Ik bedoelde wat andersquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Standaard hotel ontbijtje.
Nog even twee eitjes, een kaneelbroodje en een mini chocolade muffins gepakt
[..]
Boh ik wil ook zalm
[..]
De mijne ook
Ha. Ha.quote:
je zit in een hotel?quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Standaard hotel ontbijtje.
Nog even twee eitjes, een kaneelbroodje en een mini chocolade muffins gepakt
Van 140 meter zwemmen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha. Ha.
Nee okee ik had twee kleffe croissants en een kop koffie, aangevuld met een zelfgekochte banaan.
En inmiddels alweer 140 meter gezwommen, dat wel. Zou me niks verbazen als ik 5 kilo afgevallen ben als ik thuis kom.
Van 140 meter gaan die croissants en banaan er niet af hoorquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha. Ha.
Nee okee ik had twee kleffe croissants en een kop koffie, aangevuld met een zelfgekochte banaan.
En inmiddels alweer 140 meter gezwommen, dat wel. Zou me niks verbazen als ik 5 kilo afgevallen ben als ik thuis kom.
Oh jij.quote:
Anders heb ik geen standaard hotel ontbijtjequote:
Nee van gemiddeld 10k stappen, flink op en af, en zwemmen, en te weinig eten. Okee het stond er een beetje raar jaquote:
Nee vannacht beter geslapen. Nog niet geweldig maar het is wat het is. Te warm of in de loeiende airco.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe staat het bed je bedbugs? Niet meer gebeten hoop ik?
Op elkaar is wel lekkerquote:
Krijgen nog wel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:10 schreef rival het volgende:
Goedemorgen
Ik krijg in ieder geval gekookte eitjes bij m’n ontbijt
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:14 schreef rival het volgende:
Wel hè, kreeg de vraag of ik ze gekookt of gebakken wilde hebben. Luxe
Nee, die heb ik gemist.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:57 schreef mschol het volgende:
[..]
huehue..
[..]
heb je je memo niet gelezen dat je nu een dag extra moet werken?
Zelf nog eitjes bevrucht?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:14 schreef rival het volgende:
[..]
Wel hè, kreeg de vraag of ik ze gekookt of gebakken wilde hebben. Luxe
Verkeerde scquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |