SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
* Gaat meequote:
For every hot girl there's a guy tired of her bullshitquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
Ben er nog niet over uit dat iemand bij haar vreemdgaat![]()
Dankquote:
Misschien is het wel een irritant wijf.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
Ben er nog niet over uit dat iemand bij haar vreemdgaat![]()
quote:
Ik weet het ook niet.quote:
Van zo'n trailerpark.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel echt zo'n typische redneck naam
Bedankt voor deze visualisatie.quote:
Onmogelijkquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is het wel een irritant wijf.
dat je dat nog weetquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet nog, eind jaren 90 begin 2000. Alle meiden droegen lage broeken. Aantal ook crop tops.
Plus de dames die full goth gingen.
Het is nooit meer goed gekomen met mij.
Serie!?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, daar was toch die hele serie over?
Heb je de sekskaart wel eens getrokken om meer dates te krijgen. Een beetje met zo’n sexuele knipoog.quote:
Heb een heel goed geheugen.quote:
huh, dat is toch niet wat er staatquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb al eens gezegd dat ik je knap vind dus ben ik oppervlakkig en al afgeschreven toch?
Yea, je kunt het als luxe-positie zien dat mensen me wel als sekspop willen gebruiken en ik dat niet wilquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan doe je al de aanname dat je aan afkeuren toekomt.
Zelfs dat is voor velen van ons een zeldzame luxe. Nogmaals, ik snap echt niet hoe mensen nog bestaan.
Dan las ik het toch andersquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
huh, dat is toch niet wat er staatmaar ik hoef echt niemand, maar dan ook niemand, die geen interesse heeft in een gesprek maar wel in handelingen. Of die enkel interesse heeft in een gesprek om tot handelingen te komen. Of mensen die zeggen dat ze mij als persoon leuk vinden terwijl ze echt niks van mij weten
waar val je dan precies op? want mijn persoonlijkheid niet
[..]
Yea, je kunt het als luxe-positie zien dat mensen me wel als sekspop willen gebruiken en ik dat niet wilgeeft me echt een goed gevoel ook
Nee dat zal ook niet neequote:Op vrijdag 12 april 2024 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
huh, dat is toch niet wat er staatmaar ik hoef echt niemand, maar dan ook niemand, die geen interesse heeft in een gesprek maar wel in handelingen. Of die enkel interesse heeft in een gesprek om tot handelingen te komen. Of mensen die zeggen dat ze mij als persoon leuk vinden terwijl ze echt niks van mij weten
waar val je dan precies op? want mijn persoonlijkheid niet
[..]
Yea, je kunt het als luxe-positie zien dat mensen me wel als sekspop willen gebruiken en ik dat niet wilgeeft me echt een goed gevoel ook
Zijn we een spelletje aan het spelen?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is gewoon echt geen leuk spelletje of zo
*start doom.exequote:Op vrijdag 12 april 2024 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is gewoon echt geen leuk spelletje of zo
Ja, het heet: het leven.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn we een spelletje aan het spelen?
Het is dat ik mezelf vol heb gevreten met vette zooi net...quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga maar even aan de witte chocolademousse beginnen
quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga maar even aan de witte chocolademousse beginnen
quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan las ik het toch anders
Maar goed, ik heb 2x tegenover jou gegeten, volgens mij zit het met jouw persoonlijkheid wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |