OMG, deze boekjes zijn zoooooo herkenbaar.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik schreef het gewoon over uit deze boekjes
[ afbeelding ]
Ah zoquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik was een jaar of 16/17 en toen hij me ineens dumpte liep het allemaal niet volgens plan oke
Okquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor het hier.. denk aan je bloeddruk sis
Oh what the hell joh, je activeert hier echt een deel van m'n brein waar ik zelf niet meer bij kon. Die dingen heb ik zo veel gelezen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]moest lachen
en snap ik
ik zou willen vragen of wij je vertrouwen wat op kunnen krikken (kan even geen ander woord bedenken)
Deze boekjes zijn de reden waarom ik zo slim benquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou wel magisch zijn als het dan toch is opgeladen tot 100%quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmorgen iets aan de oplader gelegd, maar vervolgens vergeten om de oplader in het stopcontact te doen.
Even een qft, maar dit jaquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh what the hell joh, je activeert hier echt een deel van m'n brein waar ik zelf niet meer bij kon. Die dingen heb ik zo veel gelezen.
Ja dat zou mijn idee ook zijn hoor. Maar alle datingsites die ik geprobeerd heb liepen op dit uit. Daar ben je snel klaar mee.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmmm, ik ben meer op zoek naar een 'zouden wij samen een leuke match zijn en gelukkig worden, want zo niet dan is dat ook goed'. Rat race herken ik niet, en elkaar uitkotsen al helemaal niet
draadloos opladen...quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Zou wel magisch zijn als het dan toch is opgeladen tot 100%
Ik moest een spreekbeurt houden en toen nam ik mijn eigen konijn meequote:Op vrijdag 12 april 2024 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze boekjes zijn de reden waarom ik zo slim ben
Niet je telefoon opladen met behulp van citroenenquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmorgen iets aan de oplader gelegd, maar vervolgens vergeten om de oplader in het stopcontact te doen.
Hoe heette je konijn?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest een spreekbeurt houden en toen nam ik mijn eigen konijn mee
Even gaan gamen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik nu naar bed gaan, want al bijna kwart voor elf, mooie tijd voor bed. Of nog even gamen, want het is weekend.
Niet eens door Loco?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze boekjes zijn de reden waarom ik zo slim ben
je bent maar gelijk met iemand getrouwd en in bed gedoken die je ergens tegenkwam?quote:
Ik hield er eentje over trekvogels en daar kreeg ik een 10 voor, dat krijgen de huidige kindertje nog te horen in deze dagen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je de remake van Fallout4 spelen die eind deze maand komt?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook nog nooit getrouwd geweestquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent maar gelijk met iemand getrouwd en in bed gedoken die je ergens tegenkwam?
ik weet niet meer wat voor spreekbeurten ik gehouden zou hebben..quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt? Hoeveel hints had je gemist?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik werd achteraf pas geïnformeerd dat het een date was.
Vastwel.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je de remake van Fallout4 spelen die eind deze maand komt?
slimme tactiekquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik werd achteraf pas geïnformeerd dat het een date was.
oh damn, klinkt als een heerlijke dagquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles bij elkaar intensieve dag geweest; bloed gedoneerd, ruim 10 km gelopen, gewerkt en als ik dan rustig zit dan merk ik dat ik prima zou kunnen slapen... Maar eerst nog één liedje, en dan nog één.... Etc.
Dankjewel om mij te overtuigen om dat nog even te doen.quote:
Wat was er zo goed aan die spreekbeurt?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hield er eentje over trekvogels en daar kreeg ik een 10 voor, dat krijgen de huidige kindertje nog te horen in deze dagen.
Met alle fokkers in bad gaanquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik waardeer het. Maar zou geen idee hebben hoe.
ik kan deze boekjes ruikenquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan wordt je misschien te veel gefriendzonedquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
Meestal als ik iemand leuk vind ken ik diegene al een tijdje en dan ga ik er maar gewoon vanuit dat we vrienden zijn. Dat helpt ook niet.
Daar was ook bijzonder weinig voor nodig, lees ik hierquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dankjewel om mij te overtuigen om dat nog even te doen.
Alle?quote:
Was het zeker. Zit er idd zeer ontspannen bij nu.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh damn, klinkt als een heerlijke dag![]()
en liedjes luisteren is heerlijk, en toch ook al heel ontspannend?
Ik kan vrij goed voordragen en onderhoudend spreken in het openbaar, kwam ik op die manier achter dan.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat was er zo goed aan die spreekbeurt?
Als vrouw heb je dan het voordeel dat je diegene op een goed moment kan gaan zoenen en dan heb je je antwoord en zit het meestal wel goed.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
Meestal als ik iemand leuk vind ken ik diegene al een tijdje en dan ga ik er maar gewoon vanuit dat we vrienden zijn. Dat helpt ook niet.
Vooral dat alle. Brrrrquote:
Voor mannen is dit idd geen aanraderquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als vrouw heb je dan het voordeel dat je diegene op een goed moment kan gaan zoenen en dan heb je je antwoord en zit het meestal wel goed.
Ik zeg niet dat het een goede, aan te raden tactiek is
Nee, we zouden een paar keer met z'n drieën op pad gaan. En de derde persoon zei steeds af net van te voren. Maar er was opzet in het spel.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Echt? Hoeveel hints had je gemist?
Ik geloof dat dit vaker voorkomt dan je lief is.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor mannen is dit idd geen aanrader
Zo klein ook niet meerquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij mag er wel bij, zo groot ben je niet.
Nee, want anders kan ik het ook voortzetten.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En zou je het doen als je hierdoor je Moderatorschap mocht voortzetten?
jammer dat dat niet kan hequote:Op vrijdag 12 april 2024 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik waardeer het. Maar zou geen idee hebben hoe.
Hmm, dat is niet leuk neequote:Op vrijdag 12 april 2024 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat zou mijn idee ook zijn hoor. Maar alle datingsites die ik geprobeerd heb liepen op dit uit. Daar ben je snel klaar mee.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor mannen is dit idd een aanrander
Die derde had dat toch ook tegen je kunnen zeggen? Misschien was het dan wat geworden?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, we zouden een paar keer met z'n drieën op pad gaan. En de derde persoon zei steeds af net van te voren. Maar er was opzet in het spel.
Oh wow oké dat is niet heel duidelijkquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, we zouden een paar keer met z'n drieën op pad gaan. En de derde persoon zei steeds af net van te voren. Maar er was opzet in het spel.
Je bent nu 3,5 meter?quote:
Je bent plots 1m87?quote:
Je weet wel gelijk waar je aan toe bent dan.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor mannen is dit idd geen aanrader
quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je lekkere bollie geworden?
Zoietsquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was het zeker. Zit er idd zeer ontspannen bij nu.
en hoe vaak was dit? en waarom zei niemand ietsquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Muffin topjequote:Op vrijdag 12 april 2024 22:48 schreef Dqod het volgende:
Nah, maar de strakke dagen zijn wel voorbij.
Straight to jailquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je weet wel gelijk waar je aan toe bent dan.
Rampzalig gedoe is tquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb er twee relaties aan overgehoudenquote:
Tegelijkertijd?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb er twee relaties aan overgehouden
Life is unfair.
Q.e.d.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb er twee relaties aan overgehouden
Life is unfair.
De derde persoon moest ons ook wel beide vertellen dat we elkaar leuk vonden. En had ons uiteindelijk niet verteld dat we het wisten van elkaar.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh wow oké dat is niet heel duidelijk
Verdommequote:
FOK! is al spannend genoegquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:52 schreef Crack_ het volgende:
Het hebben van een relatie is toch niet zo spannend*kijkt naar appie
![]()
Tjonge wat onsamenhangendquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De derde persoon moest ons ook wel beide vertellen dat we elkaar leuk vonden. En had ons uiteindelijk niet verteld dat we het wisten van elkaar.
Durf ik te vragen of het ooit nog us gelukt met een incassobureau oid?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:52 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Misschien is het dom omdat het overduidelijk is, maar ik begin me nu wel af te vragen waarom het niets geworden isquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De derde persoon moest ons ook wel beide vertellen dat we elkaar leuk vonden. En had ons uiteindelijk niet verteld dat we het wisten van elkaar.
Wat een gedoequote:Op vrijdag 12 april 2024 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:52 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Nee joh echt nietquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben er zelf van overtuigd dat iedereen binnen no time een relatie kan hebben. Of je er daadwerkelijk gelukkig van gaat worden en of die relatie iets voorstelt is een tweede, maar relatie krijgen is echt easy
Morgen aflevering 2quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:50 schreef LTVDK het volgende:
@:Citizen.Erased Fallout is best vermakelijkDe muziek helpt natuurlijk ook wel goed mee
Als iedereen het prima vind om ongelukkig te worden wel jaquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben er zelf van overtuigd dat iedereen binnen no time een relatie kan hebben. Of je er daadwerkelijk gelukkig van gaat worden en of die relatie iets voorstelt is een tweede, maar relatie krijgen is echt easy
Ik heb er al 2 gekekenquote:
Ik denk dat dat een perspectiefdingetje is. Vanuit mijn perspectief denk ik dit namelijk ook, maar als ik wat verder kijk weet ik vrij zeker dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:53 schreef Crack_ het volgende:
imho: nee, een relatie vergt wel inzet.. en dat wil/kan niet iedereenquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:53 schreef Crack_ het volgende:
This is a joke,right?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:53 schreef Crack_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |