SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zover ben ik gekomen vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dit was ook mijn enige verschil tussen de twee foto'squote:
nou ik zie dat er wat klimplant is weggehaaldquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit was ook mijn enige verschil tussen de twee foto's
Hij is niet van mij.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:58 schreef Karzai het volgende:
die moet je ook eigenlijk met wortel en tak uitroeien, knip die takken door @:ijsdraakje
En de zon verplaatst!quote:
Ongelukjes gebeurenquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is niet van mij.
En als ik mag kiezen, gaat eerder die naaldboom eruit. Maar die is ook niet van mij.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:52 schreef IJsdraakje het volgende:
@:crack_
Dit was waar ik ongeveer mee begon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zover ben ik gekomen vandaag:Je hebt de schaduw in de kliko gegooid zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal daar nu vast donker zijn"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik kan daar niet eens bij joh.quote:
De wortels lopen ook niet bij jou onder de schutting door?quote:
Oh, vast wel, maar die slopen gaat zo'n ding niet stuk aan joh.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
De wortels lopen ook niet bij jou onder de schutting door?
jaaaquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt perfect weer om in de tuin bezig te zijn.Zo weer even een foto maken, want voor m'n gevoel schiet het voor geen reet op, maar m'n kliko zit inmiddels weer halfvol.
Mogelijk wel als je ze injecteert met motorolie enzoquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, vast wel, maar die slopen gaat zo'n ding niet stuk aan joh.
Moest ze niet werken?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal heb je een heerlijke stranddag gehad?
Ik heb niemand gezien met een handdoek met omgekeerde ananassen. 🤔quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal heb je een heerlijke stranddag gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |