SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
privacy bestaat nietquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:17 schreef Crack_ het volgende:
hoezo weten mensen hier dat dudor mij heeft geappt![]()
nou jongens, ik heb gereageerd
Ik heb het spel ook op mijn telefoon (andere versie) en vanuit die versie kwam ik er achter dat er ook een op Steam is.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh, das 1 van de meest recente..
ik zou weer een oudere moeten oppakken maar ik faal tegewoordig zo snel
Jaquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:15 schreef Crack_ het volgende: [..] vind het bijzonder dat die mensen nog leven
maar die serie lijkt ook echt 50 jaar oud [..] aan het overwegen?
![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:16 schreef Crack_ het volgende: [..] weet ik niet, misschien wel heb je cu2? [..]
valse leeftijd
Omdat ze denken dat ik wanhopige appjes naar je stuurquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:17 schreef Crack_ het volgende:
hoezo weten mensen hier dat dudor mij heeft geappt![]()
nou jongens, ik heb gereageerd
Dat denken we niet, dat is zo. Lilak zegt het en die spreekt altijd de waarheid.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat ik wanhopige appjes naar je stuur
I'm not saying i approve, but i understandquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb vroeger ooit de eerste gespeeld, was 1 van mijn eerste eigen gamesquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het spel ook op mijn telefoon (andere versie) en vanuit die versie kwam ik er achter dat er ook een op Steam is.
Lilak zei alleen dat een wanhopig iemand crack geappt had.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat denken we niet, dat is zo. Lilak zegt het en die spreekt altijd de waarheid.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wordt hier ook nog meegedeeld wat er is gestuurd naar dudor?
zonder telefoon naar supermarkt kan ik niet betalenquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb vandaag echt de hele dag mn telefoon links laten liggenmaar niet bewust
.Zelfs naar de supermarkt had ik hem niet bij, dat was wel even apart. En ik had wel mn werktelefoon en laptop dus is niet dat ik niet online was, maar toch
Het een sluit het ander niet uit gelukkig.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lilak zei alleen dat een wanhopig iemand crack geappt had.
Ik ben niet wanhopig![]()
Had crack wel geappt vanmiddag
laat ze maar denkenquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
hahahahahaquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lilak zei alleen dat een wanhopig iemand crack geappt had.
Ik ben niet wanhopig![]()
Had crack wel geappt vanmiddag
Dat klinkt sowieso als iemand die niet genoeg aandacht heeft gekregen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
Ze heeft ook een keer wat gepulled bij mij in de tijd dat ik nog naar die studentenvereniging toe ging. Ik stond gewoon met een vriendin op de dansvloer en er viel iemand van het podium af of weet ik veel wat. Komt ze ineens naar ons toe "ja, ik zie wel dat jullie het over mij hebben, jullie vinden mij echt knap he?" dus wij reageren "oh nou nee we waren eigenlijk aan het kijken naar hoe X van het podium af viel" "oh haha nou ik zag echt wel dat jullie het over mij en mijn looks en mijn vriendje hadden". Ondertussen kwam het "vriendje" er bij staan en die keek zwaar geschrokken, bleek er dus weer een te zijn die van niks wist
Zo veel verhalen over deze meidMaar ik vind het allemaal ook wel treurig omdat hier waarschijnlijk heel veel autisme dat nooit genoeg aandacht gekregen heeft achter zit.
Gratis boodschappen dusquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:22 schreef mschol het volgende:
[..]
zonder telefoon naar supermarkt kan ik niet betalen
gezelllllquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
Ze heeft ook een keer wat gepulled bij mij in de tijd dat ik nog naar die studentenvereniging toe ging. Ik stond gewoon met een vriendin op de dansvloer en er viel iemand van het podium af of weet ik veel wat. Komt ze ineens naar ons toe "ja, ik zie wel dat jullie het over mij hebben, jullie vinden mij echt knap he?" dus wij reageren "oh nou nee we waren eigenlijk aan het kijken naar hoe X van het podium af viel" "oh haha nou ik zag echt wel dat jullie het over mij en mijn looks en mijn vriendje hadden". Ondertussen kwam het "vriendje" er bij staan en die keek zwaar geschrokken, bleek er dus weer een te zijn die van niks wist
Zo veel verhalen over deze meidMaar ik vind het allemaal ook wel treurig omdat hier waarschijnlijk heel veel autisme dat nooit genoeg aandacht gekregen heeft achter zit.
heb je geen pinpas?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:22 schreef mschol het volgende:
[..]
zonder telefoon naar supermarkt kan ik niet betalen
snapte wel wat ie bedoeldequote:
Haha, heb je nooit 1 van haar vrienden gesproken?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
Hebben allemaal wel eens wanhopige appjes naar vrouwelijke FOK!kers gestuurd. Niets om je voor te schamen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klinkt sowieso als iemand die niet genoeg aandacht heeft gekregen.
Bedankt voor deze post, dacht al dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben allemaal wel eens wanhopige appjes naar vrouwelijke FOK!kers gestuurd. Niets om je voor te schamen.
net nog een dickpick gestuurdquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben allemaal wel eens wanhopige appjes naar vrouwelijke FOK!kers gestuurd. Niets om je voor te schamen.
Gaat dit over die aids op een niet zichtbare plek?quote:
Ieuwquote:
Ze heeft eigenlijk geen vrienden (al denkt ze wederom van wel). Ze doet altijd of ze beste vrienden is met iedereen, maar eigenlijk heeft ze alleen het "vriendje" van dat moment.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Haha, heb je nooit 1 van haar vrienden gesproken?
kakquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat dit over die aids op een niet zichtbare plek?
Dudor mag wel uitkijken, zometeen gaat het nog heel het internet rondquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:26 schreef Crack_ het volgende:
niet mijn dick maar ga er van uit dat dat niet uitmaakt
Zo werkt het niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:26 schreef Crack_ het volgende:
niet mijn dick maar ga er van uit dat dat niet uitmaakt
quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dudor mag wel uitkijken, zometeen gaat het nog heel internet rond
quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kak
of bedoel, janet gestuurd naar iemand
waarom ga je eigenlijk nog met die meid om? Of moet dat vanwege ehh ja weet ik veel, gezamenlijke meukquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
Oke laatste. Ooit toen ze op een feestje bij een jongen gezeten had (hij had zo veel LSD op dat hij niet meer kon praten, dus het was alleen zitten, geen gesprek) had ze daarna ook weer bedacht dat hij haar vriend was. Was rond Valentijnsdag en omdat hij écht niet meer van haar af kwam plande hij wat in om haar te spreken en het af te kappen. Ging ze tegen iedereen vertellen dat ze een hete Valentijnsdate gepland had staan, help![]()
Kom op. Je wil toch vrij hebben morgen?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:31 schreef Crack_ het volgende:
Als ik nu even doorwerk, dan ben ik over een uurtje klaar. Ik weet nu al dat ik niet door ga werken![]()
the sadness
Werken op dit tijdstip?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:31 schreef Crack_ het volgende:
Als ik nu even doorwerk, dan ben ik over een uurtje klaar. Ik weet nu al dat ik niet door ga werken![]()
the sadness
je moet toch iets te vertellen hebben op FOK!quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom ga je eigenlijk nog met die meid om? Of moet dat vanwege ehh ja weet ik veel, gezamenlijke meuk
Ik ga niet met haar om en heb dat ook nooit echt gedaan, maar via via krijg je toch van alles mee. Haar spreken was jaren geleden toen ik nog wel actief was daarquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom ga je eigenlijk nog met die meid om? Of moet dat vanwege ehh ja weet ik veel, gezamenlijke meuk
Ahhhhquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
Oke laatste. Ooit toen ze op een feestje bij een jongen gezeten had (hij had zo veel LSD op dat hij niet meer kon praten, dus het was alleen zitten, geen gesprek) had ze daarna ook weer bedacht dat hij haar vriend was. Was rond Valentijnsdag en omdat hij écht niet meer van haar af kwam plande hij wat in om haar te spreken en het af te kappen. Ging ze tegen iedereen vertellen dat ze een hete Valentijnsdate gepland had staan, help![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
je moet toch iets te vertellen hebben op FOK!
iewl, mensen die buiten komenquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sorry, ben al weg :$quote:
1 verhaaltje voor het slapen gaan?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ahhhh
Nog 1 verhaaltje pleasseeeee
Ja ach ja. Hee jij ook hier?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
1 verhaaltje voor het slapen gaan?
Maar misschien heeft zij haar eisen gewoon lager liggen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:36 schreef RockNijntje het volgende:
Maar om het even terug te breien naar waar het origineel over ging: ik vind het dus enorm oneerlijk dat het zulke vrouwen blijkbaar lukt om continu een relatie te hebben, terwijl er een boel mannen rondlopen die vast allerlei leuke, fijne en mooie dingen te bieden hebben en dat het hen niet lukt om iemand te vinden.
Hee, dat zouden we prive houden!quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar misschien heeft zij haar eisen gewoon lager liggen.
Ik ken iig ook een man die het niet lukt iemand te vinden, maar toen een best leuke vrouw zich aan hem aanbood, was dat niet zijn type.
Volgens mij heeft @:Crack_ wel enigszins gelijk, als je maar graag genoeg wil, dan heb je zo een relatie.
domme mannen of slimmere vrouwen.. take your pickquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:36 schreef RockNijntje het volgende:
Maar om het even terug te breien naar waar het origineel over ging: ik vind het dus enorm oneerlijk dat het zulke vrouwen blijkbaar lukt om continu een relatie te hebben, terwijl er een boel mannen rondlopen die vast allerlei leuke, fijne en mooie dingen te bieden hebben en dat het hen niet lukt om iemand te vinden.
Daar is toch weinig oneerlijks aan? Het is sneu wanneer mensen graag een relatie willen maar niet kunnen vinden. Maar dat staat volgens mij helemaal los van of andere mensen wel een relatie kunnen vinden. Het is niet alsof bepaalde mensen meer recht hebben op een relatie dan anderen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:36 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb niet het idee dat de mannen die ik ken nog enige eisen over hebben, vandaar dat ik het zo lastig vind om te geloven. In het echt benadert niemand ze op een meer dan vriendschappelijke manier, ook niet als zij dat wel doen. Matches op dating apps krijgen ze nooit. Dat soort dingen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar misschien heeft zij haar eisen gewoon lager liggen.
Ik ken iig ook een man die het niet lukt iemand te vinden, maar toen een best leuke vrouw zich aan hem aanbood, was dat niet zijn type.
Volgens mij heeft @:Crack_ wel enigszins gelijk, als je maar graag genoeg wil, dan heb je zo een relatie.
ja, het gaat ook wel vandaag af... of voor het slapen gaan moet ik zeggen. Maar of dat dan over een uur is of om 02.00quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom op. Je wil toch vrij hebben morgen?
lekkerquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Werken op dit tijdstip?Ik ga gewoon mijn bed in duiken
oh okequote:Op vrijdag 12 april 2024 23:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga niet met haar om en heb dat ook nooit echt gedaan, maar via via krijg je toch van alles mee. Haar spreken was jaren geleden toen ik nog wel actief was daar
Hmm ja, het zou natuurlijk kunnen. Het is vooral dat ik in mn omgeving zie dat mensen die erover klagen, zelf nog steeds mensen afwijzen en hun eisen (te) hoog hebben liggen. Wat ik overigens wel heel goed begrijp, want ik blijf ook liever alleen dan samen met iemand waar ik ongelukkig van word. Maar als ze echt een relatie zouden willen, zouden ze dat best kunnen krijgen, misschien niet binnen een dag, maar wel binnen een jaar.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat de mannen die ik ken nog enige eisen over hebben, vandaar dat ik het zo lastig vind om te geloven. In het echt benadert niemand ze op een meer dan vriendschappelijke manier, ook niet als zij dat wel doen. Matches op dating apps krijgen ze nooit. Dat soort dingen.
Ik denk ook dat eisen er over het algemeen veel mee te maken hebben hoorMaar degenen die hard hun best doen en nog steeds niemand ontmoeten, daar heb ik het dan specifiek over. Maar misschien proberen ze niet hard genoeg, ik weet het niet
Ik heb in m'n omgeving dus juist weer wat meer voorbeelden van mensen die niet eens de kans krijgen om iemand af te wijzenquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, het zou natuurlijk kunnen. Het is vooral dat ik in mn omgeving zie dat mensen die erover klagen, zelf nog steeds mensen afwijzen en hun eisen (te) hoog hebben liggen. Wat ik overigens wel heel goed begrijp, want ik blijf ook liever alleen dan samen met iemand waar ik ongelukkig van word. Maar als ze echt een relatie zouden willen, zouden ze dat best kunnen krijgen, misschien niet binnen een dag, maar wel binnen een jaar.
Maar als je heel graag een relatie wil, ben je misschien alsnog gelukkiger in een relatie met iemand die je niet superleuk vind, dan dat je alleen blijft en kan het alsnog wel een tijdje goed gaan.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb in m'n omgeving dus juist weer wat meer voorbeelden van mensen die niet eens de kans krijgen om iemand af te wijzen
Maar inderdaad, misschien irritant dat mensen die het wel kunnen krijgen klagen dat ze het niet kunnen krijgen, maar wel goed dat ze mensen afwijzen. Een relatie heeft mijn inziens weinig kans van slagen als het alleen om het hebben van een relatie en niet om de persoon gaat
Uiteindelijk weten we allemaal niet wat we aan het doen zijn toch, of dat nou over relaties gaat of niet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 00:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar als je heel graag een relatie wil, ben je misschien alsnog gelukkiger in een relatie met iemand die je niet superleuk vind, dan dat je alleen blijft en kan het alsnog wel een tijdje goed gaan.
Ik weet het niet, zo graag wil ik geen relatie.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 00:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uiteindelijk weten we allemaal niet wat we aan het doen zijn toch, of dat nou over relaties gaat of niet.
Ik lig op een bed. Dus ik weet in ieder geval iets.quote:Op zaterdag 13 april 2024 00:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uiteindelijk weten we allemaal niet wat we aan het doen zijn toch, of dat nou over relaties gaat of niet.
neenquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoi hoiquote:
Waarmee? De spammer? Ja die zag ik ook toevallig. Meestal kom ik alleen even snel hier posten voor het oude mannenplasjequote:
neen, wil nog één lesje afmaken maar kan het allemaal niet vinden. Lig wel chill in bedquote:
oh ik vind het licht van mn telefoon dan echt veels te helderquote:Op zaterdag 13 april 2024 02:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarmee? De spammer? Ja die zag ik ook toevallig. Meestal kom ik alleen even snel hier posten voor het oude mannenplasje
Uurtje of 2?quote:Op zaterdag 13 april 2024 02:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neen, wil nog één lesje afmaken maar kan het allemaal niet vinden. Lig wel chill in bed![]()
hoelang heb je geslapen
Oh nee daar heb ik niet zo'n last vanquote:Op zaterdag 13 april 2024 02:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik vind het licht van mn telefoon dan echt veels te helder
oh das kut dimmyquote:Op zaterdag 13 april 2024 06:00 schreef datismijnmening het volgende:
Niet geslapen![]()
Dacht dat ik weer beter aan het worden was
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op zaterdag 13 april 2024 06:00 schreef datismijnmening het volgende:
Niet geslapen![]()
je denkt dat je vanaaf ook niet gaat slapen? Zit je te piekeren over iets?quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja brunch morgen ook maar afgezegd
Elke keer als ik plat ga liggen lopen mijn sinussen helemaal vol. En recht op kan ik niet slapenquote:Op zaterdag 13 april 2024 07:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je denkt dat je vanaaf ook niet gaat slapen? Zit je te piekeren over iets?
Rip dimmyquote:Op zaterdag 13 april 2024 06:00 schreef datismijnmening het volgende:
Niet geslapen![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja brunch morgen ook maar afgezegd
op 45° gaan liggen danquote:Op zaterdag 13 april 2024 07:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Elke keer als ik plat ga liggen lopen mijn sinussen helemaal vol. En recht op kan ik niet slapen
Heb je geen neusspray. Heeft mij laatste keer goed geholpenquote:Op zaterdag 13 april 2024 07:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Elke keer als ik plat ga liggen lopen mijn sinussen helemaal vol. En recht op kan ik niet slapen
Ja heb mijn nieuwe zara jas aan:p die is nu misschien nog iets te frisquote:Op zaterdag 13 april 2024 07:45 schreef Karzai het volgende:
Heerlijk lenteweer
13 april 2024, 07:27
Dit weekend is het aangenaam lenteweer met flink wat ruimte voor de zon. De temperatuurverschillen tussen beide dagen zijn wel groot. Vandaag is het zeer zacht met 18 tot 23 graden
Oh vet kwiwiquote:Op zaterdag 13 april 2024 07:47 schreef kwiwi het volgende:
Jeej ik ben nu ook officieel ook in het team "Absturzsicherung" (valbescherming?) bij de brandweerDat is dat je op daken klimt, mensen ook van grote hoogte op gebouwen mag redden, aan een brug kan hangen etc. wat maar nodig is waarbij je gezekerd te werk moet gaan. Vind het echt leuk om steeds nieuwe vaardigheden te leren
https://www.instagram.com/p/C5pStMprrN6/?igsh=eHA0cDZtZmk5cGtkquote:Op zaterdag 13 april 2024 07:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/C5pStMprrN6/?igsh=eHA0cDZtZmk5cGtk
Gaaf!quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:47 schreef kwiwi het volgende:
Jeej ik ben nu officieel ook in het team "Absturzsicherung" (valbescherming?) bij de brandweerDat is dat je op daken klimt, mensen ook van grote hoogte op gebouwen mag redden, aan een brug kan hangen etc. wat maar nodig is waarbij je gezekerd te werk moet gaan. Vind het echt leuk om steeds nieuwe vaardigheden te leren
wat is de volgende stap? dat je om mag gaan met gevaarlijke stoffen/mensen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:47 schreef kwiwi het volgende:
Jeej ik ben nu officieel ook in het team "Absturzsicherung" (valbescherming?) bij de brandweerDat is dat je op daken klimt, mensen ook van grote hoogte op gebouwen mag redden, aan een brug kan hangen etc. wat maar nodig is waarbij je gezekerd te werk moet gaan. Vind het echt leuk om steeds nieuwe vaardigheden te leren
Ja al geprobeerdquote:Op zaterdag 13 april 2024 07:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je geen neusspray. Heeft mij laatste keer goed geholpen
Toco tholin al geprobeerd?quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat mag nu alquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:02 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is de volgende stap? dat je om mag gaan met gevaarlijke stoffen/mensen?
Een blusvliegtuigquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:11 schreef mschol het volgende:
[..]
oh oke, wat is dan de volgende stap?
Ripquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan is het denk ik toch de leeftijd.
Blijven leren en oefenen totdat ik ooit kommandant benquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:11 schreef mschol het volgende:
[..]
oh oke, wat is dan de volgende stap?
Zeer herkenbaar. Denk dat deze meme gaat slagen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:13 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Dit is mijn favo nieuwe meme
* Bouwt extra etage op bospodquote:Op zaterdag 13 april 2024 07:47 schreef kwiwi het volgende:
Crack_ertje?quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:43 schreef dud0r het volgende:
Croissantje, chocolade broodje en een crackertje
Nee die nietquote:
werk roeptquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom ging mijn wekker vanmorgen om half 8?
Krezanten en zalmquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:43 schreef dud0r het volgende:
Croissantje, chocolade broodje en een crackertje
Standaard hotel ontbijtje.quote:
Boh ik wil ook zalmquote:
De mijne ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom ging mijn wekker vanmorgen om half 8?
huehue..quote:
heb je je memo niet gelezen dat je nu een dag extra moet werken?quote:
Ik bedoelde wat andersquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Standaard hotel ontbijtje.
Nog even twee eitjes, een kaneelbroodje en een mini chocolade muffins gepakt
[..]
Boh ik wil ook zalm
[..]
De mijne ook
Ha. Ha.quote:
je zit in een hotel?quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Standaard hotel ontbijtje.
Nog even twee eitjes, een kaneelbroodje en een mini chocolade muffins gepakt
Van 140 meter zwemmen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha. Ha.
Nee okee ik had twee kleffe croissants en een kop koffie, aangevuld met een zelfgekochte banaan.
En inmiddels alweer 140 meter gezwommen, dat wel. Zou me niks verbazen als ik 5 kilo afgevallen ben als ik thuis kom.
Van 140 meter gaan die croissants en banaan er niet af hoorquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha. Ha.
Nee okee ik had twee kleffe croissants en een kop koffie, aangevuld met een zelfgekochte banaan.
En inmiddels alweer 140 meter gezwommen, dat wel. Zou me niks verbazen als ik 5 kilo afgevallen ben als ik thuis kom.
Oh jij.quote:
Anders heb ik geen standaard hotel ontbijtjequote:
Nee van gemiddeld 10k stappen, flink op en af, en zwemmen, en te weinig eten. Okee het stond er een beetje raar jaquote:
Nee vannacht beter geslapen. Nog niet geweldig maar het is wat het is. Te warm of in de loeiende airco.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe staat het bed je bedbugs? Niet meer gebeten hoop ik?
Op elkaar is wel lekkerquote:
Krijgen nog wel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:10 schreef rival het volgende:
Goedemorgen
Ik krijg in ieder geval gekookte eitjes bij m’n ontbijt
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:14 schreef rival het volgende:
Wel hè, kreeg de vraag of ik ze gekookt of gebakken wilde hebben. Luxe
Nee, die heb ik gemist.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:57 schreef mschol het volgende:
[..]
huehue..
[..]
heb je je memo niet gelezen dat je nu een dag extra moet werken?
Zelf nog eitjes bevrucht?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:14 schreef rival het volgende:
[..]
Wel hè, kreeg de vraag of ik ze gekookt of gebakken wilde hebben. Luxe
Verkeerde scquote:
Je hebt een wattes? Kun je daar niet beter mee langs de dokter gaan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:32 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb een cruffin, not great, not terrible
Gesuikerde croissant in donutvormquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt een wattes? Kun je daar niet beter mee langs de dokter gaan?
Is dit een croissant muffin?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:32 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb een cruffin, not great, not terrible
Dai dat durft joh.quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:47 schreef kwiwi het volgende:
Ik kom er aan!quote:
Ja. Lag gisteren bij de appie. Kunnen we die ook weer afvinkenquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dit een croissant muffin?
Jij hebt wel hippe ontbijtjes!
Heb jij die banaancroissant ook getest?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kom er aan!
[..]
Ja. Lag gisteren bij de appie. Kunnen we die ook weer afvinken
Klinkt nou niet alsof ik nu gelijk naar de AH moet rennen om er ook eentje te halenquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:38 schreef gianni61 het volgende:
Ja. Lag gisteren bij de appie. Kunnen we die ook weer afvinken
Nee, die smaakcombi lijkt me niet lekkerquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij die banaancroissant ook getest?
Rennen is wel nodig om alle calorieën te compenserenquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt nou niet alsof ik nu gelijk naar de AH moet rennen om er ook eentje te halen
Wordt er nog gefietst dit weekend ?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rennen is wel nodig om alle calorieën te compenseren
Niet door mijquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wordt er nog gefietst dit weekend ?
Ze zorgt wel goed voor jequote:Op zaterdag 13 april 2024 09:37 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb een croissantje gekregen met boter en abrikozenjam
* dud0r gooit erwtensoep er inquote:
Of gewoon rest van de dag niets meer eten, is altijd nog beter dan rennenquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rennen is wel nodig om alle calorieën te compenseren
Door mij ook niet.quote:
Echt he. Als er maar suiker, spek of rauwe vis op zit gaat het zo die stofzuiger inquote:
*kuchkuchkuch*quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze zorgt wel goed voor je
[..]
* dud0r gooit erwtensoep er in
VOCHTIG POESJE
bij jou?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of gewoon rest van de dag niets meer eten, is altijd nog beter dan rennen
Mja met dit mooie weer moet er natuurlijk wel gebarbecued worden vanavond.
BBQ staat gepland en om dat te compenseren ga ik straks fanatiek wildwaterbaanraces doenquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of gewoon rest van de dag niets meer eten, is altijd nog beter dan rennen
Mja met dit mooie weer moet er natuurlijk wel gebarbecued worden vanavond.
Ik scheer altijd met scheermesje. Wel van een duur merk zoals Gillette. Maar die mesjes gaan superlang mee.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:00 schreef mschol het volgende:
zo, weer gedouched en het gezichtshaar verwijderd.. helaas wel met een regulier scheermesje want scheerapparaat messen zijn bietje op en duur om te vervangen voor geen originele delen
Ah dat is wel vervelend ja. Met gras of zand als ondergrond nog wel te doen, maar op een harde houten vloer is het toch minder comfortabel dan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Valt mee, maar het luchtbed dat ik had was lek dus laatste paar uurtjes op de grond
quote:
hoe laat mag ik aanwezig zijnquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dat is wel vervelend ja. Met gras of zand als ondergrond nog wel te doen, maar op een harde houten vloer is het toch minder comfortabel dan.
[..]Maar je moet dan een banaan met chocolade eten, dat is vast niets voor jou. Kun je wel live de soap van mn zus aanhoren
ik weet hoe het werkt maar vindt het gewoon niet fijn, haal mij altijd wel ergens open aan mijn onmogelijke gezicht hoeken en bochtenquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik scheer altijd met scheermesje. Wel van een duur merk zoals Gillette. Maar die mesjes gaan superlang mee.
Gewoon gezicht bevochtigen. Daarna insmeren met scheerschuim of Gel.
Minuutje laten inwerken. En scheren maar.
Op de 1 of andere manier vind ik dit veel sneller gaan.
Gewoon alleen trimmen en niet kaal scheren danquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet hoe het werkt maar vindt het gewoon niet fijn, haal mij altijd wel ergens open aan mijn onmogelijke gezicht hoeken en bochten
Arme andere mensen in het zwembad, ik zie nu voor me dat je iedereen aan de kant duwt of er tegenop knaltquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
BBQ staat gepland en om dat te compenseren ga ik straks fanatiek wildwaterbaanraces doen
Pics van je gezicht.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:07 schreef mschol het volgende:
ik weet hoe het werkt maar vindt het gewoon niet fijn, haal mij altijd wel ergens open aan mijn onmogelijke gezicht hoeken en bochten
Alles is geoorloofd in de jacht op de overwinningquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Arme andere mensen in het zwembad, ik zie nu voor me dat je iedereen aan de kant duwt of er tegenop knalt
Ik ben net klaar met mijn work out.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja je kunt ook gewoon niet antwoorden als je geen zin hebt aan sporten dit weekend?
Word je hard vanquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dat is wel vervelend ja. Met gras of zand als ondergrond nog wel te doen, maar op een harde houten vloer is het toch minder comfortabel dan.
[..]Maar je moet dan een banaan met chocolade eten, dat is vast niets voor jou. Kun je wel live de soap van mn zus aanhoren
das ook niet fijnquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon alleen trimmen en niet kaal scheren dan
neequote:
Dat gevoel heb ik ook wel eens als ik op de wc zitquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben voor mijn doen echt heel creatief geweest
Nu kan je nog 2 croissantjes etenquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, 280 meter gezwommen en ook alweer terug van de boodschappen. Denk dat mijn kamer nog niet gedaan is dus nu even rustig een kopje koffie in de schaduw.
Da’s vast geen 25-meter zwembad.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, 280 meter gezwommen en ook alweer terug van de boodschappen. Denk dat mijn kamer nog niet gedaan is dus nu even rustig een kopje koffie in de schaduw.
Hopelijk heb je vandaag een betere dag.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij moest 280 meter zwemmen om boodschappen te halen.quote:
ligt het pakketje daadwerkelijk bij de pakketdienst of hebben ze alleen een verzendlabel aangemaakt?quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een pakketje met voorverkoop producten zou op de 19e verzonden worden, maar ligt nu al bij de pakketdienst. 🤔
Volgens de pakketdienst ligt het op het depot.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt het pakketje daadwerkelijk bij de pakketdienst of hebben ze alleen een verzendlabel aangemaakt?
dan is het allemaal bonus eerder in huisquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens de pakketdienst ligt het op het depot.
Zat er gisteravond nog aan te denken. "Hey een mooie titanic-zonsondergang! O ja verrek."quote:
Kort, op de fiets kan dat prima nu, of ga je heel langzaam op een elektrische?quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo lekker fietsen. Maar ik twijfel nog tussen een lange of korte broek.
Ja, dat wel. Chauffeur is onderweg naar het parcelpunt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is het allemaal bonus eerder in huis
Iets van 40km ongeveer is de bedoeling met een gemiddelde van ongeveer 20 kmh.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kort, op de fiets kan dat prima nu, of ga je heel langzaam op een elektrische?
Teveel aubergine gehad natuurlijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:37 schreef dud0r het volgende:
Het is alweer bijna lunchtijd maar ik heb niet echt honger
Neuh want die heb ik zoveel mogelijk laten liggen.quote:
Mooi! Tis niet snel goed hè?quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, haven. Kaartje voor de boot gekocht. Op naar Brac!
Het had wel een tandje minder gekund met de zon e de hitte trouwens. Maar goed.
Nee deze omslag is even pittig voor een bejaarde, sorry.quote:
Komt doordat je al die tijd op de bank hebt gehangenquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:37 schreef dud0r het volgende:
Dit is incorrect en tevens onjuistquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt doordat je al die tijd op de bank hebt gehangen
Dan lunch je licht.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:37 schreef dud0r het volgende:
Bed uit, gedoucht, beetje cardio, ontbeten, stukje gewandeld, iets meer dan een uurtje gereden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent überhaupt je bed niet uit gekomen?
Lekker lampen kauwenquote:
Zeker weten dat dat niet in je dromen was?quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bed uit, gedoucht, beetje cardio, ontbeten, stukje gewandeld, iets meer dan een uurtje gereden.
[..]
Lekker lampen kauwen
Ja. Vraag maar aan @loveislikeakissquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker weten dat dat niet in je dromen was?
Nee, tuurlijk nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:06 schreef mschol het volgende:
[..]
je ligt al sinds gisteravond als een lijk in bed?
Maagzuur is een bitchquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet niet wat er met mijn maag aan de hand is, maar ik word al de hele week licht misselijk wakker terwijl eetlust verder gewoon prima is... en het gaat ook gewoon niet weg tot ver in de middag.
Ben net thuis van de lokale Appie. Liepen we er gewoon tegelijkertijd rond.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:11 schreef Haags het volgende:
Even Oekraïne gesponsord met een mandje boodschappen bij de lokale appie
Ja gisteren en vanochtend is dat niet heel gekquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:37 schreef dud0r het volgende:
Zwanger?quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet niet wat er met mijn maag aan de hand is, maar ik word al de hele week licht misselijk wakker terwijl eetlust verder gewoon prima is... en het gaat ook gewoon niet weg tot ver in de middag.
Zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben net thuis van de lokale Appie. Liepen we er gewoon tegelijkertijd rond.
oh gelukkig maarquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet
Ben ook een paar keer naar de keuken gelopen voor wat eten en drinken en lag meer als een lijk op de bank.
Of kaarsen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bed uit, gedoucht, beetje cardio, ontbeten, stukje gewandeld, iets meer dan een uurtje gereden.
[..]
Lekker lampen kauwen
quote:
Niks mis mee. Nu net in de trein?quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ga nu lekker naar huis, maar had wel een biertje ja
Mindt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:38 schreef AirwiN het volgende:
@:LTVDK @:4EverBlackEyed @:essnhills Ze hadden deze bij de Appie.Ik kende m nog niet dus straks proberen.
[ afbeelding ]
Die zag ik gister ook ja, werd even onpasselijk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:38 schreef AirwiN het volgende:
@:LTVDK @:4EverBlackEyed @:essnhills Ze hadden deze bij de Appie.Ik kende m nog niet dus straks proberen.
[ afbeelding ]
Likken?quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Eindelijk de ramen likken. Is de accu van dat ding weer zowat leeg.
💔quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zag ik gister ook ja, werd even onpasselijk.
We verwachten een compleet reviewquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
moest je jezelf weer opladenquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Eindelijk de ramen likken. Is de accu van dat ding weer zowat leeg.
Je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die is gewoon onderdeel van je leugen.
Je bent zwangerquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:06 schreef Nattekat het volgende:
Haha dat dacht ik ook alquote:
Kan ook nogquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
💔quote:
Niet. Lui leef beste leefquote:
Dan heb ik echt een aantal biologielessen gemistquote:[..]
Je bent zwanger
Even asexuele voortplanting opzoekenquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet. Lui leef beste leef
[..]
Dan heb ik echt een aantal biologielessen gemist
Als er een nieuwsbericht komt dat er 100 petunias p de weg listen weten we van wie dat komtquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:06 schreef kwiwi het volgende:
Verkeerde auto meegenomen naar het tuincentrum. Hoewel het er geinig uitziet met open dak en al die planten op de achterbank![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als er een nieuwsbericht komt dat er 100 petunias p de weg liggen weten we van wie dat komt
Waarom steek je die auto dan ook in de brandquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Staat een auto af te fikken op de A4. En dan is het nog niet eens echt warm.
oh wat gezelligquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:06 schreef kwiwi het volgende:
Verkeerde auto meegenomen naar het tuincentrum. Hoewel het er geinig uitziet met open dak en al die planten op de achterbank![]()
[ afbeelding ]
Had ik zin in. Heeft de lokale brandweer ook eens wat te doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom steek je die auto dan ook in de brand
Kwiwi moet eerst plantjes poten dus het duurt even voordat de brandweer eraan komtquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had ik zin in. Heeft de lokale brandweer ook eens wat te doen.
Zijn jullie onderhand ook in de Midlifecrisis geraakt?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:06 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoorde toch echt sirenes daarnetquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kwiwi moet eerst plantjes poten dus het duurt even voordat de brandweer eraan komt
Nog nooit gehadquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn jullie onderhand ook in de Midlifecrisis geraakt?
Inderdaad, prioriteitenquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kwiwi moet eerst plantjes poten dus het duurt even voordat de brandweer eraan komt
Omdat we planten kopen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn jullie onderhand ook in de Midlifecrisis geraakt?
Als het past dan was het niet de verkeerde auto. Tenzij je nu bloemblaadjes over de snelweg strooit.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:06 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Er waaien er wel af en toe wat weg ja, heel romantischquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als het past dan was het niet de verkeerde auto. Tenzij je nu bloemblaadjes over de snelweg strooit.
Oh die is ook mooi. Sowieso, kleurtjesquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die klinkt heel bekend maar zou hem niet hebben herkend
Ik heb deze vorige week geplant als klein plantje, er komen al bloemetjes aan!![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |