dosis gezond geduld zijn uitgerust. Het kan wel een maand of maanden duren voor ze begint te groeien. De vraag is zelfs of dit gaat lukken van alleen een bladstek.
Het stekken kan op water en in de grond, het begin is in beide gevallen hetzelfde; knip een stuk stengel af van zo'n 10 cm. Knip de onderste bladeren van de afgeknipte stengel weg en zorg ervoor dat de knobbel waar het onderste blad aan vast zat onder water zit. Ga je voor een groei in de aarde, stop haar dan dieper in de grond dan wat je in water zou doen en zorg dat je de grond licht vochtig houdt tot de stek is geworteld. Daarna kun je haar water geven zoals je ook bij de moederplant al gewend was. Je komt erachter of het plantje geworteld is door heel zachtjes aan het plantje te wiebelen/ trekken en te voelen of zij stevig vast zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Vanmorgen was hier een buurt plantenmarkt. Even gaan kijken, 2 'salvia Suzanne' en 1 'delphinium elatum aurora blue' gescoordquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Nu kijken hoe je een Hoya kerrii moet stekken.
Als je ze zelf maakt gaan ze denk ik 3 keer langer mee dan dat waaibomen hout van de intratuinquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En na vijf jaar vallen ze uit elkaar.
Ik heb maar kunststof bakken gekocht. Stuk minder mooi, maar die houten bakken zijn gruwelijk duurquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je ze zelf maakt gaan ze denk ik 3 keer langer mee dan dat waaibomen hout van de intratuin
M'n kerrii is een halve meter lang en hangt scheef in de gordijnenquote:
Ik heb net een bouwtekening en hout besteld in dik douglas ¤117 voor 8 meter aan planten bakquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb maar kunststof bakken gekocht. Stuk minder mooi, maar die houten bakken zijn gruwelijk duur
Ik las Kermitquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n kerrii is een halve meter lang en hangt scheef in de gordijnenen er zit een heel stuk stengel zonder bladeren. Dus ik ga hem denk ik in stukken knippen en dan een paar stekjes maken.
Netjes, dat was ik bijna kwijt aan een bak van een meter breed en een kleinere vierkante. Maar ik kan dat niet zelf maken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb net een bouwtekening en hout besteld in dik douglas ¤117 voor 8 meter aan planten bak
Succes.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n kerrii is een halve meter lang en hangt scheef in de gordijnenen er zit een heel stuk stengel zonder bladeren. Dus ik ga hem denk ik in stukken knippen en dan een paar stekjes maken.
iedereen kan toch een bak in elkaar schroeven?quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Netjes, dat was ik bijna kwijt aan een bak van een meter breed en een kleinere vierkante. Maar ik kan dat niet zelf maken.
Een gouden combinatie.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
PSV kijken, maar ik kan vanhier uit en FOK!en en Voetjebal kijken..
Het is pas half 5.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
PSV kijken, maar ik kan vanhier uit en FOK!en en Voetjebal kijken..
Oké Los.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
iedereen kan toch een bak in elkaar schroeven?
Ja weet ik. Ik zie ook het nut niet in van dit tijdstipquote:
gebruiken voor concerten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:37 schreef Karzai het volgende:
ow tegen vitesse, die club bestaat volgend jaar niet meer, benieuwd wat ze met het stadion gaan doen
Meer concerten. Vitesse is niet de eigenaar namelijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:37 schreef Karzai het volgende:
ow tegen vitesse, die club bestaat volgend jaar niet meer, benieuwd wat ze met het stadion gaan doen
Krijgen we weer van die Monster Jam reclamesquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:37 schreef Karzai het volgende:
Dankje. Heb er erg mijn best op gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zover ben ik gekomen vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dit was ook mijn enige verschil tussen de twee foto'squote:
nou ik zie dat er wat klimplant is weggehaaldquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit was ook mijn enige verschil tussen de twee foto's
Hij is niet van mij.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:58 schreef Karzai het volgende:
die moet je ook eigenlijk met wortel en tak uitroeien, knip die takken door @:ijsdraakje
En de zon verplaatst!quote:
Ongelukjes gebeurenquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is niet van mij.
En als ik mag kiezen, gaat eerder die naaldboom eruit. Maar die is ook niet van mij.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:52 schreef IJsdraakje het volgende:
@:crack_
Dit was waar ik ongeveer mee begon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zover ben ik gekomen vandaag:Je hebt de schaduw in de kliko gegooid zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal daar nu vast donker zijn"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik kan daar niet eens bij joh.quote:
De wortels lopen ook niet bij jou onder de schutting door?quote:
Oh, vast wel, maar die slopen gaat zo'n ding niet stuk aan joh.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
De wortels lopen ook niet bij jou onder de schutting door?
jaaaquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt perfect weer om in de tuin bezig te zijn.Zo weer even een foto maken, want voor m'n gevoel schiet het voor geen reet op, maar m'n kliko zit inmiddels weer halfvol.
Mogelijk wel als je ze injecteert met motorolie enzoquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, vast wel, maar die slopen gaat zo'n ding niet stuk aan joh.
Moest ze niet werken?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal heb je een heerlijke stranddag gehad?
Ik heb niemand gezien met een handdoek met omgekeerde ananassen. 🤔quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal heb je een heerlijke stranddag gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |