hmmm, ik ben meer op zoek naar een 'zouden wij samen een leuke match zijn en gelukkig worden, want zo niet dan is dat ook goed'. Rat race herken ik niet, en elkaar uitkotsen al helemaal nietquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat zal ook niet nee
Maar ik bedoel maar, heel veel is gewoon een rat race to the bottom "kan ik hem/haar uitkotsen voordat ik zelf uitgekotst word?"
Wel zin om te slapen maar zit ook fijn muziekjes te luisteren en bedenk elke keer nieuwe nummers die ik wil luisteren voor ik naar bed ga.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen zin om te slapen.
Heb middagdutje gedaan
zat daar ook een "je bent onverwacht overleden" vakje?quote:
zin om te slapen?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel zin om te slapen maar zit ook fijn muziekjes te luisteren en bedenk elke keer nieuwe nummers die ik wil luisteren voor ik naar bed ga.
En?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is dat ik mezelf vol heb gevreten met vette zooi net...
Van de boerderijwinkelquote:
De meningen zijn verdeeld:quote:
quote:
quote:
quote:
Ik wil morgen misschien even gaan. Maar eerst wandelen bij Loonse en Drunense duinenquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En?
[..]
Van de boerderijwinkel
Anders had ik ook mijn chocolade-voorraad aangevallen nu dankzij jou.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En?
[..]
Van de boerderijwinkel
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil morgen misschien even gaan. Maar eerst wandelen bij Loonse en Drunense duinen
Waar bestaat jouw chocoladevoorraad uit?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Anders had ik ook mijn chocolade-voorraad aangevallen nu dankzij jou.
quote:
Omdat ik dat lekker vindquote:
Allemaal kleine paas-snacks. Ik heb ook nog ergens een paashaas volgens mij.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar bestaat jouw chocoladevoorraad uit?
lekker welquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Allemaal kleine paas-snacks. Ik heb ook nog ergens een paashaas volgens mij.
Ik had het echt niet zo bedoeld. Ik wilde me er gewoon makkelijk van af makenquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:30 schreef Crack_ het volgende:
student met plagiaat in paniek, KAN IK JE NU BELLEN
nope, mag niet meer met je praten. Sorry not sorry.
Terecht.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:30 schreef Crack_ het volgende:
student met plagiaat in paniek, KAN IK JE NU BELLEN
nope, mag niet meer met je praten. Sorry not sorry.
Doddie, lekker ding!!quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:31 schreef Dqod het volgende:
Wat is dat gvd voor gehaat op After Eight hier gvd
Dit vatten bij De Rustende Jager;quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil morgen misschien even gaan. Maar eerst wandelen bij Loonse en Drunense duinen
En misschien nog wel een paashaaspak, wil jou weleens rond zien hupsen in zo'n pakquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Allemaal kleine paas-snacks. Ik heb ook nog ergens een paashaas volgens mij.
after eight is gemaakt door iemand zonder smaakpapillen en die uitvinding mag collectief vergeten wordenquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:31 schreef Dqod het volgende:
Alles bij elkaar intensieve dag geweest; bloed gedoneerd, ruim 10 km gelopen, gewerkt en als ik dan rustig zit dan merk ik dat ik prima zou kunnen slapen... Maar eerst nog één liedje, en dan nog één.... Etc.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lekker wel
voelt hier als acht uur ofzo
Dat vind ik nou van augurken gvdquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
after eight is gemaakt door iemand zonder smaakpapillen en die uitvinding mag collectief vergeten worden
het stuk is ook echt aangepastquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had het echt niet zo bedoeld. Ik wilde me er gewoon makkelijk van af maken
Wijze woorden.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:31 schreef Dqod het volgende:
Dit doet me denken aan toen ik voor het eerst gedumpt was en ik in janken uitbarstte omdat de moeder van Honey Boo Boo wel een relatie hadquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:40 schreef Elvi het volgende:
Maar dan zie ik zo'n AmberLynn Reid op Youtube die in haar vlog-carriere inmiddels 4 relaties heeft gehad en zij weegt meer dan 300 kilo en heeft een verschrikkele persoonlijkheid.
Hoezo krijg ik niet eens een leuke flirterige DM ofzo?
quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:31 schreef Dqod het volgende:
quote:
quote:
Tmiquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan toen ik voor het eerst gedumpt was en ik in janken uitbarstte omdat de moeder van Honey Boo Boo wel een relatie hadVoelde zo oneerlijk.
Mja, niet dat Mama June en Sugar Bear nou echt goed afgelopen zijn
Veel mensen die een relatie hebben zouden dit niet willen dus ik weet niet of je altijd zo jaloers moet zijn op zulke dingen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan toen ik voor het eerst gedumpt was en ik in janken uitbarstte omdat de moeder van Honey Boo Boo wel een relatie hadVoelde zo oneerlijk.
Mja, niet dat Mama June en Sugar Bear nou echt goed afgelopen zijn
Lol, wat fijn dat ze ons beiden aan Honey Boo Boo deed denken op een manier.quote:
Ik word hier woest ende ziedend van. Witheetquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En misschien nog wel een paashaaspak, wil jou weleens rond zien hupsen in zo'n pak
Pics!quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word hier woest ende ziedend van. Witheet
Ik schreef het gewoon over uit deze boekjesquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het stuk is ook echt aangepastmaar stel jij zegt 'hoi ik heet gianni en ik ben 3 jaar oud'
dan staat er nu 'hoi mijn naam is gianni en ik ben 3 jaar jong'![]()
Ik was een jaar of 16/17 en toen hij me ineens dumpte liep het allemaal niet volgens plan okequote:Op vrijdag 12 april 2024 22:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Veel mensen die een relatie hebben zouden dit niet willen dus ik weet niet of je altijd zo jaloers moet zijn op zulke dingen.
Ik hoor het hier.. denk aan je bloeddruk sisquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word hier woest ende ziedend van. Witheet
Zo'n FOK!pener neemt wel wat plaats in.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:36 schreef Haags het volgende:
Afgaand op de TT wordt het wel een heel flink bad als je @:dud0r erbij doet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |