Over hoeveel tijd zal ik je gaan aansporen?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm ja, maarja die omgeving kan er ook niks aan doen dat ik zo lang over die drempel doe. Maarja, komt goed inderdaad. En denk ik ook
maar hoop niet dat ik nu een half jaar denk van 'huhhhhh'
Ik heb heul geen zin om diep te zijnquote:
Ja geen idee. Ik heb het idee dat ik mensen ken die inmiddels echt alles zouden accepteren, maar er lijkt gewoon niemand te zijnquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die willen dingen in een relatie? zoals, bij elkaar passen.. en gelukkig zijn en het samen leuk hebben enzo
ja ik bedoel het ook mega platquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje alsof 'ik wil in een Ferrari rijden dus ik huur een Fiat zodat het nog wat lijkt'
Maar dan kun je nog diep zijn. Huehuequote:Op vrijdag 12 april 2024 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb heul geen zin om diep te zijn
Ben haske druk
Dat doet mij dan wel weer deugdquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Hou ook van je met je muffintop.
Ik ga er wel diep in op. Allemaal nummers binnenharken en goed zetten. Hatseflatsquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar dan kun je nog diep zijn. Huehue
maar heb je dan nog wel een relatie en ben je dan niet gewoon 2 losse personen die iets roepen?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik bedoel het ook mega plateen relatie hebben voor het hebben van een relatie, neit meer dan dat
Ik denk zelf dat iedereen dat kan omdat er altijd mensen zijn waarbij het niet zoveel uitmaakt, of je dat wil is iets anders
Zal je mijn nummer sturenquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga er wel diep in op. Allemaal nummers binnenharken en goed zetten. Hatseflats
Bij Woenselvolk ligt de intelligentie vaak wat lager waardoor er niet over nagedacht wordt en het op de emotie wordt gespeeldquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:03 schreef Crack_ het volgende:
Jullie kennen niet van die mensen die eh, ja apart zijn maar die ja, best makkelijk relaties krijgen?ik moet nu denken aan eindhoven woenselvolk, dat soort mensen enzo
Relatie zou je ook als een verbintenis kunnen zien en een verbintenis is iets heel breeds.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
maar heb je dan nog wel een relatie en ben je dan niet gewoon 2 losse personen die iets roepen?
oh echt?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik heb het idee dat ik mensen ken die inmiddels echt alles zouden accepteren, maar er lijkt gewoon niemand te zijn
ik zou graag de kosten van de hypotheek delen, maar dat weegt niet op tegen alle hogere kostenquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Iemand die graag niet alleen is en de hypotheek wil delen, ik sta er voor open
maandagquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over hoeveel tijd zal ik je gaan aansporen?
Jij kent junks?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh echt?daar ben ik dan ook wel benieuwd naar, willen die echt alles en iedereen? Is dit een man of een vrouw? Ik ken wel wat junks die graag een relatie zouden willen namelijk, kan ze koppelen?
Vind dit niet aardigquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:03 schreef Crack_ het volgende:
Jullie kennen niet van die mensen die eh, ja apart zijn maar die ja, best makkelijk relaties krijgen?ik moet nu denken aan eindhoven woenselvolk, dat soort mensen enzo
Ja sowieso. Een redelijk gestoorde meid van de studentenvereniging. Ze heeft autisme, daar kan ze natuurlijk niets aan doen, maar het is helaas volledig onbehandeld en ze is nooit in haar sociaal onwenselijke gedrag afgeremd. Ze is vreselijk eerlijk als het op negatieve dingen aankomt en daardoor erg vaak bot en onaardig. Daarnaast is er niet echt een gesprek met haar te voeren, dat werkt gewoon niet. Weinig mensen mogen haar. Daarnaast heeft ze een erg excentrieke kleding- en levensstijl. Ja ja, vet onaardig, vast een lieverd, iedereen heeft goede eigenschappen, maar gewoon even een snelle karakterschets. Aaaaanyway, zij heeft echt iedere paar maanden weer een nieuwe vriend en zodra het uit is staat de volgende alweer klaar. Niemand begrijpt hetquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:03 schreef Crack_ het volgende:
Dat klinkt meer alsof ze niet goed met zichzelf op kunnen schieten en snel eenzaam zijn en dus daarom maar de eerste de beste pakken die ze kunnen vindenquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik bedoel het ook mega plateen relatie hebben voor het hebben van een relatie, neit meer dan dat
Ik denk zelf dat iedereen dat kan omdat er altijd mensen zijn waarbij het niet zoveel uitmaakt, of je dat wil is iets anders
*noteert op to-do lijstquote:
Als ieder het zijne betaalt heb je dat probleem toch niet?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou graag de kosten van de hypotheek delen, maar dat weegt niet op tegen alle hogere kosten
Het is weekend wel opletten jaquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb heul geen zin om diep te zijn
Ben haske druk
dan heb ik met iedereen hier een relatie want fok verbind ons? ofzo?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Relatie zou je ook als een verbintenis kunnen zien en een verbintenis is iets heel breeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |