SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
privacy bestaat nietquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:17 schreef Crack_ het volgende:
hoezo weten mensen hier dat dudor mij heeft geappt![]()
nou jongens, ik heb gereageerd
Ik heb het spel ook op mijn telefoon (andere versie) en vanuit die versie kwam ik er achter dat er ook een op Steam is.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh, das 1 van de meest recente..
ik zou weer een oudere moeten oppakken maar ik faal tegewoordig zo snel
Jaquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:15 schreef Crack_ het volgende: [..] vind het bijzonder dat die mensen nog leven
maar die serie lijkt ook echt 50 jaar oud [..] aan het overwegen?
![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:16 schreef Crack_ het volgende: [..] weet ik niet, misschien wel heb je cu2? [..]
valse leeftijd
Omdat ze denken dat ik wanhopige appjes naar je stuurquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:17 schreef Crack_ het volgende:
hoezo weten mensen hier dat dudor mij heeft geappt![]()
nou jongens, ik heb gereageerd
Dat denken we niet, dat is zo. Lilak zegt het en die spreekt altijd de waarheid.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat ik wanhopige appjes naar je stuur
I'm not saying i approve, but i understandquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb vroeger ooit de eerste gespeeld, was 1 van mijn eerste eigen gamesquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het spel ook op mijn telefoon (andere versie) en vanuit die versie kwam ik er achter dat er ook een op Steam is.
Lilak zei alleen dat een wanhopig iemand crack geappt had.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat denken we niet, dat is zo. Lilak zegt het en die spreekt altijd de waarheid.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wordt hier ook nog meegedeeld wat er is gestuurd naar dudor?
zonder telefoon naar supermarkt kan ik niet betalenquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb vandaag echt de hele dag mn telefoon links laten liggenmaar niet bewust
.Zelfs naar de supermarkt had ik hem niet bij, dat was wel even apart. En ik had wel mn werktelefoon en laptop dus is niet dat ik niet online was, maar toch
Het een sluit het ander niet uit gelukkig.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lilak zei alleen dat een wanhopig iemand crack geappt had.
Ik ben niet wanhopig![]()
Had crack wel geappt vanmiddag
laat ze maar denkenquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
hahahahahaquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lilak zei alleen dat een wanhopig iemand crack geappt had.
Ik ben niet wanhopig![]()
Had crack wel geappt vanmiddag
Dat klinkt sowieso als iemand die niet genoeg aandacht heeft gekregen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
Ze heeft ook een keer wat gepulled bij mij in de tijd dat ik nog naar die studentenvereniging toe ging. Ik stond gewoon met een vriendin op de dansvloer en er viel iemand van het podium af of weet ik veel wat. Komt ze ineens naar ons toe "ja, ik zie wel dat jullie het over mij hebben, jullie vinden mij echt knap he?" dus wij reageren "oh nou nee we waren eigenlijk aan het kijken naar hoe X van het podium af viel" "oh haha nou ik zag echt wel dat jullie het over mij en mijn looks en mijn vriendje hadden". Ondertussen kwam het "vriendje" er bij staan en die keek zwaar geschrokken, bleek er dus weer een te zijn die van niks wist
Zo veel verhalen over deze meidMaar ik vind het allemaal ook wel treurig omdat hier waarschijnlijk heel veel autisme dat nooit genoeg aandacht gekregen heeft achter zit.
Gratis boodschappen dusquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:22 schreef mschol het volgende:
[..]
zonder telefoon naar supermarkt kan ik niet betalen
gezelllllquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
Ze heeft ook een keer wat gepulled bij mij in de tijd dat ik nog naar die studentenvereniging toe ging. Ik stond gewoon met een vriendin op de dansvloer en er viel iemand van het podium af of weet ik veel wat. Komt ze ineens naar ons toe "ja, ik zie wel dat jullie het over mij hebben, jullie vinden mij echt knap he?" dus wij reageren "oh nou nee we waren eigenlijk aan het kijken naar hoe X van het podium af viel" "oh haha nou ik zag echt wel dat jullie het over mij en mijn looks en mijn vriendje hadden". Ondertussen kwam het "vriendje" er bij staan en die keek zwaar geschrokken, bleek er dus weer een te zijn die van niks wist
Zo veel verhalen over deze meidMaar ik vind het allemaal ook wel treurig omdat hier waarschijnlijk heel veel autisme dat nooit genoeg aandacht gekregen heeft achter zit.
heb je geen pinpas?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:22 schreef mschol het volgende:
[..]
zonder telefoon naar supermarkt kan ik niet betalen
snapte wel wat ie bedoeldequote:
Haha, heb je nooit 1 van haar vrienden gesproken?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
Hebben allemaal wel eens wanhopige appjes naar vrouwelijke FOK!kers gestuurd. Niets om je voor te schamen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klinkt sowieso als iemand die niet genoeg aandacht heeft gekregen.
Bedankt voor deze post, dacht al dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben allemaal wel eens wanhopige appjes naar vrouwelijke FOK!kers gestuurd. Niets om je voor te schamen.
net nog een dickpick gestuurdquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben allemaal wel eens wanhopige appjes naar vrouwelijke FOK!kers gestuurd. Niets om je voor te schamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |