kan je nog wel naar buiten kijken dan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb in m'n hele leven nog nooit een raam gewassenOf misschien ooit 1x als kind met m'n moeder.
Dat ik weet hoe, betekent niet dat ik het graag doe.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kom hier even voor doen. Ik snap het niet zo goed
quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ik weet hoe, betekent niet dat ik het graag doe.
Iemand anders heeft ze altijd gewassen, of moeder, of schoonmaakster, of nu Gergiquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:32 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je nog wel naar buiten kijken dan?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
U wil hier parkeren, mag dat?
Koekoeksbloemquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit onkruid maar wel heel mooibehalve die heermoes rechtsonder
Een plant is alleen onkruid als je hem niet wil.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit onkruid maar wel heel mooibehalve die heermoes rechtsonder
Tenzij het munt is of bamboequote:Op zaterdag 13 april 2024 13:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een plant is alleen onkruid als je hem niet wil.
hee dudjeprutjekutjequote:Op zaterdag 13 april 2024 13:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Accu stuk. Rip.
[..]
Nice
[..]
Het ligt gewoon aan die snelweg
[..]
Hoi krekkiegekkielekkerbekkie
topquote:
yesssquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een plant is alleen onkruid als je hem niet wil.
Ramenlikker? Is dat iemand die je in huurt?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het met die ramenlikker geen probleem om te doen en het ging nog streeploos ook. Zo gepiept. Maar heb net even de wisser uit de badkamer geprobeerd maar die is niet helemaal recht dus ik ga even op zoek naar een nieuw doekje. Al is het raam nu alweer droog.
hendige sjieke movequote:Op zaterdag 13 april 2024 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
inderdaad, in mijn tuin zit ook bamboe. Ben dat kort aan het snoeien (in etappes want PFF) en wil het kort houden in de hoop dat het dan gaat afstervenquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Tenzij het munt is of bamboe
Want dat heeft levenslange gevolgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben geen lekker bier daar?quote:
Dat is laatquote:
wat futuristischquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bijzondere lantaarn palen hier
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:38 schreef AirwiN het volgende:
@:LTVDK @:4EverBlackEyed @:essnhills Ze hadden deze bij de Appie.Ik kende m nog niet dus straks proberen.
[ afbeelding ]
BRB even m'n tuin vol kudzu zetten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Tenzij het munt is of bamboe
Want dat heeft levenslange gevolgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |