Q.e.d.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb er twee relaties aan overgehouden
Life is unfair.
De derde persoon moest ons ook wel beide vertellen dat we elkaar leuk vonden. En had ons uiteindelijk niet verteld dat we het wisten van elkaar.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh wow oké dat is niet heel duidelijk
Verdommequote:
FOK! is al spannend genoegquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:52 schreef Crack_ het volgende:
Het hebben van een relatie is toch niet zo spannend*kijkt naar appie
![]()
Tjonge wat onsamenhangendquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De derde persoon moest ons ook wel beide vertellen dat we elkaar leuk vonden. En had ons uiteindelijk niet verteld dat we het wisten van elkaar.
Durf ik te vragen of het ooit nog us gelukt met een incassobureau oid?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:52 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Misschien is het dom omdat het overduidelijk is, maar ik begin me nu wel af te vragen waarom het niets geworden isquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De derde persoon moest ons ook wel beide vertellen dat we elkaar leuk vonden. En had ons uiteindelijk niet verteld dat we het wisten van elkaar.
Wat een gedoequote:Op vrijdag 12 april 2024 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:52 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Nee joh echt nietquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben er zelf van overtuigd dat iedereen binnen no time een relatie kan hebben. Of je er daadwerkelijk gelukkig van gaat worden en of die relatie iets voorstelt is een tweede, maar relatie krijgen is echt easy
Morgen aflevering 2quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:50 schreef LTVDK het volgende:
@:Citizen.Erased Fallout is best vermakelijkDe muziek helpt natuurlijk ook wel goed mee
Als iedereen het prima vind om ongelukkig te worden wel jaquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben er zelf van overtuigd dat iedereen binnen no time een relatie kan hebben. Of je er daadwerkelijk gelukkig van gaat worden en of die relatie iets voorstelt is een tweede, maar relatie krijgen is echt easy
Ik heb er al 2 gekekenquote:
Ik denk dat dat een perspectiefdingetje is. Vanuit mijn perspectief denk ik dit namelijk ook, maar als ik wat verder kijk weet ik vrij zeker dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:53 schreef Crack_ het volgende:
imho: nee, een relatie vergt wel inzet.. en dat wil/kan niet iedereenquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:53 schreef Crack_ het volgende:
This is a joke,right?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:53 schreef Crack_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |