SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
welke tunnelquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:19 schreef Nattekat het volgende:
lol, door de vertraging aan de nieuwe weg tussen de A4 en A44 zijn er navigatiesystemen die je al via die tunnel sturen terwijl ie niet eens open is
Maar dan van Leifheit. Hij stopt er steeds mee na een seconde. Heb hem nu weer aan het infuus gehangen en hij doet weer alsof hij leeg is.quote:
je ouwe ramen likker tevoorschijn toveren en het op de ouwe manier doenquote:
echt prachtigquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh die is ook mooi. Sowieso, kleurtjes
Ik heb geen zeemquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:24 schreef mschol het volgende:
[..]
je ouwe ramen likker tevoorschijn toveren en het op de ouwe manier doen
Jaquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:22 schreef Nattekat het volgende:
Whehehe, na die enorme chaos in en rond Den Haag hebben ze besloten dat het dit weekend nog een stuk mooier kan. A13 nu ook dicht
@:Haags
theedoek en vaatdoekje werkt ookquote:
Nee is geen onkruid, zag ze toevallig net in het tuincentrumquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit onkruid maar wel heel mooibehalve die heermoes rechtsonder
Accu stuk. Rip.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan van Leifheit. Hij stopt er steeds mee na een seconde. Heb hem nu weer aan het infuus gehangen en hij doet weer alsof hij leeg is.
Nicequote:Op zaterdag 13 april 2024 13:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die klinkt heel bekend maar zou hem niet hebben herkend
Ik heb deze vorige week geplant als klein plantje, er komen al bloemetjes aan!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het ligt gewoon aan die snelwegquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:13 schreef Nattekat het volgende:
Vorige week stond er ook al een auto af te fikken op de A4, zou het door de hoge temperatuur komen?
Hoi krekkiegekkielekkerbekkiequote:
Oh, nee Gergi heeft altijd al een cabrio als 2e auto gehad.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee door de cabrio @:Kwiwi
Maar zou mij ook wel passen hoor.
Of beide een motor
Binnen ook niet?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben op drie hoog opgegroeid, heb nooit de ramen hoeven lappen
ooooh, dan staat ie gewoon op een hele ongemakkelijke plekquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee is geen onkruid, zag ze toevallig net in het tuincentrum
Ik heb in m'n hele leven nog nooit een raam gewassenquote:
Kom hier even voor doen. Ik snap het niet zo goedquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar wat crack zegt, gewoon doekje werkt prima.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb in m'n hele leven nog nooit een raam gewassenOf misschien ooit 1x als kind met m'n moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |