Ja of oerdriften, blijft wel Woensel natuurlijkquote:
hmmquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet echt ik, vriendin van mij werkt(e) bij alcoholistenjunkies. Daarvan zijn er redelijk wat op zoek
ohja, denk zeker dat het in het algemeen makkelijker is voor vrouwen hoorquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het zijn allemaal mannen, vandaar ook dat ik dacht dat het vanuit ons perspectief (een vrouwelijke perspectief) misschien allemaal makkelijker lijkt te zijn
quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag al een wanhopige app gehad, je moet wel met iets beters komen
quote:
*boksquote:
Heb je hyvesquote:
vind het bijzonder dat die mensen nog levenquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kwam Kees laatst nog eens tegen. Die woont bij mijn ex-vriendin in de straat
aan het overwegen?quote:
Oh is dat het? Dus ik moet gewoon nog meer appenquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dat noemen ze hard to get tegenwoordig. Of ghosten.
Heb je ook cu2nightquote:
Ja, ze hapt pas toe als je een paar van die glinsterende wormen eraan hangtquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh is dat het? Dus ik moet gewoon nog meer appen
Nee dat is van na mijn tijdquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weet ik niet, misschien wel
heb je cu2?
[..]valse leeftijd
Nou ja het is niet echt op een aantrekkelijke manierquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn, uitstraling.
Het schijnt te helpen als je vraagt of ze je nog wel aardig vindt.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh is dat het? Dus ik moet gewoon nog meer appen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |