Nee, tuurlijk nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:06 schreef mschol het volgende:
[..]
je ligt al sinds gisteravond als een lijk in bed?
Maagzuur is een bitchquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet niet wat er met mijn maag aan de hand is, maar ik word al de hele week licht misselijk wakker terwijl eetlust verder gewoon prima is... en het gaat ook gewoon niet weg tot ver in de middag.
Ben net thuis van de lokale Appie. Liepen we er gewoon tegelijkertijd rond.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:11 schreef Haags het volgende:
Even Oekraïne gesponsord met een mandje boodschappen bij de lokale appie
Ja gisteren en vanochtend is dat niet heel gekquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:37 schreef dud0r het volgende:
Het is alweer bijna lunchtijd maar ik heb niet echt honger
Zwanger?quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet niet wat er met mijn maag aan de hand is, maar ik word al de hele week licht misselijk wakker terwijl eetlust verder gewoon prima is... en het gaat ook gewoon niet weg tot ver in de middag.
Zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben net thuis van de lokale Appie. Liepen we er gewoon tegelijkertijd rond.
oh gelukkig maarquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet
Ben ook een paar keer naar de keuken gelopen voor wat eten en drinken en lag meer als een lijk op de bank.
Of kaarsen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bed uit, gedoucht, beetje cardio, ontbeten, stukje gewandeld, iets meer dan een uurtje gereden.
[..]
Lekker lampen kauwen
quote:
Niks mis mee. Nu net in de trein?quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ga nu lekker naar huis, maar had wel een biertje ja
Mindt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:38 schreef AirwiN het volgende:
@:LTVDK @:4EverBlackEyed @:essnhills Ze hadden deze bij de Appie.Ik kende m nog niet dus straks proberen.
[ afbeelding ]
Die zag ik gister ook ja, werd even onpasselijk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:38 schreef AirwiN het volgende:
@:LTVDK @:4EverBlackEyed @:essnhills Ze hadden deze bij de Appie.Ik kende m nog niet dus straks proberen.
[ afbeelding ]
Likken?quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Eindelijk de ramen likken. Is de accu van dat ding weer zowat leeg.
💔quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zag ik gister ook ja, werd even onpasselijk.
We verwachten een compleet reviewquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |