SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
* Gaat meequote:
For every hot girl there's a guy tired of her bullshitquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
Ben er nog niet over uit dat iemand bij haar vreemdgaat![]()
Dankquote:
Misschien is het wel een irritant wijf.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
Ben er nog niet over uit dat iemand bij haar vreemdgaat![]()
quote:
Ik weet het ook niet.quote:
Van zo'n trailerpark.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel echt zo'n typische redneck naam
Bedankt voor deze visualisatie.quote:
Onmogelijkquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is het wel een irritant wijf.
dat je dat nog weetquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet nog, eind jaren 90 begin 2000. Alle meiden droegen lage broeken. Aantal ook crop tops.
Plus de dames die full goth gingen.
Het is nooit meer goed gekomen met mij.
Serie!?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, daar was toch die hele serie over?
Heb je de sekskaart wel eens getrokken om meer dates te krijgen. Een beetje met zo’n sexuele knipoog.quote:
Heb een heel goed geheugen.quote:
huh, dat is toch niet wat er staatquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb al eens gezegd dat ik je knap vind dus ben ik oppervlakkig en al afgeschreven toch?
Yea, je kunt het als luxe-positie zien dat mensen me wel als sekspop willen gebruiken en ik dat niet wilquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan doe je al de aanname dat je aan afkeuren toekomt.
Zelfs dat is voor velen van ons een zeldzame luxe. Nogmaals, ik snap echt niet hoe mensen nog bestaan.
Dan las ik het toch andersquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
huh, dat is toch niet wat er staatmaar ik hoef echt niemand, maar dan ook niemand, die geen interesse heeft in een gesprek maar wel in handelingen. Of die enkel interesse heeft in een gesprek om tot handelingen te komen. Of mensen die zeggen dat ze mij als persoon leuk vinden terwijl ze echt niks van mij weten
waar val je dan precies op? want mijn persoonlijkheid niet
[..]
Yea, je kunt het als luxe-positie zien dat mensen me wel als sekspop willen gebruiken en ik dat niet wilgeeft me echt een goed gevoel ook
Nee dat zal ook niet neequote:Op vrijdag 12 april 2024 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
huh, dat is toch niet wat er staatmaar ik hoef echt niemand, maar dan ook niemand, die geen interesse heeft in een gesprek maar wel in handelingen. Of die enkel interesse heeft in een gesprek om tot handelingen te komen. Of mensen die zeggen dat ze mij als persoon leuk vinden terwijl ze echt niks van mij weten
waar val je dan precies op? want mijn persoonlijkheid niet
[..]
Yea, je kunt het als luxe-positie zien dat mensen me wel als sekspop willen gebruiken en ik dat niet wilgeeft me echt een goed gevoel ook
Zijn we een spelletje aan het spelen?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is gewoon echt geen leuk spelletje of zo
*start doom.exequote:Op vrijdag 12 april 2024 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is gewoon echt geen leuk spelletje of zo
Ja, het heet: het leven.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn we een spelletje aan het spelen?
Het is dat ik mezelf vol heb gevreten met vette zooi net...quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga maar even aan de witte chocolademousse beginnen
quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga maar even aan de witte chocolademousse beginnen
quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan las ik het toch anders
Maar goed, ik heb 2x tegenover jou gegeten, volgens mij zit het met jouw persoonlijkheid wel goed
hmmm, ik ben meer op zoek naar een 'zouden wij samen een leuke match zijn en gelukkig worden, want zo niet dan is dat ook goed'. Rat race herken ik niet, en elkaar uitkotsen al helemaal nietquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat zal ook niet nee
Maar ik bedoel maar, heel veel is gewoon een rat race to the bottom "kan ik hem/haar uitkotsen voordat ik zelf uitgekotst word?"
Wel zin om te slapen maar zit ook fijn muziekjes te luisteren en bedenk elke keer nieuwe nummers die ik wil luisteren voor ik naar bed ga.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen zin om te slapen.
Heb middagdutje gedaan
zat daar ook een "je bent onverwacht overleden" vakje?quote:
zin om te slapen?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel zin om te slapen maar zit ook fijn muziekjes te luisteren en bedenk elke keer nieuwe nummers die ik wil luisteren voor ik naar bed ga.
En?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is dat ik mezelf vol heb gevreten met vette zooi net...
Van de boerderijwinkelquote:
De meningen zijn verdeeld:quote:
quote:
quote:
quote:
Ik wil morgen misschien even gaan. Maar eerst wandelen bij Loonse en Drunense duinenquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En?
[..]
Van de boerderijwinkel
Anders had ik ook mijn chocolade-voorraad aangevallen nu dankzij jou.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En?
[..]
Van de boerderijwinkel
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil morgen misschien even gaan. Maar eerst wandelen bij Loonse en Drunense duinen
Waar bestaat jouw chocoladevoorraad uit?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Anders had ik ook mijn chocolade-voorraad aangevallen nu dankzij jou.
quote:
Omdat ik dat lekker vindquote:
Allemaal kleine paas-snacks. Ik heb ook nog ergens een paashaas volgens mij.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar bestaat jouw chocoladevoorraad uit?
lekker welquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Allemaal kleine paas-snacks. Ik heb ook nog ergens een paashaas volgens mij.
Ik had het echt niet zo bedoeld. Ik wilde me er gewoon makkelijk van af makenquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:30 schreef Crack_ het volgende:
student met plagiaat in paniek, KAN IK JE NU BELLEN
nope, mag niet meer met je praten. Sorry not sorry.
Terecht.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:30 schreef Crack_ het volgende:
student met plagiaat in paniek, KAN IK JE NU BELLEN
nope, mag niet meer met je praten. Sorry not sorry.
Doddie, lekker ding!!quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:31 schreef Dqod het volgende:
Wat is dat gvd voor gehaat op After Eight hier gvd
Dit vatten bij De Rustende Jager;quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil morgen misschien even gaan. Maar eerst wandelen bij Loonse en Drunense duinen
En misschien nog wel een paashaaspak, wil jou weleens rond zien hupsen in zo'n pakquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Allemaal kleine paas-snacks. Ik heb ook nog ergens een paashaas volgens mij.
after eight is gemaakt door iemand zonder smaakpapillen en die uitvinding mag collectief vergeten wordenquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:31 schreef Dqod het volgende:
Alles bij elkaar intensieve dag geweest; bloed gedoneerd, ruim 10 km gelopen, gewerkt en als ik dan rustig zit dan merk ik dat ik prima zou kunnen slapen... Maar eerst nog één liedje, en dan nog één.... Etc.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lekker wel
voelt hier als acht uur ofzo
Dat vind ik nou van augurken gvdquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
after eight is gemaakt door iemand zonder smaakpapillen en die uitvinding mag collectief vergeten worden
het stuk is ook echt aangepastquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had het echt niet zo bedoeld. Ik wilde me er gewoon makkelijk van af maken
Wijze woorden.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:31 schreef Dqod het volgende:
Dit doet me denken aan toen ik voor het eerst gedumpt was en ik in janken uitbarstte omdat de moeder van Honey Boo Boo wel een relatie hadquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:40 schreef Elvi het volgende:
Maar dan zie ik zo'n AmberLynn Reid op Youtube die in haar vlog-carriere inmiddels 4 relaties heeft gehad en zij weegt meer dan 300 kilo en heeft een verschrikkele persoonlijkheid.
Hoezo krijg ik niet eens een leuke flirterige DM ofzo?
quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:31 schreef Dqod het volgende:
quote:
quote:
Tmiquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan toen ik voor het eerst gedumpt was en ik in janken uitbarstte omdat de moeder van Honey Boo Boo wel een relatie hadVoelde zo oneerlijk.
Mja, niet dat Mama June en Sugar Bear nou echt goed afgelopen zijn
Veel mensen die een relatie hebben zouden dit niet willen dus ik weet niet of je altijd zo jaloers moet zijn op zulke dingen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan toen ik voor het eerst gedumpt was en ik in janken uitbarstte omdat de moeder van Honey Boo Boo wel een relatie hadVoelde zo oneerlijk.
Mja, niet dat Mama June en Sugar Bear nou echt goed afgelopen zijn
Lol, wat fijn dat ze ons beiden aan Honey Boo Boo deed denken op een manier.quote:
Ik word hier woest ende ziedend van. Witheetquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En misschien nog wel een paashaaspak, wil jou weleens rond zien hupsen in zo'n pak
Pics!quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word hier woest ende ziedend van. Witheet
Ik schreef het gewoon over uit deze boekjesquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het stuk is ook echt aangepastmaar stel jij zegt 'hoi ik heet gianni en ik ben 3 jaar oud'
dan staat er nu 'hoi mijn naam is gianni en ik ben 3 jaar jong'![]()
Ik was een jaar of 16/17 en toen hij me ineens dumpte liep het allemaal niet volgens plan okequote:Op vrijdag 12 april 2024 22:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Veel mensen die een relatie hebben zouden dit niet willen dus ik weet niet of je altijd zo jaloers moet zijn op zulke dingen.
Ik hoor het hier.. denk aan je bloeddruk sisquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word hier woest ende ziedend van. Witheet
Zo'n FOK!pener neemt wel wat plaats in.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:36 schreef Haags het volgende:
Afgaand op de TT wordt het wel een heel flink bad als je @:dud0r erbij doet....
OMG, deze boekjes zijn zoooooo herkenbaar.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik schreef het gewoon over uit deze boekjes
[ afbeelding ]
Ah zoquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik was een jaar of 16/17 en toen hij me ineens dumpte liep het allemaal niet volgens plan oke
Okquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor het hier.. denk aan je bloeddruk sis
Oh what the hell joh, je activeert hier echt een deel van m'n brein waar ik zelf niet meer bij kon. Die dingen heb ik zo veel gelezen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]moest lachen
en snap ik
ik zou willen vragen of wij je vertrouwen wat op kunnen krikken (kan even geen ander woord bedenken)
Deze boekjes zijn de reden waarom ik zo slim benquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou wel magisch zijn als het dan toch is opgeladen tot 100%quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmorgen iets aan de oplader gelegd, maar vervolgens vergeten om de oplader in het stopcontact te doen.
Even een qft, maar dit jaquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh what the hell joh, je activeert hier echt een deel van m'n brein waar ik zelf niet meer bij kon. Die dingen heb ik zo veel gelezen.
Ja dat zou mijn idee ook zijn hoor. Maar alle datingsites die ik geprobeerd heb liepen op dit uit. Daar ben je snel klaar mee.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmmm, ik ben meer op zoek naar een 'zouden wij samen een leuke match zijn en gelukkig worden, want zo niet dan is dat ook goed'. Rat race herken ik niet, en elkaar uitkotsen al helemaal niet
draadloos opladen...quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Zou wel magisch zijn als het dan toch is opgeladen tot 100%
Ik moest een spreekbeurt houden en toen nam ik mijn eigen konijn meequote:Op vrijdag 12 april 2024 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze boekjes zijn de reden waarom ik zo slim ben
Niet je telefoon opladen met behulp van citroenenquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmorgen iets aan de oplader gelegd, maar vervolgens vergeten om de oplader in het stopcontact te doen.
Hoe heette je konijn?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest een spreekbeurt houden en toen nam ik mijn eigen konijn mee
Even gaan gamen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik nu naar bed gaan, want al bijna kwart voor elf, mooie tijd voor bed. Of nog even gamen, want het is weekend.
Niet eens door Loco?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze boekjes zijn de reden waarom ik zo slim ben
je bent maar gelijk met iemand getrouwd en in bed gedoken die je ergens tegenkwam?quote:
Ik hield er eentje over trekvogels en daar kreeg ik een 10 voor, dat krijgen de huidige kindertje nog te horen in deze dagen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je de remake van Fallout4 spelen die eind deze maand komt?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook nog nooit getrouwd geweestquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent maar gelijk met iemand getrouwd en in bed gedoken die je ergens tegenkwam?
ik weet niet meer wat voor spreekbeurten ik gehouden zou hebben..quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt? Hoeveel hints had je gemist?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik werd achteraf pas geïnformeerd dat het een date was.
Vastwel.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je de remake van Fallout4 spelen die eind deze maand komt?
slimme tactiekquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik werd achteraf pas geïnformeerd dat het een date was.
oh damn, klinkt als een heerlijke dagquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles bij elkaar intensieve dag geweest; bloed gedoneerd, ruim 10 km gelopen, gewerkt en als ik dan rustig zit dan merk ik dat ik prima zou kunnen slapen... Maar eerst nog één liedje, en dan nog één.... Etc.
Dankjewel om mij te overtuigen om dat nog even te doen.quote:
Wat was er zo goed aan die spreekbeurt?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hield er eentje over trekvogels en daar kreeg ik een 10 voor, dat krijgen de huidige kindertje nog te horen in deze dagen.
Met alle fokkers in bad gaanquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik waardeer het. Maar zou geen idee hebben hoe.
ik kan deze boekjes ruikenquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan wordt je misschien te veel gefriendzonedquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
Meestal als ik iemand leuk vind ken ik diegene al een tijdje en dan ga ik er maar gewoon vanuit dat we vrienden zijn. Dat helpt ook niet.
Daar was ook bijzonder weinig voor nodig, lees ik hierquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dankjewel om mij te overtuigen om dat nog even te doen.
Alle?quote:
Was het zeker. Zit er idd zeer ontspannen bij nu.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh damn, klinkt als een heerlijke dag![]()
en liedjes luisteren is heerlijk, en toch ook al heel ontspannend?
Ik kan vrij goed voordragen en onderhoudend spreken in het openbaar, kwam ik op die manier achter dan.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat was er zo goed aan die spreekbeurt?
Als vrouw heb je dan het voordeel dat je diegene op een goed moment kan gaan zoenen en dan heb je je antwoord en zit het meestal wel goed.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
Meestal als ik iemand leuk vind ken ik diegene al een tijdje en dan ga ik er maar gewoon vanuit dat we vrienden zijn. Dat helpt ook niet.
Vooral dat alle. Brrrrquote:
Voor mannen is dit idd geen aanraderquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als vrouw heb je dan het voordeel dat je diegene op een goed moment kan gaan zoenen en dan heb je je antwoord en zit het meestal wel goed.
Ik zeg niet dat het een goede, aan te raden tactiek is
Nee, we zouden een paar keer met z'n drieën op pad gaan. En de derde persoon zei steeds af net van te voren. Maar er was opzet in het spel.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Echt? Hoeveel hints had je gemist?
Ik geloof dat dit vaker voorkomt dan je lief is.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor mannen is dit idd geen aanrader
Zo klein ook niet meerquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij mag er wel bij, zo groot ben je niet.
Nee, want anders kan ik het ook voortzetten.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En zou je het doen als je hierdoor je Moderatorschap mocht voortzetten?
jammer dat dat niet kan hequote:Op vrijdag 12 april 2024 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik waardeer het. Maar zou geen idee hebben hoe.
Hmm, dat is niet leuk neequote:Op vrijdag 12 april 2024 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat zou mijn idee ook zijn hoor. Maar alle datingsites die ik geprobeerd heb liepen op dit uit. Daar ben je snel klaar mee.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor mannen is dit idd een aanrander
Die derde had dat toch ook tegen je kunnen zeggen? Misschien was het dan wat geworden?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, we zouden een paar keer met z'n drieën op pad gaan. En de derde persoon zei steeds af net van te voren. Maar er was opzet in het spel.
Oh wow oké dat is niet heel duidelijkquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, we zouden een paar keer met z'n drieën op pad gaan. En de derde persoon zei steeds af net van te voren. Maar er was opzet in het spel.
Je bent nu 3,5 meter?quote:
Je bent plots 1m87?quote:
Je weet wel gelijk waar je aan toe bent dan.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor mannen is dit idd geen aanrader
quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je lekkere bollie geworden?
Zoietsquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was het zeker. Zit er idd zeer ontspannen bij nu.
en hoe vaak was dit? en waarom zei niemand ietsquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Muffin topjequote:Op vrijdag 12 april 2024 22:48 schreef Dqod het volgende:
Nah, maar de strakke dagen zijn wel voorbij.
Straight to jailquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je weet wel gelijk waar je aan toe bent dan.
Rampzalig gedoe is tquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb er twee relaties aan overgehoudenquote:
Tegelijkertijd?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb er twee relaties aan overgehouden
Life is unfair.
Q.e.d.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb er twee relaties aan overgehouden
Life is unfair.
De derde persoon moest ons ook wel beide vertellen dat we elkaar leuk vonden. En had ons uiteindelijk niet verteld dat we het wisten van elkaar.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh wow oké dat is niet heel duidelijk
Verdommequote:
FOK! is al spannend genoegquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:52 schreef Crack_ het volgende:
Het hebben van een relatie is toch niet zo spannend*kijkt naar appie
![]()
Tjonge wat onsamenhangendquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De derde persoon moest ons ook wel beide vertellen dat we elkaar leuk vonden. En had ons uiteindelijk niet verteld dat we het wisten van elkaar.
Durf ik te vragen of het ooit nog us gelukt met een incassobureau oid?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:52 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Misschien is het dom omdat het overduidelijk is, maar ik begin me nu wel af te vragen waarom het niets geworden isquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De derde persoon moest ons ook wel beide vertellen dat we elkaar leuk vonden. En had ons uiteindelijk niet verteld dat we het wisten van elkaar.
Wat een gedoequote:Op vrijdag 12 april 2024 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:52 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Nee joh echt nietquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben er zelf van overtuigd dat iedereen binnen no time een relatie kan hebben. Of je er daadwerkelijk gelukkig van gaat worden en of die relatie iets voorstelt is een tweede, maar relatie krijgen is echt easy
Morgen aflevering 2quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:50 schreef LTVDK het volgende:
@:Citizen.Erased Fallout is best vermakelijkDe muziek helpt natuurlijk ook wel goed mee
Als iedereen het prima vind om ongelukkig te worden wel jaquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben er zelf van overtuigd dat iedereen binnen no time een relatie kan hebben. Of je er daadwerkelijk gelukkig van gaat worden en of die relatie iets voorstelt is een tweede, maar relatie krijgen is echt easy
Ik heb er al 2 gekekenquote:
Ik denk dat dat een perspectiefdingetje is. Vanuit mijn perspectief denk ik dit namelijk ook, maar als ik wat verder kijk weet ik vrij zeker dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:53 schreef Crack_ het volgende:
imho: nee, een relatie vergt wel inzet.. en dat wil/kan niet iedereenquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:53 schreef Crack_ het volgende:
This is a joke,right?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:53 schreef Crack_ het volgende:
yea, niet gelukt want dat stinkbedrijf heeft me nooit meer teruggebeldquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Durf ik te vragen of het ooit nog us gelukt met een incassobureau oid?
#diepquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:56 schreef Dqod het volgende:
Een relatie om een relatie is in mijn ogen geen relatie
jupquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als iedereen het prima vind om ongelukkig te worden wel ja
ik niet, want ik heb het niet over mij. Ik heb het over mensen die op het randje verstandelijk gehandicapt zitten die gewoon een relatie hebben. Partner is ook randje gehandicapt natuurlijk. Die mensen die altijd wel willen en maakt ze niet zo zeer uit met wie, heb je altijd overal. Is maar de vraag of jij die mensen wilquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een perspectiefdingetje is. Vanuit mijn perspectief denk ik dit namelijk ook, maar als ik wat verder kijk weet ik vrij zeker dat het niet zo is.
Eens, maar dan heb je het over eisen en dingen willen. Als je simpelweg een relatie wil, dan heb je die zo. Dan heb ik het even niet over of je gelukkig gaat worden van die relatie of dat die relatie werkt, het gaat om het hebben van een relatiequote:Op vrijdag 12 april 2024 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
imho: nee, een relatie vergt wel inzet.. en dat wil/kan niet iedereen
Viel mee hoor, paar keer met z'n drieën. Paar keer met z'n tweeën.quote:
Uiteindelijk wel! De matchmaker begon d'r geduld ook wel kwijt te raken denk ik.quote:en waarom zei niemand iets![]()
Whehe. Zelfs toen ik wist dat ze mij leuk vond, vond ik het moeilijk om er over te beginnen. Volgens mij stotterde ik zelfs een beetje.quote:of vroeg niemand iets, wat doe je jezelf aan![]()
Die laatste is niet zo serieus hoor
ahh, das 1 van de meest recente..quote:
Het is ook gewoon super vervelend dat de omgeving niet meewerkt als jij eindelijk die drempel over bent om actie te ondernemen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yea, niet gelukt want dat stinkbedrijf heeft me nooit meer teruggebeld. Dus nu ga ik naar de derde
![]()
had dit overigens ook twee weken geleden kunnen doen maar ik wil dit zo graag negeren. Dat kan niet, dus beter om snel te doen maarja he.
Ik weet ondertussen echt niet meer met wie ik een half jaar heb gedate, ik heb echt geen idee wie deze persoon was of is of huh. Dat voelt heel raar, maar niet perse vervelend. Wel raar
dit klinkt ook wel heel aandoenlijkquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Viel mee hoor, paar keer met z'n drieën. Paar keer met z'n tweeën.
[..]
Uiteindelijk wel! De matchmaker begon d'r geduld ook wel kwijt te raken denk ik.
[..]
Whehe. Zelfs toen ik wist dat ze mij leuk vond, vond ik het moeilijk om er over te beginnen. Volgens mij stotterde ik zelfs een beetje.
En al die mensen dan die zo hard proberen en bij wie het maar niet lukt? Is niet als vervelende of bijdehante vraag bedoeld, ik ben oprecht benieuwd.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik niet, want ik heb het niet over mij. Ik heb het over mensen die op het randje verstandelijk gehandicapt zitten die gewoon een relatie hebben. Partner is ook randje gehandicapt natuurlijk. Die mensen die altijd wel willen en maakt ze niet zo zeer uit met wie, heb je altijd overal. Is maar de vraag of jij die mensen wil
Jawel, maar kan me niet herinneren dat we gesproken hebben of iets. Dus was wat verbaasd.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nooit mijn gebruikersnaam ergens gezien?
Dacht dat jij altijd een heel andere UI had.
Ohja zeker, vaak zie je dan ook meer een gedeeld huis zonder enige liefde.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:53 schreef Crack_ het volgende:
Hmm ja, maarja die omgeving kan er ook niks aan doen dat ik zo lang over die drempel doequote:Op vrijdag 12 april 2024 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is ook gewoon super vervelend dat de omgeving niet meewerkt als jij eindelijk die drempel over bent om actie te ondernemen.
Tegelijkertijd fijn dat het gevoel nu meer 'raar' is dan 'vervelend'. M.i. was dat een paar weken geleden niet zo.
Het komt goed.
die willen dingen in een relatie? zoals, bij elkaar passen.. en gelukkig zijn en het samen leuk hebben enzoquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En al die mensen dan die zo hard proberen en bij wie het maar niet lukt? Is niet als vervelende of bijdehante vraag bedoeld, ik ben oprecht benieuwd.
Dit klinkt een beetje alsof 'ik wil in een Ferrari rijden dus ik huur een Fiat zodat het nog wat lijkt'quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eens, maar dan heb je het over eisen en dingen willen. Als je simpelweg een relatie wil, dan heb je die zo. Dan heb ik het even niet over of je gelukkig gaat worden van die relatie of dat die relatie werkt, het gaat om het hebben van een relatie
Over hoeveel tijd zal ik je gaan aansporen?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm ja, maarja die omgeving kan er ook niks aan doen dat ik zo lang over die drempel doe. Maarja, komt goed inderdaad. En denk ik ook
maar hoop niet dat ik nu een half jaar denk van 'huhhhhh'
Ik heb heul geen zin om diep te zijnquote:
Ja geen idee. Ik heb het idee dat ik mensen ken die inmiddels echt alles zouden accepteren, maar er lijkt gewoon niemand te zijnquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die willen dingen in een relatie? zoals, bij elkaar passen.. en gelukkig zijn en het samen leuk hebben enzo
ja ik bedoel het ook mega platquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje alsof 'ik wil in een Ferrari rijden dus ik huur een Fiat zodat het nog wat lijkt'
Maar dan kun je nog diep zijn. Huehuequote:Op vrijdag 12 april 2024 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb heul geen zin om diep te zijn
Ben haske druk
Dat doet mij dan wel weer deugdquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Hou ook van je met je muffintop.
Ik ga er wel diep in op. Allemaal nummers binnenharken en goed zetten. Hatseflatsquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar dan kun je nog diep zijn. Huehue
maar heb je dan nog wel een relatie en ben je dan niet gewoon 2 losse personen die iets roepen?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik bedoel het ook mega plateen relatie hebben voor het hebben van een relatie, neit meer dan dat
Ik denk zelf dat iedereen dat kan omdat er altijd mensen zijn waarbij het niet zoveel uitmaakt, of je dat wil is iets anders
Zal je mijn nummer sturenquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga er wel diep in op. Allemaal nummers binnenharken en goed zetten. Hatseflats
Bij Woenselvolk ligt de intelligentie vaak wat lager waardoor er niet over nagedacht wordt en het op de emotie wordt gespeeldquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:03 schreef Crack_ het volgende:
Jullie kennen niet van die mensen die eh, ja apart zijn maar die ja, best makkelijk relaties krijgen?ik moet nu denken aan eindhoven woenselvolk, dat soort mensen enzo
Relatie zou je ook als een verbintenis kunnen zien en een verbintenis is iets heel breeds.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
maar heb je dan nog wel een relatie en ben je dan niet gewoon 2 losse personen die iets roepen?
oh echt?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik heb het idee dat ik mensen ken die inmiddels echt alles zouden accepteren, maar er lijkt gewoon niemand te zijn
ik zou graag de kosten van de hypotheek delen, maar dat weegt niet op tegen alle hogere kostenquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Iemand die graag niet alleen is en de hypotheek wil delen, ik sta er voor open
maandagquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over hoeveel tijd zal ik je gaan aansporen?
Jij kent junks?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh echt?daar ben ik dan ook wel benieuwd naar, willen die echt alles en iedereen? Is dit een man of een vrouw? Ik ken wel wat junks die graag een relatie zouden willen namelijk, kan ze koppelen?
Vind dit niet aardigquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:03 schreef Crack_ het volgende:
Jullie kennen niet van die mensen die eh, ja apart zijn maar die ja, best makkelijk relaties krijgen?ik moet nu denken aan eindhoven woenselvolk, dat soort mensen enzo
Ja sowieso. Een redelijk gestoorde meid van de studentenvereniging. Ze heeft autisme, daar kan ze natuurlijk niets aan doen, maar het is helaas volledig onbehandeld en ze is nooit in haar sociaal onwenselijke gedrag afgeremd. Ze is vreselijk eerlijk als het op negatieve dingen aankomt en daardoor erg vaak bot en onaardig. Daarnaast is er niet echt een gesprek met haar te voeren, dat werkt gewoon niet. Weinig mensen mogen haar. Daarnaast heeft ze een erg excentrieke kleding- en levensstijl. Ja ja, vet onaardig, vast een lieverd, iedereen heeft goede eigenschappen, maar gewoon even een snelle karakterschets. Aaaaanyway, zij heeft echt iedere paar maanden weer een nieuwe vriend en zodra het uit is staat de volgende alweer klaar. Niemand begrijpt hetquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:03 schreef Crack_ het volgende:
Dat klinkt meer alsof ze niet goed met zichzelf op kunnen schieten en snel eenzaam zijn en dus daarom maar de eerste de beste pakken die ze kunnen vindenquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik bedoel het ook mega plateen relatie hebben voor het hebben van een relatie, neit meer dan dat
Ik denk zelf dat iedereen dat kan omdat er altijd mensen zijn waarbij het niet zoveel uitmaakt, of je dat wil is iets anders
*noteert op to-do lijstquote:
Als ieder het zijne betaalt heb je dat probleem toch niet?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou graag de kosten van de hypotheek delen, maar dat weegt niet op tegen alle hogere kosten
Het is weekend wel opletten jaquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb heul geen zin om diep te zijn
Ben haske druk
dan heb ik met iedereen hier een relatie want fok verbind ons? ofzo?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Relatie zou je ook als een verbintenis kunnen zien en een verbintenis is iets heel breeds.
Het zijn allemaal mannen, vandaar ook dat ik dacht dat het vanuit ons perspectief (een vrouwelijke perspectief) misschien allemaal makkelijker lijkt te zijnquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh echt?daar ben ik dan ook wel benieuwd naar, willen die echt alles en iedereen? Is dit een man of een vrouw? Ik ken wel wat junks die graag een relatie zouden willen namelijk, kan ze koppelen?
Ja, maar dit mag. Ik moet toch awesome reismuziek hebben wanneer we volgende week op vakantie gaanquote:
Deal. Hier heb je de helft van mijn hypotheek. Het huis hou ik voor mijzelf.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook wel de hypotheek delen maar niet het huis.
Ja zo zou je het kunnen zien. Maar tussen een relatie en relatie kan veel verschil zittenquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb ik met iedereen hier een relatie want fok verbind ons? ofzo?
gemeentelijke lasten gaan gewoon fors omhoog en hypotheek is zo laag dat het niet opweegtquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als ieder het zijne betaalt heb je dat probleem toch niet?
Heeft ze toevallig dikke tieten?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja sowieso. Een redelijk gestoorde meid van de studentenvereniging. Ze heeft autisme, daar kan ze natuurlijk niets aan doen, maar het is helaas volledig onbehandeld en ze is nooit in haar sociaal onwenselijke gedrag afgeremd. Ze is vreselijk eerlijk als het op negatieve dingen aankomt en daardoor erg vaak bot en onaardig. Daarnaast is er niet echt een gesprek met haar te voeren, dat werkt gewoon niet. Weinig mensen mogen haar. Daarnaast heeft ze een erg excentrieke kleding- en levensstijl. Ja ja, vet onaardig, vast een lieverd, iedereen heeft goede eigenschappen, maar gewoon even een snelle karakterschets. Aaaaanyway, zij heeft echt iedere paar maanden weer een nieuwe vriend en zodra het uit is staat de volgende alweer klaar. Niemand begrijpt het
Niet zoquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deal. Hier heb je de helft van mijn hypotheek. Het huis hou ik voor mijzelf.
Ze heeft vandaag al een wanhopige app gehad, je moet wel met iets beters komenquote:
alleen als je facebook hebt?quote:
maarja, achterafquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh. Achteraf gezien natuurlijk allemaal erg lief en grappig.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
maar heb je dan nog wel een relatie en ben je dan niet gewoon 2 losse personen die iets roepen?
liefdesemotie?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij Woenselvolk ligt de intelligentie vaak wat lager waardoor er niet over nagedacht wordt en het op de emotie wordt gespeeld
Ik dop m'n eigen boontjes wel.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Iemand die graag niet alleen is en de hypotheek wil delen, ik sta er voor open
dud0r weer?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag al een wanhopige app gehad, je moet wel met iets beters komen
Dat zei je er niet bij.quote:
Volgens Crack is een relatie krijgen heel makkelijkquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb facebook, heb je snap?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
alleen als je facebook hebt?
[..]
maarja, achteraf
[..]dat laatste ja, maar het bestaat wel echt en sommige mensen kiezen daarvoor
[..]
liefdesemotie?
Nee. Dat is ook iets waar iedereen zich altijd over verbaast, haar lichaam ziet eruit alsof ze nooit in de puberteit is gekomen, echt heel bijzonder. En ook wel zielig voor haar. En dan staat er een hoofd op alsof ze wel 45 isquote:
Dat zal het wel zijn, uitstraling.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee. Dat is ook iets waar iedereen zich altijd over verbaast, haar lichaam ziet eruit alsof ze nooit in de puberteit is gekomen, echt heel bijzonder. En ook wel zielig voor haar. En dan staat er een hoofd op alsof ze wel 45 is
Maar ze heeft wel jaloersmakend veel zelfvertrouwen
quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het zijn allemaal mannen, vandaar ook dat ik dacht dat het vanuit ons perspectief (een vrouwelijke perspectief) misschien allemaal makkelijker lijkt te zijn
niet echt ik, vriendin van mij werkt(e) bij alcoholistenjunkies. Daarvan zijn er redelijk wat op zoekquote:
*woenselvolk zoals toen bij sbs6quote:
oke, als ze echt een relatie wil dan ken ik oprecht wel wat mensen die zonder twijfel ook willen?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja sowieso. Een redelijk gestoorde meid van de studentenvereniging. Ze heeft autisme, daar kan ze natuurlijk niets aan doen, maar het is helaas volledig onbehandeld en ze is nooit in haar sociaal onwenselijke gedrag afgeremd. Ze is vreselijk eerlijk als het op negatieve dingen aankomt en daardoor erg vaak bot en onaardig. Daarnaast is er niet echt een gesprek met haar te voeren, dat werkt gewoon niet. Weinig mensen mogen haar. Daarnaast heeft ze een erg excentrieke kleding- en levensstijl. Ja ja, vet onaardig, vast een lieverd, iedereen heeft goede eigenschappen, maar gewoon even een snelle karakterschets. Aaaaanyway, zij heeft echt iedere paar maanden weer een nieuwe vriend en zodra het uit is staat de volgende alweer klaar. Niemand begrijpt het
ja? dat kloptquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt meer alsof ze niet goed met zichzelf op kunnen schieten en snel eenzaam zijn en dus daarom maar de eerste de beste pakken die ze kunnen vinden
ik sta op een to do lijst!!!quote:
Ik kwam Kees laatst nog eens tegen. Die woont bij mijn ex-vriendin in de straatquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet echt ik, vriendin van mij werkt(e) bij alcoholistenjunkies. Daarvan zijn er redelijk wat op zoek
[..]
*woenselvolk zoals toen bij sbs6
?
[..]
oke, als ze echt een relatie wil dan ken ik oprecht wel wat mensen die zonder twijfel ook willen?is wel in den haag, haarlem of eindhoven
Van dud?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ze appt mij toch niet terugquote:
Ja of oerdriften, blijft wel Woensel natuurlijkquote:
hmmquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet echt ik, vriendin van mij werkt(e) bij alcoholistenjunkies. Daarvan zijn er redelijk wat op zoek
ohja, denk zeker dat het in het algemeen makkelijker is voor vrouwen hoorquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het zijn allemaal mannen, vandaar ook dat ik dacht dat het vanuit ons perspectief (een vrouwelijke perspectief) misschien allemaal makkelijker lijkt te zijn
quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:
*boksquote:
Heb je hyvesquote:
vind het bijzonder dat die mensen nog levenquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kwam Kees laatst nog eens tegen. Die woont bij mijn ex-vriendin in de straat
aan het overwegen?quote:
Oh is dat het? Dus ik moet gewoon nog meer appenquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dat noemen ze hard to get tegenwoordig. Of ghosten.
Heb je ook cu2nightquote:
Ja, ze hapt pas toe als je een paar van die glinsterende wormen eraan hangtquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh is dat het? Dus ik moet gewoon nog meer appen
Nee dat is van na mijn tijdquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weet ik niet, misschien wel
heb je cu2?
[..]valse leeftijd
Nou ja het is niet echt op een aantrekkelijke manierquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn, uitstraling.
Het schijnt te helpen als je vraagt of ze je nog wel aardig vindt.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh is dat het? Dus ik moet gewoon nog meer appen
quote:
Die heb ikquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja, ze hapt pas toe als je een paar van die glinsterende wormen eraan hangt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |