Nee, we zouden een paar keer met z'n drieën op pad gaan. En de derde persoon zei steeds af net van te voren. Maar er was opzet in het spel.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Echt? Hoeveel hints had je gemist?
Ik geloof dat dit vaker voorkomt dan je lief is.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor mannen is dit idd geen aanrader
Zo klein ook niet meerquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij mag er wel bij, zo groot ben je niet.
Nee, want anders kan ik het ook voortzetten.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En zou je het doen als je hierdoor je Moderatorschap mocht voortzetten?
jammer dat dat niet kan hequote:Op vrijdag 12 april 2024 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik waardeer het. Maar zou geen idee hebben hoe.
Hmm, dat is niet leuk neequote:Op vrijdag 12 april 2024 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat zou mijn idee ook zijn hoor. Maar alle datingsites die ik geprobeerd heb liepen op dit uit. Daar ben je snel klaar mee.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor mannen is dit idd een aanrander
Die derde had dat toch ook tegen je kunnen zeggen? Misschien was het dan wat geworden?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, we zouden een paar keer met z'n drieën op pad gaan. En de derde persoon zei steeds af net van te voren. Maar er was opzet in het spel.
Oh wow oké dat is niet heel duidelijkquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, we zouden een paar keer met z'n drieën op pad gaan. En de derde persoon zei steeds af net van te voren. Maar er was opzet in het spel.
Je bent nu 3,5 meter?quote:
Je bent plots 1m87?quote:
Je weet wel gelijk waar je aan toe bent dan.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor mannen is dit idd geen aanrader
quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je lekkere bollie geworden?
Zoietsquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was het zeker. Zit er idd zeer ontspannen bij nu.
en hoe vaak was dit? en waarom zei niemand ietsquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Muffin topjequote:Op vrijdag 12 april 2024 22:48 schreef Dqod het volgende:
Nah, maar de strakke dagen zijn wel voorbij.
Straight to jailquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je weet wel gelijk waar je aan toe bent dan.
Rampzalig gedoe is tquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb er twee relaties aan overgehoudenquote:
Tegelijkertijd?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb er twee relaties aan overgehouden
Life is unfair.
Q.e.d.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb er twee relaties aan overgehouden
Life is unfair.
De derde persoon moest ons ook wel beide vertellen dat we elkaar leuk vonden. En had ons uiteindelijk niet verteld dat we het wisten van elkaar.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh wow oké dat is niet heel duidelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |