Het zijn allemaal mannen, vandaar ook dat ik dacht dat het vanuit ons perspectief (een vrouwelijke perspectief) misschien allemaal makkelijker lijkt te zijnquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh echt?daar ben ik dan ook wel benieuwd naar, willen die echt alles en iedereen? Is dit een man of een vrouw? Ik ken wel wat junks die graag een relatie zouden willen namelijk, kan ze koppelen?
Ja, maar dit mag. Ik moet toch awesome reismuziek hebben wanneer we volgende week op vakantie gaanquote:
Deal. Hier heb je de helft van mijn hypotheek. Het huis hou ik voor mijzelf.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook wel de hypotheek delen maar niet het huis.
Ja zo zou je het kunnen zien. Maar tussen een relatie en relatie kan veel verschil zittenquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb ik met iedereen hier een relatie want fok verbind ons? ofzo?
gemeentelijke lasten gaan gewoon fors omhoog en hypotheek is zo laag dat het niet opweegtquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als ieder het zijne betaalt heb je dat probleem toch niet?
Heeft ze toevallig dikke tieten?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja sowieso. Een redelijk gestoorde meid van de studentenvereniging. Ze heeft autisme, daar kan ze natuurlijk niets aan doen, maar het is helaas volledig onbehandeld en ze is nooit in haar sociaal onwenselijke gedrag afgeremd. Ze is vreselijk eerlijk als het op negatieve dingen aankomt en daardoor erg vaak bot en onaardig. Daarnaast is er niet echt een gesprek met haar te voeren, dat werkt gewoon niet. Weinig mensen mogen haar. Daarnaast heeft ze een erg excentrieke kleding- en levensstijl. Ja ja, vet onaardig, vast een lieverd, iedereen heeft goede eigenschappen, maar gewoon even een snelle karakterschets. Aaaaanyway, zij heeft echt iedere paar maanden weer een nieuwe vriend en zodra het uit is staat de volgende alweer klaar. Niemand begrijpt het
Niet zoquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deal. Hier heb je de helft van mijn hypotheek. Het huis hou ik voor mijzelf.
Ze heeft vandaag al een wanhopige app gehad, je moet wel met iets beters komenquote:
alleen als je facebook hebt?quote:
maarja, achterafquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh. Achteraf gezien natuurlijk allemaal erg lief en grappig.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
maar heb je dan nog wel een relatie en ben je dan niet gewoon 2 losse personen die iets roepen?
liefdesemotie?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij Woenselvolk ligt de intelligentie vaak wat lager waardoor er niet over nagedacht wordt en het op de emotie wordt gespeeld
Ik dop m'n eigen boontjes wel.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Iemand die graag niet alleen is en de hypotheek wil delen, ik sta er voor open
dud0r weer?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag al een wanhopige app gehad, je moet wel met iets beters komen
Dat zei je er niet bij.quote:
Volgens Crack is een relatie krijgen heel makkelijkquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb facebook, heb je snap?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
alleen als je facebook hebt?
[..]
maarja, achteraf
[..]dat laatste ja, maar het bestaat wel echt en sommige mensen kiezen daarvoor
[..]
liefdesemotie?
Nee. Dat is ook iets waar iedereen zich altijd over verbaast, haar lichaam ziet eruit alsof ze nooit in de puberteit is gekomen, echt heel bijzonder. En ook wel zielig voor haar. En dan staat er een hoofd op alsof ze wel 45 isquote:
Dat zal het wel zijn, uitstraling.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee. Dat is ook iets waar iedereen zich altijd over verbaast, haar lichaam ziet eruit alsof ze nooit in de puberteit is gekomen, echt heel bijzonder. En ook wel zielig voor haar. En dan staat er een hoofd op alsof ze wel 45 is
Maar ze heeft wel jaloersmakend veel zelfvertrouwen
quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het zijn allemaal mannen, vandaar ook dat ik dacht dat het vanuit ons perspectief (een vrouwelijke perspectief) misschien allemaal makkelijker lijkt te zijn
niet echt ik, vriendin van mij werkt(e) bij alcoholistenjunkies. Daarvan zijn er redelijk wat op zoekquote:
*woenselvolk zoals toen bij sbs6quote:
oke, als ze echt een relatie wil dan ken ik oprecht wel wat mensen die zonder twijfel ook willen?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja sowieso. Een redelijk gestoorde meid van de studentenvereniging. Ze heeft autisme, daar kan ze natuurlijk niets aan doen, maar het is helaas volledig onbehandeld en ze is nooit in haar sociaal onwenselijke gedrag afgeremd. Ze is vreselijk eerlijk als het op negatieve dingen aankomt en daardoor erg vaak bot en onaardig. Daarnaast is er niet echt een gesprek met haar te voeren, dat werkt gewoon niet. Weinig mensen mogen haar. Daarnaast heeft ze een erg excentrieke kleding- en levensstijl. Ja ja, vet onaardig, vast een lieverd, iedereen heeft goede eigenschappen, maar gewoon even een snelle karakterschets. Aaaaanyway, zij heeft echt iedere paar maanden weer een nieuwe vriend en zodra het uit is staat de volgende alweer klaar. Niemand begrijpt het
ja? dat kloptquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt meer alsof ze niet goed met zichzelf op kunnen schieten en snel eenzaam zijn en dus daarom maar de eerste de beste pakken die ze kunnen vinden
ik sta op een to do lijst!!!quote:
Ik kwam Kees laatst nog eens tegen. Die woont bij mijn ex-vriendin in de straatquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet echt ik, vriendin van mij werkt(e) bij alcoholistenjunkies. Daarvan zijn er redelijk wat op zoek
[..]
*woenselvolk zoals toen bij sbs6
?
[..]
oke, als ze echt een relatie wil dan ken ik oprecht wel wat mensen die zonder twijfel ook willen?is wel in den haag, haarlem of eindhoven
Van dud?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ze appt mij toch niet terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |