Da’s vast geen 25-meter zwembad.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, 280 meter gezwommen en ook alweer terug van de boodschappen. Denk dat mijn kamer nog niet gedaan is dus nu even rustig een kopje koffie in de schaduw.
Hopelijk heb je vandaag een betere dag.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, 280 meter gezwommen en ook alweer terug van de boodschappen. Denk dat mijn kamer nog niet gedaan is dus nu even rustig een kopje koffie in de schaduw.
Hij moest 280 meter zwemmen om boodschappen te halen.quote:
ligt het pakketje daadwerkelijk bij de pakketdienst of hebben ze alleen een verzendlabel aangemaakt?quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een pakketje met voorverkoop producten zou op de 19e verzonden worden, maar ligt nu al bij de pakketdienst. 🤔
Volgens de pakketdienst ligt het op het depot.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt het pakketje daadwerkelijk bij de pakketdienst of hebben ze alleen een verzendlabel aangemaakt?
dan is het allemaal bonus eerder in huisquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens de pakketdienst ligt het op het depot.
Zat er gisteravond nog aan te denken. "Hey een mooie titanic-zonsondergang! O ja verrek."quote:
Kort, op de fiets kan dat prima nu, of ga je heel langzaam op een elektrische?quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo lekker fietsen. Maar ik twijfel nog tussen een lange of korte broek.
Ja, dat wel. Chauffeur is onderweg naar het parcelpunt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is het allemaal bonus eerder in huis
Iets van 40km ongeveer is de bedoeling met een gemiddelde van ongeveer 20 kmh.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kort, op de fiets kan dat prima nu, of ga je heel langzaam op een elektrische?
Teveel aubergine gehad natuurlijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:37 schreef dud0r het volgende:
Het is alweer bijna lunchtijd maar ik heb niet echt honger
Neuh want die heb ik zoveel mogelijk laten liggen.quote:
Mooi! Tis niet snel goed hè?quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, haven. Kaartje voor de boot gekocht. Op naar Brac!
Het had wel een tandje minder gekund met de zon e de hitte trouwens. Maar goed.
Nee deze omslag is even pittig voor een bejaarde, sorry.quote:
Komt doordat je al die tijd op de bank hebt gehangenquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:37 schreef dud0r het volgende:
Dit is incorrect en tevens onjuistquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt doordat je al die tijd op de bank hebt gehangen
Dan lunch je licht.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:37 schreef dud0r het volgende:
Bed uit, gedoucht, beetje cardio, ontbeten, stukje gewandeld, iets meer dan een uurtje gereden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent überhaupt je bed niet uit gekomen?
Lekker lampen kauwenquote:
Zeker weten dat dat niet in je dromen was?quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bed uit, gedoucht, beetje cardio, ontbeten, stukje gewandeld, iets meer dan een uurtje gereden.
[..]
Lekker lampen kauwen
Ja. Vraag maar aan @loveislikeakissquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker weten dat dat niet in je dromen was?
Nee, tuurlijk nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:06 schreef mschol het volgende:
[..]
je ligt al sinds gisteravond als een lijk in bed?
Maagzuur is een bitchquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet niet wat er met mijn maag aan de hand is, maar ik word al de hele week licht misselijk wakker terwijl eetlust verder gewoon prima is... en het gaat ook gewoon niet weg tot ver in de middag.
Ben net thuis van de lokale Appie. Liepen we er gewoon tegelijkertijd rond.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:11 schreef Haags het volgende:
Even Oekraïne gesponsord met een mandje boodschappen bij de lokale appie
Ja gisteren en vanochtend is dat niet heel gekquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:37 schreef dud0r het volgende:
Zwanger?quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet niet wat er met mijn maag aan de hand is, maar ik word al de hele week licht misselijk wakker terwijl eetlust verder gewoon prima is... en het gaat ook gewoon niet weg tot ver in de middag.
Zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben net thuis van de lokale Appie. Liepen we er gewoon tegelijkertijd rond.
oh gelukkig maarquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet
Ben ook een paar keer naar de keuken gelopen voor wat eten en drinken en lag meer als een lijk op de bank.
Of kaarsen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bed uit, gedoucht, beetje cardio, ontbeten, stukje gewandeld, iets meer dan een uurtje gereden.
[..]
Lekker lampen kauwen
quote:
Niks mis mee. Nu net in de trein?quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ga nu lekker naar huis, maar had wel een biertje ja
Mindt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:38 schreef AirwiN het volgende:
@:LTVDK @:4EverBlackEyed @:essnhills Ze hadden deze bij de Appie.Ik kende m nog niet dus straks proberen.
[ afbeelding ]
Die zag ik gister ook ja, werd even onpasselijk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:38 schreef AirwiN het volgende:
@:LTVDK @:4EverBlackEyed @:essnhills Ze hadden deze bij de Appie.Ik kende m nog niet dus straks proberen.
[ afbeelding ]
Likken?quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Eindelijk de ramen likken. Is de accu van dat ding weer zowat leeg.
💔quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zag ik gister ook ja, werd even onpasselijk.
We verwachten een compleet reviewquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
moest je jezelf weer opladenquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Eindelijk de ramen likken. Is de accu van dat ding weer zowat leeg.
Je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die is gewoon onderdeel van je leugen.
Je bent zwangerquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:06 schreef Nattekat het volgende:
Haha dat dacht ik ook alquote:
Kan ook nogquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
💔quote:
Niet. Lui leef beste leefquote:
Dan heb ik echt een aantal biologielessen gemistquote:[..]
Je bent zwanger
Even asexuele voortplanting opzoekenquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet. Lui leef beste leef
[..]
Dan heb ik echt een aantal biologielessen gemist
Als er een nieuwsbericht komt dat er 100 petunias p de weg listen weten we van wie dat komtquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:06 schreef kwiwi het volgende:
Verkeerde auto meegenomen naar het tuincentrum. Hoewel het er geinig uitziet met open dak en al die planten op de achterbank![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als er een nieuwsbericht komt dat er 100 petunias p de weg liggen weten we van wie dat komt
Waarom steek je die auto dan ook in de brandquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Staat een auto af te fikken op de A4. En dan is het nog niet eens echt warm.
oh wat gezelligquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:06 schreef kwiwi het volgende:
Verkeerde auto meegenomen naar het tuincentrum. Hoewel het er geinig uitziet met open dak en al die planten op de achterbank![]()
[ afbeelding ]
Had ik zin in. Heeft de lokale brandweer ook eens wat te doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom steek je die auto dan ook in de brand
Kwiwi moet eerst plantjes poten dus het duurt even voordat de brandweer eraan komtquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had ik zin in. Heeft de lokale brandweer ook eens wat te doen.
Zijn jullie onderhand ook in de Midlifecrisis geraakt?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:06 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoorde toch echt sirenes daarnetquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kwiwi moet eerst plantjes poten dus het duurt even voordat de brandweer eraan komt
Nog nooit gehadquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn jullie onderhand ook in de Midlifecrisis geraakt?
Inderdaad, prioriteitenquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kwiwi moet eerst plantjes poten dus het duurt even voordat de brandweer eraan komt
Omdat we planten kopen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn jullie onderhand ook in de Midlifecrisis geraakt?
Als het past dan was het niet de verkeerde auto. Tenzij je nu bloemblaadjes over de snelweg strooit.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:06 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Er waaien er wel af en toe wat weg ja, heel romantischquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als het past dan was het niet de verkeerde auto. Tenzij je nu bloemblaadjes over de snelweg strooit.
Oh die is ook mooi. Sowieso, kleurtjesquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die klinkt heel bekend maar zou hem niet hebben herkend
Ik heb deze vorige week geplant als klein plantje, er komen al bloemetjes aan!![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |